Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Euro 4 Emisyonu(Uymayan Motosikletler)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Arkadaşlar 2018 yılında Euro 4 emisyonuna uymayan motosikletler ülkemize gelmicekmiş.Peki euro 4 e uymayan motosikletler hangileri ? Çin malı olupta euro 4 e uyan motosiklet varmı ? Bu konuda bilgisi olanlar ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Marka marka model model derleyip yazalım mı istiyorsun?

  3. #3
    TlntS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2017
    bu yilda gelmiyor. honda haric. o ekstra 1 yil aldi devletten. bunun disinda euro 4 iyi arastir hangi makinalar uygun anlarsin. mesela abs yoksa o makina zaten uygun degildir.

  4. #4
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Marka marka model model derleyip yazalım mı istiyorsun?
    Yok mesela cbf 150 de euro 4 yok hepsinde de mi yok euro 4 ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------

    Alıntı TlntS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yilda gelmiyor. honda haric. o ekstra 1 yil aldi devletten. bunun disinda euro 4 iyi arastir hangi makinalar uygun anlarsin. mesela abs yoksa o makina zaten uygun degildir.
    Euro 4 için abs zorunlu değil diye biliyorum.

  5. #5
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    2018 model olarak TR ye ithal edilemeyecek,dolayısıyla vitrinde görmeyeceğin motorları neden merak ediyorsun

    Türkiye de emisyona göre vergi düzenlenmeği için tüketiciye maddi farkı da yok..

  6. #6
    korkmazunal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 model olarak TR ye ithal edilemeyecek,dolayısıyla vitrinde görmeyeceğin motorları neden merak ediyorsun

    Türkiye de emisyona göre vergi düzenlenmeği için tüketiciye maddi farkı da yok..
    Maddi fark olmaz mı E4 için fazladan para ödeyecek :D

  7. #7
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2018 model olarak TR ye ithal edilemeyecek,dolayısıyla vitrinde görmeyeceğin motorları neden merak ediyorsun

    Türkiye de emisyona göre vergi düzenlenmeği için tüketiciye maddi farkı da yok..
    Merak ediyorum çünkü motosiklet alacağım.Maddi farkı illaki olacaktır ybr 125 ile ys 125 fiyatından belli.

  8. #8
    Tundzhay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2008
    Şehir
    Momchilgrad...
    Yeni Emisyon Standardı Euro 4 Nedir, Ne Değildir?

    Motorlarımızdan çıkan sezi hepimiz otorlarımızdan çıkan sesi hepimiz seviyoruz, fakat sesle beraber çıkan egzoz gazlarını hiç düşünmüyoruz. Doğamızı kirleten bu gazlar için bazı standartlar gelmesi gerekiyor. Euro 3 standardından daha kısıtlayıcı olan Euro 4 işte burada işi ele alıyor.
    Euro 4 nedir?

    Euro 4, yeni araçların egzozlarından çıkan gazların doğayı ne kadar kirleteceğine dair getirilmiş belli standartların bir yenisidir diyebiliriz. Bu standart Avrupa’da üretilen tüm taşıtların uyması gereken bazı kuralları içeriyor ve evet kanunlarla desteklenip uygulanması zorlanabilir. Böylece Euro 4 standartlarına uymayan hiçbir araç Avrupa topraklarında satılamaz. Motosikletleri de etkileyen bu standartlarda sadece egzoz gazları için standartlar mevcut değil. Avrupa Regülasyonları adı verilen (No: 168/2013) bu standartlarda yeni motosikletlerin karşılaması gereken kalite oranı, plaka boyutu, sinyallerin birbirine olan uzaklıkları, motosiklet firmalarının sorumlulukları gibi şeyler var ve evet Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde.

    Yani büyük sayılarda motosiklet üretecekseniz ve bunu Avrupa’da satacaksanız, Avrupa Regülasyonları size neyi yapıp neyi yapamayacağınızı harfi harfine söylüyor. Ayrıca Euro 4 standartlarında sadece egzozdan çıkan gazlar değil aynı zamanda depodan buharlaşarak çıkan benzin buharı dahi regüle ediliyor. Ayrıca bu motosikletlerin standartlara tüm ömrü boyunca uyması gerekiyor.

  9. #9
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    bakalım cebefenin yerine ne gelicek

  10. #10
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    bu zam demek oluyor kısacası seneye r25 20bin cbr250 18 bin ....

  11. #11
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı korkmazunal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maddi fark olmaz mı E4 için fazladan para ödeyecek :D

    güzel kardeşim vergilendirme açısından bir fark yok,

    adam euro 4 için motora ek maliyet getiren ilaveler yada teknolojiler koymuş elbette ikisi arasında fark olacaktır..

    ama 2018 de istesende euro3 lü motor bulamayacaksın,yani belki 3-5 tane 2016 model kalmış olabilir..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------

    [QUOTE=Tundzhay;4147332].....Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde..../QUOTE]


    tam hacmini hatırlayamadım ama abs için limit bir değer vardı.. atıyorum 250 cc yada 125

  12. #12
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Uzun uzun yazmaya gerek yok.Yanlış bilmiyorsam 2017 modellerin hepsi Euro 4 uyumlu.Euro 3,2017 üretim diye satılanlar geçen seneden kalma 2016 model motorlar.

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Temmuz 2012
    Arkadaşlar peki çin malı olupta euro 4 uyumlu olarak satılan motosikletler varmı ülkemizde veya dışarda ?

