Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

BMW, HONDA'NİN DİĞERLERİNDEN FARKI

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    ALINTI

    Konunun Linki: https://forum.shiftdelete.net/threads/artik-yeter-honda-lutfen-okuyun-paylasin.500559/

    Arkadaşlar, gayet severek bindiğim 2016 model bir yeni civic sahibiydim. Büyük bir keyifle kullandığım aracımla 19 ocakta kırmızı ışıkta beklerken bir kaza yaptım. Kimsenin hevesini baltalamak istemem ama bugün benim başıma gelenler yarın sizlerin de başına gelebilir, ne kadar YETENEKSİZ, UMURSAMAZ, PARAGÖZ VE SAH**KAR bir firmayla uğraştığınızı anlamanız adına bu yazıyı paylaşıyorum:

    HONDA TÜRKİYE ve HONDA KAYSERİ İNCİROĞLU denilen firmalar bu rezaletin baş aktörleridir.

    - Belirttiğim üzere 19 ocakta aracıma çarptılar, %0 kusurluydum. Araç Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi.

    - 1 aydan fazla parça gelmesini bekledim, neymiş? Araç yeni kasa olduğu için parça temini zormuş. 100 bin TL parayı, cebe peşin peşin indiren HONDA, bu aracı satarken bana parçayı geç temin edebiliriz ona göre alın dedi mi? demedi..

    - Ayrıca, sen bu parçayı bu kadar geç temin edecektin, neden aracı hazırlıksız piyasaya sürdün? Gerekli altyapıyı oluşturup öyle sürseydiniz, kendi ülkemde üretilen aracın parçası nasıl temin edilemez orası da ayrı mesele.

    - Bu süre zarfında defalarca aramama rağmen bir kez bile geri dönüş yapmayan Honda'nın vurdumduymazlığına ne demeli? Her seferinde yetkili biriyle görüşme talebinde bulunmama rağmen, kimsenin aramaması,-pardon 1 kez bir bayan aradı, "parça şu tarihte gelecek, size de geç döndük kusura bakmayın" dedi, o da yanlış bilgi çıktı, parça dediğinden çok sonra geldi.
    ************************************************** ******************************
    1 ayı geçkin bir süreden sonra parça geldi, ama REZALETİN daha büyüğüyle beraber geldi. KAYSERİ İNCİROĞLU topu aldı, HONDA TÜRKİYE'nin bu kadar REZİL olduğu yeter, biraz da biz REZİL olalım dedi, başlıyorum:
    ************************************************** *******************************
    - Parçalar geldikten 3-4 gün sonra servisi aradım, aracı hazırladıklarını söylediler, hazırlarken arıza lambalarının yandığını, el freni sensöründe sorun olduğunu söylediler. Akşama ise aracın hazır olacağını, TESTLERİN DEVAM ETTİĞİNİ belirttiler.

    - Akşam gittim, aracın A sütününda, çamurluğun kaynadığı bölgede BARİZ KAYNAK İZİ vardı, ayrıca boya kısmında da sorun vardı. Bu estetik kusurları "yeterki artık arabama bineyim" diyerek görmezden geldim.

    - Araçla 100 metre uzaklaştıktan sonra araçtan çatır çutur ses geldi ve BÜTÜN ARIZA LAMBALARI BİRDEN YANDI, aracın kontağı kapanmıyordu.

    - Haliyle vızır vızır işleyen trafikte insan panik oluyor, flaşörleri yakıp arabayı usul usul servise geri götürdüm. arabamı almak üzere gittiğim servisten otobüsle evime döndüm! tam hondaya ve inciroğluna yakışır bir durum

    - ŞİMDİ SORMAK İSTİYORUM: Honda denilen firmanın yetkili servisleri, tamir ettiklerini düşündükleri aracı TEST EDİYORUZ YALANIYLA, TEST ETMEDEN mi teslim ederler? Yoksa bana özel bir uygulama mıdır bu?

    - Honda bu İŞ AHLAKIYLA! çalışan bir firmaya mı YETKİLİ SERVİS ünvanı vermiştir? HONDA yetkili servisi olabilmek için herhangi bir KALİTE STANDARTI yok mudur?

    - Honda servisleri araçları teslim ederken, aracı tamir etmek yerine ARAÇTA MEVCUT OLMAYAN HASARLAR oluşturarak mı teslim eder? Honda yetkili servisinin ustaları, aracı düzeltmek yerine DAHA FAZLA MI BOZAR?

    - BEN O ELEKTRONİK ARIZALAR NETİCESİNDE BÜYÜK ÇAPLI BİR KAZAYA KARIŞABİLİRDİM! Ölebilir, birini öldürebilir, sakat kalabilirdim.Frenim tutmayabilir, direksiyonum kilitlenebilirdi, HONDA VE İNCİROĞLU denen firmalar için İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ MUDUR?


    ************************************************** *************************
    Rezaletler bitmedi:

    - Otobüsle evime dönünce, haliyle 40 günü de geçince, servisi, servis müdürünü vs.. aramadığım yer bırakmayarak İKAME ARAÇ talebinden bulundum ki, 30 günde tamir edilemeyen araçlar için böyle bir HAKKIMIZ var.

    - Oyalama taktiğiyle, "mail attık bekliyoruz, bugün yarın gelir, eli kulağında vs." gibi cümlelerle 1 hafta oyalandım. Ne aracım yapılabildi, ne de ikame araç tahsis edilebildi. Çocuğumu kreşe bırakabilmek için her gün taksi parası ödedim daha nice masraflar..

