Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

İlk motosikletim

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Ali1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul/Beylikdüzü
    Motosikleti
    SATTI
    Alıntı bilirkişi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 lük al
    İstanbulda tem e5 hızlı akıyor
    125@150 cc ile içinizden geçerler!
    125-150 cc aletler 130 civari goruyor. E5 de hiz maks 90, tem ise 120. Sirf yazmis olmak icin yazmissin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    25 Ocak 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    -
    bu lısteden tabıkı ybr derım,ılk motor ıcın daha ıdeal bır vıteslı dusunemıyorum.Fakat sehır dısına yada ıcınde artcı kullanım oalcaksa vıteslıden zıyade scooter hem pratıklık hemde bagaj acısından daha mantıklı olabılır.

    ılk motorda vıteslıye alternatıf hero hunk onerırım bajajdan daha ıyı ve konforludurda.Ama yınede scooterı goz ardı etmeyın derım.butceye gore pıaagıo medley,yamaha nmax yada trıcıty gercekten parasının hakkını veren,donanımlı ve konforlu ve yıllarca bınebılecegınız motorlardır.

  3. #23
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı Sarıaslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. İstanbul trafiğinden sıkıldığım için bugün ani bir karar ile a2 ehliyet için kursa kayıt oldum. Şehir içinde gezmelik işe gidip gelebileceğim bir motosiklet bakıyorum. Honda cbf 150 Yamaha ybr125 Pulsar 150 as vs... Siz deneyimli arkadaşlardan bilgi almak istiyorum bu konuda. Tavsiyeniz nelerdir? Nelere dikkat etmem gerekir.
    Butceniz ne tam olarak motor icin ekipman haric?

  4. #24

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    Okuyup arastirmak yerine yeni konu acmak millete daha kolay geliyor, bin defa sorulmuş sorulari neden tekrar tekrar sorarsiniz ki.

  5. #25
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Ali1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125-150 cc aletler 130 civari goruyor. E5 de hiz maks 90, tem ise 120. Sirf yazmis olmak icin yazmissin
    150cc aletler max hız 115. e5 hız 90 olduğunu kim söyledi? burada sol şerit 140 sağ şerit 40. ben her gün işe gidip geliyorum illah ettim.

    sabit 120 gidecek bir makine anca 200cc yada 250cc olur. 9 bin devirde red line çizgisine giriyor benim 150cc ve 9 bin devirde 119 görüyor.

    o hızı görürken kıçını yırtıyor yazık günah ben gönül rahatlığıyla uzun yolu anca 90 ile falan yaparım 100 bile çok 150cc ve 125cc motora. sonuçta hava soğutmalı bunlar ve 100 gibi hızlarda sıkışıyorlar. sizin dediğiniz gibi 90 km hız ile yol almak istesem oda zor çünkü sağ şeritte 40 ile gidiyorlar ve sola çıktığımda ise arkamdakiler yol istiyorlar ve işgenceye dönüyor iş. sabit 90 ile gidemiyorsun yani.

    hem soldan çok hızlı geliyorlar ve sağ şeritte 60 ile giden bir adamın arkasında isen sola çıkman biraz zor çünkü arkadan hızlı geliyorlar ve sen birden hızlanamıyorsun.

    yani 115 km hıza ulaşmak bir saat sürüyor, tabi rüzgar var ise o hıza hiç çıkamayabiliyor makine.

    bunları bilin diye yazıyorum.

  6. #26
    Ali1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul/Beylikdüzü
    Motosikleti
    SATTI
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150cc aletler max hız 115. e5 hız 90 olduğunu kim söyledi? burada sol şerit 140 sağ şerit 40. ben her gün işe gidip geliyorum illah ettim.

    sabit 120 gidecek bir makine anca 200cc yada 250cc olur. 9 bin devirde red line çizgisine giriyor benim 150cc ve 9 bin devirde 119 görüyor.

    o hızı görürken kıçını yırtıyor yazık günah ben gönül rahatlığıyla uzun yolu anca 90 ile falan yaparım 100 bile çok 150cc ve 125cc motora. sonuçta hava soğutmalı bunlar ve 100 gibi hızlarda sıkışıyorlar. sizin dediğiniz gibi 90 km hız ile yol almak istesem oda zor çünkü sağ şeritte 40 ile gidiyorlar ve sola çıktığımda ise arkamdakiler yol istiyorlar ve işgenceye dönüyor iş. sabit 90 ile gidemiyorsun yani.

