Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

250cc motor tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    CF 400 NK ABS yi bekleyin derim, 650 nk abs zaten 21500. Maximum 18.000 e 400 cc çift silindir almak daha mantıklı değil mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    IRau - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Kasım 2014
    Şehir
    şarköy
    Motosikleti
    Xmax
    kartal-beylikdüzü arasında gidip geliyorum (burdaki bi arkadaşımızın yanına)

    hem r25 hemde xmax la gittim r25 ile o trafik o yol çekilmez

    xmax saolsun mercedes araba gibi konforlu hiç yormuyor.

  3. #23
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Avatarında kocaman HAYIR yazmışsın o ironik olmuyor mu?
    İnsanlar rahatsız olmuyor mu?
    benim söylediklerim avatarımla çakışmıyor ki ironik olsun...
    Kamix bunu beğendi.

  4. #24
    bazen25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Motosikleti
    x evo 400
    otoyol-otoban her ne haltsa, 250cc den aşşasına bakmamalısınız zaten altınızdaki aracın cüssesi 1200 gs gibi değilse zaten kimse iplemiyor sizi, uzun süre vitesli motor kullanıp sonrasında scooter e geçen biri olarak, hem kışın rüzgar ve nispeten yağmur koruması x max yada joymax kadar olmasa da bir bagaj hacmi olan scooter tavsiye ederim (abs benim önceliğiğm değildir tercih edenlere de saygı duyarım)

  5. #25

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim söylediklerim avatarımla çakışmıyor ki ironik olsun...
    Konu nedne farklı yönlere çekiliyor ki Xmax konforlu bi scooter ama vallah o para verilmez billah o para verilmez yazık günahtır arkadaşlar.

  6. #26
    BigLion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2015
    Motosikleti
    Piaggio xevo 250 ve Yamaha Tracer 700
    Alıntı EpiC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konu nedne farklı yönlere çekiliyor ki Xmax konforlu bi scooter ama vallah o para verilmez billah o para verilmez yazık günahtır arkadaşlar.
    Katılıyorum, XEVO dururken xmax almak hata olur, eğer abs takıntınız yoksa. Ama malesef TR de inanızlamz abartılıyo bu motor, reklamı çok, haliyle insanlar buna yöneliyor, daha kalitelisi, az yakanı varken

  7. #27

    Üyelik
    17 Mart 2017
    Beyler arkadaşımın motorunu kullandıktan sonra ben de Xmax 250 ABS almaya karar verdim ama kafamda deli sorular var, şimdi bir bütçe çalışması yapıyorum. Aksesuarlarla ilgili sorularımı da ilgili başlıkta sorucam ama şu HGS tarifesi kafamı çok kurcalıyor...

    Arkadaş bu HGS ile ilgili sıkıntı tam olarak nedir? Yani HGS'yi tanımama, plakadan tanıma, kaçak geçmiş gibi görünme falan gibi durumlara karşı ne yapılabilir. Bir de bu ücret tarifesi nasıl işliyor kategori 6 olan araç otomobilin yarısı deniyor genelde ama heryerde farklı ifadeler var ve emniyetin sorgulama sitesinden de bir b*k anlamadım açıkçası. Tarifeye gerçekten hakim olan biri boğaziçi köprüsünden sonra çamlıcadan girip Gebze OSB gişelerinden çıkacak motor bu seyahatinde ne kadar para verecek HGS'ye söyleyebilir mi?

  8. #28

    Üyelik
    14 Şubat 2017
    Ss tarzı istiyorsan;
    1-R25
    2-Hyosung gt 250r