    - Bu arada sürekli Honda Türkiye'yi arıyorum, derdimi anlatıyorum, yetkili insanlarla görüşme talebinde bulunuyorum, TIK YOK

    - 1 hafta sonunda yani 7 mart salı günü inciroğlu servisten arandım. HONDA'NIN İKAME ARAÇ TALEBİMİ REDDETTİĞİNİ, aracımın ise, 11.03.2017 tarihinde, bir DEPREM,SEL, TSUNAMİ gibi felaket olmazsa HAZIR OLACAĞINI SÖYLEDİLER.

    - Yasal hakkım olan İKAME ARACIN NEDEN TEMİN EDİLMEYECEĞINİ sorduğumda yanıt alamadım, HONDA TÜRKİYE'yi aradım YİNE İLGİLENEN OLMADI!

    - Bugün, yani 11.03.2017 günü , yani aracın TESLİM EDİLECEĞİNE DAİR SÖZ VERİLEN GÜN , servisi aradığımda, belli ki deprem ya da tsunami olmuş olacak ki, ARACIN DAHA HAZIR OLMADIĞINI, daha da KÖTÜSÜ TAMİR EDİLEMEDİĞİNİ SÖYLEDİLER!

    - Tamir edilememeye sebep olarak, bakın iyi okuyun ne dediler:
    " ARACIN KATALOĞU İNGİLİZCE YAZILDIĞI İÇİN ÇEVİREMEMİŞLER; USTA NE YAPACAĞINI BİLEMİYORMUŞ"

    evet evet yanlış okumadınız, Honda yetkili servisi , kendi ürettkleri aracı TAMİR ETMEKTEN ACİZ!

    " Beyefendi nasıl olur, nasıl tamir edilemez?" diyorum, "Araç 2017 modelmiş, bu bir kazaymış, ondanmış" yanıtı alıyorum. Kafayı yememek mümkün değil!

    SATARKEN SÖYLEDİNİZ Mİ BU KONUDA ACEMİ OLDUĞUNUZU?

    - Bir de İKAME ARAÇ için bölge müdürlüğüyle görüşüyorlarmış, sanki bugatti veyron verecekler altıma, 2 haftadır ikame araç pazarlığı dönüyor. Şaka gibi. Ne honda türkiye, ne de inciroğlu 3-5 kuruşuna kıyıp uyduruk bir araba veremedi. PES

    - Hadi diyelim araç tamir edildi, bir Honda yetkilisi şu soruma cevap versin:

    Böylesi REZİL ve YETENEKSİZ bir servis anlayışının elinden çıkmış bir aracı ben nasıl HUZUR VE EMNİYETLE kullanacağım?
    Her gaza basışımda, her fren yapışımda, her direksiyonu çevirmemde zihnimde kocaman bir ACABALAR ordusu olmadan nasıl bineceğim ben bu araca? Yıktığınız GÜVENİ nasıl inşa edeceksiniz?

    Sorun yaşamamak için HONDA aldım, ama daha büyük bir sorun yaşayamazdım herhade. HONDA ALACAKLAR bence uzak dursun, Honda Türkiye'nin gözünde 3. sınıf insan, yolunacak kazsınız. İşleri paranızı cebe indirecek kadar. Piyasa sürdükleri araçları yurtdışı üretimlerle kıyaslayın bunu zaten anlarsınız. hele hele İnciroğlu' nun kapısının önünden geçmeyin!

    ************************************************** **********************
    Sabahtan beri sinirden ne yapacağımı bilemez durumdayım, mümkün olan her yerde bu yazıyı paylaşmak istiyorum, sabredip okuduğunuz için teşekkürler
    Ultraviolet bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir BMW GS sahibi arkadaşımın facebook gönderisini birebir alıntıyorum:

    Akhisar civarında benzin almak için durduğumda, yoldan seken bir taştan dolayı radyatörün patladığını farkettim. BMW yol yardımı aradım; motoru ücretsiz olarak Borusan İstinye'ye çekiyorlar. ( 500km )Bitti mi? Hayır bitmedi. Akhisar'dan İzmir havalimanına transferimi sağladılar (100km ) ve İstanbul'a uçak biletimi aldılar. Ve hayır, tabi ki ekonomi değil. Teşekkürler BMW!
    Şimdi, aynı yolculuğa Ducati ile çıktığımı düşünelim. Ya da düşünmesek mi? 🤔 Bu konu ile ilgili söz konusu Ducati distribütöründen söz almak isteyen var mı? Hani şu sıfır motor aldığımız halde motoru teslim etmek için taşıma parası isteyen, aldığımız motorların ÖTV sini aylarca! sonra ödeyip plaka ve ruhsatı olmayan motorlara binmemize sebep olan, sıfır motoru evin önüne amortisör keçeleri patlak bir şekilde indirdikten sonra, "ne bileyim ben senin çukura girip girmediğini, motoru düşürmediğini" diyen, 2 ayın sonunda ruhsatınız hazır diye aramalarının akabinde orda beklerken; benim duymayacağımı düşünüp "şunu bikaç saat bekletelim de aklı başına gelsin" diyen, aralarında bikaç tanesi hariç "insan" çalıştırmayan distribütör.
    Anımsayabildiniz mi bu Ducati Distribütörünü?
    birde şu gs ilanlarında gördüğümüz abs arızasının maliyetini öğrenebilsek
    yani piyasa fiyatında 6 7 terse vermeye razı millet acaba maliyet ne
    bizim bi arkadaşın da gs aynı sıkıntı var
    gs bildiğin esa lı model abs yok yani transalp 650 gibi
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  3. #63

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ALINTI

    Konunun Linki: https://forum.shiftdelete.net/threads/artik-yeter-honda-lutfen-okuyun-paylasin.500559/

    Arkadaşlar, gayet severek bindiğim 2016 model bir yeni civic sahibiydim. Büyük bir keyifle kullandığım aracımla 19 ocakta kırmızı ışıkta beklerken bir kaza yaptım. Kimsenin hevesini baltalamak istemem ama bugün benim başıma gelenler yarın sizlerin de başına gelebilir, ne kadar YETENEKSİZ, UMURSAMAZ, PARAGÖZ VE SAH**KAR bir firmayla uğraştığınızı anlamanız adına bu yazıyı paylaşıyorum:

    HONDA TÜRKİYE ve HONDA KAYSERİ İNCİROĞLU denilen firmalar bu rezaletin baş aktörleridir.

