Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bu Motovlog mevzusu çok can yakacak gibi bu sene

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #21
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul-büyükçekmece-kumburgaz
    Motosikleti
    TVS Apache
    yok yani yutupta boşuna yer kaplıyorlar ben ona kızıyorum ben şahsen yolda video çekme işine çok hevesliyim ve benim çektiğim video boş olmaz, yani eğer ben o videoyu çekiyorsam mutlaka o videonun bir amacı vardır.

    bir kaç gün önce pazar görmeye gidiyoruz ve arkamda annem var, ben genelde köpekleri görmemezlikten geliyorum. yani dibime kadar geliyorlar ve ısırırlarsa o zaman düşünürüz modunda dümdüz devam ediyorum çünkü ısırsalar da bir şey olmaz. annem arkamda oturduğu için son köpekli yolculukta düm düz devam edemedim annem korkuyor çünkü.

    motoru yavaşlattım ve köpek bize doğru yeltenirken tamamen durdum, tabi annem korkuyor ve köpekte bizim gitmemizi bekliyor. drag yarışı yapıcaz köpekle hafif gazı açayım gideyim derken köpek havlamaya hazırlanıyordu ve bende durdum köpeğe hırlamaya başladım. resmen ben köpeğe hırlıyorum. "hırrrrrrrrr", "hırrrrrrr", "hırrrrrr". şöyle 5 kere falan hırlamadan sonra köpek havlayarak biraz uzaklaştı ve arkasını döndü, ben bir kaç kere daha hırladım ve köpek bizi bırakmış gibi görünüyordu ve gaza bastım devam ettim.

    öyle çileden çıkartıyorlar ki bazen motordan inip kovalıyorum ama yetişemiyorum. ah bi yakalasam enseden tuttuğum gibi savurucam lanet olası canavarları.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:37 ----------

    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biri vardı, duran trafikte sağdaki boşluktan giderken yaya yola atladı, hafiften vurdu ve şunu dedi yayaya "ya sen niye aynaya bakmıyosun?!"; ulan gülsem mi ağlasam mı?

    https://www.youtube.com/watch?v=JMN7XmEhyrk
    videoya güldüm ama önce insanlık yapın arkadaşlar lütfen, ilk olarak "bir şeyin var mı? iyi misin?" baktın adam iyi sonradan basıcan küfürü, şaka yapıyorum. soğuk kanlı olup önce adama durumu sorulur sonrası suçun kendisinde olduğu söylenilir.

    adam bir dahakine aynaya bakacağından eminiz, bu yüzden "niye böyle yaptın" tarzı sorular sormayın çünkü karşıdaki zaten hata yapmış ve bunu sindirmeye çalışıyor birde siz depreştirmeyin.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #22
    DarkWheel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul-Bebek
    Motosikleti
    (SATILDI)Yamaha XVS 1300 Midnightstar
    Şimdi bi arkadaş doğru söylemiş, her videoyu kaldırma yetkimiz olsa kimse video koyamazdı internete. Ama bazı noktalar var ki orada gerçekten bi saniye bu arkadaş ne yapıyor ya dediğimiz anlar oluyor. Angutun bi tanesi var mesela, aklı sıra böyle anarşist takılmalar felan. Cruizer takılıyor arkadaş. Kırmızıda kaç kere bastı geçti diğer arabaların yanından. İzlemek zorunda değiliz evet, ama senin yaptığın o mallık yüzünden bu motorsiklet kullanımına karşı katı kurallar getirilir yada bizlere karşı karalama başlatılırsa, ben araba sürücülerine değil sana küfürü basarım. Burası Amerika felan değil. Kural varsa riayet et, etmeyeceksende kullanma araç felan.

    Edit: Bahsettiğim arkadaş kaza yapmış, şimdi gördüm videosunu.

  3. #23

    Üyelik
    12 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    AVET ARKADAŞLAR...


  4. #24
    crxforever - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul/bahçelievler
    Motosikleti
    ybr125 2008
    yol kavgası zaten yeterince iğrenç bir durum iken bir de bunu çekip bununla neden övünür ki insan?
    şu trafik kurallarını da sonuna kadar abartanları da bu kategoriye sokuyorum ben. çoğumuz şeridinde gitmeyen, aralardan geçen sürücüleriz.filtreleme ülkemizde yasal bir şey değil. 125cc veya üzeri herhangi bir motorda yasal hız limiti 80i defalarca geçiyoruz. dikkat çekmeden, ceza almadan yıllardır gidiyorken nedir bu kural takıntısı ?
    kuralcı arkadaşlardan birisi vardı facebookta.
    emniyetr şeridinde giden araçları çekip plakalarını zumluyordu. bunu yaparken de kendisi de emniyet şeridinde gidiyor tabii ki. sonra ne olduysa vazgeçti.

  5. #25

    Üyelik
    04 Temmuz 2014
    Bence en trajikomiği tramvaya atarlanan çocuk. Bir de sinyal-kolikler bana samimi gelmiyor. Kendisi kullanmıyor, araba görürse biladelll sinyaaağğğlll

  6. #26
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biri vardı, duran trafikte sağdaki boşluktan giderken yaya yola atladı, hafiften vurdu ve şunu dedi yayaya "ya sen niye aynaya bakmıyosun?!"; ulan gülsem mi ağlasam mı?

    https://www.youtube.com/watch?v=JMN7XmEhyrk
    Hiç çemkirmeyin. Motovloglar sayesinde gerçekler gün yüzüne çıkıyor. Misal, bu yaya tam bir apaçi. Aynaya bakmıyor. Üstelik aynaları sökmüş.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler