Arkadaşlar Cbf i aldım https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Arkadaşlar Cbf i aldım https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
İyi günlerde kullanın, biraz kullandıktan sonra fotoğraf ve yorumlarınızı paylaşırsanız seviniriz.
Bak şimdi sayın Tvs01 herşeye muhalefet olan arkadaşım sana kısaca izah ediyorum ve 1 defa izah edeceğim sonra sen tekrar tekrar okursun
ÖNCELİKLE KONUDAN Bİ HABER OLDUĞUNU ÜZÜLEREK SÖYLEMEK ZORUNDAYIM ÇÜNKÜ BİSAN VE LİFAN 1992 den BERİ FARKLI VE BİRBİRİNDEN AYRI FİRMALAR MARKALAR BUNU ÖNCE BİR ÖĞREN
''ADAMLAR JAPON SORUYO(R) SEN LİFAN DİYON(DİYORSUN) '' ÖZELLİKLE DİYORUM ARKADAŞIM ÇÜNKÜ BİLİNMİYOR BEN BU MALI KULLANIYORUM VE KULLANDIĞIM MALDAN ALDIĞIM MEMNUNİYETİ MALIMIN TANINMASI BİLİNMESİ VE ÇAN ÇİN ÇON DİYENLERİN ÖN YARGISI YÜZÜNDEN DEĞERİNİN BİLİNMEMESİNDEN DOLAYI SÜREKLİ DİLE GETİRİYORUM VE BU SEGMENTTE FİKİR SORAN KONU AÇAN ARKADAŞLAR İÇİNDE DİLE GETİRMEYE DEVAM EDECEĞİM..
GELELİM KOMİSYON FELANMI ALIYORSUN DEMENE ÇOK ŞÜKÜR HALİM VAKTİM YERİNDE DEVLET MEMURU OLARAK ÇALIŞIYORUM KİMSENİN KOMİSYON PARASINADA İHTİYACIM YOK ÇOK ŞÜKÜR LAKİN BENİM TEK DERDİM BİLİP BİLMEDEN HALA LİFANI BİSAN SANAN BİR KERE BİLE BU MOTORU GÖRMEMİŞ ÖN YARGI DELİSİ HER ŞEYE BİR KULP BULAN BİLGİSİ OLMASADA O KONU HAKKINDA SIRF YAZISI OLSUN DİYE YORUM YAPAN İNSANLARA MEYDANI BOŞ BIRAKMAMAK KP150 nin DE JAPON MOTORLARDAN AŞAĞI BİR KALİTEDE OLMADIĞINI ANLATMAYA ÇALIŞMAK TEK DERDİM BU
HA İLLA DA BU MOTORU KÖTÜLEYECEK OLAN VARSA BENİM GİBİ 1 YIL 1 AYDIR 12.000 KM YAPSIN MOTORUN BİR KERE BİLE TIK DEMEDİĞİNİ SADECE YAĞ DEĞİŞİMİNDE SERVİS GÖRDÜĞÜNÜ TEST ETSİN KULLANSIN ONDAN SONRA KONUŞSUN BENDE SUSAYIM GÜZEL ARKADAŞIM İNŞALLAH NEDEN ISRARLA BU KADAR KP150den BAHSETTİĞİM KONUSUNDA SENİN İÇİN YETERLİ BİR AÇIKLAMA OLMUŞTUR EĞER OLDUYSA ÇOK SEVİNİRİM İYİ GÜNLER DİLİYORUM HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN...
ASFALT DENİLEN ZIMPARADA , 2 TEKERLE GİDEBİLENLERDENİM...!
hayırlı olsun
Dogru tercih..
Abi bir senedir titreşim makinasına biniyorum ama cbf almadığım için pişman değilim. Apache seri bir motor ve görünüşü yetiyor zaten. Sağlamdır ve cbf yağ eksiltiyor derler ama apache öyle şeyler yapmıyor.
Ben 18.03.2016 tarihinde aldım memnunum.
Tvs01; tvs apache aldım ve ben memnunum. Bence senin mesele kişisel. Zincir, arka dişli, flanş ve borusu, kaplin, ön dişli aldım 150 liraya ve kendim taktım. Hava filtresi 15 lira ve yağ filtresi 4 küsür lira. Silindir pistonu pahalı değil. Sen dükkanlardan mı alış veriş yapıyorsun?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:26 ----------
Abi her görüşünüze saygı duyarımda bu "adı yeter" meselesine kızıyorum. Kardeşim bir mal kötüyse kötüdür yaa! Tvs deyince ben 2012 model kasasını severim ve diğer modelleri tanımam.honda dediğinizde ise cbf 150 fiyat performans açısındn gerilerdedir. Hero kötü bir marka değil. Bajaj da öyle. Honda da iyi ama işte her markanın iyi ve kötü modeli var. Cbf 150 kötü bir model fiyatına göre uzatmaya gerek yok.