  9. #29

    Üyelik
    21 Nisan 2012
    Şehir
    İzmir
    Bir türlü anlayamadığım bir konu var. Ülkemizde 250-400cc arası motor tavsiyesi isteyenlere neden hep X-Max tavsiye ediliyor? Fiyatının çok uygun olduğu söylenemez. Hatta pahalı bile sayılabilir. Yedek parçaları da kesinlikle ucuz değil. Çok uygun bir yakıt tüketimi de var denemez. Aksesuarları da ucuz değil, tüketim ve bakım giderleri de. Dahası klasmanında ki en atik motor da değil. Söylenebilecek olan en büyük avantajı ikinci el piyasasının yüksek olması ki bunun sebebi de ezberlenmiş gibi bilen, bilmeyen, kullanan, kullanmayan herkesin bir şekilde X-Max tavsiyesine denk geliyor olması. Bunun haricinde global anlamda motor incelemelerinin neredeyse hiç birinde X-Max'in adı bile geçmiyor. Bu listelerin hemen hemen hepsinde en az bir tane Kymco marka motor oluyor ve yine hemen hemen tüm listelerde Honda Forza var. Piaggio var. Bazı listelerde SYM'de var ama görebildiğim tek Yamaha marka motor T-Max (Sadece Scooter içerikli incelemelerden bahsediyorum). Listelerde yer alan motorların en az %80'i ülkemizde satılmakta. Bu bahsi geçen listelere ulaşmak son derece basit, Google'da arama yapabilirsiniz, dahası tomarla inceleme yazısı var. Bunlar içinde öyle şaşalı bir İngilizce alt yapısı gerekmiyor. Dahası Google Translate bir çok anlamda yeterli oluyor. X-Max ülkemizin motor klasmanında Doğan'ı Şahin'i olmuş resmen. Motor tavsiyesi konusu açıldığında, şehir içi ağırlıklı kullanacak olan herkese Scooter tavsiye ediliyor ki ben de bu konuda hem fikirim ama sürekli X-Max'in tavsiye edilmesi ve diğer marka modeller ile karşılaştırılınca uzak ara üstünmüş gibi lanse edilmesi son derece yanlış. Motor tavsiyesi ile ilgili yabancı kaynakları araştıranlar bu listelerde ülkemizde 35000-55000 arasında rakamlara satılan motorları da görecekler, 14000 - 26000 arasında satılanları da. Yani demeye çalıştığım bu listelerde sadece High-End olarak isimlendiren motorlar tavsiye edilmiyor bizlere. En çok tavsiye edilen motorların başında Kawasaki J300, Kymco Downtown 300 ve 350, Kymco Xciting 250, 400 ve 500 yer alıyor. J300'ü, Downtown 350'yi, Xciting 400'ü ve 500'ü X-Max'e oranla yüksek fiyatlarından ötürü eledik diyelim. Bu arada şu noktada belirtmek isterim bende 2 yıldır X - max kullanıyorum, sırf bu tip tavsiye, önerileri dikkate alarak sıfır olarak aldım ve açıkçası 2 ay önce motorumu yenilemeye karar verdim. Yine siteleri araştırırken 2 yıl önce ulaştığım bilgilerden farklı şeylere ulaşamadım. En iyisi modelini yenileyim diye düşünmeye başlamıştım. Bu yüzden yabancı kaynaklı siteleri incelemeye karar verdim. J300'ün, Downtown 300'den devşirildiğini göz önünde bulundurarak Downtown'a yöneldim. Ben motorumu aldıktan 1 sene sonra yakın bir arkadaşım Xciting 250 almıştı, bende herkes gibi X-max al demiştim ama beni dinlememişti, benim şu an burada paylaştıklarımı tek tek benimle paylaşmıştı. 1.5 haftadır arkadaşımla motorları değiştirdik, o şu an Kuşadası'nda benim X-Max'imi aktif bir şekilde kullanıyor bende onun Xciting'ini İzmir'de. Sonuç, o motorunu geri istiyor, ben motorumu geri istemiyorum . Bu 1.5 haftalık sürede edindiğim en büyük tecrübe X-max'in olduğundan çok daha fazla abartıldığı. Kesinlikle kötü bir motor değil, ama iş tavsiye konusuna gelince kesinlikle ilk olarak tavsiye edilecek motor da değil diye düşünüyorum. Ben yaptığım araştırmalar ve 1.5 haftalık Xciting tecrübem sonrası direk olarak Downtown'a yöneldim. Tüm bu yazının özeti olarak şunu söylemek istiyorum.

    Şu yazdıklarım tabi ki hiç bir şeyi değiştirmeyecek. Yine bir sürü yerde gözü kapalı X-max tavsiyeleri yapılacak ama lütfen bilinçli bir tüketici olun. Bilgi için sabit kaynaklara yönelmeyin. Sadece Türkçe içerikli kaynaklardan elde ettiğiniz bilgileri, kesin doğrularmış gibi değerlendirmeyin. Başka kaynakları da inceleyin. Konu hakkında zerre bilgisi olmadan, sağda solda duyduklarını size aktaran insanlara dikkat edin. Tüm yazı içeriğinde de görebileceğiniz üzere kimseye her hangi bir motor tavsiyesinde bulunmadım çünkü bende motor konusunda bilir kişi konumunda yer almıyorum ki emin olun okuduğunuz yorumların %80'inden fazlası da benimle aynı yapıda. Size verebilecek olduğum tek tavsiye ise daha önce de dediğim gibi bilinçli tüketici olun ve bir çok farklı kaynağı inceleyerek karara varın.

    Bu arada özür dilerim, sürekli X-max tavsiyeleri görmekten ötürü gına geldi, böyle bir yazı paylaşmayı düşünüyordum. Buraya nasipmiş Uzun oldu biraz. Zamanınızı aldığım için kusura bakmayın...
    Archidraw, Norton772 ve motörcü bunu beğendiler.

