Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Eski model FJR alinir mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Arkadaslar 10 yas civarinda Yamaha FJR bakmaya basladim. 10 yasinda bir FJR bana ne gibi sikintilar cikarabilir? Parca fiyatlari vs nasildir? Parca bulmakta sikinti yasarmiyim?
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    1300 cc bir motor. 4 silindir. Motor isterse, pahalıya patlayabilir. Ama, tarz olarak çok zorlanmamıştır muhtemelen. KM önemli, bakımlar önemli, bakımların nerede ve hangi parçalar ile yapıldığı önemli.

    1300 cc olup ta parçası pahalı olmayan motor gördün mü hiç?

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Yamaha Xj6 niye düşünmüyorsun?
    Dört silindirli yakıt cimrisi olarak bilinir

  4. #4
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1300 cc bir motor. 4 silindir. Motor isterse, pahalıya patlayabilir. Ama, tarz olarak çok zorlanmamıştır muhtemelen. KM önemli, bakımlar önemli, bakımların nerede ve hangi parçalar ile yapıldığı önemli.

    1300 cc olup ta parçası pahalı olmayan motor gördün mü hiç?
    parça fiyatı sorarken rekiplerinden yani diğer 1300 cclerden pahalımıdır demek istedim. ybr den pahalımıdır demedim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha Xj6 niye düşünmüyorsun?
    Dört silindirli yakıt cimrisi olarak bilinir
    bende bu iki motor arasında dağlar kadar fark var. yakıt konusunda sıkıntım yok.
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU

  5. #5
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    yamaha çok kötü benelli fjr al.
    pea bunu beğendi.

  6. #6
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    sigorta fiyatları düştü.. artık eski meski farketmiyo dalın

  7. #7
    ferhatkars - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Lefkoşa, KKTC
    Motosikleti
    Suzuki SV 650 S.... Suzuki R-CG 250 melez kross
    Ben 2006 model bandit 650 aldim... 68.000 km de... suan 83.000 km...
    Motordan yana bi sikintim yok... diskler eskidi... EBC marka takimi 1800 tl... baska bir sorunum yok..

  8. #8
    MeNGuC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    KYMCO SÜPER 8 Kara Şimşek :)
    Alıntı ferhatkars adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 2006 model bandit 650 aldim... 68.000 km de... suan 83.000 km...
    Motordan yana bi sikintim yok... diskler eskidi... EBC marka takimi 1800 tl... baska bir sorunum yok..
    ' disk 1800 tl bi soraydın yıldızlardanmı yapılıyor gök taşındanmı yapılıyormuş altarafı disk bu be
    CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..

  9. #9
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha çok kötü benelli fjr al.
    sen bence onu bana değil benneliye açtığım davayı siteden sürekli olarak kaldıran adminlere söylemelisin.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...mi-yok-mu.html



    yatak satar yamahaya yatağı ben sardırmıyorum üye ol r25-mt25 facebook sayfasına hergün bir tane geliyor. yamahanın 500cc altı modellerini almam yakınıma da aldırmam.
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU

  10. #10
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Benelli TRK502 al. FJR dandik motor yatak sarar maazallah

  11. #11
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benelli TRK502 al. FJR dandik motor yatak sarar maazallah
    nasılda öğrenmişsin benelli modellerini aferin aferin. yataksaraR25
    zekeriyaimam bunu beğendi.
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU

  12. #12

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benelli TRK502 al. FJR dandik motor yatak sarar maazallah
    Esasen, ben de tamircilerde motor bloğu arızası ile yatan bir sürü R25 gördüm. Ama burada kusuru motora bulmak yersiz.

    Bizim milletin ruhunda var apaçilik. R25 gidiyor. Adam yokuş aşağı sallandırıyor, veriyor gazı.

    Tamam motor gazlamak için yapılmış, bir sürü devir koymuşlar. Ama mantık basit, motor çok devir çevirince fazla ısınır. Motor fazla ısınınca yağ viskosite kaybına uğrar, yanar. Yanmış yağ motorda yeterli yağlamayı sağlayamaz, motorun bir yerleri bozulur. Sonra motor tu kaka olur.

    Öncelikle, 16-17 bin liraya R25 alıp, hala litresi 10-15 lira olan, menşei belirsiz yağ kullanan bir sürü kullanıcı var. Mineral yağ kullanan var. Yağ değişimini yapmayan, geciktiren var. Yağ filtresini değiştirmeyip kendini kar etti sanan var.

    Yüksek devirde kullanılan, uzun sıkıştırmalara maruz kalan motorlarda, yağın normalden daha erken değişmesi gerekir. Ben yetkili servise motul 5100 kullandırıyorum, onu da kitapçığın 4 bin km'de değişim demesine rağmen, daha erken değiştiriyorum. Çünkü sıkıştırıyorum, ve biliyorum ki yağ özelliğini normalden daha kısa sürede kaybedecek.


    Servis danışmanı ile olan sohbetimizde, sıkıştırılan, agresif kullanılan motorlarda iki bakım arası yağ değişimi önerdi danışman. Ya da, 7100 gibi, tam sentetik, yüksek ısı'ya dayanıklı, ömrü uzun yağ kullanıp kitapçığa uyabilirsin dedi.

    Haliyle, her bozulan motorda, firmaya sataşmak anlamsız. Kitapçıkların bakım aralıkları ortalama sürüş için hesaplanıyor. Sonra binip motora yokuş aşağı 200 yapacam diye uğraşıp, bakım konusunda kitapçığa uymak anlamsız.
    mombohunter bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  13. #13
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Esasen, ben de tamircilerde motor bloğu arızası ile yatan bir sürü R25 gördüm. Ama burada kusuru motora bulmak yersiz.

    Bizim milletin ruhunda var apaçilik. R25 gidiyor. Adam yokuş aşağı sallandırıyor, veriyor gazı.

    Tamam motor gazlamak için yapılmış, bir sürü devir koymuşlar. Ama mantık basit, motor çok devir çevirince fazla ısınır. Motor fazla ısınınca yağ viskosite kaybına uğrar, yanar. Yanmış yağ motorda yeterli yağlamayı sağlayamaz, motorun bir yerleri bozulur. Sonra motor tu kaka olur.

    Öncelikle, 16-17 bin liraya R25 alıp, hala litresi 10-15 lira olan, menşei belirsiz yağ kullanan bir sürü kullanıcı var. Mineral yağ kullanan var. Yağ değişimini yapmayan, geciktiren var. Yağ filtresini değiştirmeyip kendini kar etti sanan var.

    Yüksek devirde kullanılan, uzun sıkıştırmalara maruz kalan motorlarda, yağın normalden daha erken değişmesi gerekir. Ben yetkili servise motul 5100 kullandırıyorum, onu da kitapçığın 4 bin km'de değişim demesine rağmen, daha erken değiştiriyorum. Çünkü sıkıştırıyorum, ve biliyorum ki yağ özelliğini normalden daha kısa sürede kaybedecek.


    Servis danışmanı ile olan sohbetimizde, sıkıştırılan, agresif kullanılan motorlarda iki bakım arası yağ değişimi önerdi danışman. Ya da, 7100 gibi, tam sentetik, yüksek ısı'ya dayanıklı, ömrü uzun yağ kullanıp kitapçığa uyabilirsin dedi.

    Haliyle, her bozulan motorda, firmaya sataşmak anlamsız. Kitapçıkların bakım aralıkları ortalama sürüş için hesaplanıyor. Sonra binip motora yokuş aşağı 200 yapacam diye uğraşıp, bakım konusunda kitapçığa uymak anlamsız.
    ben biliyorum zaten böyle olduğunu arkadaşa kendi dilinde cevap veriyorum.

    özellikle r25 ve mt25 de 160 km de kesici olsa bu sorunların hiç biri olmaz diyorum. koy kardeşim 160 km ye kesiciyi. kesiciyi iptal edip yatak saranı bırak garanti dışında.
    o zaman yamahanın hiç suçu kalmaz. bu yaşıma kadar motorcuyum r25 ve mt25 in motor bloğu o kadar deviri kaldırmaz diyorum. kaldırmıyorda zaten. sen o bloğa 36 beygir koyup kesici koymazsan. kullanıcıya suç bulamazsın adam istediği kadar basar. sonra da sana gelir garantiden yaparsın motoru.

    bu motorlara 160 kesici koysunlar 1 tane bile yatak sarma olmaz. yağ pompası arızalı bile olsa olmaz.

