Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

r25 lerin 3-5-7 binde satışa çıkmaları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Benzin falan etkilidir ama yüzde 90 MazhaRR nin yazdığı cümle bence

    ''Ha bu arada r25'lerin 3-5 bin kmde satılmasının tek nedeni alıp biraz hevesini aldıktan sonra aldığı paraya geri satma çabası.''

    satılığa çıkartıyor çünkü alırken verdiği parada hevesini alınca gözünde büyümeye başlıyor. aldığımıa yakın nakite çevirebilirmiyime dönüyor niyet.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bize r125 satmışlar heralde ortalamam 3.7
    Avatarındaki kedi gibi kullanırsan az yakar tabi

    Şaka şaka, ama arkadaş CBR ile 3 litre yakıyordu, maaşallah ben hiç 3,5 litrenin altını görmedim.

    Matematik basittir. Bende CBR250, arkadaşta R25 varken, beraber aynı pompadan doldurup, yola çıkıp, beraber aynı pompadan tekrar doldurduğumuzda, 100 km'de 1 litreden fazla oynuyordu. Yani yakıt bir etken. Parçası pahalı bu ikinci etken. Bir kaç tane tamircide yatan R25 var, ben kullanım kaynaklı olduğunu düşünüyorum, ama R25 sahibi arkadaş görünce bir çekiniyordu acaba diye. Bu bir diğer etken. Ama bunların toplamı %50 ya eder ya etmez.

    Diğer %50 ise, R25 başlangıç motoru olarak alınıyor. Ya da 125/150 cc'de 3-5 bin km yapanların hemen tercih ettiği bir motor. Çünkü şık, güçlü, bakınca 600lük gibi görünüyor bilmeyen için. Adam alıyor, 3-5 bin biniyor, işlev tamam "mission completed" diyor kendine, hemen hacim büyütüyor, tarz değiştiriyor vs. Motor yeni çıktı sayılır, sükse yaptı, kısa sürede baya çok satıldı. Bu satılan motorlar "başlangıç" aşamasını kazasız belasız atlatanlar tarafından üst segmente geçmek için, oturuş pozisyonundan veya çanta olayından rahatsız olanlar başka tarza geçmek için, kaza yapanlar motora tövbe etmek için satıyorlar. Yani motor işlevini yerine getirmiş oluyor. Motosiklet otomobil gibi "bu bana yetiyor" kıvamında bir araç değil. Otomobilde 4 teker, klima, abs, esp falan, hepsi aynı cacık. Motosiklette ise, cc yükseltmek var, tarz değiştirmek var. Mesela ben CBR250'ye 4 bin km bindim, hacim yükseltmek istiyorum Sattığımda mesele cbr'den memnun olmamam değil, fazladan güç istemem olacak.
    Salurbey ve zekeriyaimam bunu beğendiler.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  3. #43

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Ohoo tüketimin neyini tartışıyorsunuz Ben MT25 ile şehir dışında (Edremit Bursa arası) 225km'de benzin bitirdim o ne olacak
    R25 çok yakıyor diyen adam, gidip tek silindir daha ufak basit bir makina alır, R25'in çok yaktığı falan yok. Ruh hastası gibi her vitesi bitirmeden büyütmezseniz 8 de yakar 9 da, yoksa şehir içinde 7l, yok deve. Ben işe giderken sürekli yokuş in çık yolda 4,8l civarında geziyorum MT ile, R25 de benzer yakar.

    Genelde bizim milletin öğrenme sanrısı "bende IRC var bi problem yaşamadım" tadında olduğu için, R25'le de 2-3k km yapıp bişey başına gelmeyince çözdüm diyor, supersport tatavası da hoşuna gidiyor büyütmek istiyor hemen. En büyük sebep budur yazıldığı gibi.

  4. #44
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Gercek nedeni nedir bilmem ama cok satan arkadasim var hoc biride cc yukseltmedi..

  5. #45
    ..YaNKee.. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR 650F
    cbr 650F şuan rodajda olmama ragmen 7 litre gösteriyor. 5 bin deviri geçememeye özen gösteriyorum bundan daha sakin kullanım olmaz sanırım r25 in 7 litre yakması heleki sakin kullanımda çok doğru değildir diye düşünüyorum..

  6. #46
    metalman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2005
    Şehir
    ankara
    R25 motorların en az yarısının profili: (Alıpta memnun olup tadını çıkaranlar, sizi kastetmiyorum şimdiden özür)

    motora yeni başlayan, henüz ne istediğini bilmeyen, biraz hava atmak isteyen, kendi 30 yaşında ama hala ergenlik dönemini atamamış, kredi ile borçlanarak motor almış, motorla kız tavlayabileceğini sanan, iki günde her şeyden sıkılan, doyumsuz, huzursuz, şekilci adamlar alıyor. Genelde son kuruşuna kadar motosiklete verilir sonra kask alacak parası kalmaz, en kötü eldiveni alırken suratı düşer.

    Bir süre bindikten sonra ise 250cc motorun sürekli 10bin devir üzerinde gitmek istemesinden sıkılıyorlar. Buna mt-25 de dahil. E Türk kızlarının geneli de motor meraklısı değil, kız tavlama işi de yaş. Tecrübe kazanmadan hız yapacam artistlik yapacam derken bir iki düşme tehlikesi atlatılıyor, motordan korkuluyor. Hemen değer kaybetmeden satılıyor.


    Yoksa motorun bir suçu yok.
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  7. #47
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    14 bin devir çeviren makinada az yakmak beklemek
    Cbr 600rr bile 15 bin devir çeviriyor
    Bırakında yaksın r25

  8. #48
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Mt25 naked motor karakterini "motorunda" taşımayan bir makina. Yamaha'yı eleştiriyorum bu noktada,ayrı bir naked motor yapacağına r25 motorunu alıp kasayı değiştirip piyasaya sürdüler. Naked motorlar torku alt devirlerde verir ve hemen max tork a ulaşır , ayrıca öyle 14-15 devir çevirmez. Olsun 8-9 bin red line lari. Mt25 maalesef naked bike karakteri tasimiyor motor haritasında.

    Master of torque sınıfına uymayan bir makina mt25.

  9. #49
    BrazenBull - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Güngören/İST
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25 > SUZUKİ GSR 600 ABS (2008)
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir dışı 3 litre yaktığına inanıyorsunuz da sehir içi 7 litre yaktığına mı inanmıyorsunuz
    Neyse hasrettin hocanın kazan doğurdu fıkrası aklıma geldi bak şimdi

    80 kmh hızda 3 litre yakıyor
    Şehir içi dur kalk trafik 1. ve 2. vites 30 kmh hız 7 litreye rahat bulur

    Pulsarım bile şehir içi trafikte 4 litreye buluyor

    Genel olarak tüketimin şu şekilde

    Şehir dışı 2.6
    Şehir içi 3.8
    Ortalama 3.1 litre tüketiyorum
    Pulsarım 9500 devir çevirirken tek silindir
    R25 14000 devir çift silindir
    Yaksın 7 litre bir zahmet

    7 litre sıkısık şehir içi trafiği için söyledim

    6 litre civarında düşebilir
    Kardeş ak sakallı dede mi söyledi bunları sana ?? İst.Güngören den pazar günü hariç hergün sabah 8 de çıkıp Hadımköye gidiyorum trafikte motosiklet ekranda 100/2.9 litre yakıyor ort. hız 70-90

  10. #50
    Mehmet_SIRLI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1290SDGT
    Sehir ici 7 lt yakmasi imkansiz ben duke 390 kullaniyorum canini cikariyorum yine de 6,5 lt yi geciremiyorum emin misin


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)