Adı yetermiş miş. Git al hero ve üstüne honda yaz olsun bitsin, piskolojik arzalılar sizi.
Büyükçekmecede var hero servisi. Yani hero yazıyor öyle diyim
rks titanic önericektim millet biraz uzak duruyor ama tipe takınlı değilsen ki bu göreceli bir kavram tvsden daha işlevsel bir motor bence rks titanic
Parçası pahalı derken bakım parçalarını kastedmedim
Örnek verıyorum rtr fren pedalı 75 tl, cbf fren pedalı 30-40 tl, rtr ön far komple 400 tl, cbf 160 tl, rtr çamurluk 100 tl, cbf çamurluk 50 TL , rtr km gösterge saati 400 TL , cbf km gösterge 150 TL
Ayrıca apache olumsuz yönleri far yetersiz, artçı ile hafif yokuşta olsa ön kalkabiliyor, vites geçişleri sık, oturuş pozisyonu belli bi süre sonra yoruyor ve titreşim bunlara bi itirazın varmı hocam ? Varsa buluşalım deneyelim ben haksız çıkarsam özür dileyip yemek ısmarlıcam sana.
Honda : yağ yakıyor bitti devamı yok ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
Abicim her motor önerisi isteyene bakıyorum senin Lifan yorumların eksik olmuyor, Adam Honda demiş sen Lifan diyorsun hedefini saptırıyorsun, Çinli konusu açılmış olsa eyw diyecem önerebilirsin. Ben lastik önerisi için konulara baktım irc fanatikleri irc şöyledir böyledir yazmışlar hep bi de ben alım deneyim dedim almaz olaydım, Çinli önerisi istemiştim mondial önerdiler aldık bi sfs sport almaz olaydım motorda deforme vardı aldığımda farkettim yeni parça istediler 2,5 ayda geldi, koltuk kilidi bozuldu kullanıcı hatası dediler, bakım yaptırıyorum servis her gidişimde 60 lira para alıyor ne yaptın abicim yağı değişti o kadar, bir motorun farları 7-8 defa patlarmı ? En son Uğur mondial fabrikayı aradım verdikleri cevap motoru yağmurdamı sürüyorsunuz yada petroldemi yıkatıyorsunuz oldu. Arkadaşımda bisan Cup vardı oda bi çok sorundan muzdaripti. Arka teker kitleme yapıyor diyorum Adam bakma gereği duymuyor yaptığı Zaman görmem lazım diyor ısrar üzerine bırak 10 gün sonra gel al diyor. Bu sorunları bi Honda da yaşarmıyım ? Şikayet etsem Honda ya o bayiye duman attırırlar. Bunlar yaşadığım bi kaç sorun neden gittim mondial aldım çünkü önerdiler bilmiyordum bu kadar kalite farkı olduğunu ilk motorumdu. Şimdi sende Lifan diyorsun bırak Adam Honda yada tvs demiş biz elimizden geleni yapalım bilgimizi aktaralım gerisi ona kalmış alır veya almaz. Şimdi almış basını gidiyo hero cular Adam öneri istiyor istediği modeli yazmış biri geliyor cbf e paramı verilir hero karizma dururken diyor, soruyorum hero kullandınmı hiç yok kullanmadım diyor. Umarım ifade ddebilmişimdir kendimi..
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:53 ----------
Şimdi Lifan ve bisan ayrı yine anlamadın diyebilirsin anladım fakat Çinli ile japonun kalitesi aynı olamaz ayrıca lifanın kaç yetkili servisi vardır tr de..
Doğru bir karar vermişsiniz, kafanız rahat binersiniz. Yol uygun oldugunda 3-4 bin devir arası mahalle arasında felan giderseniz cok ekonomiktir. Düz yoldada genelde 5500 devirde vites değiştirmeyi sever alet.
Ön far 330 lira civarı ama piyasa araştırılabilir. Ön çamurlukta öyle. Vites aralarının sık olması benim için bir dezavantaj değil. Vites değişmek madem sıkıcı o zaman neden scooter falan sürmüyorsun. Apache tarz nedeniyle racing motora meğilli bir commuter ve bu yüzden oturuş pozisyonu yatık ve vites aralarının kısa olmasınıda yine racing tarzı olmasına bağlasana kardeşim.
Berbat bir bakış açınız var alınmayın ama öyle. Cbf hiçte güzel değil. Bıktım artık şu dandik motoru övmenizden. Dingil mesafesi uzun yağ eksiltiyor var oğlu var işte.
