Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Yamaha Vmax hakkında ne düşünüyorsunuz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ismaileren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2016
    Şehir
    Kuyucak, Aydın
    Motosikleti
    şimdilik yok. gelecekten ümitli
    Her zaman favorim dik oturulan motorsikletler oldu. Yolda giderken yolu izlemekten hoşlanıyorum.
    Birde tabiki bu yaştan sonra cenin pozisyonunda seyahat etmek ve yüksek devir sesi dinlemek pek cazip gelmiyor.
    Şu anda CBF150'den sonraki motorum olan NC 750S e alışmaya çalışıyorum. NC'de dahi gidon yükseltme aparatı ekledim.
    Şimdilik NC750S için dahi pişmiş sayılmam.

    Ama tabiki herkeste olduğu gibi bende de bir nihai hedef var.
    Benim motosiklet dünyasındaki nihai sahip olmak istediğim motosiklet Yamaha Vmax denilen sanat eseri.

    Sizlere sormak istediğin şey ise bu şahesere giden yolda NC750S sonrası hangi veya ne tip motosikletlerde deneyim sahibi olmalıyım?
    Ne gibi eğitimler almalıyım?

    Ve bu motor hakkında ne düşünüyorsunuz? Düşüncelerinizi yazabilir misiniz?

    Motor tipi: V-tipi 4-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi 1.679cc
    Maksimum güç 200PS @ 9.000 dev/dk.
    Maksimum tork 166,8 Nm @ 6.500 dev/dk.
    Ön lastik 120/70 R18M/C (59V)
    Arka lastik 200/50 R18M/C (76V)
    Toplam uzunluk 2.395 mm
    Toplam genişlik 820 mm
    Toplam yükseklik 1.190 mm
    Sele yüksekliği 775 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1.700 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 310 kg



    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Bence her şeyden önce biraz ağırlık çalışmalısın.
    Şaka bir yana, 310 kg çok ciddi bir ağırlık. V motor ve şaft; uzun yolda keyfine doyum olmaz, fakat trafikte insanı pert edecek bir alet.
    Hani diyorum piyanocu şunun aynı versiyonunu, biraz daha küçüğünden yapamaz mı?
    Hayallerinize tez zamanda kavuşmanız dileğiyle.
    espresso bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Gönlünün götürdüğü yere git ve onunla mutlu ol. Motora bizim fikrimizle mi bineceksin?
    Merak ettiğiniz sıkıntıları ise gogıl amcaya vmax forumları diye aratın tüm dertleri çıkar.
    hasmet bunu beğendi.

  4. #4
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    motora bak lan!

  5. #5
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Aslen naked/roadster tarzı bir motosiklet olmasına rağmen, oturuş pozisyonu ve alçak selesiyle cruiser sürüşüne de yakın hibrit bir tarz. Muadilleri olarak Ducati Diavel Strada/xDiavel, Honda F6C Valkyrie, Suzuki M1800R, Triumph Rocket, Harley-Davidson V-Rod/Nightrod gibi motosikletler sayılabilir. Ancak her biri farklı farklı özelliklere sahiptir. Power cruiser, muscle cruiser, sport cruiser gibi isimlendiriliyorlar genelde.

    Öncelikle benzer kuvvet ve dinamiklerde motosikletlere alışmanız daha doğru olabilir. 1700 cm³ hacim, 167 Nm tork, 200 beygir gücü ufak tefek detaylar değil. Buna bir de ağırlığı kattığınızda işin boyutu epey değişiyor.

