Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

2016 KTM RC 390 İkinci Kez Blok Kitledi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #161
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    yanlışlıkla sana yazdım ya


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #162

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Bajaj o Bajaj, KTM değil. Geçmiş olsun, kurtulmuşsunuz neyse ki.

  3. #163
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cb1000 ne zamandir honda icin flagship bir motor oldu.En yuksek cc olunca o motor o firmanin flagship(!) motoru olmuyor.
    Flagship motosiklet değil, flagship naked motosiklet. En yüksek cc motosikleti de değil Honda'nın... Ondan büyük VFR1200, VT1300, Goldwing 1800 var...

    Honda'nın kurucusu hayattayken 84 model motosikletine koyduğu dijital vites göstergesini, 2017 model 1000cc flagship naked modeline koymaması, hatta ABS'siz de satması düpedüz ayıptır. Aynı yıl KTM'in 200cc naked modelinde bile standart sunduğu özellikler bunlar. Demek ki basbayağı küçük hesaplar peşinde koşuyormuş Honda, müşterilerinin güvenliği pahasına hem de.

    Bilinçli müşteri, hiç bir büyük markaya körü körüne güvenmez. Çünkü hepsi de müşterilerinde oluşan kredilerini eninde sonunda nakite dönüştürür. "heyooo en büyük Honda" takılan fanboy'ların idrak etmekte zorlanacağı gerçekler bunlar.
    Kural [ Z ] bunu beğendi.

  4. #164

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj o Bajaj, KTM değil. Geçmiş olsun, kurtulmuşsunuz neyse ki.
    Sabah sabah hortlatılmış konu olduğunu farketmeden yazmışım (telefon ekranı küçük malum...), kusura bakmayın. Sazana geldik...

  5. #165
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Flagship motosiklet değil, flagship naked motosiklet. En yüksek cc motosikleti de değil Honda'nın... Ondan büyük VFR1200, VT1300, Goldwing 1800 var...

    Honda'nın kurucusu hayattayken 84 model motosikletine koyduğu dijital vites göstergesini, 2017 model 1000cc flagship naked modeline koymaması, hatta ABS'siz de satması düpedüz ayıptır. Aynı yıl KTM'in 200cc naked modelinde bile standart sunduğu özellikler bunlar. Demek ki basbayağı küçük hesaplar peşinde koşuyormuş Honda, müşterilerinin güvenliği pahasına hem de.

    Bilinçli müşteri, hiç bir büyük markaya körü körüne güvenmez. Çünkü hepsi de müşterilerinde oluşan kredilerini eninde sonunda nakite dönüştürür. "heyooo en büyük Honda" takılan fanboy'ların idrak etmekte zorlanacağı gerçekler bunlar.
    ufff ufff ondan sonra neden herseye cevap veriyorsun diye bana kızıyolar,neyse ki işssiz bir adamım da zamanım bol.


    Bak amator;

    Sen "flagship" ifadesini bir kere yanlış kullanıyosun.Flagship demek bayrak taşıyan,amiral gemisi demek.O markanın en ust duzey,en cok satan,en gozde motosikletleri,aracçları için kullanılır.

    https://hondanews.eu/eu/en/cars/medi...7-honda-nc750s

    Bak bu 2017 nc 750s , bu da naked yani.Ozelliklerine bir bak.commuter gibi bişey la bu,dusun yani ama ozelliklerinin hiçbiri cb1000 de yok..
    Cb1000 olsun,vfr1200 olsun Honda nın yıllarca guncelleme yapmadığı motorlardı,sadece bu motorları ornek gosterip bir de bunları flagship(kullanmak cok havalı olsa gerek) olarak tanımlamak ancak sana yakışır.

    Bir şekilde konuyu cb1000 e getirdin ya yine, harika adamsın valla.

  6. #166

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Flagship motosiklet değil, flagship naked motosiklet. En yüksek cc motosikleti de değil Honda'nın... Ondan büyük VFR1200, VT1300, Goldwing 1800 var...

