Cbf ile uzun yola gidersin rahat rahat. Arkana bakmazsin. Ama sekilciysen apache olur
Cbf ile uzun yola gidersin rahat rahat. Arkana bakmazsin. Ama sekilciysen apache olur
Arkadaşlar bu tarz konularda bilginiz var ise detaylı açıklama yapın yok ise şunu al bunu al demeyin yeter be sizin gibiler yüzünden Apache aldım, tüm sorunlarına ragmen sevdim ama motoru. Ben alırkende böyle konulara bakıp Apache övenleri görüyordum sadece titreşim var diyordu herkes, madem öyle dedik aldık ama gördüm ki kimse parçası pahalı demedi, farlar yetersiz demedi, ön kalkıyor vites geçişleri çok seri demedi, kullandıktan sonra hepsini anladım ve başkasının ipi ile kuyuya inilmiyeceginide anladım. Başka bir örnek forumda irc lastiği yere göğe sığdıramayanlar vardı malum maddiyatta kısıtlı ya aldık bi irc almaz olaydık. Kısacası bişey hakkında bilgi verirken bilginiz var ise verin yok ise vermeyin lütfen...
yeni kasa apacheye 3 sene bindim.13000 km yol yaptım.
3 sene boyunca hiç yolda bırakmadı.Hiç acaba dedirtmedi.
Titreşimden yana derdim olmadı.Titreşimi fazla diyenlere sor bakayım kaç kere tvs kullanmış.4 senelik forum maceramda anladım ki biri bir şey deyince 2-3 kişide onu onaylayınca kullanmayan,hatta görmeyen insan bile o konu hakkında kesin konuşuyor.Kullanmayan arkadaşlar mesaj sayınız bir eksik görününce karnınız mı ağrıyor anlamıyorum.Herkesin her konuda bilgisi var anasını satayım.
Tvs alırsan 150 cc motora göre sportif bir görünüşü olur.Işıklarda cbf ile yan yana gelince daha iyi anlarsın.Seri hızlanması mutlu eder,yakıtı benzinlik yolunu unutturur,parçası cidden kalitelidir.150 cc motordan daha ne beklenir bilmiyorum.
Satma meselesine gelince kısmetten öte yol yok.Tekrar 150 ccye dönecek olsam düşünmeden alırım.
Daha önce 2014 model apache kullanmıştım yaklaşık 1000 km kadar hoşuma gitmişti seri bi motordu. Cbf i çok kullanma şansım olmadı ama apache ye göre hantal kalıyor sanki. Benim tavsiyem kurye motoru olarak kullanMAyacaksan apache al ama yeni kasa olsun. Kuryelik içinse cbf daha uzun ömürlü olur yağını ayda bir değil de 20 günde bir değiştir ölümsüz olur. Sana da yoldaş olur.
Adam Vespa ile dünyayı gezmiş,sen 'apache ile uzun yol yapılır mı?'diyorsun el insaf.Her motor uzun yol yapar arkadaşım,sen yapabilir misin uzun yol onu düşün bence.Apache iyi motordur.
Kesinlikle Apache alma. CBF'im varken bir günlüğüne kullanmıştırm, CBF'le kıyaslaması olmaz. Neden alma diyorum, çünkü 6 bin devirden sonra çekilmez bir titreşimi var (CBF'ten sonra kullandığım her motor bana aşırı titreşimli geldi, onu da söyleyeyim). CBF kadar titreşimsiz olsa al derdim çünkü iyi motor. Yalnız RTR 150 artık gelmiyor ve üretilmiyor diye biliyorum. Diğer yandan, bana göre 2011 CBF de alınmaz. Kaç km'de ve ne durumda bilmiyorum ama alınmaz. İlanı varsa at bakalım.
Hero Hunk varken şu cbf nasıl satılabiliyor anlamıyorum. Alımı, işletmesi ve yakıtı daha ucuz, daha dayanıklı ve 5 yıl garantili. 16 beygir, 13.5 tork. Ne işiniz var cbf ile.
125 - 150cc de hangisini alayım diye sorulmaz artık en adi çinlisi bile iyi artık. Hangisinin şeklini beğendiysen onu al.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------
Mondial kt 150 al rahatlık neymiş gör.
