BAJAJ EURO4 ÜRÜNLERİN SEVKİ HAKKINDA
-
Arkadaşlar unutmayın ki bajajın distribütörü olan firmada bir ticarethane, yani kar etmek gibi bir amaçları var. Bu fahiş vergi dilimlerinde ve yüksek kur oranlarında yinede kar marjlarını düşük tuttukları görülüyor. Ek olarak Ekrem beyin forumlara ve kullanıcılara ilgisi de her ne kadar bir satış stratejisi de olsa sektörde tek ve takdire şayan. Bajajın kalitesi ayrı bir konu. Bir honda veya yamaha olsa zaten ona göre fiyatlandırılırdı. Bir çok arkadaşımızı çinlilerden kurtardıkları için ben takdir ediyorum.
Reklamlar
-
mchi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar unutmayın ki bajajın distribütörü olan firmada bir ticarethane, yani kar etmek gibi bir amaçları var. Bu fahiş vergi dilimlerinde ve yüksek kur oranlarında yinede kar marjlarını düşük tuttukları görülüyor. Ek olarak Ekrem beyin forumlara ve kullanıcılara ilgisi de her ne kadar bir satış stratejisi de olsa sektörde tek ve takdire şayan. Bajajın kalitesi ayrı bir konu. Bir honda veya yamaha olsa zaten ona göre fiyatlandırılırdı. Bir çok arkadaşımızı çinlilerden kurtardıkları için ben takdir ediyorum.
kendi sınıflarında diğerlerinden daha güçlü ve ucuza motorlar üretmeleri benim için onları bilindik markalardan daha üstün kılıyor.
tvs apache kullanıyorum ve 150cc sınıfta performansı ve fiyatı nedeniyle benim en beğendiğim motor.
-
Mexico adlı üyeden alıntı
20 bin liraya canı alınmamış, sürekli servise sokmayacak, sıfır üretimi devam eden, ikinci el bir otomobil gösterebilir misiniz?
50 bin liraya yakıtı az olan, tutulan model sıfır km araç gösterebilir misiniz?
Bazen insanlar öyle konuşuyor ki aynı ülkede yaşamıyoruz diye düşünüyorum...
adam haklı ama motorlar çok pahalı biz bizeyiz burada hepimiz sürüyoruz ama pahalı valla
-
velizrsln adlı üyeden alıntı
adam haklı ama motorlar çok pahalı biz bizeyiz burada hepimiz sürüyoruz ama pahalı valla
dün haberlerde "iğde" meyvesinin faydaları anlatıldı ve bundan sonra çevrede ne kadar "iğde" ağacı varsa yağmalarlar artık. yani bir şey tutulunca ve yaygınlaşmaya başlayınca hemen tüccarlar devreye giriyor lanet olası leş kargaları.
motosiklet içinde durum aynı işte. tamam, motor daha fazla devir çevirdiği için metal sağlamlığı daha önemli ama ona göre de ömrü kısa oluyor. motosiklet sübabı ile araba sübabı bir değil mesela. birisi 17 bin devire kadar uygun olurken birisi 7 bin devire kadar uygun misal yani.
arabada tekerler ve farlar motordan iki kat fazla. motosiklette kapı ve camlar yok, koltuklar yok. arabada kalerifer var motorda yok. arabada radyo teyip var motorda yok, arabada hava yastıkları var motorda yok. yani motosiklet arabaya göre düşük maliyetli ama KDV(kazıklama değeri vergisi) fazla işte.
-
Değerli Hubalahubhub; euro4 kapsamında boxer 150 maalesef olmayacak. Selamlar...
Bajajın en güzel motoru boxerdı üzdünüz boşverin euro 4 ü falan boxera dişli lastik takıp satın ilk alıcı benim
-
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
dün haberlerde "iğde" meyvesinin faydaları anlatıldı ve bundan sonra çevrede ne kadar "iğde" ağacı varsa yağmalarlar artık. yani bir şey tutulunca ve yaygınlaşmaya başlayınca hemen tüccarlar devreye giriyor lanet olası leş kargaları.
motosiklet içinde durum aynı işte. tamam, motor daha fazla devir çevirdiği için metal sağlamlığı daha önemli ama ona göre de ömrü kısa oluyor. motosiklet sübabı ile araba sübabı bir değil mesela. birisi 17 bin devire kadar uygun olurken birisi 7 bin devire kadar uygun misal yani.
arabada tekerler ve farlar motordan iki kat fazla. motosiklette kapı ve camlar yok, koltuklar yok. arabada kalerifer var motorda yok. arabada radyo teyip var motorda yok, arabada hava yastıkları var motorda yok. yani motosiklet arabaya göre düşük maliyetli ama KDV(kazıklama değeri vergisi) fazla işte.
Bende ondan bahsediyorum zaten 300cclik bir motor 22 bin tl 13.5 bin tl'si vergi ulke diyorki motor kullanmayin ama bir konu acsam 3 salak geliyo vergi alinmasa yollar nasil yapilcak o da hakli tabi herifde beyin yok cunki elinayagi var yaziyor uye olmak icinde birinden yardim almisbbile olabilir yol var diye bir cift lastige 1600 tl veriyoruz
-
Ekrem bey İzmir Urla servinizden geçen hafta iki adet pulsar ns 200 siparişi verdik. TSİ beklediğinden motorlar henüz gelmediği söylendi. Bu tahmini ne zaman gelir bilginiz varmı.
-
ben hala bi anlam veremiyorum neden bu fiyat politikası güdülüyor...pulsar 200ns den alacağımızı aldık kafasındalar mı acaba?ilk bir yıl kar marjından az biraz fedakarlık yapılıp bu motor piyasaya sürülebilirdi ama kesin nasıl olsa balını yedik bu da kaymağı olsun düşüncesi var galiba ... bu fiyatlarla zor gibi....
-
nohark adlı üyeden alıntı
Ekrem Bey selamlar,
Her şey iyi güzel hoş da kaç yıldır mevcut problemlerin hala devam etmesi ne olacak? NS200 konusundan alıntı:
Evet 18.000TL'ye Dominar mantıklı. 250cc motorlar o para, evet. Ama ya böyle ufak tefek de olsa problemler olma ihtimali ne olacak? Stop etme problemi, gösterge problemleri vs. Sinek misali, küçükler ama mide bulandırıyorlar. Ve işin kötüsü de bu problemlerin yıllardır NS200'de devam ediyor olması.
Ayrıca kurdan dolayı bu fiyata çıkıyorsa Dominar, kur düştüğünde de fiyatın düşmesini bekliyoruz. Hatta direkt dolar olsun para birimi, hem siz de kurdan etkilenmezsiniz.
Ekrem Bey bu yazdıklarıma cevap verirseniz Dominar İzmir'e geldiği gün gidip hemen alıcam.
-
euro 4 motorun kullanici icin getirisi ne acaba bu kadar reklam euro 4 ustunden donuyor.
-
bozok_54 adlı üyeden alıntı
euro 4 motorun kullanici icin getirisi ne acaba bu kadar reklam euro 4 ustunden donuyor.
ABS. Aydınlatma.
Düşük emisyonun teknik olarak sana bana bir faydası yok Ama uzun vadede soluyacak oksijenimiz kalmazsa o zaman farklı bir yaklaşım ortaya çıkabilir.
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
efendy06 adlı üyeden alıntı
ABS. Aydınlatma.
Düşük emisyonun teknik olarak sana bana bir faydası yok
Ama uzun vadede soluyacak oksijenimiz kalmazsa o zaman farklı bir yaklaşım ortaya çıkabilir.
bildigim kadariyla abs, mbs nin euro 4le ilgisi yok. euro 4 motor emisyonlarini kapsiyor. benim anlatmak istedigim konu su, tamam iyi guzel motorlar euro4 normlarina uygun da hangi kullanici buna dikkat eder. ornegin, bajaj 400 20bine euro4 hatta 7-8 olsun motoru satsin karsisinda ktm duke 390i euro3 motoru 15bine koyarsa kacimiz motorun hangi emisyon sinifinda olduguna dikkat ederiz. motorun euro4 normlarinda olmasi guzel ama alicinin gozunde degeri nedir dusundurucu.
-
As modelini unuttunuz ekrem bey bir çok yerde bende dahil as 200 gelmesini istiyoruz. As modelini attınız bir köşeye.