    Honda'nın kurucusu hayattayken 84 model motosikletine koyduğu dijital vites göstergesini, 2017 model 1000cc flagship naked modeline koymaması, hatta ABS'siz de satması düpedüz ayıptır. Aynı yıl KTM'in 200cc naked modelinde bile standart sunduğu özellikler bunlar. Demek ki basbayağı küçük hesaplar peşinde koşuyormuş Honda, müşterilerinin güvenliği pahasına hem de.

    Bilinçli müşteri, hiç bir büyük markaya körü körüne güvenmez. Çünkü hepsi de müşterilerinde oluşan kredilerini eninde sonunda nakite dönüştürür. "heyooo en büyük Honda" takılan fanboy'ların idrak etmekte zorlanacağı gerçekler bunlar.
    TPM TPM diye diye müşterinin parasını ödemek istemediği şeyi yapma diye diye işin biraz cılkını çıkardı bu japonlar ,..JApon kültürünün genelinde var bu anlayış 1998 model bmw de anlık yakıt tüketimi gibi veriler olur iken 2018 model toyata da mesela yok bu aradan 20 yıl geçmiş ..

    Yapamadıklarından değil,iş güzar şirket yönetimin in ,proje yapın ucuzlatın karlılığı artırın diye teknisyene işçiye baskı yapmasından çıkıyor bu işler..

    KAlite sistmeleri 6 sigma(ABD Menşeyli) ve TPM(Japon Menşeyli) bir birinden %180 derece farklı sistemlerdir, Altı sigma yukardan aşağı uygulanır iken TPM de aşagıdan yukarıya uygulanır ,işçiden kart asmalar iyileştirmeler beklenir..

    Eee sonuç gariban işçide/teknisyen de ne yapsın vites kaçta onu gösteren kaldıralım diyor mühendis de bu durumda yukardan baskı var teknisyenin işçinin bu saçmalıgına yok diyemez mecbur kaldırıyorlar, yoksa üç kuruşluk mal sık değişen filtreye üç kuruş fazla derler olur biter de maliyet kaybı ama KÜLTÜR işi bu ..

    Olayın gerçegi bu , avrupalı anlayışta (şayet içerde TPM /toyata kalite sistemi ) uygulayan işletme o kültüre geçmeye çalışan ve o kültüre adapte olmuş bir yapı yok ise bu saçmalıgı göremezsiniz...

    Bize gelen japon danışmalar , müşteri ve ajanlar konuştuğumuzda bu saçmalığı kabul ediyorlar, yavaş yavaş bu saçmalıktan dönmeye başladıklarını tartıştıklarını söylüyorlar , 5-10 yıl sonra etkisini görürsünüz..
    hasmet bunu beğendi.

  7. #167
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bak bu 2017 nc 750s , bu da naked yani.Ozelliklerine bir bak.commuter gibi bişey la bu,dusun yani ama ozelliklerinin hiçbiri cb1000 de yok..
    Yaw Hırbo trolü bi sus. Bari şu lafı yedikten sonra bi sus. Hidrolik debriyajlı, tek taraflı arka maşalı, İtalyan dizayn ve üretimli bir motosiklet CB1000R...


  8. #168
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaw Hırbo trolü bi sus. Bari şu lafı yedikten sonra bi sus. Hidrolik debriyajlı, tek taraflı arka maşalı, İtalyan dizayn ve üretimli bir motosiklet CB1000R...

    https://i.postimg.cc/w6z09R6Q/Screen...g-Internet.jpg
    Arkadaşlar, ben ne anlatıyorum bu haşema ne anlatıyor ? Eski mesajlarını kurcalayaıp buldugu bu sey nedir şimdi ?

    iyice delirdi adam,yazık oldu.Tamam abicim sen parçacık hızlandırıcına geri don,bilim beklemez.Boşver uğraşma benle haklısın cb1000r (flegşip )
    en guzide motorunda bile abs yoktu honda nın ,evet.

  9. #169
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, ben ne anlatıyorum bu haşema ne anlatıyor ? Eski mesajlarını kurcalayaıp buldugu bu sey nedir şimdi ?

    iyice delirdi adam,yazık oldu.Tamam abicim sen parçacık hızlandırıcına geri don,bilim beklemez.Boşver uğraşma benle haklısın cb1000r (flegşip )
    en guzide motorunda bile abs yoktu honda nın ,evet.
    Ben mi delir mişim? Yahu kime hitaben yazıyorsun? İnternette tanımadığın, ismini bile bilmediğin insanlardan mı beklenti içindesin? Millet çocuğunu insan gibi yetiştirmiyor, sonra salıyor ilgi açı ezikleri sanal aleme, dadanıyorlar her yere.

