Herkese merhabalar
4 Yıla yakın motosiklet ile beraberim. Ufak büyük kazalarım oldu. Bir şekilde belli bir seviyeye geldik. Gerek tecrübe gerek aldığım eğitimlerle. 18 yaşından beri motosiklet üstündeyim.
1.Motor
2011 YAMAHA YBR125ESD
Bu motorla öğrendim herşeyi. Tarlaya uçtum. Düştüm kalktım mükemmel bir motordu arkadaşlar. Deneyiminiz yoksa tam öğrenmelik bir motor. Düşür kaldır devam et. Parçası ucuz. Koruma demiri varsa hiç bir şey olmuyor. Düşür kaldır tek marş devam. 6000 kilometre kullandım.
2.Motor
2013 YAMAHA R125
Gençliğin verdiği kan kaynaması sonucu tabiki de 2. motorum bir R6 yavrusu olacaktı Görüntü harika. R6 dan görüntü olarak daha yakışıklı bile olabilir. Fakat tavsiye etmiyorum arkadaşlar. Bu motor ile uzun yol deneyimim oldu. Hiç gerek yok Çevreyolu - otobana çıkıyorsunuz gönül ister 120-130 sabitle git. Bu motor için maksimum hız 120 küsürdü galiba. Kesiciye giriyordu o hızlarda. Ama oturuş bildiğin R6. Yanından geçen arabalar ne yapıyor bu bakışlarıyla sizi süzebilir Ne belinizi ağrıtın ne totonuzu. Gerek yok almayın.
Bu motor ile bir taksiye yan kapıdan 70le vurdum. Hastanelik oldum. Şükür hiç bir şeyim yoktu. Full ekipman sayesinde belkide. EKİPMAN GİYİN ARKADAŞLAR. 8de8 taksici kusurlu çıkınca motor da perte çıktı tabi sigortadan paramızı bekledik.
3.Motor
2013 HONDA CBR250R
Bir daha motor mu ASLA!!! Ama bu söz kazadan 1 hafta geçesiye kadardı. O toto bir kere seleye değmişti. Sigortadan paramı alır almaz üstüne bir miktar daha ekleyerek CC büyütelim dedik. CBR250R. En uzun bu motora bindim sanırım. 12000 kilometre kadar. Bence tam bir fiyat performans canavarı. Alet 130 140lara zorlanmadan çıkıyor. Ama konforlu titreşim az bir şekilde seyir hızınız 100-110 bence. Kişiden kişiye göre değişir. Bunda agresif bir oturuş pozisyonu olmasada gerek oturuşunuz gerekse seleden dolayı uzun yollar bir süre sonra bunda da çekilmez olabiliyor. Artçınız varsa yanlış seçim!!!
4.Motor
2016 MONDİAL RX3i Evo
Evet biliyorum... Biliyorum... Hata yaptığımın farkındayım... Arkadaşlar bu motor tamamen şans işi. Rx3i evo sahibi olup 30bin km gelip sorun yaşamayan da var. Benim gibi stop etme sorunu veya başka bir sorunla uğraşan da var. Bu motorun bazı kronik problemleri var.
Bir yerde okumuştum. Bir arkadaş yorum yapmıştı bu motorun görüntüsü harici hiç bir özelliği yok. Titreşim çok fazla uzun yolda 110 120 sabit gidemezsiniz. Ağırdır biraz ağır araziye giremezsiniz. Vs. vs. baya sıralamıştı. Kesinlikle katılıyorum. Bu motoru 2000 KM kadar kullanıp sattım. Hiç de üzülmedim açıkcası. Pek ısınamamıştım. Artçınız içinde düşük süratlerde rahat titreşim az var. Ama 90 ın üstüne çıktığınızda aman allahım. Deprem similasyonu bence. RX3 sahipleri motorlarını biraz severler. Durun durun hemen taşlamaya gelmeyin. Abi ne yapalım kabul edin bu motor fena titriyor. Cbr250 DE TEK silindir di bu da. Aradaki farkı totom ve ayaklarım söylüyor ben değil.
5.MOTOR NE OLSUN PEKİ??
Bütçe: MAXİMUM 12.500 TL
Aradıklarım->
- Mümkünse titreşim olmasın (2 silindir mi bakıyoruz vaaaay)
- Sele accuk rahat olsun ya
- Fiyatı maximum seviyesini aşmasın lütfeeeen
- Scooter ÖNERMEYİN aga ben binmem scootera sevmiyoom
- Boy kilo 185-80kg / altımda güccücük kalmasın yav.
Evvet abiler çok şey istedim demi :D Biliyorum biliyorum bu istediklerime zaten bir kaç motor var. Maksat muhabbet olsun diye açtım bende konuyu. Belki güzel bir fikir de çıkar da yolumuzu çizeriz.
Sanırım
-inazuma
-tnt250 (Bu konuda size ilerde güzel bir başlık açacağım. Bir dolandırıcıyı ifşa edeceğim. Önce yasal süreci başlatayım bi. Ama ipucu aydındaki benelli bayisine bulaşmayın canım forumdaşlarım)
dışında pek bir şey kalmıyor.
Ya bir şey diyeceğim. 8 civarına 2.el temiz bir pulsar alıp binsem mi ne dersiniz he?