Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Duke200-250 r25 hikayesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı tolgakızılgü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke motorlarını okadar kısıtlamasalar belki bende duke yada rc düşünebilirdim ama çok kısıtlıyorlar makinaları. Donanım süper kalite güzel gel gelelim piyasanın en yavaş motorları...
    Çok mu kısıtlıyorlar ? Piyasada aynı motor hacminde ve tek silindirli daha güçlü motorlar var mı ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Çok atik motor
    Sürüsü zevkli namussuzun.
    Duke ilk kullanan için roket gibi gelir.
    Ultraviolet bunu beğendi.

  3. #23
    tolgakızılgü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2013
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çıkar piste gör bakalım, kafa kafaya mı gidiyolar
    250CC Motor ,390cc motora kafa tutuyor bence piste falan çıkmaya gerek yok.ktm de çok severim ama bilinen gerçekler bunlar ne yazıkki sindirelim please...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

    Alıntı UzunMühendis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya Duke 250 ve R25 karsılastırması cok gereksiz bence. Birisi şehir içi için manevraları vs. çok iyi diğeri ise SS model haliyle üst devirlerde koyar postayı. Her grup motosiklet farklı amaçlara hizmet eder.
    İkisi de çiçek gibi makineler
    Bu arada hocam tünellerde dikkatli olun aman diyeyim sizden önemli değil hiçbir şey. Güvenli ve keyifli sürüşler
    yazımdada yermiyorum motoru bazı arkadaşalar durumu farklı yerlere taşıyorlar. Benimki bir karşılaştırma değil sadece paylaşım bunu bile anlamakta zorlanıyorlar :S enteresan.

  4. #24
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı tolgakızılgü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250CC Motor ,390cc motora kafa tutuyor bence piste falan çıkmaya gerek yok.ktm de çok severim ama bilinen gerçekler bunlar ne yazıkki sindirelim please...
    çıkar piste gör; lafla peynir gemisi yürüse...

  5. #25
    tolgakızılgü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2013
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çıkar piste gör; lafla peynir gemisi yürüse...
    ya valla hırsını anlıyorum zor bi durum gerçekten ama yapacak birşey yok. Yukarıda bir arkadaş demişti gülü seven dikenine katlanır. yada çok güveniyosan kendine çıkalım e5 e6 ya seni piste de almazlar şimdi ekipman kiralamak zorunda kalırsın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

    Alıntı gogozh adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yıllar yıllar sonra Allah ömür verirse torunlarima anlatacam bu r25' i .

    250 cc motosiklet 390 cc makinayı tokatliyordu. Bayir aşağı üstüne yatınca hele birde aç karnına bınersen 200 km/h bile zorluyordun diye anlatacam duracam 😂
    ah yazık bayır aşşa falan niye yatıyorsunuz okadar ondan sonra motorun adı çıkıyor yok kronik hatalar yok piston çıktı kol kırıldı... ulan 250cc motor neyin kafasını yaşıyorsun yokuş aşşa yatmış neyi zorluyorsun. Ben r25 e biniyorum çünkü hergün işe trafik sebebiyle motorla gidip gelmem gerekiyor 100km... hem çok yakmıyor hemde fena kaçmıyor hoşuma giden ktm olsaydı zaten ktm e binerdim toplum gerçekleri ortada tartışmaya gerek olmayacak bir durum.

  6. #26
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı tolgakızılgü adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya valla hırsını anlıyorum zor bi durum gerçekten ama yapacak birşey yok. Yukarıda bir arkadaş demişti gülü seven dikenine katlanır. yada çok güveniyosan kendine çıkalım e5 e6 ya seni piste de almazlar şimdi ekipman kiralamak zorunda kalırsın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------



    ah yazık bayır aşşa falan niye yatıyorsunuz okadar ondan sonra motorun adı çıkıyor yok kronik hatalar yok piston çıktı kol kırıldı... ulan 250cc motor neyin kafasını yaşıyorsun yokuş aşşa yatmış neyi zorluyorsun. Ben r25 e biniyorum çünkü hergün işe trafik sebebiyle motorla gidip gelmem gerekiyor 100km... hem çok yakmıyor hemde fena kaçmıyor hoşuma giden ktm olsaydı zaten ktm e binerdim toplum gerçekleri ortada tartışmaya gerek olmayacak bir durum.
    sen ya bodrum katında yaşıyon beynine oksijen gitmiyo ya da yüksek katlarda yaşıyon fazla oksijen çarpmış; arası yok yani

  7. #27
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    adam 321 cc R3 le bile duke 390 ı geçemiyor. 250cc ile geçebileceğini düşünmek ilginç. R3 13 bin devirde bağırmasına rağmen duke 10 bin devirde yanından uzuyor R 25 in de torkunu idareli kullanmak lazım mazallah...


  8. #28

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke250>YBR125
    R25 ile naked makinaları kıyaslamak manasız. Hız arttıkça rüzgar in etkisi çok büyüyor. Çok fark yaratıyor. İlla son hiz karsilastirilacaksa R25 ile rc250 yi karsilastirmak mantikli olur ama son hız bana kalırsa bu kadar önemli olmamalı zaten.

  9. #29
    EldekiDebryj - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Şehir
    -
    Motosikleti
    DUKE 200
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizimkilerin hız göstergelerinde bir tuhaflık olduğu kesin. Aksi durumda dünyanın en hızlı R25'leri bizde demektir. Diğer yandan Duke 250'nin daha düşük güç ve daha kötü aerodinami ile R25'le aynı hızı yapması pek mümkün değil. Belki kalkışta biraz geçer ama sonra geriye düşecektir.

    Hız konusunda herkes ekranında gördüğü ile konuşuyor ki olması gereken de budur. Yalnız bu durumda kim hızlıdır kim değildir muhabbeti yapmak için motorların dişlileriyle oynanmamış olması ve de motorların aynı koşullarda sürülmesi gerekiyor (rüzgar, yokuş durumu). Adam gitmiş dişli değiştirip yokuş aşağı yaptığı hızı top speed videosu diye yayınlıyor. Saçma sapan bir şey. Aynı mevzu beygir gücü karşılaştırmalarında da var. Herkes bir yerlerden tekerlek gücünü duymuş onu satacak ya sürekli laf salatası dönüyor: "Motor 35 BG ama onun tekerlek gücü en fazla 25'tir". Sanki diğer motorun gücü çıktığı gibi geliyor, hiç kayıp olmuyor.

    Bu arada başlıkla anlatılan hikaye arasında "Duke" kelimesi dışında bir bağlantı kuramadım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------



    Boy kaç bilmiyorum ama CBR250'nin yanında Duke çok ufak ve rahatsız bir motor bana göre... Duke'da rahat edebilmek için belirli bir cüssenin üzerinde olmamak gerekiyor.
    1.55-58 civarı bişey. Bana küçük gelen bir motosiklet yok. )) Yukseklık olarak cbr 250 ve duke 200 arasında pek fark yok aksine duke bıraz daha yuksek.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)