Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade

Honda VTR 250 alinir mi?

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #41

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    arkadaşlar merhaba

    konuyu tekrar canlandıracağım insallah

    250cc lik çift silindirli motorsiklet almak istiyorum. hedefler mt25, inazuma ve dolaşırken gördüğüm vtr250.

    inazumaya bindim , tip olaraf f modelini beğendim ancak motor güç ve agırlık olarak hantal geldi bana, çoğunluklu şehir içi kullanmak istiyorum . Ama gayet kaliteli ve rahat motor.

    MT25 kontrolü çok kolay şehir içi. Motoru istekli güçlü . 190 boyundayım altımda küçük kalıyor demelerine rağmen yaklaştım bu motora.

    vtr 250 de 50bin km civarı bir motor ile ilgileniyorum . ancak yerli ve yabancı siteleri dolaştım yedek parça için . bulabildiğim şeyler çok kısıtlı. satıcı da debriyaj balatası almış henüz taktırmamış .

    yağ filtresi kolay bulunuyor ama hava filtresine hiç rastlamadım mesela. fren balataları var disk yerli sitelerde yok . manisa honda servisine sözlü olarak sordum , fotoğrafını gösterdim usta hiç bilmiyorum bu motoru dedi.

    yetkili serviste bu motora servis yaptıran var mı ? kısa zamanda parça geliyor mu ve uçuk fiyat çekiyorlar mı ? Motorla uğraşmayı severim ufak tefek şeyleri kendim yaparım ama bu motor benim gözümü korkuttu. 12 bin tl civarı para şu durumda verilmez olarak görüyorum . Fikir verebilir misiniz?


    MotoAVM Motosiklet Aksesuarları Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #42
    wing41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    MT 09
    Alıntı mehmetk12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba

    konuyu tekrar canlandıracağım insallah

    250cc lik çift silindirli motorsiklet almak istiyorum. hedefler mt25, inazuma ve dolaşırken gördüğüm vtr250.

    inazumaya bindim , tip olaraf f modelini beğendim ancak motor güç ve agırlık olarak hantal geldi bana, çoğunluklu şehir içi kullanmak istiyorum . Ama gayet kaliteli ve rahat motor.

    MT25 kontrolü çok kolay şehir içi. Motoru istekli güçlü . 190 boyundayım altımda küçük kalıyor demelerine rağmen yaklaştım bu motora.

    vtr 250 de 50bin km civarı bir motor ile ilgileniyorum . ancak yerli ve yabancı siteleri dolaştım yedek parça için . bulabildiğim şeyler çok kısıtlı. satıcı da debriyaj balatası almış henüz taktırmamış .

    yağ filtresi kolay bulunuyor ama hava filtresine hiç rastlamadım mesela. fren balataları var disk yerli sitelerde yok . manisa honda servisine sözlü olarak sordum , fotoğrafını gösterdim usta hiç bilmiyorum bu motoru dedi.

    yetkili serviste bu motora servis yaptıran var mı ? kısa zamanda parça geliyor mu ve uçuk fiyat çekiyorlar mı ? Motorla uğraşmayı severim ufak tefek şeyleri kendim yaparım ama bu motor benim gözümü korkuttu. 12 bin tl civarı para şu durumda verilmez olarak görüyorum . Fikir verebilir misiniz?
    Daha düşük km ve ondan daha önemlisi parçaları her yerde bulunabilen bir cbr 250 r alabilirsin o paraya bence hiç bulaşma derim.

  3. #43

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Vtr250 çok güzel bir motor ancak zamanında pahalı geldiği için tutmadı. O yüzden bileni çok az. Kalite olarak şimdiki 250cc segmentindeki motorlar ile alakası yok. Bir kaç gömlek üstün. Hava filtresi benim bildiğim kadarı ile yağlı sünger diye hatırlıyorum. Yani temizlenip devam ediliyor.


    Parçaları zor bulursun ama Honda bayileri getirebilir. Yurt dısından geleceği için bir süre beklersin. Kendin de getirebilirsin. Yurt disinda bulunuyor parçalar. Servis ne kadar sürede getirir bilmiyorum ama kendin aldığında genelde 1 ay içinde eline gelir.

    Disk konusunda ise ebc'de uyan bir model vardır. Motora özel olmuyor zaten belli standartta disk ölçülerini seçiyor üreticiler.

    Vtr250'yi alırsan zor satarsın ama pek satmak istenecek motor da değil. Bu arada tnt250'ye de bakmanı öneririm. 1.90 boyundayım bende kalıp olarak iri kıyım motor.