    - Belirttiğim üzere 19 ocakta aracıma çarptılar, %0 kusurluydum. Araç Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi.

    - 1 aydan fazla parça gelmesini bekledim, neymiş? Araç yeni kasa olduğu için parça temini zormuş. 100 bin TL parayı, cebe peşin peşin indiren HONDA, bu aracı satarken bana parçayı geç temin edebiliriz ona göre alın dedi mi? demedi..

    - Ayrıca, sen bu parçayı bu kadar geç temin edecektin, neden aracı hazırlıksız piyasaya sürdün? Gerekli altyapıyı oluşturup öyle sürseydiniz, kendi ülkemde üretilen aracın parçası nasıl temin edilemez orası da ayrı mesele.

    - Bu süre zarfında defalarca aramama rağmen bir kez bile geri dönüş yapmayan Honda'nın vurdumduymazlığına ne demeli? Her seferinde yetkili biriyle görüşme talebinde bulunmama rağmen, kimsenin aramaması,-pardon 1 kez bir bayan aradı, "parça şu tarihte gelecek, size de geç döndük kusura bakmayın" dedi, o da yanlış bilgi çıktı, parça dediğinden çok sonra geldi.
    ************************************************** ******************************
    1 ayı geçkin bir süreden sonra parça geldi, ama REZALETİN daha büyüğüyle beraber geldi. KAYSERİ İNCİROĞLU topu aldı, HONDA TÜRKİYE'nin bu kadar REZİL olduğu yeter, biraz da biz REZİL olalım dedi, başlıyorum:
    ************************************************** *******************************
    - Parçalar geldikten 3-4 gün sonra servisi aradım, aracı hazırladıklarını söylediler, hazırlarken arıza lambalarının yandığını, el freni sensöründe sorun olduğunu söylediler. Akşama ise aracın hazır olacağını, TESTLERİN DEVAM ETTİĞİNİ belirttiler.

    - Akşam gittim, aracın A sütününda, çamurluğun kaynadığı bölgede BARİZ KAYNAK İZİ vardı, ayrıca boya kısmında da sorun vardı. Bu estetik kusurları "yeterki artık arabama bineyim" diyerek görmezden geldim.

    - Araçla 100 metre uzaklaştıktan sonra araçtan çatır çutur ses geldi ve BÜTÜN ARIZA LAMBALARI BİRDEN YANDI, aracın kontağı kapanmıyordu.

    - Haliyle vızır vızır işleyen trafikte insan panik oluyor, flaşörleri yakıp arabayı usul usul servise geri götürdüm. arabamı almak üzere gittiğim servisten otobüsle evime döndüm! tam hondaya ve inciroğluna yakışır bir durum

    - ŞİMDİ SORMAK İSTİYORUM: Honda denilen firmanın yetkili servisleri, tamir ettiklerini düşündükleri aracı TEST EDİYORUZ YALANIYLA, TEST ETMEDEN mi teslim ederler? Yoksa bana özel bir uygulama mıdır bu?

    - Honda bu İŞ AHLAKIYLA! çalışan bir firmaya mı YETKİLİ SERVİS ünvanı vermiştir? HONDA yetkili servisi olabilmek için herhangi bir KALİTE STANDARTI yok mudur?

    - Honda servisleri araçları teslim ederken, aracı tamir etmek yerine ARAÇTA MEVCUT OLMAYAN HASARLAR oluşturarak mı teslim eder? Honda yetkili servisinin ustaları, aracı düzeltmek yerine DAHA FAZLA MI BOZAR?

    - BEN O ELEKTRONİK ARIZALAR NETİCESİNDE BÜYÜK ÇAPLI BİR KAZAYA KARIŞABİLİRDİM! Ölebilir, birini öldürebilir, sakat kalabilirdim.Frenim tutmayabilir, direksiyonum kilitlenebilirdi, HONDA VE İNCİROĞLU denen firmalar için İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ MUDUR?


    ************************************************** *************************
    Rezaletler bitmedi:

    - Otobüsle evime dönünce, haliyle 40 günü de geçince, servisi, servis müdürünü vs.. aramadığım yer bırakmayarak İKAME ARAÇ talebinden bulundum ki, 30 günde tamir edilemeyen araçlar için böyle bir HAKKIMIZ var.

    - Oyalama taktiğiyle, "mail attık bekliyoruz, bugün yarın gelir, eli kulağında vs." gibi cümlelerle 1 hafta oyalandım. Ne aracım yapılabildi, ne de ikame araç tahsis edilebildi. Çocuğumu kreşe bırakabilmek için her gün taksi parası ödedim daha nice masraflar..

    - Bu arada sürekli Honda Türkiye'yi arıyorum, derdimi anlatıyorum, yetkili insanlarla görüşme talebinde bulunuyorum, TIK YOK

    - 1 hafta sonunda yani 7 mart salı günü inciroğlu servisten arandım. HONDA'NIN İKAME ARAÇ TALEBİMİ REDDETTİĞİNİ, aracımın ise, 11.03.2017 tarihinde, bir DEPREM,SEL, TSUNAMİ gibi felaket olmazsa HAZIR OLACAĞINI SÖYLEDİLER.

