Siz tecrübeli arkadaşlara birkaç soru.
-
Reklamlar
-
Ninja 250 biraz ufak tefek bir motosiklet diye biliyorum büyük bir insansaniz altinizda kaybolur.
Ekleme: kusura bakmayın son kisima 175 boy eklemissiniz gözümden kaçmış.
Sizin için en mantıklısi 2.el sıkıntısız cbr250 almak sanırım.
Eski model cbr500r larada bakabilirsiniz ama onlarda 18-19 kağıt ekipmana paranız kalmaz.
Motosikleti ne amaçla kullanacaksınız? Kız arkadaşınıza ekipman alacağınıza göre motosiklet ile gezmeyi düşünüyorsunuz sanırım. Bu tür racing den devşirme motosikletlerle artçılı uzun geziler yapmak rahatsız edici ve yorucu olabilir.
Bu seçenekler dışında eski model yüksek cc bir naked yada seyahat endurosu alabilirsiniz.
-
ABS'li bi şey al, n'olur! bak hatun da var diyon, kendinden başka bi can daha taşıyacaksın, arabaya benzemez motosiklet. altından bi kaydı mı yapışırsınız asfalta.
ekipmanlar ucuz olursa korumaz diye bi şey yok; alpinstars alma venom al, arasi alma mt al... ekipmanın ucuzu da iş görür çünkü üretim standartları var; ama motorun standardı olması gereken bi sistem ABS artık.
ha gider r25 alırsın, cbr alırsın neyse; fren sıkıp da yere yapışırsan hata ve sorumluluk sende haberin olsun.
-
uzay gemisi adlı üyeden alıntı
Ninja 250 biraz ufak tefek bir motosiklet diye biliyorum büyük bir insansaniz altinizda kaybolur.
Ekleme: kusura bakmayın son kisima 175 boy eklemissiniz gözümden kaçmış.
Sizin için en mantıklısi 2.el sıkıntısız cbr250 almak sanırım.
Eski model cbr500r larada bakabilirsiniz ama onlarda 18-19 kağıt ekipmana paranız kalmaz.
Motosikleti ne amaçla kullanacaksınız? Kız arkadaşınıza ekipman alacağınıza göre motosiklet ile gezmeyi düşünüyorsunuz sanırım. Bu tür racing den devşirme motosikletlerle artçılı uzun geziler yapmak rahatsız edici ve yorucu olabilir.
Bu seçenekler dışında eski model yüksek cc bir naked yada seyahat endurosu alabilirsiniz.
Cevapladığınız için teşekkürler ve evet racing tarzı motorla seyahat rahatsız edici olabiliyor ama gideceğimiz yerler maksimum 1 saat sürer yani bir şekilde alışırız sanırım. Enduro tarzı motorlardan nedense bir türlü elektrik alamadım ama tavsiyeniz için teşekkürler. CBR 250 RR gelse aslında o daha hoş olacaktı ama hala gelemedi
shruikan adlı üyeden alıntı
ABS'li bi şey al, n'olur! bak hatun da var diyon, kendinden başka bi can daha taşıyacaksın, arabaya benzemez motosiklet. altından bi kaydı mı yapışırsınız asfalta.
ekipmanlar ucuz olursa korumaz diye bi şey yok; alpinstars alma venom al, arasi alma mt al... ekipmanın ucuzu da iş görür çünkü üretim standartları var; ama motorun standardı olması gereken bi sistem ABS artık.
ha gider r25 alırsın, cbr alırsın neyse; fren sıkıp da yere yapışırsan hata ve sorumluluk sende haberin olsun.
Cevapladığınız için teşekkürler ve kask 500, pantolon tech90 tarzı 300, deri ceket 1000 dediğim zaman 4bin civarını buluyordu (x2). Sanırım biraz daha makul birşeyler toplamaya çalışmalıyım. ABS konusunda da size katılıyorum. Arabada yaşadığım tecrübelere dayanaraktan acil fren sıkma ihtiyacı trafikte çok oluyor. 250 CC olarak KTM ve Kawasaki de ABS var. Ninja 250R da ABS yokmuş sanırım 250SL de opsiyonel olarak sunuluyor ama artçı koltuğunun rahatsız edici olduğundan bahsedilmiş. Birde rengi çok çok fazla yeşil duruyor yani o motor ne kadar güvenli de olsa binerken hiç içime sinmeyecek. Keşke diğer motorlara da ABS konulsaymış. Ninja 300 de ABS var ama fiyatı hem tuzlu hem ilk motor için riskli.
Çok arada kaldım...
-
Ustteki arkadasin ABS konusundaki hassasligindan kaynaklı ekipmanı bosver abs kesin olsun yanlışına deginmek istiyorum. ABS göz ardı edilebilir,ekipman edilemez. Motosikleti değiştirirsiniz ama iyi ekipmanı yıllarca kullanabilirsiniz. Motosikletten düşme istatistiğindeki yüzdeyi ABSli motosikletin önlediğini hic sanmıyorum, o yüzden düşerken daha iyi giyinmiş olmayı tercih ederim. Motosiklet konusunda asagi yukari bütün kriterleri yazmissiniz, bunların bilincinde gönlünüzden geçeni almanızı tavsiye ederim,kişisel fikrim diğer tarzlara da göz atmanız.
-
cbr1907 adlı üyeden alıntı
Ustteki arkadasin ABS konusundaki hassasligindan kaynaklı ekipmanı bosver abs kesin olsun yanlışına deginmek istiyorum. ABS göz ardı edilebilir,ekipman edilemez. Motosikleti değiştirirsiniz ama iyi ekipmanı yıllarca kullanabilirsiniz. Motosikletten düşme istatistiğindeki yüzdeyi ABSli motosikletin önlediğini hic sanmıyorum, o yüzden düşerken daha iyi giyinmiş olmayı tercih ederim. Motosiklet konusunda asagi yukari bütün kriterleri yazmissiniz, bunların bilincinde gönlünüzden geçeni almanızı tavsiye ederim,kişisel fikrim diğer tarzlara da göz atmanız.
ya arkadaşım nerenle okuyon? nerde yazdım ben "ekipmanı boşver" diye? "ille de adı meşhur markalar olmasına gerek yok" dedim. görerek mi yoksa hissederek mi anlamlandırıyorsun?
yeni başlayan adam çok yüksek ihtimalle frenleme sebebiyle yere yapışacak. "panik oldum gazı kökledim" diye bi şey yok. yanlışlıkla bi gaz kolu 70-90 derece dönmez; ama panikle bi fren maneti köküne kadar zart diye sıkılır. virajda araba önüne kırdı diye frene asılırsan böyle, xspirit 3 de giysen, kafanı refüje vurduğunda ordan ölün kalkar.
o sebeple, "adam gibi bir motor ve ekonomik ölçüler dahilinde düzgün koruma düzeyine sahip ekipman al." dedim; anlayana tabi...
-
cbr1907 adlı üyeden alıntı
Ustteki arkadasin ABS konusundaki hassasligindan kaynaklı ekipmanı bosver abs kesin olsun yanlışına deginmek istiyorum. ABS göz ardı edilebilir,ekipman edilemez. Motosikleti değiştirirsiniz ama iyi ekipmanı yıllarca kullanabilirsiniz. Motosikletten düşme istatistiğindeki yüzdeyi ABSli motosikletin önlediğini hic sanmıyorum, o yüzden düşerken daha iyi giyinmiş olmayı tercih ederim. Motosiklet konusunda asagi yukari bütün kriterleri yazmissiniz, bunların bilincinde gönlünüzden geçeni almanızı tavsiye ederim,kişisel fikrim diğer tarzlara da göz atmanız.
"ekipmanı bosver" dememis ki... Iyi marka ekipman ve ABS'siz motosiklet yerine orta halli ekipman ve ABS'li motosiklet tavsiye etmis, ve cok da hakli bence.
Dusme konusunda istatistik bilmiyorum ama ölumlu kaza orani %30 daha az ABS'li motosikletlerde. O yuzden AB sart kostu. Simdiye kadar yaptigim iki buyuk kaza olmazdi eger o zamanki motosikletlerimde ABS olsaydi.
Bir onceki motosikletim CB1000R'di ve sifir almistim. 1 sene sonra zarar edip elden cikardim. ABS'siz olusu en onemli faktordu. Ekipmanin daha iyisini sonra da alirsiniz ama ABS sonradan takilmiyor motosiklete.
