Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

CB 500 F - NC 750X - NC 700S veya X Tenere

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Selamlar herkese,

    Motosikletimi 1-2 hafta içerisinde satıp başlıkta belirttiğim modellerden birini almak istiyorum ancak kafam karışık. Sizden de fikir almak istedim.

    Öncelikle asıl amacım %60-70 artçılı şehir dışı (Min. 250 KM) seyahatler.

    Şartlar böyleyken en mantıklısı NC 750X almak ancak maksimum bütçem 23-24.000 TL. NC - S'ler var fakat onda da sele alçak.(Boy 185)
    Bir de fazla uzun yol yapacağım için ve şuan ki motosikletimle rüzgar yemekten biraz bıktığım için naked istemiyorum.

    Şeytan diyor Cb 500 F al, tur camı çanta v.s. ile yol motoruna çevir. Çünkü bütçe en rahat bu motosikleti karşılayabiliyor.

    Tenere'lere bakıyorum, 24'e filan temizleri düşüyor malum siteye. Ancak tek silindir, artçılı çok rahat olmaz gibi yorumlarda okudum.

    Çok uzatmadan sadede gelirsek, siz olsanız bu şartlarda ne tercih edersiniz?

    Teşekkürler,

    İyi çalışmalar.


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    o paraya 2013 model full donanımlı (3 çantalı vs) iyi bir 700x alabilirsin. hiç kafanı kurcalama cb500 falan.nc'nin önde bagajı da var,çok büyük artı.
    Kızıl pars ve efendy06 bunu beğendiler.

  3. #3
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    naked'tan bıktım demişsin cb500 bakıyorsun.
    saydıkların arasında bence tenere öne çıkıyor.her yola gider, 48 beygir artçılı sürüş için gayet yeterli, alt devirlerde torklu. Dünya turu yapıyorlar tenere'yle, senin de işini görecektir.
    şu tek silindir olayına da takılma bence 690da tek silindir. Her halükarda titreşim konusunda bindiğin motordan çok daha stabil olacaktır.

  4. #4
    zaferce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Keşke hepimizin bütçesi çok daha esnek olsa. Versys 650'lerin eski modellerin ABS'li olanlarının fiyatları nasıl? Hem artçıya rahat, hem sürüşü güzel, amortisörleri kaliteli, frenleri etkili.

    Ben artçılı sürmediğim için ve eşimin motoru 44 beygir olduğu için onunla senkronize sürmeyi daha kolay kılacağını düşünerek benzer güçte bir motor olarak CB500F'i düşündüm. 390 Duke'ü sürmesi zevkli ama ben çantasız motorda rahat edemiyorum. İlla arkada bi 47 Litre Givi olacak ki içine şeffaf vizörümü, yağmurluğumu koyabileyim. Konaklamalı çıkacağım zaman bi sosis çanta ekleyip yola çıkabileyim istiyorum.

    Ama CB500F ile ilgili bir kaç çekincem var. İlk olarak bu motor çok öne eğik kullanılıyor. 390 Duke, NC750X, Versys, NC750S bunların hepsi çok daha dik, dolayısıyla çok daha rahat kullanılıyor. Uzun sürüşlerde rahatlığı artırmak için gidonun biraz yükselip geriye gelmesi lazım. Ancak bu motora uygun gidon yükseltme-yakınlaştırma (sadece yükseltme değil) ben Web sayfalarında bulamadım. Belki vardır, sorup soruşturmak lazım.

    İkinci olarak bu motosikletin esas hedef kitlesi uzun sürüşler yapan insanlar değil. A2 ehliyeti olan bu sebeple MT-07 sürmeye yetkisi olmayan ve daha çok kısa sürüşler yapan genç sürücülere hitap ediyor. Hal böyle olunca ikinci ellerinde bizim gibi uzun sürüş yapacak insanlara hitap eden aksesuarlarla pek satılmıyor (Elcik ısıtma, elcik koruma, koruma demiri, arka çanta, depo üstü çanta vs). Motorun fiyatına bir de bu aksesuarları ekleyince fiyat aksesuarlarıyla gelen eski bir Versys 650'ye çok yaklaşıyor gibi. Gerçi onun fiyatı da Tiger 800'e aşırı yaklaşıyor ya o başka konu.