    hem soldan çok hızlı geliyorlar ve sağ şeritte 60 ile giden bir adamın arkasında isen sola çıkman biraz zor çünkü arkadan hızlı geliyorlar ve sen birden hızlanamıyorsun.

    yani 115 km hıza ulaşmak bir saat sürüyor, tabi rüzgar var ise o hıza hiç çıkamayabiliyor makine.

    bunları bilin diye yazıyorum.
    Her sabah evim ile is-okul arasinda kullandigim yoldur kendisi. Gunluk git-gel 100km kullaniyorum. E5 de hiz siniri araclar icin 90 km dir, Baskalari 140 ile gidiyorsa bu sizi ilgilendirmez. Hata hata ilede örtülmez. Benim cbr 125 im var 120 km hizda cokta rahat yol katedebiliyorum. Yani gerekli olan hizlari yapiyor benim kanaatimce. Bilelim diye yazmissin ama yanlis bilgilendiriyorsun arkadasim.

  7. #27

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Alıntı Ali1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her sabah evim ile is-okul arasinda kullandigim yoldur kendisi. Gunluk git-gel 100km kullaniyorum. E5 de hiz siniri araclar icin 90 km dir, Baskalari 140 ile gidiyorsa bu sizi ilgilendirmez. Hata hata ilede örtülmez. Benim cbr 125 im var 120 km hizda cokta rahat yol katedebiliyorum. Yani gerekli olan hizlari yapiyor benim kanaatimce. Bilelim diye yazmissin ama yanlis bilgilendiriyorsun arkadasim.
    13 bg ile 120 ile rahat yapıyorsun demekki benim Pulsarı versem 150 sabit gideceksin :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------

    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150cc aletler max hız 115. e5 hız 90 olduğunu kim söyledi? burada sol şerit 140 sağ şerit 40. ben her gün işe gidip geliyorum illah ettim.

    sabit 120 gidecek bir makine anca 200cc yada 250cc olur. 9 bin devirde red line çizgisine giriyor benim 150cc ve 9 bin devirde 119 görüyor.

    o hızı görürken kıçını yırtıyor yazık günah ben gönül rahatlığıyla uzun yolu anca 90 ile falan yaparım 100 bile çok 150cc ve 125cc motora. sonuçta hava soğutmalı bunlar ve 100 gibi hızlarda sıkışıyorlar. sizin dediğiniz gibi 90 km hız ile yol almak istesem oda zor çünkü sağ şeritte 40 ile gidiyorlar ve sola çıktığımda ise arkamdakiler yol istiyorlar ve işgenceye dönüyor iş. sabit 90 ile gidemiyorsun yani.

    hem soldan çok hızlı geliyorlar ve sağ şeritte 60 ile giden bir adamın arkasında isen sola çıkman biraz zor çünkü arkadan hızlı geliyorlar ve sen birden hızlanamıyorsun.

    yani 115 km hıza ulaşmak bir saat sürüyor, tabi rüzgar var ise o hıza hiç çıkamayabiliyor makine.

    bunları bilin diye yazıyorum.
    Boşver dostum bizi anlamıyorlar o Apacheden de kurtul 200-250 cc al millet 125 cc ye binip kendini avutsun dik bir yokuşta ağlar o cbr 125li veya artçı alırsa .zor yapar 120 yi
    fatih.met bunu beğendi.

  8. #28
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Ali1903 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her sabah evim ile is-okul arasinda kullandigim yoldur kendisi. Gunluk git-gel 100km kullaniyorum. E5 de hiz siniri araclar icin 90 km dir, Baskalari 140 ile gidiyorsa bu sizi ilgilendirmez. Hata hata ilede örtülmez. Benim cbr 125 im var 120 km hizda cokta rahat yol katedebiliyorum. Yani gerekli olan hizlari yapiyor benim kanaatimce. Bilelim diye yazmissin ama yanlis bilgilendiriyorsun arkadasim.
    elini sallasan mercedes bmw ye çarpıyor ne 90 km hızı? size soruyorum; cbr125 120 km hızı kaç bin devirde görüyor ve makinenizin red line başlangıcı hangi devirde?

    hiç alınma gücenme olmasın ama doğruyu saptırıyorsunuz. diyorum ki sabit 90 ile gitmek kabulümdür ama sol şeritte o hızla gidemezsin içinden geçerler olmadı üstünden geçerler sinek gibi yola yapıştırırlar adamı. sağ şeride geçince de büyük ihtimal ya duraklayacak bir otobüs yüzünden 50 km hıza kadar düşersin gereksiz yere yada önünde uyuz eşşek gibi 50 yada 60 ile giden uyuz bir sürücüye denk gelirsin ve yolda vermez.