  10. #30
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Bahsettiginiz kullanima 400cc alsaniz bence daha iyi olur. ss hic bakmayin.. illa 250 cc olacaksa inazuma bu kullanima en uygun 250cc.. daha kisa mesefelerin olsaydi tnt250 ve mt25 i de onerebilirdim ama gunde neredeyse 120 km ancak inazuma ile keyifli olur.. yakit ekonomisi derseniz tek sikindir bakabilirsiniz ama hic konforlu olmaz..

  11. #31
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    zorlu mücadeleye girmeye gerek yok. ybr alıp kısa yoldan devam

  12. #32

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Evi taşımayı düşündünüz mu hiç? Hem kışında zaman kazanmış olursunuz

  13. #33
    yusufkalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2017
    Şehir
    İstanbul/Kağıthane
    Motosikleti
    YAMAHA MT 07
    Başkan Badem yağı neden acaba ?

  14. #34
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Alıntı Pistonlar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hemen hemen herkes konforda inazumayu övüyor
    Bir ara denemek lazım
    Merak ettim konforunu
    Daha yeni Afyon/Dalaman 440km yol yaptım, yormuyor, az yakıyor.

  15. #35

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Justforfun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc Konfor ve güvenlik = Suzuki İnazuma
    Konfor tamam da, güvenlik?

    Benim CBR'den neye göre daha güvenli ki bu inazuma? Sonuçta ikisinde de herhangi bir destek sistemi (abs, kaydırmalı debriyaj, kombine fren) yok.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  16. #36
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Cbr a gore yere daha saglam basiyor birde guven hissi veriyor onu demek istedi arkadas bence. Yoksa donanim olarak hicbir artisi yok..

  17. #37

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    İyi de kime göre daha güvenli hissettiriyor? Yani şunu anlamaya çalışıyorum, öznel bir yargı mı bu yoksa test vs. mi var?

    Mantıken 165 kg ağırlıktaki CBR'nin, 181 KG'lik İnazumadan daha kısa mesafede durması lazım. Viraj konusunda da grenajları sayesinde, yüzgardan daha az etkilenmesi ve daha stabil olması lazım. Eğer durum bunun aksi ise, inazuma hakikaten baya güzel motor demektir.

  18. #38
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi de kime göre daha güvenli hissettiriyor? Yani şunu anlamaya çalışıyorum, öznel bir yargı mı bu yoksa test vs. mi var?

    Mantıken 165 kg ağırlıktaki CBR'nin, 181 KG'lik İnazumadan daha kısa mesafede durması lazım. Viraj konusunda da grenajları sayesinde, yüzgardan daha az etkilenmesi ve daha stabil olması lazım. Eğer durum bunun aksi ise, inazuma hakikaten baya güzel motor demektir.
    Ben ikisini de kullandim. İnazuma cok rahat bir motor guven hissi yarattigi dogrudur. Fakat dedigin gibi benim bindigim motorlar arasinda ruzgari en cok alan 2. Motor en cok alani kendi motorum tnt 250.
    İnazumanin rahat olusu sundan kaynaklaniyor suzuki inazuma icin naked cruiser diyor.
    Crusier motorlar oturus pozisyonu ve rahatlik olarak insanlarda guven duygusu olusturuyor tekerler arasi acikliktan kaynakli oldugunu dusunuyorum..
    motörcü bunu beğendi.