    Diyelim ki aksesuarları biz aldık. Birkaç yıl sürdük. Bu sefer de o motoru almayı düşünecek insanlara pek hitap eden bir motor olmayacak. İnsanlar çıplak isteyecek, biz akseuarların parasını eklemek isteyeceğiz. üstelik aynı yaştakileri sadece şehir içi cafeden cafeye sürüldüğü için km'si bizimkine kıyasla çok çok az olacak. Başa dert olacak. Versys, Vstrom veya NC750X gibi motorlarda bu durumlar böyle değil.

    Aslında bizi paklayacak olan motor CB500X. Üzerine çantası, eldik koruması, elcik ısıtması, koruma demiri ne taksan uygun olur. Dik oturulur. Gücü de yeterli. Artçılıyken yeterli mi bilmiyorum. Yalnızken bana yeter. Ben artçılı sürecek olsam en az Versys 650 tercih etmeye çalışırdım.

    Bu arada CBF600 de bu amaca uygun bir alternatif olabilir.

    Tenere arazi motoru. Olmaz. NC750X'i ve S'i sürmesi hiç zevkli değil. Olmaz. Vstrom'un freni yok, amortisörü kötü. Olmaz.
    zafercemotosiklet.wordpress.com

  5. #5
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    NC ile artçılı olmaz. Artçılı çok az kullanıcam dersen olur ama, x ve s ikiside aynı, artçı konforu berbat. Bakma öyle rahat göründüğüne.
    Tenere iyidir. tek silindir ama sonuçta limitlerde kullanmayacağını tahmin ederek yazıyorum. Titreşim o kadar rahatsız etmez bence.

  6. #6
    ramcixx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2012
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    cbf150 - cbr250 - cbf1000_07 - f650gs
    Yamaha F diversion düşündün mü hiç. 2011 2010 2009 lar makul fiyatta.Rüzgar'da seni esirger. Uzun yolda memnun kalacağın bir konfor verebilir.


  7. #7

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı RAMİREZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC ile artçılı olmaz. Artçılı çok az kullanıcam dersen olur ama, x ve s ikiside aynı, artçı konforu berbat. Bakma öyle rahat göründüğüne.
    Tenere iyidir. tek silindir ama sonuçta limitlerde kullanmayacağını tahmin ederek yazıyorum. Titreşim o kadar rahatsız etmez bence.
    Niçin olmaz?
    Seleden dolayı mı?

  8. #8
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    Alıntı Pulsar41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niçin olmaz?
    Seleden dolayı mı?
    Artçı selesi fazla rahatsız. Kocaman motor. dışardan bakınca rahattır falan diyorsun ama 1-2 saat artçılı gezince şikayetler gelmeye başlıyor arkadan sele ile ilgili.
    ...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...

  9. #9

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı Pulsar41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Niçin olmaz?
    Seleden dolayı mı?
    neye göre berbat denildi bilemiyorum.

    ben ve eşim 5 gün toplam 2300 km bulgaristan romanya yunanistan turu yaptık; 3 çanta full dolu,ön bagaj full dolu. hiçbir sıkıntı yok.

    saınırım kişiye/artçıya göre değişiyor.
    Pulsar41 ve blueway2 bunu beğendiler.

  10. #10

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Alıntı RAMİREZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Artçı selesi fazla rahatsız. Kocaman motor. dışardan bakınca rahattır falan diyorsun ama 1-2 saat artçılı gezince şikayetler gelmeye başlıyor arkadan sele ile ilgili.
    Sadece seleden ise illaki bir çözüm bulunur.
    NC 700/750 X benim düşündüğüm motorlardan biri.

  11. #11

    Üyelik
    18 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R 2016 (S) - NC 750X 2017
    Merhaba Emre, bende arayıştayım, senin kriterlerinin bir kısmı bende de var. CB de çok rüzgar yersin, cam taksan da pek mantıklı olacağını sanmıyorum. İmkanın varsa NC 750x bak. Benimde şuanda aklımda 2 model var. Biri NC 750x.
    blueway2 bunu beğendi.

  12. #12
    jonvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    2015 Suzuki Inazuma F
    Nc 750 x ya da 700 x bu grupta benim önerim olur.

  13. #13
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    tenereye vereceğin paraya 650gs al pişman olmazsın hem de artçı ve seni taşıyacak kadarda iri makinadır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    [URL="https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-ilk-sahibinden-full-borusan-bakimli-407165429/detay"]https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-ilk-sahibinden-full-borusan-bakimli-407165429/detay[/URL

  14. #14

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Cbf600 de bakabilirsiniz.