  10. #170

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı Hırbonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    haşema


    İşi gücü trolllük olan Hırbonen mi, trolle bile cevap vermekle uğraşan hasmet mi daha işsiz bilemedim.
    Ama hasmet'in en gereksiz insana bile açıklama yapmakla uğraşmasını, medeni medeni izah etmesini çok takdir ediyorum.

  11. #171
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TPM TPM diye diye müşterinin parasını ödemek istemediği şeyi yapma diye diye işin biraz cılkını çıkardı bu japonlar ,..JApon kültürünün genelinde var bu anlayış 1998 model bmw de anlık yakıt tüketimi gibi veriler olur iken 2018 model toyata da mesela yok bu aradan 20 yıl geçmiş ..

    Yapamadıklarından değil,iş güzar şirket yönetimin in ,proje yapın ucuzlatın karlılığı artırın diye teknisyene işçiye baskı yapmasından çıkıyor bu işler..

    KAlite sistmeleri 6 sigma(ABD Menşeyli) ve TPM(Japon Menşeyli) bir birinden %180 derece farklı sistemlerdir, Altı sigma yukardan aşağı uygulanır iken TPM de aşagıdan yukarıya uygulanır ,işçiden kart asmalar iyileştirmeler beklenir..

    Eee sonuç gariban işçide/teknisyen de ne yapsın vites kaçta onu gösteren kaldıralım diyor mühendis de bu durumda yukardan baskı var teknisyenin işçinin bu saçmalıgına yok diyemez mecbur kaldırıyorlar, yoksa üç kuruşluk mal sık değişen filtreye üç kuruş fazla derler olur biter de maliyet kaybı ama KÜLTÜR işi bu ..

    Olayın gerçegi bu , avrupalı anlayışta (şayet içerde TPM /toyata kalite sistemi ) uygulayan işletme o kültüre geçmeye çalışan ve o kültüre adapte olmuş bir yapı yok ise bu saçmalıgı göremezsiniz...

    Bize gelen japon danışmalar , müşteri ve ajanlar konuştuğumuzda bu saçmalığı kabul ediyorlar, yavaş yavaş bu saçmalıktan dönmeye başladıklarını tartıştıklarını söylüyorlar , 5-10 yıl sonra etkisini görürsünüz..
    Araca bir test cihazı bağladığınızda bırakın anlık yakıt tüketimini sizin istediğiniz birim aralığında hesaplayıp vermesini, enjektörlerin 0.001 saniye hassasiyetinde atım sürelerini dahi anlık okuyabiliyorsunuz. Yani araç bunları ve çok çok çok daha fazlasını tahmin edebileceğinizin çok ötesinde ve hassasiyetinde ölçüyor zaten. Aksi halde o motoru çalıştırması imkansız olurdu. Size; burada asıl sorulması gereken soru, bu bilgi ile daha da ilginç gelmeli. Kısacası zaten araç fazlası ile bunları biliyor ve donanım bunu zaten destekleme ötesinde yapıyorken neden sürücüye bu fonksiyonlar açık olarak verilmiyor? İşte merak edip araçtırmanız gereken detay budur, ki cevabını öğrendiğinizde yapacağınız tek şeyin "-hmm, neyse." gibi bir lafla geçiştirmek olacağını tahmin edebiliyorum.
    ...

  12. #172
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    İşi gücü trolllük olan Hırbonen mi, trolle bile cevap vermekle uğraşan hasmet mi daha işsiz bilemedim.
    Ama hasmet'in en gereksiz insana bile açıklama yapmakla uğraşmasını, medeni medeni izah etmesini çok takdir ediyorum.
    Cb1000r ile kafayi bozmus flegsip fkegship diye ortada dolasan bu tipe gerekrigi gibi cevap verdigim icin trol oluyorsam evet trolum.

