Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Yüksek km ss alınır mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum tüm konuyu okudun mu yoksa direk yazdın mı?Diyorum ki makina sahibindene koyulan bir makine değil.Adam oradan satmıyor.Kaldı ki bu adam öyle motoru alayımda satayım diyen değil binip keyfini çıkaran bir tip.Yani kmsini oynayayımda pahalıya satarım diyecek yada motor öldüyse dipdiri motor diyecek gibi karaktersiz biride değil.Neyse açıklama yapmaya gerek yok.Abi ülke öyle bir konuma gelmiş ki insanların birbirine zerre güveni kalmamış.Nitekimde hak veriyorum herkes bir yerden kazık atmaya çalışıyor.Bir milletin Babana bile güvenme diye atasözü olursa durumda böyle olur.Neyse konumuz bu değil.
    Güzel bi usta.
    Soğukken bakıcak.
    Sesini dinleyecek.
    Fan açana kadar ısıtacak.
    Kazası yok varsada büyük bişey yok diyecek.
    O paralara sen almazsan ben alayım.
    Askere gidiyorum ama evde yatsın k8 zarar ettirmez.

    Olay şans işi. Km takma kafana. O rakamlara ses gelen motoru bile alırım ben.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Motor sahibi tanıdık arkadaş olmadıktan sonra motor sahibi nasıl tip olursa olsun
    Ne çıkacağı belli değil


    Bir kaç yıllık dört silindirli
    Güçü daha az daha güvenli bakımı masrafı daha az yakıt tüketimi daha az Yamana Xj6 Diversion F yada Cbr 650F neden düşünmüyorsun?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------

    Alıntı enxdesign adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50 bin kilometrede 1.5 yıl önce sattığım 2005 model motorum şuan farklı bir renkte ve 30 bin kmde satışta :D

    O yüzden kilometresine bakma, fiyatı ucuz olanı al, en az 5-6 bin lira bakım parasına ayır.
    Ah keşke arkadaşı sizin dediğiniz gibi ikna edebilsek

  3. #43
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor sahibi tanıdık arkadaş olmadıktan sonra motor sahibi nasıl tip olursa olsun
    Ne çıkacağı belli değil


    Bir kaç yıllık dört silindirli
    Güçü daha az daha güvenli bakımı masrafı daha az yakıt tüketimi daha az Yamana Xj6 Diversion F yada Cbr 650F neden düşünmüyorsun?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------



    Ah keşke arkadaşı sizin dediğiniz gibi ikna edebilsek
    Hocam fevrileşmeye gerek yok.Beni gerek forumdan tanıyanlar gerek fiilen tanıyanlar bilir zaten özellikle ss motor merakım yada hız tutkum yoktur.Daha açıklayıcı olsun diye sizin için konuyu daha çokçok açayım.Motor sahibi birebir görüştüğüm çok çok iyi tanıdığım arkadaşım değil.Lakin temizliğini titizliği bilirim.Hırpalanmış motoru kakalama derdi de olan biri değil öyle olsa bir an önce elden çıkarmak istese sahibindene koyardı.Kaldı ki koyduğu fiyata yarım saat içinde satılırdı.Ama mekanik alet bu ordan burdan sorun çıkarır belli olmaz.Yani dediğiniz gibi net değil.Dediğiniz motorları neden düşünmüyorum kısmına gelirsek xj6'yı sevmiyorum.650f alacağımada 2011-2013 cbr600f alırım daha iyi.Genel anlamdada söylediğin iki makinanında fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum.
    Gücü daha az olan makina daha güvenli demek değildir.Ayrıca söz konusu motor modlu modeldir.3 modu var.Yani devamlı agrasif sürmek zorunda değilsiniz.Yakıt tüketimi konusuna gelirsek kabul etmeliyimki söylediğiniz modellerin yakıt ortalaması daha düşük görünebilir.Lakin gücü az haliyle yakıtıda daha az.Ama bu gsxr'ı da sakin kullanırsanız düşük yakıt tüketimini yakalarsınız.

  4. #44

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Bu forumda paylaşılmış 2014 de. Aynı problem bizdede vardı.

    Rectifier kontrolü.
    TSP kontrolü (Bu çok önemli) Egzozdan haddinden fazla benzin kokusu geliyorsa TPS sensörü yani; "gaz kolunun pozisyonuna göre motordaki kelebekleri açan sensör" özetle... Bu değiştirilmeli veya kontrol edilmeli.
    Genelde bu sorunlar sonrası şu parçada cortlar. "ex pozisyon" Krankın pozisyonunu ayarlayan sensör... Titreşim varsa nedeni budur. Depo tarafında ufaklığı hafiften gıdıklar ara hızlanmalarda. Oradan tespit edebilirsiniz

    Bu kontrollerden sonra buji ve başlıkları-filtreler ve yağ değişince al sana sıfır motor işte Gsx-r600 2008+ modelinde yaşanabilecek sorunlar bunlardır. Dediklerimi kağıda aktar ve servise gösterip bakmasını iste... Mümkünse bilgisayar olan bir servise sok motoru ve sensörlere baksınlar.

  5. #45
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu forumda paylaşılmış 2014 de. Aynı problem bizdede vardı.

    Rectifier kontrolü.
    TSP kontrolü (Bu çok önemli) Egzozdan haddinden fazla benzin kokusu geliyorsa TPS sensörü yani; "gaz kolunun pozisyonuna göre motordaki kelebekleri açan sensör" özetle... Bu değiştirilmeli veya kontrol edilmeli.
    Genelde bu sorunlar sonrası şu parçada cortlar. "ex pozisyon" Krankın pozisyonunu ayarlayan sensör... Titreşim varsa nedeni budur. Depo tarafında ufaklığı hafiften gıdıklar ara hızlanmalarda. Oradan tespit edebilirsiniz

    Bu kontrollerden sonra buji ve başlıkları-filtreler ve yağ değişince al sana sıfır motor işte Gsx-r600 2008+ modelinde yaşanabilecek sorunlar bunlardır. Dediklerimi kağıda aktar ve servise gösterip bakmasını iste... Mümkünse bilgisayar olan bir servise sok motoru ve sensörlere baksınlar.
    Söylediklerinizi hatırlıyorum.Ayrıca bir arkadaşında bu modlu kasa için inceleme yazısı varsı oradada anlatmıştı.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)