Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Yüksek km ss alınır mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Şimdi arkadaşlar soru açık net ama birçoğunuza sırada birçoğunuza ise saçma gelebilir.Bu sorunun cevabı kişiden kişiyede değişiklik gösterir.Kimimizin bu konudaki kararı olumsuz yönde net iken kimimizin görüşleriyse daha yumuşaktır.Öncelikle şunu belirtmek istiyorum neden başlığı "Yüksek km motor alınır mı?" Değil ss alınır mı ? Yaptım.Bunun nedeni her tarz motorun gerek blok tipi gerek kullanıcı profili gerekse tarzından dolayı aynı km'lerde farklı reaksiyonlar vermesi.Daha açıklayıcı olmak gerekirse ss motorların kullanıcı profili açısından nitekim daha sıkıştırılarak ve hızlı kullanılmasıdır.Bununda motora etkisi yorgunluk farkı oluyor.
    Çoğumuzun aklına motorun geçmişini bilmek gerekir yada kullanıcısı nasıl kullandı, kaç el değiştirdi vs. Gibi sorular gelecektir.Ben örnek üzerinden gitmek istiyorum.
    Bildiğiniz gibi suzuki gsxr modelinde 2008 yılından sonra farklı teknolojiler ve daha yeni sistemler kullanmaya başladı.
    Örnek motorumuz gsxr 600.
    2008 model nerden baksanız 10 yaşında.50 bin km'de ve bu motor bir ss.
    Ben suzuki'yi kendi nezdimde hep farklı bir yere koymuşumdur.Bende hep az sorunlu konforu yüksek ve ölümsüz motorlu izlenimi yaratmıştır.Benim için en büyük örnekte bandit'dir.Ama söz konusu model bir ss olunca işler değişiyor.Aklınızdan geçecek diğer soru ise fiyatı olacaktır.Çoğunuzun düşüncesininde eğer fiyatı piyasa değerinden düşükse alınır niteliğinde olacağını tahmin ediyorum.Evet arkadaşlar alalım yorumları.
    Suzuki gsxr 600
    2008+50 bin
    Fiyatı piyasa değerinden düşük.Kullanıcısı gazlamıştır lakin bakımlarının zamanında ve düzgünce yapıldığını düşünün.Yurdum apaçisinin eline düşmemiş ama sürücüsüde motor ss olduğu için ne mal aldığını bilip ona göre binmiş.
    Ne düşünüyorsunuz?
    Yarışı kazanmak istiyorsan, yarışın içinde olmalısın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Çok ss kulanmış bir kişi değilim ama bi arkadaşım motor kiralama işi yapiyor ve eski model ss aliyorlar bazen ondan öğrendiğim kadarıyla önemli olan km yaş değil de kulanan kişi kaç el değiştirmiş bunlar önemli gerçi onlar her türlü motoru komple tazeliyorlar ama genede baktiklari hususlar bunlar.Iyi geceler

  3. #3
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    +10 bin lira yapacağın masraf için kıyıda paran olsun