    Aslında yeterince tecrübe edindikten sonra VMax'e sahip olup bileğinize ve frenajınıza hakim olarak kullanabilirsiniz. Ama böyle bir motosiklete geçiş öncesinde de yakın bir şey sürmek istiyorsanız en azından kuvvetli bir cruiser kullanmış olmanızda fayda var. Bunu en uygun yoldan yukarıdaki saymış olduğum motosikletlerden birini sürerek sağlayabilirsiniz. Ancak onların da neredeyse hepsi high-end makineler. Hem fiyatları yüksek hem de ileride satmaya kalktığınızda meraklısı dışında satabileceğiniz başka birisi yok. Daha uygun yollu olarak belki de şu an benim de kullanıyor olduğum M1800R'ın 2 küçüğü olan (M1500 ülkemize hiç getirilmediğinden) M800 edinebilirsiniz. M800'ün 2010 sonrası makyajlı kasası M1800'ün kopyası. Muscle-cruiser stilini görüntüsüyle gayet iyi yansıtmakta. 2010 öncesi modelleri de görüntü dışında bire bir aynı özelliklere sahip.

    Bunun dışında Yamaha'nın XV1700 Warrior'ının kopyası olan Hyosung GV650 de sport cruiser olarak iyi bir geçiş aşaması olabilir. 80 beygire yakın güç üreten bloğuyla ve oldukça estetik çizgileriyle tercih edilebilir. Ancak Koreli üreticinin kronik ve olası problemlerine önceden önlem almış olmanız gerekir. Bunu yaptığınızda ciddi bir sorunla karşılaşmazsınız.

    Sizin belki de karşılaşabileceğiniz en büyük 2 sorundan biri geri geri park manevralarında ve durduğunuzda motosikletin ağırlığına uyum sağlamak olacaktır. Biraz kuvvet gerektirir özellikle geri park. Hele de yokuş yukarı hareket ettirmek zorunda kalmışsanız. Diğeri de oturuş dolayısıyla göğüsleyeceğiniz rüzgar. Uzun yollarda gerçekten yorucu olacaktır. NC'ye rüzgar siperliği taktığınızda çok sırıtmasa da bu motosikletlere pek yakışmıyor. Tarzdan ödün vermeyi göze alırsanız bir rüzgar siperliği şart.

    Bunlar dışında sürüşünüze, viraj alışınıza ve özellikle de duruşunuza (frenlemeye) hakim olduğunuz müddetçe, maddi imkanınız da yerinde olduğu sürece bu motosikletin kullanımı için çok fazla şeyi kafanıza takmanıza gerek yok.

    Umarım kısa sürede hayalinize kavuşmak nasip olur.
    Eagle7 ve chetaq bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  6. #6
    leone_510 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    yamaha MT-01
    Güzel motor zorluk olarak yazın şehir içi trafikte ısı,ağırlık ve manevra görülebilir. Onun dışında kalitesine diyecek yok.Evladiyelik motor.

  7. #7

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    Bu motosiklet, bana göre bir efsanedir, safkan sürüş makinası. Bazı insanlar için derler ya adamın dibi diye, ışte bu motosiklet de motorun dibi.
    Olsa bir tane, gezdikten sonra salonun ortasına çeker izlerim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

    Söylemeden duramiycam, ilk fotoğrafa dikkatli bakın, motor hakkında çok şey anlatıyor. Motoru zincirler bağlamışlar tıpkı tehlikeli güçlü saldırgan bir canavarı bağladıkları gibi.

  8. #8
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Kuzey Amerika piyasası için üretilmiş bir model aslında.
    400 metre yarışçısıdır kendisi.

  9. #9
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Oturuş naked'a yakın. Pratiklikten öte zevk için üretilmiş bir makina. Kullanımı herhangi bir SS'ten daha kolay ve tehlikesiz. Çünkü gidonu yatık (rake açısı yüksek), tekerlek arası mesafe uzun, sele aşırı yüksek değil. Sadece ağır, ama o konuda da yapacak bir şey yok.