    - Yasal hakkım olan İKAME ARACIN NEDEN TEMİN EDİLMEYECEĞINİ sorduğumda yanıt alamadım, HONDA TÜRKİYE'yi aradım YİNE İLGİLENEN OLMADI!

    - Bugün, yani 11.03.2017 günü , yani aracın TESLİM EDİLECEĞİNE DAİR SÖZ VERİLEN GÜN , servisi aradığımda, belli ki deprem ya da tsunami olmuş olacak ki, ARACIN DAHA HAZIR OLMADIĞINI, daha da KÖTÜSÜ TAMİR EDİLEMEDİĞİNİ SÖYLEDİLER!

    - Tamir edilememeye sebep olarak, bakın iyi okuyun ne dediler:
    " ARACIN KATALOĞU İNGİLİZCE YAZILDIĞI İÇİN ÇEVİREMEMİŞLER; USTA NE YAPACAĞINI BİLEMİYORMUŞ"

    evet evet yanlış okumadınız, Honda yetkili servisi , kendi ürettkleri aracı TAMİR ETMEKTEN ACİZ!

    " Beyefendi nasıl olur, nasıl tamir edilemez?" diyorum, "Araç 2017 modelmiş, bu bir kazaymış, ondanmış" yanıtı alıyorum. Kafayı yememek mümkün değil!

    SATARKEN SÖYLEDİNİZ Mİ BU KONUDA ACEMİ OLDUĞUNUZU?

    - Bir de İKAME ARAÇ için bölge müdürlüğüyle görüşüyorlarmış, sanki bugatti veyron verecekler altıma, 2 haftadır ikame araç pazarlığı dönüyor. Şaka gibi. Ne honda türkiye, ne de inciroğlu 3-5 kuruşuna kıyıp uyduruk bir araba veremedi. PES

    - Hadi diyelim araç tamir edildi, bir Honda yetkilisi şu soruma cevap versin:

    Böylesi REZİL ve YETENEKSİZ bir servis anlayışının elinden çıkmış bir aracı ben nasıl HUZUR VE EMNİYETLE kullanacağım?
    Her gaza basışımda, her fren yapışımda, her direksiyonu çevirmemde zihnimde kocaman bir ACABALAR ordusu olmadan nasıl bineceğim ben bu araca? Yıktığınız GÜVENİ nasıl inşa edeceksiniz?

    Sorun yaşamamak için HONDA aldım, ama daha büyük bir sorun yaşayamazdım herhade. HONDA ALACAKLAR bence uzak dursun, Honda Türkiye'nin gözünde 3. sınıf insan, yolunacak kazsınız. İşleri paranızı cebe indirecek kadar. Piyasa sürdükleri araçları yurtdışı üretimlerle kıyaslayın bunu zaten anlarsınız. hele hele İnciroğlu' nun kapısının önünden geçmeyin!

    ************************************************** **********************
    Sabahtan beri sinirden ne yapacağımı bilemez durumdayım, mümkün olan her yerde bu yazıyı paylaşmak istiyorum, sabredip okuduğunuz için teşekkürler
    Kayseri kısmı doğru olabilir, ancak Honda Türkiye konusuna katılmam, bende görüştüm, bir sürü insanın da görüşmelerinin sonuçlarını anlattıkları yazıları okudum farklı platformlarda, hiç kötüleyen görmedim.

    Ancak bazı durumlarda çaresiz kalınabilen birkaç örnek var, Mesela wolksvagen caravelle model sıfır aracı satın almış bir adam, haberlere çıkmıştı, araç bayiden çıkarken arıza yapmış, bir daha yapılamamış, yapılma çalışması olduğunda da sonuç başarılı olmamış, adam otoparkta çürümeye terk etmişti en son. İşte bu da tüketiciyi yeterince koruyamayan sistemden kaynaklanıyor. Senin bahsettiğin örnekte kaza var, prosedür nedir bilmiyorum. Ama benim anlattığım ve benzeri örneklerde yüklü cezalar uygula, bak bakalım ne oluyor birkaç cezadan sonra. Ama devletin umrunda değil. Deli tuttuğunu öpüyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde şu gs ilanlarında gördüğümüz abs arızasının maliyetini öğrenebilsek
    yani piyasa fiyatında 6 7 terse vermeye razı millet acaba maliyet ne
    bizim bi arkadaşın da gs aynı sıkıntı var
    gs bildiğin esa lı model abs yok yani transalp 650 gibi
    Çok para diye biliyorum. Kullandığım dönemde 1100RT için 4 bin lira gibi bir fiyattan bahsediliyordu, o da ebaydan falan alınan fiyattı doğru hatırlıyorsam.

  4. #64

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Eski bir reklam geldi aklıma şöyle uyarlıyayım:
    Yok aslında birbirimizden farkımız ama biz mühendislik firmasıyız..
    Haa, mühendislikte hata olmaz mı, gırla olur

  5. #65
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    demekki aylık geliri 5000 tl den az olana bmw yasahhh

  6. #66

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    demekki aylık geliri 5000 tl den az olana bmw yasahhh
    5000 lr aşağı yukarı 1250 öyro ettiği için o bile az. Bu günkü kurla 20.000 lr kazanmayana bmw haram...
    Haa yarın 18000 de olabilir 22000de. Artık üst akıl ne öngörürse...
    efendy06 bunu beğendi.

  7. #67
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    yazılanların kısmen doğruluk payı olsada tatminkar değil.Olay otomobil tecrubesi ile motosiklet endustrisinin harmanlanması değil bu işe nekadar bütçe ayırıp bir ülkede yapılanmasına dayanır.bazı markalar çok kaliteli olsalarda ülkemizde yapılanmadıklarından hep yerinde saymışlar hatta yok olmuşlardır.

