Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Arkadan açılan değişik bir kask

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200 - Thriumph TİGER 800
    Böyle yeni bir kask yapmışlar çene açılır kask gibi arkadan açılıyor. Normal kasklar kafaya üstten geçirildiği için alt tarafı açık olmak zorunda fakat bu kask ikiye ayrılarak takıldığı için alt tarafını da kapatabilmişler.

    Normal kasklardan farkı şunlar;

    Daha aerodinamik. Alt tarafı kapalı olduğu için boynun altından rüzgar ve ses almıyor.

    Kafaya takıp çıkarmak full face kasklara göre çene açılıra benzer şeklide daha kolay fakat uzun saçlar için problem olabilir gibi.

    Eğer mekanizması sağlamsa kaza anında kafadan fırlaması imkansız. Yalnız eğer mekanizma sağlam değilse ve açılırsa çene açılır kasklardan bile daha beter olur.

    Çıkalı 1 seneden fazla olmuş şuan etrafta göremediğimize göre videolarda söylenmeyen bir problemi var galiba.





    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    okanbagiscan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul Kartal
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Hani kaskı elimizden düşürdüğümüzde bile gözle görülür olmasada mikro çatlaklar oluşmuş olabilir ve bu kaskın dayanımını düşürü diyorlarya.Bu kaskı adam karpuz gibi ortadan ikiye ayırmış zaten. Bizde bu konuda rahatlamış oluruz artık.
    diablof bunu beğendi.

  3. #3
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    iyi de amaç ne ki? tam kapalı kask bile cuk diye girerken neden böyle bir şeye gerek duymuşlar bana çok saçma geldi.

  4. #4
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Çene açılır kaskların bile güvenliği tartışma konusuyken, bunu topa tutarlar

  5. #5
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    bazı arkadaşlar yolda sigara felan içmek için çene açılır kaskın çene kısmını açıyorlar ya. heh işte artık gerek yok. aç komple surat açıkta.

    kellik muhabbeti vardı geçen. saçın ön kısmı da hava alır. arkada sıkıntı olmuyor zaten.

    bence 10 numara 5 yıldız kask. almam ama benim yedek kask var avuç içi taşlamayla kesicem bu hale getiricem. editlerim bitince
    YERUÇAĞI ve GT250rAlanya bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    03 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Ironmax 2019
    arkadaş adam kaskı zorla giydi ya, hadi giy artık amk diye bekledim 5dk boyunca. Giyilmiş halini de çok üstün körü geçiyor.

  7. #7

    Üyelik
    06 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul Fatih
    Motosikleti
    Pulsar 150NS>CBR125R>PULSAR RS200>CBF150>CB125F
    Kafa yere çarptığı an karpuza dönmesi olası. Boşverin bunları

  8. #8

    Üyelik
    03 Mayıs 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İNTEGRA gitti şuan 50cc (150cc)arora vesta scooter
    tr.satışı yok daha sanırım,nette aradım bulamadın

  9. #9

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    yeni bir şey değil yıllar öncede bu ve buna benzer tasarımlar vardı.. krişe bir laf olucak ama motor dünyası 100 yıldır kask yapıyor bu konuda uzman onlarca firma mühendis tasarımcı var bu tasarımda amerikanın keşfi değil gayet basit bir tasarım illaki iyi faydalı bir yanı olsa bu tip kasklarıda büyük firmalar yıllar yıllar önce üretirdi en azından kataloglarında bir model olarak dururdu.. nasıl modüler kasklar yokmu misal nolan n44 gibi var buda öyle katalogda olurdu..

  10. #10
    wetehan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Z900


    Ana amaç kaza anında kolay çıkarılması. Ancak bunun için düz uçlu tornovida gerekiyor, kaskın üzerine bir uyarı eklenip halkı bilinçlendirmek gerekiyor. Yoksa normal kask gibi dahil çıkaramazlar, motorcunun yaşayacağı varsa da yaşamaz.
    Çene şekline uyum sağlayan iç dokusu mevcut.
    İki parça olduğu için çene ve boyuna daha yakın, bu sebeple savrulmalarda boyuna olan baskı azalıyor. Ayrıca kask daha küçük boyutlarda kalıyor.
    ECE ve DOT sertifikaları mevcut.
    fazil bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)