-
zaten egzostaki katalizörü sökünce direkman euro 0 oluyor motor. bende müsait olduğum zaman egzosu ikiye bölüp o süngerimsi fayans parçasını çıkarıp koyacağım bir kenara.
-
fatih.met adlı üyeden alıntı
zaten egzostaki katalizörü sökünce direkman euro 0 oluyor motor. bende müsait olduğum zaman egzosu ikiye bölüp o süngerimsi fayans parçasını çıkarıp koyacağım bir kenara.
Zehirleye zehirleye gezeceğim diyosun yani
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
Değerli arkadaşlar;
Öncelikle euro4 normu bir zorunluluktur. 2017 yılından itibaren tüm modeller bu norma uymak zorunda idi. Ancak bir yıl daha izin alındı. Bajaj tüm 2017 modelerini bu norma uygun olarak sevk etme kararı aldı.
Bu normun getirdiği bir çok yenlikler vardır. Çoğu zaman yanlış bilindiği gibi sadece emisyon değerlerinin düşük olması değildir. Kısaca aşağıdaki maddeleri sayabiliriz;
- Daha güvenli bir fren sistemi (abs veya kombine fren sistemi)
- Daha az egzoz emisyonu,
- Obd 1 bağlantı sistemi ile tüm arıza teşhislerinin doğru ve hızlı yapılması,
- Otomatik yanan farlar,
- Yakıt buharı kontrol ve geri dönüş sistemi,
- Dayanıklılık testi (tüm bu standartların 20.000 km. ye kadar sağlanması)
AS 200 modeli çok soruluyor. Maalesef gelecek modeller arasında yok. Ama bir çok alternatif modeller zaman içinde sektöre sunulacak.
Saygılarımla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------
nohark adlı üyeden alıntı
Ekrem Bey bu yazdıklarıma cevap verirseniz Dominar İzmir'e geldiği gün gidip hemen alıcam.
Değerli nohark; size gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz diyorum. Kesinlikle rahat olun.
-
Ekrem Ata Bey
Dominar 400 ne zaman ülkemizde olacak? ve V15 in fiyatı ve geliş tarihi ne zaman belli olacak?
Bu arada yabancı dil bilen ve dirakt genel müdere bağlı servis koordinatörü pozisyonunuz varsa talibim. 26 yılımı servis sektöründe geçirdim ve şuan emekliyim..
Tesekkürler
-
Aydin1966 adlı üyeden alıntı
Ekrem Ata Bey
Dominar 400 ne zaman ülkemizde olacak? ve V15 in fiyatı ve geliş tarihi ne zaman belli olacak?
Bu arada yabancı dil bilen ve dirakt genel müdere bağlı servis koordinatörü pozisyonunuz varsa talibim. 26 yılımı servis sektöründe geçirdim ve şuan emekliyim..
Tesekkürler
Değerli Aydın1966;
Dominar 400 şu anda fabrikamızda ve bir aksilik olmaz ise en geç salı günü sevk ediliyor.
V15 modelimiz haziran ayında satışa hazır olacak. Fiyatı mayıs ayı sonuna kadar açıklayacağımızı tahmin ediyorum.
Diğer konu için ekrem_ata@kuralkan.com.tr adresime yazabilirsiniz.
Saygılarımla...
-
bozok_54 adlı üyeden alıntı
bildigim kadariyla abs, mbs nin euro 4le ilgisi yok. euro 4 motor emisyonlarini kapsiyor. benim anlatmak istedigim konu su, tamam iyi guzel motorlar euro4 normlarina uygun da hangi kullanici buna dikkat eder. ornegin, bajaj 400 20bine euro4 hatta 7-8 olsun motoru satsin karsisinda ktm duke 390i euro3 motoru 15bine koyarsa kacimiz motorun hangi emisyon sinifinda olduguna dikkat ederiz. motorun euro4 normlarinda olmasi guzel ama alicinin gozunde degeri nedir dusundurucu.
İyi de Euro 4 zorunlu hale geldiğinde o Euro 3 KTM piyasada sıfır olarak bulunmayacak. Şu geçiş sırasında son motorları aldınız aldınız ondan sonra KTM 390 25000 TL. Alınır mı ? Ben almam. Yani Euro 4 konusu tercih değil, dayatma...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)