  14. #14

    Üyelik
    21 Nisan 2017
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Hero Hunk
    ABS için limit 125 cc

  15. #15
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı korayuzuner1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok mesela cbf 150 de euro 4 yok hepsinde de mi yok euro 4 ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:27 ----------



    Euro 4 için abs zorunlu değil diye biliyorum.
    cbf de euro 3 de yok euro 2 o

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:10 ----------

    abs zorunlu değil arkadaşlar ama abs yoksa kombine fren sistemi olması gerekiyor.

  16. #16
    korkmazunal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CBF150
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel kardeşim vergilendirme açısından bir fark yok,

    adam euro 4 için motora ek maliyet getiren ilaveler yada teknolojiler koymuş elbette ikisi arasında fark olacaktır..

    ama 2018 de istesende euro3 lü motor bulamayacaksın,yani belki 3-5 tane 2016 model kalmış olabilir..
    Biliyorum kardeşim kullanıcı için diyorum bende. Aynı vergilendirmeden yararlanıyorlar

  17. #17
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni Emisyon Standardı Euro 4 Nedir, Ne Değildir?

    Motorlarımızdan çıkan sezi hepimiz otorlarımızdan çıkan sesi hepimiz seviyoruz, fakat sesle beraber çıkan egzoz gazlarını hiç düşünmüyoruz. Doğamızı kirleten bu gazlar için bazı standartlar gelmesi gerekiyor. Euro 3 standardından daha kısıtlayıcı olan Euro 4 işte burada işi ele alıyor.
    Euro 4 nedir?

    Euro 4, yeni araçların egzozlarından çıkan gazların doğayı ne kadar kirleteceğine dair getirilmiş belli standartların bir yenisidir diyebiliriz. Bu standart Avrupa’da üretilen tüm taşıtların uyması gereken bazı kuralları içeriyor ve evet kanunlarla desteklenip uygulanması zorlanabilir. Böylece Euro 4 standartlarına uymayan hiçbir araç Avrupa topraklarında satılamaz. Motosikletleri de etkileyen bu standartlarda sadece egzoz gazları için standartlar mevcut değil. Avrupa Regülasyonları adı verilen (No: 168/2013) bu standartlarda yeni motosikletlerin karşılaması gereken kalite oranı, plaka boyutu, sinyallerin birbirine olan uzaklıkları, motosiklet firmalarının sorumlulukları gibi şeyler var ve evet Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde.

    Yani büyük sayılarda motosiklet üretecekseniz ve bunu Avrupa’da satacaksanız, Avrupa Regülasyonları size neyi yapıp neyi yapamayacağınızı harfi harfine söylüyor. Ayrıca Euro 4 standartlarında sadece egzozdan çıkan gazlar değil aynı zamanda depodan buharlaşarak çıkan benzin buharı dahi regüle ediliyor. Ayrıca bu motosikletlerin standartlara tüm ömrü boyunca uyması gerekiyor.
    YALIŞ BİLGİ ABS KESİNLİKLE ŞART DEĞİL EURO 4 DE! YÜKSEK CC DE ŞART OLABİLİR AMA 125 CC DE ŞART DEĞİL!

    https://www.yamahatr.com/yamahanin-y...yamaha-ys-125/

    YAMAHA YS125 EURO4 STANDARDINDA FAKAT ABS'Sİ YOK FUARDA ÖZELLİKLE BELİRTİLDİ KOMBİNE FREN SİSTEMİ VAR.

    https://www.youtube.com/watch?v=hh3pfpJfOSs

    LANSMANI DA İZLE İSTERSEN...
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU

  18. #18

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Tundzhay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni Emisyon Standardı Euro 4 Nedir, Ne Değildir?

    Motorlarımızdan çıkan sezi hepimiz otorlarımızdan çıkan sesi hepimiz seviyoruz, fakat sesle beraber çıkan egzoz gazlarını hiç düşünmüyoruz. Doğamızı kirleten bu gazlar için bazı standartlar gelmesi gerekiyor. Euro 3 standardından daha kısıtlayıcı olan Euro 4 işte burada işi ele alıyor.
    Euro 4 nedir?

    Euro 4, yeni araçların egzozlarından çıkan gazların doğayı ne kadar kirleteceğine dair getirilmiş belli standartların bir yenisidir diyebiliriz. Bu standart Avrupa’da üretilen tüm taşıtların uyması gereken bazı kuralları içeriyor ve evet kanunlarla desteklenip uygulanması zorlanabilir. Böylece Euro 4 standartlarına uymayan hiçbir araç Avrupa topraklarında satılamaz. Motosikletleri de etkileyen bu standartlarda sadece egzoz gazları için standartlar mevcut değil. Avrupa Regülasyonları adı verilen (No: 168/2013) bu standartlarda yeni motosikletlerin karşılaması gereken kalite oranı, plaka boyutu, sinyallerin birbirine olan uzaklıkları, motosiklet firmalarının sorumlulukları gibi şeyler var ve evet Euro 4 standartlarına göre ABS sistemi mutlaka bulunması gereken bir zorunluluk halinde.

    Yani büyük sayılarda motosiklet üretecekseniz ve bunu Avrupa’da satacaksanız, Avrupa Regülasyonları size neyi yapıp neyi yapamayacağınızı harfi harfine söylüyor. Ayrıca Euro 4 standartlarında sadece egzozdan çıkan gazlar değil aynı zamanda depodan buharlaşarak çıkan benzin buharı dahi regüle ediliyor. Ayrıca bu motosikletlerin standartlara tüm ömrü boyunca uyması gerekiyor.
    Gidip belediyelere çalışan harfiyat kamyonlarına, yakıt diye yağ doldurulan özel toplu taşıma araçlarına bulaşmazlar, çay bardağı kadar pistona sahip motorlarla uğraşırlar...
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)