  4. #44

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    50 bin km için ne diyorsunuz ? Ne sıkıntılar çıkarabilir vtr? Yoksa mt alıcam 10 bin km aşağısı 2016 falan

  5. #45

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Vtr 250 mt 25 ten çok daha iyi bir motor bence hatta altın elbiseli adamın da kısa bi incelemesi var , ama eski, parçasını bulmak zor, pahalı, ikinci eli zaten yok bunları bilerek karar vermek gerek bu arada yasinc ye katılıyorum benelli tnt 250 de bence bunlardan çok aşağı bir motor değil düşünülebilir

  6. #46

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Bakımları yapıldıysa sıkıntı çıkaracak bir şeyi yok. Mekanik olarak sorunsuz. Servis dışında her ustaya verilecek bir motor değil ama supap ayarı bile yapmaya çogu usta yanaşmaz V olduğu için. Kısaca iyi, işini dürüstçe yapan bir usta lazım.

    Bence canlı olarak bir görmeniz lazım. Vtr bugün alıp seneye satarım olarak düşünürseniz üzer. Yok satmam derseniz şuan piyasa da rakibi yok denebilir.

  7. #47

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    http://www.altinelbiseliadam.com/honda-vtr-250/

  8. #48

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    Subap ayarı sıkça yapılan birşey mi ? Henüz canlı görmedim ve kullanmadım da mt25 yerine tercih edilir mi gerçekten de ?

  9. #49

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Genelde 20bin km civarı kontrol ettirilir. Kimi ses gelene kadar baktırmaz.

    Mt25 ile kıyas kabul edilecek bir motor değil. Kalite, tasarım olarak bir iki gömlek üstün benim nazarımda. Gidip görmenizi öneririm.

  10. #50
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bu tür motorların Türkiye'de satması çok mümkün değil.

    Bir ara forumda "250cc 4 silindir motosiklet yapsalar ya yine" diye mesajlar dönüyordu.

    İyi ama, fiyatı 400cc-500cc gibi olunca kim alacak o motosikleti? Sonuçta silindir sayısı, subap sayısı, eksantrik ve krank büyüklüğü ikiye katlanıyor. Tipik 250cc fiyatına olması mümkün değil.

    Aynısı V motor icin de geçerli. Daha komplike blok, iki tane eksantrik mili, zinciri, daha komplike yağlama, ekzos manifoldu, vs.

  11. #51

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Ben bu motoru geçen sene canlı gördüm .Gİtiğim tamirciye gelmişti..Kısa bir de tur attım..
    MT 25 çok kullandım , Benim kullandıgım motor CBR500R..600RR da kısa bir tercübem oldu..

    MT25 den CBR500R yan yana dursa bariz kalite farkını hisediyorsunuz ..MT25 kötü motor değil yanlış anlaşılmasın

    VTR-250 de kalite ise benim motordan daha iyi , R6 ve 600RR kalitesi hisini veriyor..

    Ama bu motor günlük kulanacagım diyor isen onun motoru değil. İşe gel git yapacagım diyor isen alma bu motora yazık ..
    Ssenin parana gram zerece üzülmem ama böyle bir güzelligin mahvolduguna üzülürüm .

    V votor üzerinde güzel bir egsoz da vardı sesi de çok güzeldi. Ki ben ses çıkaran egsozlu motor sevmem...(yüksek cc crusirer motorlar hariç)
    Not Normalde ben tek silindir ve Çift silindir egsoz yapanlara küfür ederim .
    4 silindirde çok ses çıkaran egsoz takana küfür eden bir insanım


    Peki bu motor neyin motoru hafta içi aklayıp paklayacaksın hafta sonu tura çıkacaksın .
    Akşam üzeri kafeye gideceksin ..
    İZmirde isen kordonda dolaşacaksın ,
    İstanbulda ise sahilde kadıköyde dolaşacaksın

    Onun motoru bu ..

    Çocukdan satarmısın diye istedim yok abi satmam dedi çok aradım temizini bulmak için dedi biraz da custom yapıyordu gidon falan ugraşıyordu..
    Çocugu bir ay sonra başka motor ile gördüm ne oldu dedim , arkadaşına vermiş o da düşürüp pert etmiş..

    KEndi motorum u pert emiş gibi üzüldüm o hafta acaip canım sıkılmıştı..

    Gelelim parça konusuna ,
    Sarf malzemeler zaten bulursun onda sorun olmaz zincir , filtre , yağ, balata...vs ..
    Grenaj der isen zaten az bulunan bir parça olan her motor da oldugu gibi bunda da bekleyceksin...

  12. #52

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    2010 model alacağım vtr ve 50 bin km de. sanırım sizin dediğiniz gibi hafta sonları kullanılmamıştır.