-
Konuyu ABS kavgasına çevirmeyelim ABS yeni başlayanlar için ideal çünkü ani fren sıkmaları muhtemel. Fakat eğitimini alanlar ve ya daha önceden motor tecrübesi olanlar ABS olmadan da sürebilir gereksiz yere tartışmanın manası yok.
ABS denilince KTM ve Kawasaki geliyor haksız mıyım ? Kawasaki Ninja 250SL ve KTM RC250 alınabilir bu fiyatlara. Şahsen KTM'yi pek araştırmamıştım.
Karar verme aşamasında olduğum için direk seçenekleri Kawasaki ve KTM olarak düşürmedim, önerilere açığım. ABS her ne kadar güvenlik olsa da CBR, Hyosung, R25 konusunda da fikirlerinizi almak isterim. Çünkü araba kullanıyorum trafik konusunda az çok tecrübem var. Motor sınavını da tek seferde geçtim, orada da trafiğe çıkartıyorlar biliyorsunuz. Fakat yine de tecrübesizim bunu kabul ediyorum.
-
shruikan adlı üyeden alıntı
ya arkadaşım nerenle okuyon? nerde yazdım ben "ekipmanı boşver" diye? "ille de adı meşhur markalar olmasına gerek yok" dedim. görerek mi yoksa hissederek mi anlamlandırıyorsun?
yeni başlayan adam çok yüksek ihtimalle frenleme sebebiyle yere yapışacak. "panik oldum gazı kökledim" diye bi şey yok. yanlışlıkla bi gaz kolu 70-90 derece dönmez; ama panikle bi fren maneti köküne kadar zart diye sıkılır. virajda araba önüne kırdı diye frene asılırsan böyle, xspirit 3 de giysen, kafanı refüje vurduğunda ordan ölün kalkar.
o sebeple, "adam gibi bir motor ve ekonomik ölçüler dahilinde düzgün koruma düzeyine sahip ekipman al." dedim; anlayana tabi...
Cok sevgili müthiş öğretici sürücü arkadasım, ekipmana vereceğin bütçeyi azalt abs li al,demen ekipmana vereceğin önemi bosver demek oluyor benim gözümde.Arkadas xsprit dedigin gibi binlerce liralık kastan falan bahsetmemiş,alpine ile venom deri ile tekstil ceket termoplastik ile fiber kask farklı benim icin, bu bütçeden kısıp absli bir model alacak farkı göremediğimden atma gereği duydum mesajı, gaz kolu çevirme acısı hatasından kac kaza yapılır bilemiyorum ama,motosiklette yapılan BUTUN hataları önlemede daha iyi ekipman bütçesinden kısılarak sahip olunmuş Abs başarılı olamaz sanırım. Konu dağılmasın, bedenimi cok iyi taniyan hocam cevap hakki dogurdu.
-
bak arkadaşım, şunu da yazayım yatacam artık sabah okul var;
refleks denen bi zımbırtı var, şimdi bilimsel dil kullanmaya gerek yok ki zaten ben biyolog falan değilim. işin uzmanları varsa aramızda "yanlışsın" veya "doğrusun" diye beni eleştirsin lütfen.
refleksif tepkiler/davranışlar ani sinir iletimleri sonucu gerçekleşir. o kadar hızlı gerçekleşir ki his ve tepkime arasındaki sürede beynin düşünüp, karar verecek yeterli zamanı olmaz. caddede giderken yola pat diye atlayan bi yaya fark ettiğinde herkes frene asılır, kimse kalkıp da "olur mu lan, ben bi veririm kontrayı..." demesin, gülerim!
o frenine asıldığın motorda ABS yoksa yere kapaklanırsın, lastiğin dandikse; ya da üzerinden uçar yayanın tepesine binersin, lastiğin iyiyse...
panik anında, frenleme bilmek, yok efendim dirsek değdirerek viraj almak falan feşmekan, hikaye. adı üstünde lan, PANİK! düşünmeye vaktin yok. karar verecek zamanın yok. her şey anlık sinirsel iletim. belki ışık hızından bile hızlı?..
yani, ABS'li motorda frene asıldığında yere yapışmayacağının garantisi varken; ABS'siz motorda frene asıldığında yere yapıştığında ölmeyeceğinin veya sakat kalmayacağının garantisi var mı?