    Bu aletin sorunu şu: kullanacak mısınız? Çünkü alet ağır. Şehir içi hareket zor. Tam uzun yol makinesi de değil. Çok dar bir kullanım ve zevke hitap ediyor.
    bberksan bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    24 Aralık 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    crf1000 , R80gs basic , fzs600 , winggo

    Vmax

    Resmini duvarına asmak için güzel
    Trilyoner olursam garajıma dizeceğim motorlardan biri olurdu diye hayal kurmak da guzel
    Ama tek motorum olsun bineyim denilecek bir motor değil.
    sdirer bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    23 Mart 2017
    Her binişte min 50 km yol yapmadan inmem.

  12. #12
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Kendisi yer altı dragcılarındandır. 300 küsür kg ağırlığına rağmen 200hp gücü ile birçok 1000lik makinaya kalkışta parmak atabilirsiniz ☺
    hasmet bunu beğendi.

  13. #13
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Vercen bunu snappy e köydeki bütün tavukları inekleri biçsin kafasına göre
    fz6_fazer ve ogzcngdk bunu beğendiler.

  14. #14

    Üyelik
    02 Ağustos 2014
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    MSX 125 - MT 07 ABS
    Motosiklet için ayıracak 90 bin lira bütçem olsaydı, hiç düşünmezdim bu makina için. Belki 10 daha koyar GS 1200 alırdım. Malum az daha koymayı seviyoruz
    Keoma bunu beğendi.

  15. #15
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Şu zamanlar rafa kaldırılmış bir proje gibi. Üzerindeki teknoloji, motor bloğu vs çok eski. Şanzıman bile hala 5 vites.

    Keşke gücünü Torkunu test etme imkanım olsa. Benim motor 88Nm Torka sahip, Bu makine 166Nm Torka sahip.

  16. #16

    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt-25
    Bu canavara artçı olarak defalarca binme zevkini yaşadım. Sevdiğim bir abimiz de vardı Bodrum da motoru beraber yıkardık o zamanlar çocuktum sonra gezdirirdi beni teşekkür amaçlı. Sesi, gaz tepkisi, görüntüsü harika bir makina

  17. #17
    fz6_fazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2010
    Şehir
    alanya
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    İnsan işi değil,2009 da yeni kasayı çıkarmıştı,Yamaha'nın amiral gemisi,eski model,serileride güzeldir

  18. #18
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı fz6_fazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsan işi değil,2009 da yeni kasayı çıkarmıştı,Yamaha'nın amiral gemisi,eski model,serileride güzeldir
    Eski 1200 cc'lik old school versiyonlarının da bambaşka bir tadı var. Katılıyorum.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  19. #19
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı simoncelli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu canavara artçı olarak defalarca binme zevkini yaşadım. Sevdiğim bir abimiz de vardı Bodrum da motoru beraber yıkardık o zamanlar çocuktum sonra gezdirirdi beni teşekkür amaçlı. Sesi, gaz tepkisi, görüntüsü harika bir makina
    Yenisi cok farkli bir makine ama. Eskisiyle çok bir alakası yok. Blok da çok farklı, sase de.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------

    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu zamanlar rafa kaldırılmış bir proje gibi. Üzerindeki teknoloji, motor bloğu vs çok eski. Şanzıman bile hala 5 vites.

    Keşke gücünü Torkunu test etme imkanım olsa. Benim motor 88Nm Torka sahip, Bu makine 166Nm Torka sahip.
    Son versiyonunda bayağı bir yenilediler. Tamamen modern bir motosiklet. Ihtiyaç olsa 6 vites yaparlardı. O kadar hacim ve torka gereksiz gördüler muhtemelen.

  20. #20

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi Griso (2007) HD Sportster XL (1997)
    Evet benim de hayalini kurduğum ama ulaşmamın şu aralar mümkün olmadığı bir makine. Ben Moto Guzzi Griso kullanıyorum. Yakın tarzlar diyebiliriz. Şehir içinde trafikte yazın kötü deneyimlerim oldu. Lanet olsun yaz yine geldi Ama motorumu buna ya da Diavel e ancak değişirim


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)