  13. #53

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı mehmetk12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2010 model alacağım vtr ve 50 bin km de. sanırım sizin dediğiniz gibi hafta sonları kullanılmamıştır.
    Ben hafta sonları ve gezi amaçlı kullanıyorum ,
    Hafta içi her zaman araba kullanıyorum ,
    YAgmurda çamurda sogukta binmiyorum
    Yılda 8-10 Bin KM oluyor.
    8 senelik motor için 50 K bence çok degil
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  14. #54

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    Şerif bey sizin vtr kaç binde? Rutin bakım ve belirli km de bakım malzemelerini nerden sağlıyorsunuz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

    Birde bu vtr nin ön amortisör daha mı yumuşak cbf 150 ye göre falan , baktığımız motorunki patlak mı yoksa

  15. #55

    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı mehmetk12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şerif bey sizin vtr kaç binde? Rutin bakım ve belirli km de bakım malzemelerini nerden sağlıyorsunuz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

    Birde bu vtr nin ön amortisör daha mı yumuşak cbf 150 ye göre falan , baktığımız motorunki patlak mı yoksa
    cbf150 ile karşılaştıramam ama süspansiyonları cbr250'den biraz daha yumuşaktır.

  16. #56

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    Motora baktık vtr ye. Ön amortisör yağlarının değişmesi gerekiyormuş. Birde debriyaj balataları değişecek. Arka disk de değişmesi gerekiyormuş . Ustanın tespitleri. Halledir işler mi ?

  17. #57
    wing41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2014
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    MT 09
    Alıntı mehmetk12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora baktık vtr ye. Ön amortisör yağlarının değişmesi gerekiyormuş. Birde debriyaj balataları değişecek. Arka disk de değişmesi gerekiyormuş . Ustanın tespitleri. Halledir işler mi ?
    Disk 400-500 tl den aşağı tutmaz. Yağ değişimi de 100-150 desen Debriyaj balataları 200-250 tutsa düz hesap 1000 lira. Keşke olay sadece bunla kalsa bunun yağ yağ filtresi hava filtresi lastik fren balataları sübap ayarı vs astarından pahalıya gelir. He gelmeyedebilir tabi ki ama değer mi bu kumarı oynamaya? Madem kalite arıyoruz o zaman inazumaya bakmakta fayda var bence.

  18. #58
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    dostum cok basin agrir.

    rebel alicam desen tamam. cift silindir 250 cc. ama en onemli noktasi su;

    yedek parca ihtiyacini 20 farkli motordan karsilayabilirsin rebelde ornek olarak. mct, keeway, regal raptor, daelim, vs. vs. kopyasi hala uretilen bir motor rebel.

    ama vtr icin cok parcalanirsin.

    mesela en buyuk hayalimdir cx 500 den cafe racer yapmak :( ama o motordan tr de 5 bilemedin 10 tane var. guvenemiyorum. bir parca ihtiyacin olsa bekle dur yurt disindan gelsin diye. harcadigin para da cabasi.

    ben rebelin orjinal konjektorunu sordum honda ya. ellerinde yok japonyadan gelecek sekilde 750 lira istediler 2 sene once. ben mct nin konjektoruyle cozdum isi 25 liraya.

    ama sen vtr nin parcasini baska motordan alamazsin.cok yipratir seni. eger kendin bilmiyorsan bu islerle ugrasmayi surekli usta usta gezersin.

    ben atolye sahibi oldum 1 adet 91 honda cg 125 ve 1 adet 98 rebel sayesinde . artik hic bir sey icin ustaya gitmiyorum. supap ayarini bile kendim yapiyorum sentil cakisi bile aldim dusun )).

    yukarda bir arkadas demis eger ise guce gunluk kullanacaksan uzulursun. motoru da uzersin gerek yok.

    ha benim param var, vaktim var, keyfim de bu diyorsan al bir tane,hafta sonundan hafta sonuna cikar cafe in onune ceker, caddede bi turlar, sohbetimi eder donerim diyorsan cok guzel olur.

    kolay gelsin.

  19. #59

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı mehmetk12 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şerif bey sizin vtr kaç binde? Rutin bakım ve belirli km de bakım malzemelerini nerden sağlıyorsunuz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

    Birde bu vtr nin ön amortisör daha mı yumuşak cbf 150 ye göre falan , baktığımız motorunki patlak mı yoksa
    Bende VTR yok ben CBR500 R kullanıyorum , VTR yi gitigim tamircide gördüm. Gerçekten motor buram buram kaliteliydi.
    Elamandan rica ettim kısa bir tur attım ..
    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  20. #60

    Üyelik
    10 Temmuz 2018
    İstediğim indirimi alamadım bende motor lastik istiyor ( 2013 ) debriyaj istiyor , arka disk , ön amortisör yağı değişimi istiyor . Sola yumuşak yatırmış direksiyon u Demiri değişmesi lazım falan . 2 bin indirim istedik vermedi . Mt25 alıcam az km li


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)