Hadi diyelim değil ama 330 olsun arada yine % 100 fark var ucuzmu oluyor 330 olunca yani ? Motorda ön kalkma nedir, titreşim nedir far yetersizliği vs sadece içinden cımbızla çekip cevap veriyorsun, kendine almıyorsun başkasına öneriyorsun o yüzden sadece titreşimi var diyip geçiştiriyorsunuz niye kullandığınız motorun detaylarını belirtmiyorsunuz, cbf evet görünümü kötü ve yağ eksiltmesi var bunu Honda da biliyor bunun dışında motora laf söyleyemezsiniz, Apache görünüm ve hız bunların dışında tırışka yine söylüyorum aksini iddia eden var ise gelsin test edelim
10 dk önce 3 kişi bindik. Büyük abim küçük abim ve ben. Esenyurt inönü mahallesi 415. Sokak. Öyle dik bir sokakki 20 dereceden fazladır. Tek başımayken bile gaza yüklenince direksiyon dönmüyor.
O rampadan az önce 3 kişi çıktık. Ön kalkmayı uyduruyorsun. Hatta abim tırmı çeviriyorsun dedi bana :D geniş aldım virajıda öyle çıktık rampayı. Arkanda artçı seninle eğilecekki denge bozulmasın, bu bir çok motor için geçerlidir. 15 temmuz gecesindede 3 kişi bindik ve başka bir zamandada 4 gün falan 110 kg ustamı işe götürüp getirdim.
Yani lekelemek için yalan söylemeyin. Topcase denge bozar çünkü fazla arkada durur. Tıpkı arkaya sarkan artçılar gibi. Hondanın başka sınıflarda başarılı motorları var ama şu commuter sınıfında cbf iyi bir motor değil fiyatına göre benim için. Yağ eksiltmesi ve çirkin görünümü, sabit ön far ve iki teker arası uzun olması, hantal olması. Gösterge paneli daha iyi olabilirdi.
Tvs apache Farı yeterli ve titreşim sorunu takıntılı insana var.
Kardeş bir sene olcak bu ayın 18 inde satmayı düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:06 ----------
Biraz daha bakındım ve far konusunda cbf zayıf tvs apache değil. Bende 180cc silindir ve piston takılı belki onun verdiği bir ekstra serilik vardır ve 60 km hıza kadar aşırı seri. Kükremesi ile 60 km hızı görmesi bir oluyor. Bir keresinde 4 saniyede çıkmayı başarmıştım hatta ve resmini paylaştım.
1. Viteste 9 bin devir 38 km hız.
4. Vites 9 bin devirde 105 km hız.
5. Vites 9 bin devir 120 km hız yapıyor benim makine ve 8500 devirden sonra titreme yok bende.
Tvs apache motoru diğerlerine göre gürültülü çalışır. Motor sesi eksozdan daha fazla. Bu benim hoşuma gidoyor başkalarının zevki farklıdır saygı duyarım.
tartışmasız HONDA CBR125 VEYA CBF 150 CBR125 İ TAVSİYE EDERİM TATMİN EDER Bİ YERE KADAR
Beylikdüzü'nde neredesin yarın buluşalım beykentte forum şahit olsun ön kalkarsa sen yemek ısmarlıyacaksın özür diliyeceksin kalkmazsa ben, kabul edıyorsan buyur ak mı kara mı çıkar ortaya, video da çekicem madem o kadar iddialısın, cbf iki teker arası uzun demişsin belki Apache kısa olduğu için kalkıyor, arkamda 95 kilo Adamla korka korka kalkış yaptığımı bilirim, senin kötü dediğin cbf yıllardır satılıyor, bak Apache ye ömrü doldu sanırım artık 2017 sini görmedim, ama cbf hala geliyor, genel kesimin yetersiz bulduğu farlar sana yeterli geliyorsa bişey diyemem..
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
Buyur hocam buda eskilerden yapılan bir yorum, bu Adamda yalan söylemiş o zaman
Yarın motorla geleyim işe yarın saat 17:00 dan sonra müsaitim. Dik rampa perlevistanın orda var. Perlavistanın orda kadoil var orda olur
Yarın bir kişi madara olucak burada eyvaah:D şimdiden söyleyeyim öyle dik bir rampa her uerde olmaz bilen bilir. Öyle rampalarda bırak motpru araba bile kalkış yapmaz. Kalkışı o rampada yukarı doğru artçılı yaparım ama artçı bana doğru yaslanarak anca.
Fatih, naked, cruiser ve commuter motorlar hariç hemen her motorun ön farı sabittir. Bu BMW tvs kadar bilşmediğinden mi S1000RR^'ın farı sabit?
Bir motorun iki teker arasının (o halta dingil mesafesi denir) uzun olması da dezavantaj değildir. Ayrıca topcase fazla arkada durur, ama hareket etmez, 100 kg da gelmez. Artçı ile kıyaslama.
Onun dışında, evet cbf yağ yakar, eski teknolojidir, boktandır falan ama, bu işten para kazanan kuryeler nedense vazgeçmez ondan.
HA TVS güzel motor, şehir içinde, az yakar, tasarımı güzel, nazaran güçlü. Parçası pahalı, titriyor falan.
İkisi arasında kalsam muhtemelen gider YBR125 alırdım.
Yakından bak sür dene hangisi hoşuna giderse al düşük cclerin vites aralıkları kısa olur cbf apache çok farketmez
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)