  15. #15
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L
    nc alınca rüzgar yemessin diyenlere bakma rüzgarın kralını yersin hatta rüzgar manyağı oluyorsun
    18000 km kullandım ne yaparsan yap omuzlara rüzgar vuruyor sersem ediyor

  16. #16
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Nc 700x al mis gibi motor


  17. #17

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    NC700X benim de ilgimi çekiyor, ama karaktersiz motor. Yani enduro, ama değil, naked desek sadece yandan, arkadan ayrı bir dünya.

    Sele bir şekilde halledilir, ve halledildiğinde, az yakması, sorunsuz olması vb. özelliklerine ek, azımsanmayacak gücü (yani ss değil sonuçta, uygun sele modifikasyonu ile, iki kişiyi a noktasından b noktasına rahat, ucuz, ve güvenilir bir şekilde taşır. Ama çok vites değiştirmek gerekecektir. Kombin abs, küçüksenmeyecek (benim eski pulsardaki topcase kadar var nerdeyse ) bagaj, uzun bakım aralığı, komik yakıt verileri ile, tarz beklentiniz yok, hepsinden biraz olabilir diyorsanız güzel motor.

    Ama herhangi bir tarzınız varsa, bu ister enduro olsun, ister naked, 700X hiçbiri seçeneği oluyor

  18. #18
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o paraya 2013 model full donanımlı (3 çantalı vs) iyi bir 700x alabilirsin. hiç kafanı kurcalama cb500 falan.nc'nin önde bagajı da var,çok büyük artı.
    Zaten o bagaj ve çantalar beni en çok çeken şeyler, tabi yakıt ekonomisi sonrası. Teşekkürler.

    Alıntı sven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    naked'tan bıktım demişsin cb500 bakıyorsun.
    saydıkların arasında bence tenere öne çıkıyor.her yola gider, 48 beygir artçılı sürüş için gayet yeterli, alt devirlerde torklu. Dünya turu yapıyorlar tenere'yle, senin de işini görecektir.
    şu tek silindir olayına da takılma bence 690da tek silindir. Her halükarda titreşim konusunda bindiğin motordan çok daha stabil olacaktır.
    CB 500 F bakma amacım öne tur camı, arkaya çanta takılabilmesi. Yani bir nevi NC'ye çevrilebilmesi ve fiyat ve en önemlisi vergi avantajı. Tenere'de en büyük korkum titreşim. Test etme imkanım olursa test edeceğim. Teşekkürler.


    Alıntı zaferce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keşke hepimizin bütçesi çok daha esnek olsa. Versys 650'lerin eski modellerin ABS'li olanlarının fiyatları nasıl? Hem artçıya rahat, hem sürüşü güzel, amortisörleri kaliteli, frenleri etkili.

    Ben artçılı sürmediğim için ve eşimin motoru 44 beygir olduğu için onunla senkronize sürmeyi daha kolay kılacağını düşünerek benzer güçte bir motor olarak CB500F'i düşündüm. 390 Duke'ü sürmesi zevkli ama ben çantasız motorda rahat edemiyorum. İlla arkada bi 47 Litre Givi olacak ki içine şeffaf vizörümü, yağmurluğumu koyabileyim. Konaklamalı çıkacağım zaman bi sosis çanta ekleyip yola çıkabileyim istiyorum.

    Ama CB500F ile ilgili bir kaç çekincem var. İlk olarak bu motor çok öne eğik kullanılıyor. 390 Duke, NC750X, Versys, NC750S bunların hepsi çok daha dik, dolayısıyla çok daha rahat kullanılıyor. Uzun sürüşlerde rahatlığı artırmak için gidonun biraz yükselip geriye gelmesi lazım. Ancak bu motora uygun gidon yükseltme-yakınlaştırma (sadece yükseltme değil) ben Web sayfalarında bulamadım. Belki vardır, sorup soruşturmak lazım.

    İkinci olarak bu motosikletin esas hedef kitlesi uzun sürüşler yapan insanlar değil. A2 ehliyeti olan bu sebeple MT-07 sürmeye yetkisi olmayan ve daha çok kısa sürüşler yapan genç sürücülere hitap ediyor. Hal böyle olunca ikinci ellerinde bizim gibi uzun sürüş yapacak insanlara hitap eden aksesuarlarla pek satılmıyor (Elcik ısıtma, elcik koruma, koruma demiri, arka çanta, depo üstü çanta vs). Motorun fiyatına bir de bu aksesuarları ekleyince fiyat aksesuarlarıyla gelen eski bir Versys 650'ye çok yaklaşıyor gibi. Gerçi onun fiyatı da Tiger 800'e aşırı yaklaşıyor ya o başka konu.

