Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Motul 7100 10w40 Tam sentetik

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    özgürgenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    honda
    Arkadaşlar mondial 150 kt modeli vites geçişlerinde baya zorlanıyor Motul 7100 10w40 Tam sentetik yağ kullansak sıkıntı gidermi bazıları bu yağ için 500 cc üzeri makinalar için diyor görüşlerinizi alabilirmiyim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı özgürgenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar mondial 150 kt modeli vites geçişlerinde baya zorlanıyor Motul 7100 10w40 Tam sentetik yağ kullansak sıkıntı gidermi bazıları bu yağ için 500 cc üzeri makinalar için diyor görüşlerinizi alabilirmiyim
    Kullandığınız yağ nedir? Muhtemelen sorun geçmez, devam eder
    bassturbin bunu beğendi.
    Az silindir, çok iş

  3. #3
    MazhaRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2015
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    Ybr200 ESD->R25
    7100 yerine 5100 kullan.

  4. #4
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Motul 3000 fazlasıyla işini görecektir diğerleri hem bütçe olarakda gereksiz olacaktır 1500 2500 km de bir yağ değişimin var zaten gereksiz boşa para verme 3000 yeterde artar bile eğer şanzumanda bir sıkıntı varsa dişlilerde yada hilallerde yağ ile düzelecek iş değildir

  5. #5
    özgürgenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    honda
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullandığınız yağ nedir? Muhtemelen sorun geçmez, devam eder
    Servisin koyduğu yağ nedir dikkat etmedim iyi bir yağ koyucaklarını sanmıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul 3000 fazlasıyla işini görecektir diğerleri hem bütçe olarakda gereksiz olacaktır 1500 2500 km de bir yağ değişimin var zaten gereksiz boşa para verme 3000 yeterde artar bile eğer şanzumanda bir sıkıntı varsa dişlilerde yada hilallerde yağ ile düzelecek iş değildir
    Teşekkür ederim

  6. #6

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    HD Sportster 883R
    Motul 3000 serisi mineral, 5100 serisi yarı-sentetik, 7100 serisi tam-sentetiktir.
    Tam sentetik her zaman daha iyidir (cub'lar hariç).
    Evet arkadaşların yorumlarına katılıyorum, yağ değişim aralıkları bu kadar sık olan ve nispeten alt seviye sayılabilen bir motorda 7100 fazla pahalı gibi kalabilir ancak sonuçta kendi malınız ne kadar iyi bakarsanız o kadar iyi. Bu nedenle eğer maddi imkan var ise 7100 öneririm.7
    Şanzımanda arıza yok ise vites geçişleri yağ değişimi sonrasında yumuşayacaktır ancak arıza var ise yağ ile düzelmeyecektir.

  7. #7

    Üyelik
    06 Nisan 2009
    o motorda 300v bile kullandım yağdan kaynaklı bir sıkıntı ise motul 5100 , 7100 , 300v modelleri kesin çözer. Fakat motul 3000 ve 5000 modelllerine kesinlikle yanaşma. Ayrıca motor 40.000 i geçtiyse problem yağ ile giderilemeyebilir.

  8. #8
    linkinpark20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    Yamaha XJ6
    servise bırakırsan mondoil diye varilde duran litresi 7 TL'lik saçma sapan bir yağ koyuyorlar.
    özgürgenc bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    29 Ocak 2015
    Motosikleti
    Mondial KT150, Suzuki Inazuma Gw250 F
    ben araba yağı bile koydum benim KT150'ye

    vites arada tutukluk yapıyor. her türlü yağı denedim ben hocam. o soruna çare yok.
    2 vites arası boşluğa düşünce elini debrajdan hafif çek oturur.

  10. #10
    özgürgenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2015
    Şehir
    kocaeli
    Motosikleti
    honda
    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul 3000 serisi mineral, 5100 serisi yarı-sentetik, 7100 serisi tam-sentetiktir.
    Tam sentetik her zaman daha iyidir (cub'lar hariç).
    Evet arkadaşların yorumlarına katılıyorum, yağ değişim aralıkları bu kadar sık olan ve nispeten alt seviye sayılabilen bir motorda 7100 fazla pahalı gibi kalabilir ancak sonuçta kendi malınız ne kadar iyi bakarsanız o kadar iyi. Bu nedenle eğer maddi imkan var ise 7100 öneririm.7
    Şanzımanda arıza yok ise vites geçişleri yağ değişimi sonrasında yumuşayacaktır ancak arıza var ise yağ ile düzelmeyecektir.
    Motosiklet benim değil arkadaşımın çok özen gösterir Maddi anlamda sıkıntı yok görüşleriniz için teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

    Alıntı enderbilgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o motorda 300v bile kullandım yağdan kaynaklı bir sıkıntı ise motul 5100 , 7100 , 300v modelleri kesin çözer. Fakat motul 3000 ve 5000 modelllerine kesinlikle yanaşma. Ayrıca motor 40.000 i geçtiyse problem yağ ile giderilemeyebilir.
    5000 km bile olmadı daha umarım çözülür

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:36 ----------

    Alıntı necipalperen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben araba yağı bile koydum benim KT150'ye

    vites arada tutukluk yapıyor. her türlü yağı denedim ben hocam. o soruna çare yok.
    2 vites arası boşluğa düşünce elini debrajdan hafif çek oturur.
    Motosiklet arkadaşımın Sorun aynen söylediğiniz gibi çare yok diyorsunuz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:39 ----------

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul 3000 fazlasıyla işini görecektir diğerleri hem bütçe olarakda gereksiz olacaktır 1500 2500 km de bir yağ değişimin var zaten gereksiz boşa para verme 3000 yeterde artar bile eğer şanzumanda bir sıkıntı varsa dişlilerde yada hilallerde yağ ile düzelecek iş değildir
    Hocam iyisi olsun diyoruz arkadaşımın motosikleti çok özen gösteriyor her konuda