-
Dostum, öncelikle şimdiden hayırlı olsun. Hanımefendiye de, kendine de iyi bir ekipman al öncelikle. Çoğu arkadaş, artçısı için 100 TL'lik kask alıyor, ama kafaya damacana takmaktan hallice kalıyor. Eldiven iyi olsun, kaza anlarında en çok uzuv kopması riski ile karşı karşıya kalınan yerlerden bitisi. Mümkünse kevlar kot pantalon ve iyi bir mont.
Motor konusuna gelince ABS olsa tabii ki daha iyi, ama sürüş tekniği iyi olan birisi isen zaten pek ihtiyaç duymuyorsun. Son 3 ayda kendi motorumda sadece bir kez ABS devreye girdi diyeyim, o da benim dönüşü kaçırmamdan, kişisel hata yani.
Racing motor benim tarzım olmadığı için, bir de şu manasız "herkesin kendi markasını övmek için, diğer markaları yerme" tatsızlığına girmeyeyim. Zaten 250 cc motor kullanacaksın, en güçlüsü ile en zayıfı arasındaki maksimum hız farkı da çok kaale alınacak bir konu olmayacaktır.
Şehrinde bulunan servis ağı nasıl onu kontrol etmekte fayda var. İstanbuldayım, KTM kullanırken sıkıntım olmuyor, ama başka şehirde olsam bir kez daha düşünürdüm, yetkili servis kalitesi nedir onu araştırırdım.
İkinci el opsiyonunu gözardı etme derim, ama o konuda da işten gerçekten anlayan, altı patlarka ateş eder gibi kuru sıkı sallayan birisi değil de, motosikletin elciğine baktığında bile km ile oynanma ihtimalini görebilen birisi ile bakmanda fayda var.
Kadıköy tarafındaysan ve soracağın herhangi bir şey olursa da buyur gel, en azından bir çayımızı içmiş olursun.
Sevgiler, saygılar.
-
Ikinci el cbr fiyatina sifir ABS'li RS 200'u bir arastir derim. suan 2016 model son kalan makineleri 11.000 TL'den veriyorlar haberin olsun.
R25 ikicli elde riskli bir makine, malum yatak saran bir suru R25 doldu ortalik ve bunun sebebi kronik yag pompasi sorunu. Senin alacagim makine belki yatak sarmamis olacak ama yag pompasi sorunu yuzunden piston ve gomleklerin zarar gorup gormedigini bilemezsiniz
Gt 250R cidden tarz olarak cok sevdigim bir makine ama Turkiye'de parca ve servis sikintisi var.
Cbr 250 kullanici dostu, kolay kolay sorun cikarmaz ama ortamlara girdiginde genelde diger makinelere gore sonuk kaliyor
RC 250 aslinda bu sinifta benim favorim, donanim da kalite de bu makinede. Tek silindirin getirdigi karakteristik bir titresim var ama kullanicilari cok sorun olmadigini soyluyor, deneyip kendin karar vermen gerek.
RS 200 bu sinifin en ucuz alternatifi. Cok satti, bu nedenle parca sorunu yok. servisler malesef tek tip degil, kimisi musteri memnuniyetli calisiyor kimisi ustayim diye gecinen tiplerden. Mekanik olarak saglamligini kanitladi ama plastik govde parcalari kalite konusunda sinifinin bir gomlek altinda. NS'deki kronik soruar bu makinede yok. Donanim olarak fena degil. ABS, celik fren hortumu, mercekli farlar, led sinyal ve stoplar, karakteristik bir sese sahip yaris tipi egzoz falan guzel detaylar. Yakit ekonomisi konusunda da sinifinin lideri, 100km/2,5LT. 6. Vites 152km hizda kesiciye girer. 0-100'u 8sn civarinda.
OZETLE: 11.000 TL'ye sifir RS alip, galeriden cikmadan orjinal lastikleri guzel bir lastikle degisirsen (orjinal lastikleri 300TL civari sayip uzerine farkini odeyerek kaliteli bir lastik satin aliyorsun) guvenlik seviyesi ust duzeyde bir baslangic motosikletine sahip olabilirsin
-
Mordack adlı üyeden alıntı
Konuyu ABS kavgasına çevirmeyelim
ABS yeni başlayanlar için ideal çünkü ani fren sıkmaları muhtemel. Fakat eğitimini alanlar ve ya daha önceden motor tecrübesi olanlar ABS olmadan da sürebilir gereksiz yere tartışmanın manası yok.