    şimdi suzuki türkiyede yapılanmamış bir honda gibi asla değil servisi bile yok ancak otomobil pazarındada azda olsa yer edinmemişmidir? neden ayakta kalamıyor tecrubesi yokmudur ?Kendim servis olayından muzdaribim.

    birbaşka otomobil markası peugeot baz alalım birsürü scooterı da var ama suzukiden beter
    bir zamanlar hyundai nin scooterları vardı onlarda çinlilerle bir satılıyordu yok oldular
    iyi ama honda nasıl ayakta kalıyor aslında o ki bazı modellerde çok geride olmasına ragmen hala çatır çatır satıyor ?
    türkiyede yapılanması en önemli faktör hatırlarsınız yamaha türkiyede beldeyama ile satılıyordu daha sonra türkiye pazarına kendileri girip şuan bence en iyisi.
    ben hondadan bir çok motor aldım hiçte övülecek bir servisininde olduğunu söyleyemem ama sonuçta diğerlerinden iyi

    akla şuda gelebilir kanuni de yapılanmıştı ancak piyasadan silindi çünkü otomobil markası değildi e bajaj gelip bu ortaklıla krallık kurdu bu nasıl oldu dersin ?? iş biraz karışık yoksa honda otomobildeki tecrubesiyle bu işler olsaydı bende hondadan vazgeçmezdim zamanında .
    bmw konusuna zaten girmiyorum gerek var mı :D bi zahmet olacak o kadar

  8. #68
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ooo orijinal facebook resmini atınca inandım şimdi. Şaka şaka. Çok saçma yahu. Tabii ki inanılacak bir tarafı yok. Tadında bırakıp first class uçak biletini yazmayacakmış. Orada koptu olay. Yoksa şanslı bir müşteriydi benim için.
    Tek hikaye bu değil, başınıza BMW sahibi olarak gelmediği sürece inanmama kısmını son derece normal karşılıyorum Vallahi gerçektir

    Adam da kesinlikle VIP borusan müşterisi değil sadece garanti kapsamında biridir.

    BMW otomobil sahibi üyelerimiz de benzer durumları teyit edecektir zaten.

  9. #69

    Üyelik
    28 Eylül 2016
    Motosikleti
    Ramzey Karaca 100
    Pazar küçük arkadaşlar sorun bu? Motosiklet pazarımız küçük kalıyor.Honda nin dahi birçok ilde servisi yok şimdi biri bana desin Suzuki aldım küçük bir problem oldu veya en basiti periyodik bakımı var ne yapacagim? Haydi istanbula! Oldu...

  10. #70

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı gibigibi1985 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pazar küçük arkadaşlar sorun bu? Motosiklet pazarımız küçük kalıyor.Honda nin dahi birçok ilde servisi yok şimdi biri bana desin Suzuki aldım küçük bir problem oldu veya en basiti periyodik bakımı var ne yapacagim? Haydi istanbula! Oldu...
    O zaten afedersiniz ama çok boktan bir durum. Koca ülkede ya 17 ya 18 tane servisi var. Binenler nasıl biniyor anlamıyorum. Tamam motorları çok kaliteli. Bana göre yamahadan da hondadan da kaliteli. En azından benim ilgilendiğim motorları öyle, mesela V-storm 650. Ama servisi yok bir çok şehirde. Sorun aslında pazar değil. En azından suzuki için değil çünkü suzuki otomobil de satıyor. Haliyle ikisinin servis ağını kurabilir birlikte. Tamam her şehirden ulaşılabilecek bir çok noktaya servis koymuşlar, ama arkadaş, motor arıza yaparsa şehirler arası motor mu taşıyacağız onarım için.
    gibigibi1985 bunu beğendi.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  11. #71
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ALINTI

    Konunun Linki: https://forum.shiftdelete.net/threads/artik-yeter-honda-lutfen-okuyun-paylasin.500559/

    Arkadaşlar, gayet severek bindiğim 2016 model bir yeni civic sahibiydim. Büyük bir keyifle kullandığım aracımla 19 ocakta kırmızı ışıkta beklerken bir kaza yaptım. Kimsenin hevesini baltalamak istemem ama bugün benim başıma gelenler yarın sizlerin de başına gelebilir, ne kadar YETENEKSİZ, UMURSAMAZ, PARAGÖZ VE SAH**KAR bir firmayla uğraştığınızı anlamanız adına bu yazıyı paylaşıyorum:

    HONDA TÜRKİYE ve HONDA KAYSERİ İNCİROĞLU denilen firmalar bu rezaletin baş aktörleridir.

    - Belirttiğim üzere 19 ocakta aracıma çarptılar, %0 kusurluydum. Araç Kayseri İnciroğlu Honda yetkili servisine çekildi.

    - 1 aydan fazla parça gelmesini bekledim, neymiş? Araç yeni kasa olduğu için parça temini zormuş. 100 bin TL parayı, cebe peşin peşin indiren HONDA, bu aracı satarken bana parçayı geç temin edebiliriz ona göre alın dedi mi? demedi..

    - Ayrıca, sen bu parçayı bu kadar geç temin edecektin, neden aracı hazırlıksız piyasaya sürdün? Gerekli altyapıyı oluşturup öyle sürseydiniz, kendi ülkemde üretilen aracın parçası nasıl temin edilemez orası da ayrı mesele.