  4. #4

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +10 bin lira yapacağın masraf için kıyıda paran olsun
    Niye? Motoru baştan mı toplayacak?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar soru açık net ama birçoğunuza sırada birçoğunuza ise saçma gelebilir.Bu sorunun cevabı kişiden kişiyede değişiklik gösterir.Kimimizin bu konudaki kararı olumsuz yönde net iken kimimizin görüşleriyse daha yumuşaktır.Öncelikle şunu belirtmek istiyorum neden başlığı "Yüksek km motor alınır mı?" Değil ss alınır mı ? Yaptım.Bunun nedeni her tarz motorun gerek blok tipi gerek kullanıcı profili gerekse tarzından dolayı aynı km'lerde farklı reaksiyonlar vermesi.Daha açıklayıcı olmak gerekirse ss motorların kullanıcı profili açısından nitekim daha sıkıştırılarak ve hızlı kullanılmasıdır.Bununda motora etkisi yorgunluk farkı oluyor.
    Çoğumuzun aklına motorun geçmişini bilmek gerekir yada kullanıcısı nasıl kullandı, kaç el değiştirdi vs. Gibi sorular gelecektir.Ben örnek üzerinden gitmek istiyorum.
    Bildiğiniz gibi suzuki gsxr modelinde 2008 yılından sonra farklı teknolojiler ve daha yeni sistemler kullanmaya başladı.
    Örnek motorumuz gsxr 600.
    2008 model nerden baksanız 10 yaşında.50 bin km'de ve bu motor bir ss.
    Ben suzuki'yi kendi nezdimde hep farklı bir yere koymuşumdur.Bende hep az sorunlu konforu yüksek ve ölümsüz motorlu izlenimi yaratmıştır.Benim için en büyük örnekte bandit'dir.Ama söz konusu model bir ss olunca işler değişiyor.Aklınızdan geçecek diğer soru ise fiyatı olacaktır.Çoğunuzun düşüncesininde eğer fiyatı piyasa değerinden düşükse alınır niteliğinde olacağını tahmin ediyorum.Evet arkadaşlar alalım yorumları.
    Suzuki gsxr 600
    2008+50 bin
    Fiyatı piyasa değerinden düşük.Kullanıcısı gazlamıştır lakin bakımlarının zamanında ve düzgünce yapıldığını düşünün.Yurdum apaçisinin eline düşmemiş ama sürücüsüde motor ss olduğu için ne mal aldığını bilip ona göre binmiş.
    Ne düşünüyorsunuz?
    En basitinden, rektefe ettirmek kaç para ona göre hesaplanabilir. Yeni silindir, yeni piston takımı vb. işçilik ile hesaplanır. Eğer satıcının istediği meblağ üstüne bu hesapta çıkan tutarla birlikte halen fiyat uygunsa alınabilir. 2003 model Srad750 kullanan arkadaşım var, yola kaldığını görmedim.

    Yani evet, bakılmış, korunmuş bir motor, fiyatı da uygunsa alınabilir. Burada korunmak gaz açmamak olarak algılanmasın. Sürekli teker ve stopie denenmiş, ne bileyim ciddi kaza geçirmiş motora yaklaşmak mantıklı değil. Sonuçta her teker denemesinde şasenin kaynak bölgelerine ekstradan yük biniyor. Kaynaklı bölgeler'de oluşan kılcal çatlaklar da zamanla olumsuz sonuçlar oluşturuyor.
    Ama kazasız (devrilmemiş, yan yatmamış demiyorum, kazasız), canı alınmamış bir SS alınır, binilir, gitmiyorum artık dediği yerde motor yapılır, binmeye devam edilir. Yeter ki bu iş için harcanan para ve motorun ilk alım maliyeti hesabı mantıklı olsun.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  5. #5
    enxdesign - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2013
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati 1198SP - "biradam binRR"
    50 bin kilometrede 1.5 yıl önce sattığım 2005 model motorum şuan farklı bir renkte ve 30 bin kmde satışta :D

    O yüzden kilometresine bakma, fiyatı ucuz olanı al, en az 5-6 bin lira bakım parasına ayır.
    Pistonlar, EsHero, fatih.met ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6
    kuzan14 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    CBR 600RR
    Yanında bi usta götür, motorun diri olup olmadığını anlar o sesinden duruşundan. Ben ilk kendim gittiğimde kazık yedim geldim, şimdi yanımda usta götürdüğümde 4-5 motoru almadan döndük. Daha bugün 600rr repsol aldım ama 2015 model benimki

  7. #7
    EsHero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Lefkoşa
    Motosikleti
    GSR 600 K6
    Hocam Suzuki servisine götürülür motor. Genel kontrolleri yapılır ve malın ne olduğu ortaya çıkar. Ama km ye aldanmayın derim şahsen ben ikinci el eski motor alırken o 30 40 bin km diyenleri direk kafadan eliyorum. Km si varsın 100 bin olsun en azından orjinal km sini bilerek almış olursun. O 30 40 bin olanların sanıyor musunuz gerçekte 100 binden aşağı olduğunu?
    Yani şuan için ekstra durumlar hariç 10 11 yaşında bir motoru 30 40 bin km olmasını beklemek le uslu durup Şirinler köyü nu beklemek arasında pek bi fark göremiyorum ben Türkiye de
    Bu arada motor için denilecek bir şey yok. Suzuki'nin efsane motorlarındandır kendileri.
    Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...

    www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

  8. #8

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    2008 modlu kasa sahibiydik bi aralar. 40 küsür binde verdik. Bize hiçbir sorun problem yaratmadı. Tek bi sorun vardı onuda çözdük desem yalan olur. 1.viteste bi titreşim alıyorduk çözemedik gitti.
    2008 model motordu ama binince bana 2016 gibi geliyordu.
    Temiz bulursan, sahibi tanıdıksa referansı varsa fiyatta kafana yatarsa al kaçırma.
    1000rr'ın arkasında yürürsün.