Bence ABS tecrubeden bagimsiz sart.
-
Sevgili arkadaşım, en önemli konuyu atlamış her kes. sen bir acemisin ! Racing motorla başlamak çok büyük hata. Canın yanmasın istiyorsan ABS'li bir 250cc scooter al ve 3-5 yıl kullanıp tecrübe kazan. Sonra düşünürsün fazlasını.
-
cxe adlı üyeden alıntı
Ikinci el cbr fiyatina sifir ABS'li RS 200'u bir arastir derim. suan 2016 model son kalan makineleri 11.000 TL'den veriyorlar haberin olsun.
R25 ikicli elde riskli bir makine, malum yatak saran bir suru R25 doldu ortalik ve bunun sebebi kronik yag pompasi sorunu. Senin alacagim makine belki yatak sarmamis olacak ama yag pompasi sorunu yuzunden piston ve gomleklerin zarar gorup gormedigini bilemezsiniz
Gt 250R cidden tarz olarak cok sevdigim bir makine ama Turkiye'de parca ve servis sikintisi var.
Cbr 250 kullanici dostu, kolay kolay sorun cikarmaz ama ortamlara girdiginde genelde diger makinelere gore sonuk kaliyor
RC 250 aslinda bu sinifta benim favorim, donanim da kalite de bu makinede. Tek silindirin getirdigi karakteristik bir titresim var ama kullanicilari cok sorun olmadigini soyluyor, deneyip kendin karar vermen gerek.
RS 200 bu sinifin en ucuz alternatifi. Cok satti, bu nedenle parca sorunu yok. servisler malesef tek tip degil, kimisi musteri memnuniyetli calisiyor kimisi ustayim diye gecinen tiplerden. Mekanik olarak saglamligini kanitladi ama plastik govde parcalari kalite konusunda sinifinin bir gomlek altinda. NS'deki kronik soruar bu makinede yok. Donanim olarak fena degil. ABS, celik fren hortumu, mercekli farlar, led sinyal ve stoplar, karakteristik bir sese sahip yaris tipi egzoz falan guzel detaylar. Yakit ekonomisi konusunda da sinifinin lideri, 100km/2,5LT. 6. Vites 152km hizda kesiciye girer. 0-100'u 8sn civarinda.
OZETLE: 11.000 TL'ye sifir RS alip, galeriden cikmadan orjinal lastikleri guzel bir lastikle degisirsen (orjinal lastikleri 300TL civari sayip uzerine farkini odeyerek kaliteli bir lastik satin aliyorsun) guvenlik seviyesi ust duzeyde bir baslangic motosikletine sahip olabilirsin
Bence en doğru tespit ve cevap.
-
merhaba neden illa ss konusu düşündürüyor beni bana soracak olursan naked alsan daha mantıklı mesela ktm duke 250 abs senin bütün ihtiyaçlarını giderebildecek bir motor hem butceni aşmazsın hemde ekipmanlarını da aldıktan sonra eline 2500 3000 tl gibi extra gezilere çıkabilecek veya motor eğitimini alabileceğin para kalır ben bi düşün derim
-
cxe adlı üyeden alıntı
Ikinci el cbr fiyatina sifir ABS'li RS 200'u bir arastir derim. suan 2016 model son kalan makineleri 11.000 TL'den veriyorlar haberin olsun.
R25 ikicli elde riskli bir makine, malum yatak saran bir suru R25 doldu ortalik ve bunun sebebi kronik yag pompasi sorunu. Senin alacagim makine belki yatak sarmamis olacak ama yag pompasi sorunu yuzunden piston ve gomleklerin zarar gorup gormedigini bilemezsiniz
Gt 250R cidden tarz olarak cok sevdigim bir makine ama Turkiye'de parca ve servis sikintisi var.
Cbr 250 kullanici dostu, kolay kolay sorun cikarmaz ama ortamlara girdiginde genelde diger makinelere gore sonuk kaliyor
RC 250 aslinda bu sinifta benim favorim, donanim da kalite de bu makinede. Tek silindirin getirdigi karakteristik bir titresim var ama kullanicilari cok sorun olmadigini soyluyor, deneyip kendin karar vermen gerek.