    - Bu süre zarfında defalarca aramama rağmen bir kez bile geri dönüş yapmayan Honda'nın vurdumduymazlığına ne demeli? Her seferinde yetkili biriyle görüşme talebinde bulunmama rağmen, kimsenin aramaması,-pardon 1 kez bir bayan aradı, "parça şu tarihte gelecek, size de geç döndük kusura bakmayın" dedi, o da yanlış bilgi çıktı, parça dediğinden çok sonra geldi.
    ************************************************** ******************************
    1 ayı geçkin bir süreden sonra parça geldi, ama REZALETİN daha büyüğüyle beraber geldi. KAYSERİ İNCİROĞLU topu aldı, HONDA TÜRKİYE'nin bu kadar REZİL olduğu yeter, biraz da biz REZİL olalım dedi, başlıyorum:
    ************************************************** *******************************
    - Parçalar geldikten 3-4 gün sonra servisi aradım, aracı hazırladıklarını söylediler, hazırlarken arıza lambalarının yandığını, el freni sensöründe sorun olduğunu söylediler. Akşama ise aracın hazır olacağını, TESTLERİN DEVAM ETTİĞİNİ belirttiler.

    - Akşam gittim, aracın A sütününda, çamurluğun kaynadığı bölgede BARİZ KAYNAK İZİ vardı, ayrıca boya kısmında da sorun vardı. Bu estetik kusurları "yeterki artık arabama bineyim" diyerek görmezden geldim.

    - Araçla 100 metre uzaklaştıktan sonra araçtan çatır çutur ses geldi ve BÜTÜN ARIZA LAMBALARI BİRDEN YANDI, aracın kontağı kapanmıyordu.

    - Haliyle vızır vızır işleyen trafikte insan panik oluyor, flaşörleri yakıp arabayı usul usul servise geri götürdüm. arabamı almak üzere gittiğim servisten otobüsle evime döndüm! tam hondaya ve inciroğluna yakışır bir durum

    - ŞİMDİ SORMAK İSTİYORUM: Honda denilen firmanın yetkili servisleri, tamir ettiklerini düşündükleri aracı TEST EDİYORUZ YALANIYLA, TEST ETMEDEN mi teslim ederler? Yoksa bana özel bir uygulama mıdır bu?

    - Honda bu İŞ AHLAKIYLA! çalışan bir firmaya mı YETKİLİ SERVİS ünvanı vermiştir? HONDA yetkili servisi olabilmek için herhangi bir KALİTE STANDARTI yok mudur?

    - Honda servisleri araçları teslim ederken, aracı tamir etmek yerine ARAÇTA MEVCUT OLMAYAN HASARLAR oluşturarak mı teslim eder? Honda yetkili servisinin ustaları, aracı düzeltmek yerine DAHA FAZLA MI BOZAR?

    - BEN O ELEKTRONİK ARIZALAR NETİCESİNDE BÜYÜK ÇAPLI BİR KAZAYA KARIŞABİLİRDİM! Ölebilir, birini öldürebilir, sakat kalabilirdim.Frenim tutmayabilir, direksiyonum kilitlenebilirdi, HONDA VE İNCİROĞLU denen firmalar için İNSAN HAYATI BU KADAR UCUZ MUDUR?


    ************************************************** *************************
    Rezaletler bitmedi:

    - Otobüsle evime dönünce, haliyle 40 günü de geçince, servisi, servis müdürünü vs.. aramadığım yer bırakmayarak İKAME ARAÇ talebinden bulundum ki, 30 günde tamir edilemeyen araçlar için böyle bir HAKKIMIZ var.

    - Oyalama taktiğiyle, "mail attık bekliyoruz, bugün yarın gelir, eli kulağında vs." gibi cümlelerle 1 hafta oyalandım. Ne aracım yapılabildi, ne de ikame araç tahsis edilebildi. Çocuğumu kreşe bırakabilmek için her gün taksi parası ödedim daha nice masraflar..

    - Bu arada sürekli Honda Türkiye'yi arıyorum, derdimi anlatıyorum, yetkili insanlarla görüşme talebinde bulunuyorum, TIK YOK

    - 1 hafta sonunda yani 7 mart salı günü inciroğlu servisten arandım. HONDA'NIN İKAME ARAÇ TALEBİMİ REDDETTİĞİNİ, aracımın ise, 11.03.2017 tarihinde, bir DEPREM,SEL, TSUNAMİ gibi felaket olmazsa HAZIR OLACAĞINI SÖYLEDİLER.

    - Yasal hakkım olan İKAME ARACIN NEDEN TEMİN EDİLMEYECEĞINİ sorduğumda yanıt alamadım, HONDA TÜRKİYE'yi aradım YİNE İLGİLENEN OLMADI!

    - Bugün, yani 11.03.2017 günü , yani aracın TESLİM EDİLECEĞİNE DAİR SÖZ VERİLEN GÜN , servisi aradığımda, belli ki deprem ya da tsunami olmuş olacak ki, ARACIN DAHA HAZIR OLMADIĞINI, daha da KÖTÜSÜ TAMİR EDİLEMEDİĞİNİ SÖYLEDİLER!

    - Tamir edilememeye sebep olarak, bakın iyi okuyun ne dediler:
    " ARACIN KATALOĞU İNGİLİZCE YAZILDIĞI İÇİN ÇEVİREMEMİŞLER; USTA NE YAPACAĞINI BİLEMİYORMUŞ"

    evet evet yanlış okumadınız, Honda yetkili servisi , kendi ürettkleri aracı TAMİR ETMEKTEN ACİZ!

    " Beyefendi nasıl olur, nasıl tamir edilemez?" diyorum, "Araç 2017 modelmiş, bu bir kazaymış, ondanmış" yanıtı alıyorum. Kafayı yememek mümkün değil!

    SATARKEN SÖYLEDİNİZ Mİ BU KONUDA ACEMİ OLDUĞUNUZU?