    Diyelim ki aksesuarları biz aldık. Birkaç yıl sürdük. Bu sefer de o motoru almayı düşünecek insanlara pek hitap eden bir motor olmayacak. İnsanlar çıplak isteyecek, biz akseuarların parasını eklemek isteyeceğiz. üstelik aynı yaştakileri sadece şehir içi cafeden cafeye sürüldüğü için km'si bizimkine kıyasla çok çok az olacak. Başa dert olacak. Versys, Vstrom veya NC750X gibi motorlarda bu durumlar böyle değil.

    Aslında bizi paklayacak olan motor CB500X. Üzerine çantası, eldik koruması, elcik ısıtması, koruma demiri ne taksan uygun olur. Dik oturulur. Gücü de yeterli. Artçılıyken yeterli mi bilmiyorum. Yalnızken bana yeter. Ben artçılı sürecek olsam en az Versys 650 tercih etmeye çalışırdım.

    Bu arada CBF600 de bu amaca uygun bir alternatif olabilir.

    Tenere arazi motoru. Olmaz. NC750X'i ve S'i sürmesi hiç zevkli değil. Olmaz. Vstrom'un freni yok, amortisörü kötü. Olmaz.
    Zaferce çok teşekkürler. Versys'lerden bir yedek parça, iki yakıt bakımından korkuyorum biraz. CB 500X dediğiniz gibi bal kaymak ama işte o da yok. Kafam çok karışık

    Alıntı pitho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Emre, bende arayıştayım, senin kriterlerinin bir kısmı bende de var. CB de çok rüzgar yersin, cam taksan da pek mantıklı olacağını sanmıyorum. İmkanın varsa NC 750x bak. Benimde şuanda aklımda 2 model var. Biri NC 750x.
    Diğer nedir Fatih? Ben de alayım onu radara.

    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tenereye vereceğin paraya 650gs al pişman olmazsın hem de artçı ve seni taşıyacak kadarda iri makinadır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    [URL="https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-ilk-sahibinden-full-borusan-bakimli-407165429/detay"]https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-ilk-sahibinden-full-borusan-bakimli-407165429/detay[/URL
    Aman hocam, modeli düşük araçlardan çok çektim. Motosiklette bunu yaşamak istemiyorum. Eskiye bulaşmadan hele ki BMW gibi bizim gibi adamlara fazla markalara hiç bulaşmadan ilerlemek istiyorum. Teşekkürler.

    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC700X benim de ilgimi çekiyor, ama karaktersiz motor. Yani enduro, ama değil, naked desek sadece yandan, arkadan ayrı bir dünya.

    Sele bir şekilde halledilir, ve halledildiğinde, az yakması, sorunsuz olması vb. özelliklerine ek, azımsanmayacak gücü (yani ss değil sonuçta, uygun sele modifikasyonu ile, iki kişiyi a noktasından b noktasına rahat, ucuz, ve güvenilir bir şekilde taşır. Ama çok vites değiştirmek gerekecektir. Kombin abs, küçüksenmeyecek (benim eski pulsardaki topcase kadar var nerdeyse ) bagaj, uzun bakım aralığı, komik yakıt verileri ile, tarz beklentiniz yok, hepsinden biraz olabilir diyorsanız güzel motor.

    Ama herhangi bir tarzınız varsa, bu ister enduro olsun, ister naked, 700X hiçbiri seçeneği oluyor
    Aynen katılıyorum her cümlenize. Ama tarz olarak illaki şu olsun diye bir şey yok aklımda. Uzun yola gelsin, az yaksın, eşyalarımı ve artçımı taşısın, masraf çıkarmasın, rüzgar yedirmesin. Başka da bir şey yok.

  19. #19

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Tur camı ile rüzgardan korur, az yakar, takabileceğiniz 3lü çanta setine ilave kendi bagajı baya işlevsel. Gücü 2 kişiyi hız sınırlarının üzerinde taşımaya müsait, konfor konusunda, sele modifikasyon isteyebilir. İsterse 200-300 liraya jel yapıyorlar seleyi, yumuşacık oluyor.

    Düşünülebilir yani. Sonuçta benzerleri, selefleri 5,5 litrenin üstünde yakarken, 3,5 litre / 100km ortalama ile gezen bir motordan bahsediyoruz. Bakım aralıkları da uzun.

  20. #20
    Creep3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    triump tiger 800


    ANES MOTOR
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)