Şu heroyu kaç sene kullandınız, kaç servisi var parçası pahalımı ucuzmu, nedir bu her gelenin hero sevdası, hero hero diye bağıranlara bakıyorum kendileri heroya binmiyor, senin şu cbf dediğin Honda fazla söze gerek yok, motoru anlatmayada gerek yok, niye mi çünkü Honda. Adı yetiyor zaten ;)
aynen biri bahsetmişti bana titreme konusundan bide kasası ağır gibi gözüküyor.Gerçi hissettirmez ağırlığını diye düşünüyorum ama iki motoruda kullanmadığım için size bırakıyorum.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:38 ----------
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...05871708/detay
baktığım apache de buydu bunada bakın isterseniz https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...94584301/detay
ben daha önce 2 motoruda kullanmış biri olarak rtr 150 derim. sebebide şu rtr hondaya göre daha sorunsuz bir motor cbfde yağ yakma sıkıntısı yaşamıştık. iki motorda rahatça uzun yol yapar.
rtr 150lerde rodaj kötü yapılırsa titreme problemi oluyor fakat yol yapmanı engelleyecek kadar büyük bir titreme asla değil 1 günde 750 km yaptım.
moto türkiye'nin bu konuda süper bir araştırması vardı oku istersen. http://www.mototurkiye.net/inceleme-...-hangisi-2015/
Okuyucam teşekkürler görüş için
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------
Doru diyosun belki ama çin malı motorlardan çok başım ağırdı bidaha almayı düşünmüyorum.Saol yinede kardeşim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------
Vala yoruma sormamın nedeni de o en çok tercih edilen motorlardan ikiside hero da son zamanlarda ün kazanmış bi motor gördüğüm kadarıyla ama cbf ve apache daha çok tanındığı için ikisinden birini almayı düşündüm bende
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:55 ----------
çok bilgilendirdin teşekkür ediyorum.Saygılar
selamın aleyküm resimden de görüldüğü üzere iki motorda yanyana ve gözle görülür farklar orada cbf arkadaşım şuanda sattı yan yana yola çıktığımızda performans olarak benim motordan geride kalıyordu her seferinde de bana baya bi söylenirdi la deli gibi gitme benim motor gitmiyor diye bu kısa hatıradan sonra demem o ki KP150 bu segmentte hatırısayılır bir yer yaptı fakat bizim insanımızın da ÖN YARGI çok baskın olduğundan ÇİN deyip geçmekteler ben bir KP150 sürücüsü olarak bu motorun ön yargıları kırdığını rahatlıkla söyleyebilirim ve ŞİDDETLE LİFAN KP150 TAVSİYE EDERİM.
Bide bu modeli hiç kullanmamış sadece uzaktan görmüş model üzerinde tecrübesi olmayan ve bilmeden konuşan standart lafları çan çin çondan uzak dur diyen şahıslar ben yorumumu konuyu açan arkadaşa yapıyorum lütfen sazanlayıpta yorumuma karşılık vermeyin LÜTFEN...!!
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
ASFALT DENİLEN ZIMPARADA , 2 TEKERLE GİDEBİLENLERDENİM...!
Arkadaşlar Cbf 150 almaya karar verdim hepinize teşekkür ediyorum...
Tekerine taş değmesin hayırlı olsun
ASFALT DENİLEN ZIMPARADA , 2 TEKERLE GİDEBİLENLERDENİM...!
Arkadaşlar cbflerde yağ yakma sorunu halloldu diye biliyorum yeni kasalarda ayrıca eski kasalarda da çözülüyor bu sorun..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
Herşeyi toz penbe yazma bilader 25 bin km Apache kullandım titreşim yüksek devirde var, farlar yetersiz, iyi far alsan akü yetersiz, artçı ile ön kalkıyor yokuşta gaza yüklenemiyorsun, oturuş pozisyonu 1 saat motor üstünde kaldınmı belin ağrıyor, vites geçişleri çok sık, madem kullandın bunlarıda yazacaksın fanatiklik yapmanın gereği yok. Forum da bakıyorum herkesin dilinde titreşim var sadece yazıyosunuz. Söylediklerimin aksini iddia eden varsa gelsin beraber binelim gösteriyim..
Ben iki motoruda kullanmis biri olarak rtr 150nin kesinlikle cbften saglan oldugunu dusunuyorum yuksek devirlerde titresim oldugu dogru vites araliklarinin kisa oldugu dogru ki bu bence cok daha iyi bir durum. Ama tvsnin motoru hicbir zaman bozulmadi. Yag yakmadi en ugak sikinti dahi cikarmadi. Cbf yag yakti. Motor yaptirdim. Cbf in rtrden tek artisi titresim bunun disinda benim gozumde hicbir artisi yok.. tek seferde 8 saatte 750 km yol yaptim belim hic agirmadi. Normalde bel problemi olan bir insanim. Ama boyum uzun oldugu icin egilmeden dik tutabiliyorum gidonu. Kisa boylular sorun yasayabilir ben yasamiyorum. Arkadas zaten kararini cbften yana kullanmis. Artik konusmanin bir mantigi yok..
Tek soyleyecegim sakin ama sakin yuksek km li cbf almamali. Max 20000 gecmesin. Ayrica bilindik birinden alinsin kmsi cok rahat dusurulebilen bir motosiklet..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)