    önündekini sollamak için sol şeride çıkmak istersin ama sol şerit öyle bir akıyor ki sol şeride geçmeye korkarsın ve uygun zamanı bulana kadar iyice strese girersin çünkü hem arkana hem önündeki araca aynı anda dikkat etmeye çalışıp birde motorun hızını devrini kontrol etmek yorar adamı. aynı anda 4 iş birden yapınca insan yoruluyor ve bunu sol şeritte 90 ile giderken çok yapmak zorunda kalırsın çünkü sol şeride giren biri önü boş oldukça yardırır 150 km hızı ve emin ol arkanda biri varsa kıçına yapışır sol şeritte.

    siz belki yine anlamazsınız da başkaları çoktan anlamıştır. ben beylikdüzü-kumburgaz arası yoldan bahsediyorum ve git gel 40 kilometre civarı yol ama trafik baya değişken ve çok durak var ve bir sıkışıp bir açılan yoldur. güçlü bir motorunuz olsa en azından zırt pırt yol verme ve şerit değiştirme derdiniz olmaz hep en önde yardırırsınız kafanız rahat olur.

    ben bıktım artık ne zaman sola geçsem hep yol vermek zorunda kalıyorum ve ne zaman sağa geçsem frene basmak zorunda kalıyorum ne ayaksınız aga? sürücülerin kafası güzel.

  9. #29
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    E5'de hız sınırı tabelalarında 80 yazıyor. Arabayla orta şeritte 80km hızda giderken sürekli arkadan gelenler sıkıştırıyor. Araba içinde olduğum için aldırmıyorum, bir süre sonra sol şeritten devam ederler diyorum ama motorlar trafiğe çıktığımda bu yolda ne yapacağım diye kara kara düşünüyorum şimdiden.
    Tabi benim işe gidip geldiğim saatlerde bu hızda akmıyor trafik.
    Evle iş arasında TEM yolundan da gitsem e5'den de gitsem aynı mesafe. Ehliyeti alıp trafiğe çıkınca ilk başta e5'i deneyip sonra tem yolunu da deneyeceğim ama ürkütüyor şimdiden. Zaten bu yollardan ürktüğüm için 125lik scooter yerine 250'lik aldım. Umarım çok zorlanmam o yollarda.

  10. #30

    Üyelik
    15 Nisan 2017
    Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İlginiz alakaniz için. Honda CB 125e almayı düşünüyorum. Araştırdım forumu gezdim. Bajaj da kronik sıkıntılar olduğu için uzak kaldım. Çünkü yoğun çalıştığım için zırt pırt servise gitme lüksüm yok. Yolda da kalmak gözümü korkutuyor. Honda ismine güvenimden ve bu model üzerinden yaptığım araştırmalar neticesinde pek sıkıntılı yorum görmemem üzerine CB 125e ye karar verdim. Siz ne dersiniz??

  11. #31
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı Sarıaslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İlginiz alakaniz için. Honda CB 125e almayı düşünüyorum. Araştırdım forumu gezdim. Bajaj da kronik sıkıntılar olduğu için uzak kaldım. Çünkü yoğun çalıştığım için zırt pırt servise gitme lüksüm yok. Yolda da kalmak gözümü korkutuyor. Honda ismine güvenimden ve bu model üzerinden yaptığım araştırmalar neticesinde pek sıkıntılı yorum görmemem üzerine CB 125e ye karar verdim. Siz ne dersiniz??
    sağlamlık konusunda en sağlamı yamaha Ybr125. bunu herkes destekleyecektir. çünkü ben daha sağlam değil diyeni görmedim. sonra arkasından tvs apache gelir sağlamlık konusunda.

    zaten bende var ve sorunsuz. parklardan biri patladı kaç gündür tek park lambası yanıyor ama sıkınti yok zaten normal far açık dolaşıyorum.

  12. #32

    Üyelik
    15 Nisan 2017
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağlamlık konusunda en sağlamı yamaha Ybr125. bunu herkes destekleyecektir. çünkü ben daha sağlam değil diyeni görmedim. sonra arkasından tvs apache gelir sağlamlık konusunda.

    zaten bende var ve sorunsuz. parklardan biri patladı kaç gündür tek park lambası yanıyor ama sıkınti yok zaten normal far açık dolaşıyorum.
    YBR 125 e de baktım ama gidonu çok alçak gibi geldi bana sanki illa üstüne yatmam gerekiyor gibi. Ama CB 125e sanki dik oturarak daha rahat kullanılabilir gibi duruyor.