  13. #173

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    İşi gücü trolllük olan Hırbonen mi, trolle bile cevap vermekle uğraşan hasmet mi daha işsiz bilemedim.
    Ama hasmet'in en gereksiz insana bile açıklama yapmakla uğraşmasını, medeni medeni izah etmesini çok takdir ediyorum.
    Ego vs. Alter Ego olmasınlar? Valla şüphelenmiyor değilim...

  14. #174
    Kerem34_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt-25 ABS
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ego vs. Alter Ego olmasınlar? Valla şüphelenmiyor değilim...
    Ben de yazdıydım bir başlıkta. Hırbo ile Haşmet aynı kişi olabilir, kendine olan nefretini bu şekilde dışa vuruyordur belki diye. Hala şüpheleniyorum.

  15. #175
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    Ne kadar vicdansiz adamlarsiniz siz ya ?

    Nasil olur da suzme bir fem dersanesi abisini benimle bir tutarsiniz ?

    Gercekten yazik size.

    Bu mesaji hortlatan kisiye, sakayla ktm veya yamahaci olabilir ,hondanin ise bu tur kucuk hesaplar pesinde kosmayacagini belirrtim.

    Tum bu mesajimi okuyan kisi buna gulup gecer.

    Ama bu fem abisi bir basladi vay efendim asil kucuk hesaplar pesinde kosan hondaymis,2017 model flegship motoru bile bok gibiymis(ne alaka himinkym)

    Adam ust duzey ezik..zamani da bol keretanin..parcacik hizlandirici asiri isindiginda solugu motosiklet.net te aliyor.

    İlginc bir biliminsani..

  16. #176
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Ayak takimiyla bir tutma ihtimalini goz onune aldiginiz icin dahi teessuf ederim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:20 ----------

    Bu arada, fem dershanesinin kapısından içeri girmiş değilim. Salih trolü aklınca fetöcü demeye çalışıyor, çünkü Akİt trolleri gibi sadece onur ve şerefin n'olduğundan bi haber şerefsizler başkasının onur ve şerefine böyle dil uzatabilir.

  17. #177
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    06 Kasım 2019
    "Daha dün Flynn denen müslüman düşmanı Trump danışmanı, Gülen aleyhtarı yazı yazmak için Türkiye'den 530bin $ 'lobicilik faaliyeti' ücreti aldığını açıkladı."

    Senin "cakal karlos" dedigin adamin yurt disindaki itibari maalesef Cumhurbaskanimizdan daha otede. On sene once bu boyle degildi. Ama malesef simdi boyle. Sebebi de hukumetimiz ve yanlis icraatlari. Sadece ekonomi degil, yurt disindaki itibarimiz da yerle bir olmus durumda. Yurt icinde insanlari herhangi bir propagandaya ikna etmek mumkun, zaten elestiri yapacak degil makam, kursu, medya; birey bile kalmadi. Ama yurt disi oyle degil. 15 Temmuz'u Gulen'in yaptigina dair tek bir net kanit sunamadiklari gibi, darbe girisimini kendi cikarlarina alet edip onbinlerce insani gecersiz sebeplerle isten atarak, ulkeye ve millete karsi yapilan net bir darbe girisimine karsi cok hakli bir durumdayken, menfaat karistirip sulandirdilar. Yahu, darbe yapanlarin hepsi kiskivrak yakalandi, ne diye iskence edip alinacak ifadelerin gecerliligini yok edersiniz? Yapilacak is mi bu? Ne diye idamdan bahsedersin? "idam gelsin" demek, batiya "suclulari bize iade etmeyin" demek. Darbeden bir gun sonra 6000 kusur hakim gorevden alindi. Tum dekanlar gorevden alindi. Bir gun sonra. Uluslararasi camiaya nasil aciklayacaksiniz bunu? Tum bati, istese de istemese de, hukumetimiz yaninda olmak zorundayken, kendimizi haksiz duruma dusurduk. Magdurken zalim olduk. Darbe sonucu olusan buyuk firsati yuzumuze gozumuze bulastirdik. Kendi ayagimiza kursun sıktık.

