Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

2016 honda cbf 150 tekleme sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Cbf baslik altina yazdim ama ipleyen olmadi. Bir de buradaki degerli kardeşlerime sorayim dedim. Sorun şu:

    Motorum, 5. Vites son gaza dayadığım zaman, saliselik tekleme yapmaya basladi. Motor adeta yığılma yapiyor. Daha 5.000km'de yeni motor. Servisi aradım, gaz kesicidendir, getir bakalim dediler.

    Benzin kalitesinden kaynaklanabilir mi acaba?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Sadece son viteste yapıyorsa benzinle alakalı değildir sanırım. Eğer kesiciyle alakalı problem varsa da neden sadece 5. viteste yapsın? Elektronik bir arıza olabilir. ayıplı mal olabilir dikkat etmek lazım.

  3. #3
    nigdeli48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2007
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    motor soguksa ondan olabılır. ısınınca duzelır.

  4. #4

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Vitese tam gecmediginden olabilir benimki 2. Viteste yapiyor surekli

  5. #5
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Evet. Vitesle ilgili de olabilir. Yani bu tekleme tam tanımlayadigim bir mevzu. Saliselik bir git gel olayi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

    Kardeş, motorun soğukluğu ile ne gibi bir ilgisi var, anlayamadim.

  6. #6
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Selenin altında fazla ıvır zıvır koyma varsa boşalt..

  7. #7
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Tamam panpa saol

  8. #8
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Servisin dediği gibi " götür bakalım ".

  9. #9
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Bugün sabah yola çıktım, ilk 5 km'de zangir zangir tekledi meret. Fakat 5 km. Sonra tekleme kesildi, bitti.

    Sevgili dostlarım, motor ısınınca tekleme de yok oluyor. Sizce sebep nedir?

  10. #10
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    motor soğukken, özellikle bu havalarda bizim motorlarımız da tekliyor. bu bir sorun değil. daha fazla ısıtarak yola çıkmayı deneyin.

  11. #11

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün sabah yola çıktım, ilk 5 km'de zangir zangir tekledi meret. Fakat 5 km. Sonra tekleme kesildi, bitti.

    Sevgili dostlarım, motor ısınınca tekleme de yok oluyor. Sizce sebep nedir?
    motor zaten karburatörlü ısıtmadan yola çıkıp gazlarsan kesiklik yapması ani gaz açışlarda yığılıp sonradan gaz alması çok normal
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  12. #12
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Tesekkur ederim. Demek ki belli bir süre tam gaz vermeden ısıta ısıta gideceğiz. Isındığı zaman tapa gaz köklemece.

  13. #13
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Bu havalarda ybr,cbf,tvs vb bilumum commuter motosikletleri sabah 1-2 dakika jikle ile ısıtmakta fayda var. Ne zaman sağlıklı gaz yemeğe başlar,yığılmaz o zaman jikleyi kapatmak iyi olur.

    Durum normaldir.

    Üst devirlerde/yüksek hızlardaki teklemeler için ise ateşleme,karbüratör gibi unsurlar kontrol edilmelidir.

  14. #14

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ederim. Demek ki belli bir süre tam gaz vermeden ısıta ısıta gideceğiz. Isındığı zaman tapa gaz köklemece.
    aga zaten cbf yağ yakmaya müsait bir motor tam gaz köklemece motoru ısıtmadan yaparsan daha çabuk eline alırsın
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  15. #15
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Anladim kanka. Teşekkürler ederim. Artik 6.000 deviri geçmek yok.

  16. #16
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Zümerin dediği gibi hava girişinin önünde bir şey varsa, tam kuvvet hava çekeceği zaman boğuluyor olabilir. Selenin altına bakın.
    Benim cbf çevre yolunda gazı sonuna kadar açınca bir iki tekleyip stop etti birkaç kere,
    Birincisinde depo kapağının hava kanalı tıkanmış, kapağı açınca plap diye ses gelir, bu durumda aşağıya benzin gitmeyeceği için(negatif basınç) stop eder. Bu bir kere oldu.
    Bir seferinde de karbüratör ayarı kaçtı yine gazı tam açınca stop ediyordu. Bunun sebebi de zengin karışım gelmesi idi. Karbüratör ayarını yaptım bir daha sıkıntı olmadı.
    Bunları kontrol edin.

  17. #17
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    Kusadasi
    Motosikleti
    Ducati Scrambler & Suzuki Vanvan
    hocam hava sıcak yada soğuk olsun motorunuzu rölantide çalıştırıp ısınana kadar bekleyin. yağ viskozite olsun öyle yola devam edin. eğer buı şekilde yapmazsanız motoru daha erken ele alırsınız

  18. #18
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    millet, bugün bir şey farkettim. motor teklemeye başladığı zaman vites küçültüp, tekrar büyüttüğüm zaman sorun ortadan kalkıyor.

    o zaman bu sorun ya şanzımanda, ya da debriyaj baskı balatasinda.

    yorumunuzu bekliyorum.. saygılar.

  19. #19
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı hokahey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    millet, bugün bir şey farkettim. motor teklemeye başladığı zaman vites küçültüp, tekrar büyüttüğüm zaman sorun ortadan kalkıyor.

    o zaman bu sorun ya şanzımanda, ya da debriyaj baskı balatasinda.

    yorumunuzu bekliyorum.. saygılar.
    Karştırma şimdi şanzımanı,debriyajı balatayı sorun yok orada..

    Egzantrik zinciri gergi seviyesine baktır,altta yağ tapasının orada,devir ile hız arasında uyumsuzluk var,sente kaçıklığı olabilir,sen vitesi düşürünce deviri buluyor motor..supap zamanlamasında'da bir sıkıntı olabilir,daha sonra supap ayarına ve karburatör ventiline baktır.Yokmu başkan tanıdığın ustan?,göster motoru baksın nedir ne değildir,uzaktan anlatınca karambol oluyor,görmek lazım motoru

  20. #20
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzantrik zinciri gergi seviyesine baktır,altta yağ tapasının orada,devir ile hız arasında uyumsuzluk var,sente kaçıklığı olabilir,sen vitesi düşürünce deviri buluyor motor..supap zamanlamasında'da bir sıkıntı olabilir,daha sonra supap ayarına ve karburatör ventiline baktır.Yokmu başkan tanıdığın ustan?,göster motoru baksın nedir ne değildir,uzaktan anlatınca karambol oluyor,görmek lazım motoru
    sağol başkan. servise gidince yazdıklarını söyleyeceğim. eni konu bi baksinlar.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)