    Yakıtı bence ideal ölçmedim hiç hep dengesiz kullandım.

    Limited edition(beyaz gümüş)ise kesin al.

    Sevmediğim tek şey, her yağ yağ filitresi değiştirdiğimde headers sökmesi. Zulüm..

  9. #9
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niye? Motoru baştan mı toplayacak?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------



    En basitinden, rektefe ettirmek kaç para ona göre hesaplanabilir. Yeni silindir, yeni piston takımı vb. işçilik ile hesaplanır. Eğer satıcının istediği meblağ üstüne bu hesapta çıkan tutarla birlikte halen fiyat uygunsa alınabilir. 2003 model Srad750 kullanan arkadaşım var, yola kaldığını görmedim.

    Yani evet, bakılmış, korunmuş bir motor, fiyatı da uygunsa alınabilir. Burada korunmak gaz açmamak olarak algılanmasın. Sürekli teker ve stopie denenmiş, ne bileyim ciddi kaza geçirmiş motora yaklaşmak mantıklı değil. Sonuçta her teker denemesinde şasenin kaynak bölgelerine ekstradan yük biniyor. Kaynaklı bölgeler'de oluşan kılcal çatlaklar da zamanla olumsuz sonuçlar oluşturuyor.
    Ama kazasız (devrilmemiş, yan yatmamış demiyorum, kazasız), canı alınmamış bir SS alınır, binilir, gitmiyorum artık dediği yerde motor yapılır, binmeye devam edilir. Yeter ki bu iş için harcanan para ve motorun ilk alım maliyeti hesabı mantıklı olsun.
    Aklıma direk olarak dediğiniz geldi zaten onun için özellikle piyasa fiyatının altında olduğunu belirttim.Altında derken 2-3 bin olsa almam ciddi altındaysa alırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------

    Alıntı EsHero adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam Suzuki servisine götürülür motor. Genel kontrolleri yapılır ve malın ne olduğu ortaya çıkar. Ama km ye aldanmayın derim şahsen ben ikinci el eski motor alırken o 30 40 bin km diyenleri direk kafadan eliyorum. Km si varsın 100 bin olsun en azından orjinal km sini bilerek almış olursun. O 30 40 bin olanların sanıyor musunuz gerçekte 100 binden aşağı olduğunu?
    Yani şuan için ekstra durumlar hariç 10 11 yaşında bir motoru 30 40 bin km olmasını beklemek le uslu durup Şirinler köyü nu beklemek arasında pek bi fark göremiyorum ben Türkiye de
    Bu arada motor için denilecek bir şey yok. Suzuki'nin efsane motorlarındandır kendileri.
    Hocam yanlış bir algı oluşmuş sanırım.Öyle ondan bundan apaçiden değil.Yazımdada belirtmiştim ama 50 bin gerçek kmsi.Apaçi değil ama ss motor kullanan malını amacına yönelik kullanan bir kişi.Km düşürme falan yok.

  10. #10
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Sahibini tanıyorsan km orijinal ise adam bakımları yaptirdiysa alınabilir.

    Ninja 300 motorumla 3 senede 41k km yaptım. Gerçekten motora binen birinin 10 senede 50kyi 3 kere geçeceğini düşünüyorum.

    Kilit nokta sahibini tanımak, bilindik alet almak.