    - Bir de İKAME ARAÇ için bölge müdürlüğüyle görüşüyorlarmış, sanki bugatti veyron verecekler altıma, 2 haftadır ikame araç pazarlığı dönüyor. Şaka gibi. Ne honda türkiye, ne de inciroğlu 3-5 kuruşuna kıyıp uyduruk bir araba veremedi. PES

    - Hadi diyelim araç tamir edildi, bir Honda yetkilisi şu soruma cevap versin:

    Böylesi REZİL ve YETENEKSİZ bir servis anlayışının elinden çıkmış bir aracı ben nasıl HUZUR VE EMNİYETLE kullanacağım?
    Her gaza basışımda, her fren yapışımda, her direksiyonu çevirmemde zihnimde kocaman bir ACABALAR ordusu olmadan nasıl bineceğim ben bu araca? Yıktığınız GÜVENİ nasıl inşa edeceksiniz?

    Sorun yaşamamak için HONDA aldım, ama daha büyük bir sorun yaşayamazdım herhade. HONDA ALACAKLAR bence uzak dursun, Honda Türkiye'nin gözünde 3. sınıf insan, yolunacak kazsınız. İşleri paranızı cebe indirecek kadar. Piyasa sürdükleri araçları yurtdışı üretimlerle kıyaslayın bunu zaten anlarsınız. hele hele İnciroğlu' nun kapısının önünden geçmeyin!

    ************************************************** **********************
    Sabahtan beri sinirden ne yapacağımı bilemez durumdayım, mümkün olan her yerde bu yazıyı paylaşmak istiyorum, sabredip okuduğunuz için teşekkürler
    Burada sorun servis, firma degil. Tabii ki servis te deneyimin bir parcasi, ve sonunda Honda'nun mesuliyeti altinda. Ama bu tip problemlerin hic yasanmamasi da mumkun degil. Eninde sonunda sikayet sayisi artip sozlesmeyi iptal eder Honda, sonucta Honda'ya zarar veriyor servis, ama o zamana kadar da musteriler problem yasar. Bu noktada direk Honda Turkiye ile baglanti kurmak mantikli. Problemli acenta'nin sizinle Honda arasinda saglikli bir iletisim kurmasini beklemeniz hata olur.

    Mesela simdi motosikletimi aldigim yere degil, 1.5 saat uzakliktaki baska bir KTM servisine goturuyorum. Cunku aldigim yerin servisine guvenmiyorum.

    Yapilmis diye alinan arabanin birden bire bir suru ariza isiginin yanmasi da muhtemelen yerine dogru duzgun takilmayan bir jak yuzundendir. Veya dikkatsizce takilan bir parca altindaki kabloyu zorlayarak gevsetmis, siz kullaninca da hareketle yerinden cikmasina sebebiyet vermis olabilir. Bu durumda bir suru isik yanar, hersey duzgun calismasina ragmen.

  12. #72

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazılanların kısmen doğruluk payı olsada tatminkar değil.Olay otomobil tecrubesi ile motosiklet endustrisinin harmanlanması değil bu işe nekadar bütçe ayırıp bir ülkede yapılanmasına dayanır.bazı markalar çok kaliteli olsalarda ülkemizde yapılanmadıklarından hep yerinde saymışlar hatta yok olmuşlardır.

    şimdi suzuki türkiyede yapılanmamış bir honda gibi asla değil servisi bile yok ancak otomobil pazarındada azda olsa yer edinmemişmidir? neden ayakta kalamıyor tecrubesi yokmudur ?Kendim servis olayından muzdaribim.

    birbaşka otomobil markası peugeot baz alalım birsürü scooterı da var ama suzukiden beter
    bir zamanlar hyundai nin scooterları vardı onlarda çinlilerle bir satılıyordu yok oldular
    iyi ama honda nasıl ayakta kalıyor aslında o ki bazı modellerde çok geride olmasına ragmen hala çatır çatır satıyor ?
    türkiyede yapılanması en önemli faktör hatırlarsınız yamaha türkiyede beldeyama ile satılıyordu daha sonra türkiye pazarına kendileri girip şuan bence en iyisi.
    ben hondadan bir çok motor aldım hiçte övülecek bir servisininde olduğunu söyleyemem ama sonuçta diğerlerinden iyi

    akla şuda gelebilir kanuni de yapılanmıştı ancak piyasadan silindi çünkü otomobil markası değildi e bajaj gelip bu ortaklıla krallık kurdu bu nasıl oldu dersin ?? iş biraz karışık yoksa honda otomobildeki tecrubesiyle bu işler olsaydı bende hondadan vazgeçmezdim zamanında .
    bmw konusuna zaten girmiyorum gerek var mı :D bi zahmet olacak o kadar
    Bu konuda size bazı noktalarda katılıyorum, bazı noktalarda katılmıyorum.


    Honda servisleri mükemmel değil. Ama mevcut markaların içinde en yaygın servis ağına sahipler. Bunun yanında servislerinde bir hizmet politikaları var. Tamam fiyatlandırma noktasında eleştiriler yapılabilir ama bu paranızla servis bulup gidemediğiniz bir çok markaya göre yine de iyidir.

    Bajaj'a gelince, tarih hep tekerrür eder. Göreceksiniz, hyosung ne olduysa, benzerleri ne olduysa, kuralkan bajajı da tarihin tozlu sayfalarına gömecektir. Bunu şöyle anlatayım; piyasada en çok satan 250ss nedir? İlk iki sıra CBR ve R25. CBR 1. sırada totalde, ama uzun yıllardır üretiliyor, belki eşdeğer süreye yayılan satışlar olsaydı, R25 daha çok satabilirdi. Sonrasında işte KTM, Kawasaki diye gider. Yukinin bile 250 cc ss sattığı bu güzide ülkede, Hyosung bitti. Hyosung 250 cc sınıfının en güzel tasarımlarından biriydi, bu günkü güncel modeller ile kıyaslamayın, üretildiği, satıldığı dönemle kıyaslayın. Üstelik bu durum hem ss, hem naked hem de cruiser model için geçerliydi. Kalite olarak da eh " koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi derler" sözünden yola çıkabiliriz. O yıllarda 250 cc sınıfında zaten çok model yoktu, olanlar arasında kötü değildi kalite olarak. Birkaç basit kronik sorunu vardı. Özellikle enjeksiyonlu serilerde buji piposu falan gibi önemsiz sorunları saymazsak motor gayet iyiydi. Neden bitti? Çünkü kuralkan ve benzeri distribütörler sadece ürün satmaya odaklanıyor. Satış sonrası adamların umrunda değil. Mondial bile daha iyi bu konuda. Açın bakın, mondialin yedek parça sitesinde fii tarihinden kalma mct250'nin bile parçası mevcut hala. Açın bir de kuralkana bakın.