  13. #33
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2016 Yamaha Xmax 400 ABS
    Ybr 125 o grupta üzmeyecek, kaliteli, yedek parça ve usta sıkıntısı yaşanmayacak bir motosiklettir. Ama herkesin dediği gibi 125 150 cc grubu tüm motosikletler için geçerli olmak üzere kapasitesi şehir içi trafik harici çok rahat kullanım sağlamaz. Kalabalık trafikte kullanım söz konusu ise muhakkak en az 250 cc olmak üzere daha kuvvetli bir motosiklete geçmek gerekiyor. Küçük grupta da hız olarak120lere ulaşılabilir belki ama 80 90 lardan kaç saniyede, ne kadar çabuk o sürate çıkar, ve ne kadar süre o hızda o motosiklete sabredilebilir.

  14. #34
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    05 Ağustos 2007
    Şehir
    lubnatsi
    Motosikleti
    z1000e kesik.
    Yanarım yanarım motosiklet alma arefesindeki yeni motosiklet sürücüsüne yanarım.

    Kimsede çıkıp demiyor ki la siz ne saçmalıyorsunuz.

  15. #35

    Üyelik
    06 Şubat 2017
    Motosikleti
    Hero karizma r
    Hero karizma r oneririm 225 cc ve bu gucte bulabilecegin en hesapli ve saglam makine bana gore(fiyatini baz alarak diyorum)

  16. #36
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı Sarıaslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İlginiz alakaniz için. Honda CB 125e almayı düşünüyorum. Araştırdım forumu gezdim. Bajaj da kronik sıkıntılar olduğu için uzak kaldım. Çünkü yoğun çalıştığım için zırt pırt servise gitme lüksüm yok. Yolda da kalmak gözümü korkutuyor. Honda ismine güvenimden ve bu model üzerinden yaptığım araştırmalar neticesinde pek sıkıntılı yorum görmemem üzerine CB 125e ye karar verdim. Siz ne dersiniz??
    madem onda karar kıldınız fiyatına göre iyi bir motosiklet.işinizi görür dağ taş bayır heryere gider yakıtını vs hiç bahsetmiyim zaten araştırdıgınızada göre bence alınabilir şimdi bir pcx 125 önersem fiyatlara baktım ucmuşlar bunu alırsanız hem avantajları daha iyi doğru düşünmüşsünüz
    Mustafa Kemal Atatürk

  17. #37

    Üyelik
    15 Nisan 2017
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    madem onda karar kıldınız fiyatına göre iyi bir motosiklet.işinizi görür dağ taş bayır heryere gider yakıtını vs hiç bahsetmiyim zaten araştırdıgınızada göre bence alınabilir şimdi bir pcx 125 önersem fiyatlara baktım ucmuşlar bunu alırsanız hem avantajları daha iyi doğru düşünmüşsünüz
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Pcx 125 tarzı scooter lara baktım. Araba kullanmaktaki manuel vites tutkumdan dolayıdır herhalde manuel vites istiyorum motorsiklet te de. Lise çağlarında çok kullanmıştım, hepte vitesli kullanmıştım. Şimdi sürücü kursundan tekrardan manuel ile eğitim alacağım. Ama bir müddet manuel ve otomatik olarak 2 model kullanıp rahatlığı test edeceğim. Eğer otomatik daha çok hoşuma giderse o zaman otomatik modellere yoğunlaşacağım.

  18. #38

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    boşuna dememişler az daha koy YBR al diye.

  19. #39
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı Sarıaslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. İlginiz alakaniz için. Honda CB 125e almayı düşünüyorum. Araştırdım forumu gezdim. Bajaj da kronik sıkıntılar olduğu için uzak kaldım. Çünkü yoğun çalıştığım için zırt pırt servise gitme lüksüm yok. Yolda da kalmak gözümü korkutuyor. Honda ismine güvenimden ve bu model üzerinden yaptığım araştırmalar neticesinde pek sıkıntılı yorum görmemem üzerine CB 125e ye karar verdim. Siz ne dersiniz??
    ohc motor. ybr sohc motor

  20. #40

    Üyelik
    15 Nisan 2017
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ohc motor. ybr sohc motor
    SOHC motorlar yüksek devirlere çıkıyormuş. Yani YBR diyorsunuz.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)