  19. #39
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı deacht adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir türlü anlayamadığım bir konu var. Ülkemizde 250-400cc arası motor tavsiyesi isteyenlere neden hep X-Max tavsiye ediliyor? Fiyatının çok uygun olduğu söylenemez. Hatta pahalı bile sayılabilir. Yedek parçaları da kesinlikle ucuz değil. Çok uygun bir yakıt tüketimi de var denemez. Aksesuarları da ucuz değil, tüketim ve bakım giderleri de. Dahası klasmanında ki en atik motor da değil. Söylenebilecek olan en büyük avantajı ikinci el piyasasının yüksek olması ki bunun sebebi de ezberlenmiş gibi bilen, bilmeyen, kullanan, kullanmayan herkesin bir şekilde X-Max tavsiyesine denk geliyor olması. Bunun haricinde global anlamda motor incelemelerinin neredeyse hiç birinde X-Max'in adı bile geçmiyor. Bu listelerin hemen hemen hepsinde en az bir tane Kymco marka motor oluyor ve yine hemen hemen tüm listelerde Honda Forza var. Piaggio var. Bazı listelerde SYM'de var ama görebildiğim tek Yamaha marka motor T-Max (Sadece Scooter içerikli incelemelerden bahsediyorum). Listelerde yer alan motorların en az %80'i ülkemizde satılmakta. Bu bahsi geçen listelere ulaşmak son derece basit, Google'da arama yapabilirsiniz, dahası tomarla inceleme yazısı var. Bunlar içinde öyle şaşalı bir İngilizce alt yapısı gerekmiyor. Dahası Google Translate bir çok anlamda yeterli oluyor. X-Max ülkemizin motor klasmanında Doğan'ı Şahin'i olmuş resmen. Motor tavsiyesi konusu açıldığında, şehir içi ağırlıklı kullanacak olan herkese Scooter tavsiye ediliyor ki ben de bu konuda hem fikirim ama sürekli X-Max'in tavsiye edilmesi ve diğer marka modeller ile karşılaştırılınca uzak ara üstünmüş gibi lanse edilmesi son derece yanlış. Motor tavsiyesi ile ilgili yabancı kaynakları araştıranlar bu listelerde ülkemizde 35000-55000 arasında rakamlara satılan motorları da görecekler, 14000 - 26000 arasında satılanları da. Yani demeye çalıştığım bu listelerde sadece High-End olarak isimlendiren motorlar tavsiye edilmiyor bizlere. En çok tavsiye edilen motorların başında Kawasaki J300, Kymco Downtown 300 ve 350, Kymco Xciting 250, 400 ve 500 yer alıyor. J300'ü, Downtown 350'yi, Xciting 400'ü ve 500'ü X-Max'e oranla yüksek fiyatlarından ötürü eledik diyelim. Bu arada şu noktada belirtmek isterim bende 2 yıldır X - max kullanıyorum, sırf bu tip tavsiye, önerileri dikkate alarak sıfır olarak aldım ve açıkçası 2 ay önce motorumu yenilemeye karar verdim. Yine siteleri araştırırken 2 yıl önce ulaştığım bilgilerden farklı şeylere ulaşamadım. En iyisi modelini yenileyim diye düşünmeye başlamıştım. Bu yüzden yabancı kaynaklı siteleri incelemeye karar verdim. J300'ün, Downtown 300'den devşirildiğini göz önünde bulundurarak Downtown'a yöneldim. Ben motorumu aldıktan 1 sene sonra yakın bir arkadaşım Xciting 250 almıştı, bende herkes gibi X-max al demiştim ama beni dinlememişti, benim şu an burada paylaştıklarımı tek tek benimle paylaşmıştı. 1.5 haftadır arkadaşımla motorları değiştirdik, o şu an Kuşadası'nda benim X-Max'imi aktif bir şekilde kullanıyor bende onun Xciting'ini İzmir'de. Sonuç, o motorunu geri istiyor, ben motorumu geri istemiyorum . Bu 1.5 haftalık sürede edindiğim en büyük tecrübe X-max'in olduğundan çok daha fazla abartıldığı. Kesinlikle kötü bir motor değil, ama iş tavsiye konusuna gelince kesinlikle ilk olarak tavsiye edilecek motor da değil diye düşünüyorum. Ben yaptığım araştırmalar ve 1.5 haftalık Xciting tecrübem sonrası direk olarak Downtown'a yöneldim. Tüm bu yazının özeti olarak şunu söylemek istiyorum.

    Şu yazdıklarım tabi ki hiç bir şeyi değiştirmeyecek. Yine bir sürü yerde gözü kapalı X-max tavsiyeleri yapılacak ama lütfen bilinçli bir tüketici olun. Bilgi için sabit kaynaklara yönelmeyin. Sadece Türkçe içerikli kaynaklardan elde ettiğiniz bilgileri, kesin doğrularmış gibi değerlendirmeyin. Başka kaynakları da inceleyin. Konu hakkında zerre bilgisi olmadan, sağda solda duyduklarını size aktaran insanlara dikkat edin. Tüm yazı içeriğinde de görebileceğiniz üzere kimseye her hangi bir motor tavsiyesinde bulunmadım çünkü bende motor konusunda bilir kişi konumunda yer almıyorum ki emin olun okuduğunuz yorumların %80'inden fazlası da benimle aynı yapıda. Size verebilecek olduğum tek tavsiye ise daha önce de dediğim gibi bilinçli tüketici olun ve bir çok farklı kaynağı inceleyerek karara varın.

    Bu arada özür dilerim, sürekli X-max tavsiyeleri görmekten ötürü gına geldi, böyle bir yazı paylaşmayı düşünüyordum. Buraya nasipmiş Uzun oldu biraz. Zamanınızı aldığım için kusura bakmayın...
    Bizde bir marka takıntısı var ve mümkün değil değişmez. Ne masrafına bakılır ne parça fiyatına. Giderler sonra da servisi ya kendileri yapmaya kalkar yada sanayide yer arar çünkü servis bekliyor kucağını açmış olarak. Ayrıca güzel bir kıyaslama olmuş farklı alternatif düşünenlere. Kymco avrupa ülkelerinde en çok satan marka Scooter sınıfında yanlış bilmiyorsam. Yine sym Scooter sınıfında iyi bir alternatif ama nedense bunlar hiç dile getirilmiyor.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)