  14. #14
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Capitao_3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben biliyorum zaten böyle olduğunu arkadaşa kendi dilinde cevap veriyorum.

    özellikle r25 ve mt25 de 160 km de kesici olsa bu sorunların hiç biri olmaz diyorum. koy kardeşim 160 km ye kesiciyi. kesiciyi iptal edip yatak saranı bırak garanti dışında.
    o zaman yamahanın hiç suçu kalmaz. bu yaşıma kadar motorcuyum r25 ve mt25 in motor bloğu o kadar deviri kaldırmaz diyorum. kaldırmıyorda zaten. sen o bloğa 36 beygir koyup kesici koymazsan. kullanıcıya suç bulamazsın adam istediği kadar basar. sonra da sana gelir garantiden yaparsın motoru.

    bu motorlara 160 kesici koysunlar 1 tane bile yatak sarma olmaz. yağ pompası arızalı bile olsa olmaz.
    160 değil de 11.000 12.000 arasına kesivi koymaları lazım bence ve şanzıman aralığı biraz genişletilerek motorun son viteste 100km/s hız yaptığı devri de biraz düşürmeleri gerek.
    Capitao_3 bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  15. #15
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı jimi_hendrix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    160 değil de 11.000 12.000 arasına kesivi koymaları lazım bence ve şanzıman aralığı biraz genişletilerek motorun son viteste 100km/s hız yaptığı devri de biraz düşürmeleri gerek.
    oda olur. hem hıza hem devire koyarsalar hiçbirşey kalmaz zaten..

    benzer bir sorun hyosung gt250r da vardı sonra kesici koydular yeni modellere sorun ortadan kalktı.
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU

  16. #16
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Yav sen koskoca Yamaha uğraş didin 14.000 devir çeviren 2 silindirli motor dizayn et.Forged pistonlar diasil kaplamalar kullan.Seri üretime geç binlerce sat.Trabzonlunun biri "Uyyyy uşağum habu motor 160ta kesuciya girsun o zaman bozilmaz" desin.Te allam ya.

    Yazdığıma yazık ama neyse

  17. #17
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav sen koskoca Yamaha uğraş didin 14.000 devir çeviren 2 silindirli motor dizayn et.Forged pistonlar diasil kaplamalar kullan.Seri üretime geç binlerce sat.Trabzonlunun biri "Uyyyy uşağum habu motor 160ta kesuciya girsun o zaman bozilmaz" desin.Te allam ya.

    Yazdığıma yazık ama neyse
    https://www.youtube.com/watch?v=FCw9gWlqho4
    milletin başına zaten ne geldiyse hep bu 14.000 devir ve yaşlandırılmış aliminyumdan geldi zaten.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  18. #18
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav sen koskoca Yamaha uğraş didin 14.000 devir çeviren 2 silindirli motor dizayn et.Forged pistonlar diasil kaplamalar kullan.Seri üretime geç binlerce sat.Trabzonlunun biri "Uyyyy uşağum habu motor 160ta kesuciya girsun o zaman bozilmaz" desin.Te allam ya.

    Yazdığıma yazık ama neyse
    https://www.youtube.com/watch?v=FCw9gWlqho4
    koskoca honda koskoca suzuki salaklar çünkü 12000 devir çeviren motorlarına 10000 de devir kesici koyuyorlar. hatta mercedeste salak arabalarına koyuyor.

    mesele zaten koyup koymamak değil koymaz isen bu durum kaçınılmaz gidip kullancıya sen hatalı diyemezsin. sen koymazsan adam da basar.

    karadenizlilere yaptığın hakarete gelecek olursak kedi kardeş. özel mesaj denen birşey var ordan yazarsın. ben sana iletişim bilgilerimi atarım
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU

  19. #19

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Az daha koy YBR al :

  20. #20
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı nines adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Az daha koy YBR al :
    o var zaten
    Benelli MC Türkiye FACEBOOK GRUBU


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)