  11. #11
    EsHero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    Lefkoşa
    Motosikleti
    GSR 600 K6
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aklıma direk olarak dediğiniz geldi zaten onun için özellikle piyasa fiyatının altında olduğunu belirttim.Altında derken 2-3 bin olsa almam ciddi altındaysa alırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:02 ----------



    Hocam yanlış bir algı oluşmuş sanırım.Öyle ondan bundan apaçiden değil.Yazımdada belirtmiştim ama 50 bin gerçek kmsi.Apaçi değil ama ss motor kullanan malını amacına yönelik kullanan bir kişi.Km düşürme falan yok.
    Hocam eğer gerçek 50 bin km ise 10 yıllık motor olsa yılda 5 bin km ye denk gelir ki hiç binilmemis neredeyse. Sahibini de taniyorsan gözün kapalı al derim. Şimdiden hayırlı olsun.
    Suzuki ülkemizde malesef servis yoksunlugundan pek tutulmaz fakat Japonlar arasında en Apaçi ve en girisken motordur. Çoğu motor tarzının da atası Suzuki'nin modellerdir.
    Kazasız belasız nice 50 binlere diyorum şimdiden.
    Kuzey Kıbrıs'da Bir Motovlog Kanalı. Tek teker - Servis - Top Speed - Viraj - Yarışlar ve çok daha fazlası...

    www.youtube.com/channel/UC_LM3TAaRp-ExXrzgUOrNGA

  12. #12
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Gerçek kmsi ama yinede ss motor olunca 50 bin bile gözüme çok göründü.

  13. #13
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sahibini tanıyorsan km orijinal ise adam bakımları yaptirdiysa alınabilir.

    Ninja 300 motorumla 3 senede 41k km yaptım. Gerçekten motora binen birinin 10 senede 50kyi 3 kere geçeceğini düşünüyorum.

    Kilit nokta sahibini tanımak, bilindik alet almak.
    Bu olayı bende öyle düşünüyordum ama sonra farkettim ki bazı motorlarda senin benim gibi yüksek km yapamıyorsun. Yani bakımı olsun benzini olsun o adam o motoru sen ben gibi iş okul heryere kullanmıyor. Sadece gezeceği zaman çıkaranlar var. Sonuçta ninja 300 ortalama 4.5 5.5 arası yakar Duke 3-4 arası yakar. İşe git gel filan heryere bu motorla gidersin ama ortalama 7 8 yakan bir 4 silindirle her yere gidemezsin. En basitinden bir örnekle 30 km lik yol gitsen her gün 15 tl sadece gidişe para vermiş olursun. O yüzden yüksek cc lerde düşük km biraz normal bence. Her motorda değil. 2005 motora 40k yazan adam tabiki de km düşürmüştür ama sene de 15k değil de 6 7k olarak yapılıyorsa o zaman normaldir o km bence. Zaten 6 7k dan aşağı da olmaz pek.
    Duke 200 ABS
    Steam ID : DaniCalifornia * Origin : DaniCaiifornia * PSN ID : DaniCaliforniaTR

  14. #14
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi arkadaşlar soru açık net ama birçoğunuza sırada birçoğunuza ise saçma gelebilir.Bu sorunun cevabı kişiden kişiyede değişiklik gösterir.Kimimizin bu konudaki kararı olumsuz yönde net iken kimimizin görüşleriyse daha yumuşaktır.Öncelikle şunu belirtmek istiyorum neden başlığı "Yüksek km motor alınır mı?" Değil ss alınır mı ? Yaptım.Bunun nedeni her tarz motorun gerek blok tipi gerek kullanıcı profili gerekse tarzından dolayı aynı km'lerde farklı reaksiyonlar vermesi.Daha açıklayıcı olmak gerekirse ss motorların kullanıcı profili açısından nitekim daha sıkıştırılarak ve hızlı kullanılmasıdır.Bununda motora etkisi yorgunluk farkı oluyor.
    Çoğumuzun aklına motorun geçmişini bilmek gerekir yada kullanıcısı nasıl kullandı, kaç el değiştirdi vs. Gibi sorular gelecektir.Ben örnek üzerinden gitmek istiyorum.
    Bildiğiniz gibi suzuki gsxr modelinde 2008 yılından sonra farklı teknolojiler ve daha yeni sistemler kullanmaya başladı.
    Örnek motorumuz gsxr 600.
    2008 model nerden baksanız 10 yaşında.50 bin km'de ve bu motor bir ss.
    Ben suzuki'yi kendi nezdimde hep farklı bir yere koymuşumdur.Bende hep az sorunlu konforu yüksek ve ölümsüz motorlu izlenimi yaratmıştır.Benim için en büyük örnekte bandit'dir.Ama söz konusu model bir ss olunca işler değişiyor.Aklınızdan geçecek diğer soru ise fiyatı olacaktır.Çoğunuzun düşüncesininde eğer fiyatı piyasa değerinden düşükse alınır niteliğinde olacağını tahmin ediyorum.Evet arkadaşlar alalım yorumları.
    Suzuki gsxr 600
    2008+50 bin
    Fiyatı piyasa değerinden düşük.Kullanıcısı gazlamıştır lakin bakımlarının zamanında ve düzgünce yapıldığını düşünün.Yurdum apaçisinin eline düşmemiş ama sürücüsüde motor ss olduğu için ne mal aldığını bilip ona göre binmiş.
    Ne düşünüyorsunuz?
    Yakın zamanda bu siteden bi arkadaş GSXR aldıydı. Krank yataklarında sorun olduğu için motor komple sökülüp tamir edilmişti.