  11. #11
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Dostum küçük falan görmüyorum sakın yanlış anlamada bende var çinli vs ama piston silindiri kaç para aga gereksiz masraf olur motul 3000 fazlasıyla iş görür diğerleri bence gereksiz masraf olur hani şöyle bir örnek vereyim arkadaşımda mondial drift 125 var bana sordu zincir spreyi falan anlattım anlamazdan geldi motul zincir temizleme ve yağlama spreyi almış netten 70 tl ye falan gelmiş kargosu falan neyşe geçenlerde zincir dişli değiştirdi parçalar 45 tl + 20 tl değişim toplamda 65 tl hallettik demek istediğim buydu yoksa istediğini koymakta özgür bütçesi varsa en iyisini alsın koysun iyi iyidir , iyinin kötüsü yoktur kötünün iyisi vardır

  12. #12
    TamGazDevam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2015
    Şehir
    Mersin / Adana
    Motosikleti
    YBR 125 08' / HONDA CIVIC VTEC 1.6 04'
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum küçük falan görmüyorum sakın yanlış anlamada bende var çinli vs ama piston silindiri kaç para aga gereksiz masraf olur motul 3000 fazlasıyla iş görür diğerleri bence gereksiz masraf olur hani şöyle bir örnek vereyim arkadaşımda mondial drift 125 var bana sordu zincir spreyi falan anlattım anlamazdan geldi motul zincir temizleme ve yağlama spreyi almış netten 70 tl ye falan gelmiş kargosu falan neyşe geçenlerde zincir dişli değiştirdi parçalar 45 tl + 20 tl değişim toplamda 65 tl hallettik demek istediğim buydu yoksa istediğini koymakta özgür bütçesi varsa en iyisini alsın koysun iyi iyidir , iyinin kötüsü yoktur kötünün iyisi vardır
    Yahu geçen birisi de gitmiş yamaha bayisinden ful sistem zincir temizleme zincir yağlama falan doldurmuş, atmış bi de fotoğrafını 140 liraya aldım arkadaşlar size de öneriyorum diye, ulan ybrnin zincir dişli takımı kaç para zaten)
    ayzek bunu beğendi.

  13. #13
    bursagsli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan (2012-2017), Sym Wolf 250
    Bu motor için kesinlikle motul 5100 15w50 kullanmanı tavsiye ederim

  14. #14
    PLatooN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2020
    Şehir
    istanbuL
    Motosikleti
    Asya T-19 150- CBF 150 - TVS RTR 200 V4
    ben tvs apache 200 kullanıyorum motoruma ilk 500 km bakımında motul 5100 10 / 40 koydurdum bi sorun yaşamadım 2 bakım 2500 km de usta yine aynı seriyi çıkardı ve ben dedim ki 7100 koysak ne olur bu motor için fazlamadır diye sorduğumda bana usta aynı şu şekilde söyledi yo hayır konulabilir 5100 serisinden biraz daha kaliteli yağ ama fiyat olarak diğerine nazaran biraz daha pahalı dedi bende olsun koyalım dedim ve yaklaşık 150 km dir geziyor sıfıra yakın bi motor olmasına rağmen vites geçişleri inanılmaz yumuşadı ve sanki motorda fazladan ufak tefek zırıltı seslerinide kesdi gibi geldi piskolojikmidir bilmiyorum ama ben beğendim

  15. #15
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    29 Haziran 2020
    Şehir
    zonguldak
    Motosikleti
    duke 390
    motul 5100 serisinin yeterli olmasi lazim senin motora

  16. #16
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Yağ değiştirme zamanı yaklaştıkça bazı motorlarda vitesler motor ısınınca sert geçebiliyor.Böyle bir durum yoksa sizin motorunuzun debriyajında balatalarında veya debriyaj maneti ayarını kontrol etmek gerekebilir.

    Öyle tam sentetik vs bişey almanıza gerek yok 10w40 yarı sentetik veya normal bir motosiklet yağı koyun boşuna o kadar para vermeyin motula vs.

    Castrol 10w50 power 1 racing de güzel yağdır tam sentetik onu da tavsiye ederim illaki tam sentetik koyacaksanız.

    Normal motor yağı renginin farklısını görünce millet yağı birşey zannediyor psikolojik olarak ister inanın ister inanmayın...

  17. #17
    PLatooN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2020
    Şehir
    istanbuL
    Motosikleti
    Asya T-19 150- CBF 150 - TVS RTR 200 V4
    5100 den sonra 7100 kullandım vites geçişlerim yumuşadı motor sesindede iyileşmeler gözlemledim ben memnun kaldım

  18. #18

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı PLatooN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5100 den sonra 7100 kullandım vites geçişlerim yumuşadı motor sesindede iyileşmeler gözlemledim ben memnun kaldım
    Kıyaslama yapmanız için süre ve değişim sayınız çok az göründü bana, o ilk 5100'den sonra tekrar 5100 koydursaydınız da yine vites geçişlerinde yumuşama hissedecektiniz, motor sesinde iyileşmeler gözlemleyecektiniz; çünkü sıfır tertemiz yağ koyuyorsunuz. Sizin durumunuzda hikmet 5100-7100 olmasında değil yağın yeni olmasındadır bence.

  19. #19
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    sadece fazla para vermiş olursun hiçbir değişiklik olmaz
    5100 10/40 koyman yeterli olacaktır
    bassturbin bunu beğendi.

  20. #20
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Motorcularda İkinci paranoid depresif bozukluk motor yağıdır.Birinci zincir yağı.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)