    Gülen napti? Darbe sabahı darbeyi kınayan basın açıklaması yapıp "umarım bunu bahane edip kötü icraatlarde bulunmazlar" gibi bi laf etti. Sagolsun hükümetimiz haksız çıkarmadı


    Cakal Karlos: başka bir üye yazısının içinde fetullah gülen e bu şekilde hitap etmiş ve Haşema nın cevabı yukarıda, dikkatlice okuyun lutfen



    İşi için Arapça öğrenmek isteyen zaten öğreniyor. Bunda sorun yok.

    Ancak asıl sorun bizde. Yahu Kur'an Arapça. Ve çeviri ile orijinal dil tabii ki çok farklı. Anlam açısından da mantık açısından da tutmuyor.

    Biz Müslümanız ama bayağı da tembeliz. Çevrenizde işi ilahiyat veya turizm olmayan kaç kişi Arapça biliyor? Sırf dinini daha iyi tanımak için, kendi için Arapça öğrenmiş olan insan var mı?

    Amerika'da biri müslüman olduğunda ilk yaptığı iş bulunduğu şehirdeki üniversitede Arapça derslerine yazılmak. 1 sene sonra bülbül gibi konuşmasa da Kuran'ı okuyup anlayacak hale geliyorlar.

    İnsanlar buna önem verse, illa ki olur ve yayınlaşır.



    Haşema dan ilginç fikirler.Müslüman adam Arapça öğrenmeli diyor bizim Haşema. Ona göre Allah oyle bir kitap göndermiş ki cevirisi yapılamıyor, o kadar derin ve hassas mevzular anlatılıyor ki bildiğiniz gibi değil.. anlam da tamamen değişiyor! Tükçe meal okumayın dinden çıkarsınız valla bak.Burda Haşemaya katılıyorum.


    "Her yerde Ataturk heykeli olmasi, her okul bahcesinde Ataturk bustu olmasi, her per para biriminin uzerinde ve her devlet dairesinde Ataturk resmi olmasi, az dahi olsa tek adam rejimlerini cagristirmiyor mu size? Ataturk'un cismine mi, yoksa fikirlerine ve ideallerine mi deger veriyoruz? Ama o resim ve heykeller, o fikir ve idealleri bize hatirlatmasi icin mi her yerde? Peki zaten guzel olan, ve anlatildiginda toplum genelinde kabul gormesi kacinilmaz olan ideal ve fikirlerin, her yere konan resim ve heykellerle empozeye ihtiyaci var midir? Tek bir insanin her yere resim ve heykelinin dikilmesi pratiginin uygulandigi ulkelerin durumu nedir?
    Bence ipin ucu fazla kaçırılmış bu mevzuda. En azından bu kadar sene devam etmesi cok makul degil. Şahsi fikrim tabii ki."


    Burada fikirleri nedeniyle Haşema hakkında yorum yapmayacağım.

    Şimdi bir süredir forumdayım,bu adamın ne olduğu adım kadar iyi biliyorum,hatta sizlerde biliyorsunuz bence.
    Çok daha carpıcı mesajları vardı ama binlerce mesajı içinde nasıl bulayım..


    Yukardaki 3 alakasız cevabı birleştirince Haşema hakkında kafanızda bir fikir oluşmuştur umarım.Adam bu işte.

  18. #178
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Geçmişte yazdığım her fikri bugün taşımamakla birlikte yukarıda yazdıklarımda herhangi bir sakınca görmüyorum.

    Devlet cemaatten temizlenmeliydi. 15 Temmuz bunun için ideal bir fırsattı, ama her şey gibi o da suistimal edildi.

    Arapça muhabbeti ne alaka hatırlamıyorum. Ama insanın inandığını iddia ettiği dinin ana dilini öğrenmesinde sorun nedir anlamış değilim?

    Atatürk'ün suistimali ise açık net bir şey. Lakin ülkesinin geleceğini kurtarmış birine karşı olacak, dil uzatacak kadar da kansız değilim çok şükür.

    Hayır, konu KTM 390, şu yazılan şeylere bak. Gerzekliğini sindiremeyip ağzından lağım akan trollerden çekeceği var ülkenin de, forumun da, vatandaşın da.


    REKLAM ALANI
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)