RS 200 bu sinifin en ucuz alternatifi. Cok satti, bu nedenle parca sorunu yok. servisler malesef tek tip degil, kimisi musteri memnuniyetli calisiyor kimisi ustayim diye gecinen tiplerden. Mekanik olarak saglamligini kanitladi ama plastik govde parcalari kalite konusunda sinifinin bir gomlek altinda. NS'deki kronik soruar bu makinede yok. Donanim olarak fena degil. ABS, celik fren hortumu, mercekli farlar, led sinyal ve stoplar, karakteristik bir sese sahip yaris tipi egzoz falan guzel detaylar. Yakit ekonomisi konusunda da sinifinin lideri, 100km/2,5LT. 6. Vites 152km hizda kesiciye girer. 0-100'u 8sn civarinda.
OZETLE: 11.000 TL'ye sifir RS alip, galeriden cikmadan orjinal lastikleri guzel bir lastikle degisirsen (orjinal lastikleri 300TL civari sayip uzerine farkini odeyerek kaliteli bir lastik satin aliyorsun) guvenlik seviyesi ust duzeyde bir baslangic motosikletine sahip olabilirsin
kardeş kusura bakma ama önerdiğin motor yakıtta cimri falan değil, 100 km 2,5 lt falanda yakmıyor,çok yaktığından fabrika verilerinde yakıt tüketimini bile yazmamışlar,,al buyur burda gerçek kullanıcı verileri var ,6lt üstü yakan bile var
http://www.yakittuketimi.net/bajaj-pulsar-rs-200/
onun haricinde motorun fabrika verisi son hızı 140.8 km ,,göstergenin fazla gösterdiğini herkes biliyor
ve 0-100 hızlanması 8 saniye değil 10 saniye,,bajaj yine korkudan teknik özelliklerine 0-100 hızlanmasını koymamış
aşağıdaki videoda 0-100 ve çeşitli hızlanma videosu var
-
Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkürler, hepsini detaylıca okudum ve internette de araştırma da yaptım. Malum Türkiye yollarını biliyoruz ve bu yüzden ABS'nin bizim için bir ihtiyaç olduğunu gördüm. Sonuçta sadece kendim değil bir can daha bana emanet olmuş olacak.
Scooter ve ya naked diyen arkadaşlar öneriniz için teşekkürler. Oturuş pozisyonlarına baktım ama hepsi dik oturuyor. Ben yazılımcı olduğum için artık dik oturmada sıkıntılar çekiyorum. Ayaktayken pek bir sıkıntı olmasa da otururken istemeden öne eğiliyorum. Şimdi ben bu motoru alıp racing motor gibi eğik oturursam güzel bir görüntü olmaz diye çekiniyorum. Malum trafikte görüyorum bakıyorum hepiniz dimdik oturuyorsunuz maşallah.
KTM her ne kadar hoş olsa da turuncu renk hiç sevmediğim bir renk maalesef. Farklı renk seçenekleri de yokmuş keşke olsaymış gerçekten güzel motor. Bajaj Pulsar RS 200 aklıma yattı aslında ve araştırdım bu 2017 modeli hoşuma gitti. Acaba sıfır 2017 model mi alsam ki, 2016 sıfırından 3bin daha pahalı tabi. 14.000TL Bajaj Rs 200 benim için en ideali mi sizce ?
"cxe" demiş olduğunuz gibi motoru sıfır alırken lastikleri de 300'e sayıp daha iyisi ile değiştiririm. Öneriniz için teşekkürler
"hknzrdm" davetiniz için teşekkürler Bursa da servisi iyi olmasa da İstanbul'a bu yeni yapılan yol ile 1.30 saat de gidebiliyoruz. Benim için çok sorun olmaz diye düşünüyorum ama bakalım hayırlısı. İkinci el konusunda danışabileceğim çevremde kimse yok maalesef. Bu yüzden ikinci el konusunda tereddütteyim. Sıfır alıp rodajını iyi yapamayıp motoru boğarsam diye düşünmüyor da değilim tabi.
-
-
Ben RS200 kullanıyorum. Yeni başlayan biri için RS200 ideal bence. Abs ve fiyatı yüzünden tabi ki. Aslında bu motoru almadan önce R25 almaya niyetlenmiştim ama param yetmedi malesef. Bende bunu aldım. İyi ki de almışım. İlk motorum olmamasına rağmen abs birçok kez kurtardı beni. R25 olsa altımda kaza yapmıştım belki. O yüzden ne alırsan al abs'li al. Parasına değiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)