    Sözün özü eski motorda arıza riski yüksektir. Hele hele SS gibi kullanımı bakımı özen isteyen pahalı motorlarda...

    Bakımı pahalı, parçası pahalı, kullanımı pahalı... E böyle olunca bu motorların "nerede trak orada bırak" zihniyetiyle kullanılmasını beklemek gerekir.

    Motorcu muhabbeti'nin kendi motoru olan Ninja zx6 incelemesinin son kısmını izlemenizi tavsiye ederim:

    https://www.youtube.com/watch?v=aOWzU8QKPLI


    https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8

  15. #15
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
    Bahsettiğin araçlar yedek parçası çok uçuk fiyatlı araçlar..Riskleri yüksek bence alma derim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

    Suzuki candır..
    100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im

  16. #16
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson

    Zx6 ne kadar da mutlu bakıyor

  17. #17
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı arda4 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakın zamanda bu siteden bi arkadaş GSXR aldıydı. Krank yataklarında sorun olduğu için motor komple sökülüp tamir edilmişti.

    Sözün özü eski motorda arıza riski yüksektir. Hele hele SS gibi kullanımı bakımı özen isteyen pahalı motorlarda...

    Bakımı pahalı, parçası pahalı, kullanımı pahalı... E böyle olunca bu motorların "nerede trak orada bırak" zihniyetiyle kullanılmasını beklemek gerekir.

    Motorcu muhabbeti'nin kendi motoru olan Ninja zx6 incelemesinin son kısmını izlemenizi tavsiye ederim:

    https://www.youtube.com/watch?v=aOWzU8QKPLI
    https://www.youtube.com/watch?v=aOWzU8QKPLI

    https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8
    https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8
    Hocam haklısınızda motorcu muhabbetinin topladığı motorla benim yazdığım tarihin arasında bile çok fark var.

  18. #18
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300

  19. #19
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ne demek okumamak konularınızı okumuştum ama böyle bir durum yeni ortaya çıktığı için eski konuları kurcalamak aklıma gelmedi.Doğrusu birazda çekindim.Nedeni ise bu konuda aşırı bir bilgi kirliliği olmasıydı.Bilen bilmeyen herkesin bu konuda ahkam kesmesi ve söylediğini
    diretmeside beni bezdirdi.Şimdi tekrar okuyunca aklıma acaba daha sonra elimden çıkarabilir miyim sorusu geldi.Ben bu motoru alınca en azından şöyle 2 yıl kullanmayı düşünüyorum.Yaşadığım yerde hava koşulları gayet yumuşak.Kış yaz rahatça kullanırım.Ama gerek okulum gerekse işimden dolayı (şuan boştayım çalışmıyorum)Her anımıda motora ayıramam.2 yılın sonunda tahmini 10 bin km'yi anca devirmiş olurum.Makina oldu size 60 bin.Satarkende üstüne tank pad yapıştırdım deyip fiyatı balon misali şişirecek değilim.Uygun fiyattan verirsem satılır diye düşünüyorum.

  20. #20
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dışını yıkadın parlattın ama içi nasıl


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)