    Hyundai ve peugeot ayrı bir olay zaten. Birer, ikişer scooter modeli ile, servislerine ve parçalarına bir sürü para isteyerek motor camiasında tutunamazsın. Ha peugeot marka, modelini bilmediğim 6 yaşında bakımsız bir scooteri kısa mesafe kullanıp yok artık demiştim. Baya iyiydi. Ama işte parça lazım olunca bulamayınca zamanla satışlar duruyor.

    Kanuniye tekrar gelecek olursak, hiçbir zaman adam gibi yapılanmadılar. Hiçbir zaman (Bajajdan önce) bir kuba/rks grubundan iyi olmadılar servis anlamında. Sıradan bir çinliydi işte, tek farkı, bir dönem devlet sayesinde bir miktar güçlendiler piyasada. İşte polislere tiger250 verildiği dönemdi.

    Hep söylüyorum, tek başına motorun kaliteli olması yetmez. En kaliteli japon muhtemelen kawasaki'dir. Yine muhtemelen japonların arasında en düşük pazar payı da kawasakinindir. Çünkü Z moto sağolsun hem ilk satın alım maliyeti seleflerine göre oldukça yüksektir, hem de serviste vazelinle beklerler. Hep verdiğim örnektir, arkadaşın "zincir değişimi, amortisör keçelerinin değişimi, yağ ve filtrelerin değişimi ve buji değişimi ve son olarak arka tekerin ayarının yapıldığı, arka maşanın ucundaki ayar kısmı değişimi" için kawasaki servisine ödediği tutar 2000 tl dolaylarındaydı. Yıl da 2014 falandı. Hatırlıyorum da, benim maaş 1700 lira falanken, asgari ücret 900 lirayken bu saydıklarım için 2 asgari ücretten daha fazla para tutuyordu. Şimdi gel de bin kawasaki'ye.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  13. #73
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek hikaye bu değil, başınıza BMW sahibi olarak gelmediği sürece inanmama kısmını son derece normal karşılıyorum Vallahi gerçektir

    Adam da kesinlikle VIP borusan müşterisi değil sadece garanti kapsamında biridir.

    BMW otomobil sahibi üyelerimiz de benzer durumları teyit edecektir zaten.
    2017 320d sahibiyim, Vip hizmeti bırak ilk bakımı 6 saatte yaptılar dediklerinizle alakası yok.

  14. #74
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2017 320d sahibiyim, Vip hizmeti bırak ilk bakımı 6 saatte yaptılar dediklerinizle alakası yok.
    Cok sasirdim ama simdi... @Sj arkadasimiz da tasdik edecektir, servis suresinin 2 saati gecmesi durumunda, yakindaki bir bes yildizli otelin spa'sinda tum vucut masaji, BMW'nin tum musterilerine sagladigi standart bir hizmet...

    O trafikte otele nasil mi gidilecek? amma yaptiniz, tabii ki helikopterle
    Stunt bunu beğendi.

  15. #75

    Üyelik
    27 Mart 2016
    Yazdınız,çizdiniz,fanatiği olduğunuz motor markalaranın en iyi olduğunu savunmaya çalıştınız.Dikkat ettinizmi bilmiyorum sevgili kardeşlerim,2016 en iyi motorlar klasmanında fanatiği olduğunuz markaların hepsi var.Yani dediğiniz gibi olsaydı sadece BMW ve HONDA olurdu.Demekki favori markaların hepsi iyi en az bir modelde en iyi motoru üretiyor.Geriye servis ve hizmet memnuniyeti kalıyor.Buda yetkili servis verilmiş firmaların ticaret ahlakı ile doğru orantılı.Şu anda servis şikayet sitesinde en az sorunun suzuki olduğunu görürsünüz.Nedeni ise satış adedinin düşük olması,bu nedenle servis seçiminde daha titiz olabilmesidir.BMW zaten ömür boyu servis bedelini satışta tahsil ettiğinden dolayı sonradan aldığı ücretleri personel gideri olarak kullanıp rahatlıkla müşterisine ekstra hizmetler sunabiliyor.Şimdi internete girin ve dünyada en az sorun çıkartan motorları inceleyin.Göreceksinizki japon motorların tümü 1.sırada.Geriye sizin zevkiniz ve bütçeniz kalıyor.Birde tabii motor kullanma şekliniz.Bana en arıza yapmaz dediğiniz en iyi motoru verin,vurmadan kırmadan ve kurcalamadan arıza yaptırayım.Demekki konunun özeti,sadece marka değil,iyi markalı bir motorda seçilen modelde önemli.Araştırın,ihtiyacınıza göre modeli iyi olan markayı seçin vede altınızdaki makineyi kullanırken biraz bilgili ve insaflı olun......

  16. #76

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı noz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdınız,çizdiniz,fanatiği olduğunuz motor markalaranın en iyi olduğunu savunmaya çalıştınız.Dikkat ettinizmi bilmiyorum sevgili kardeşlerim,2016 en iyi motorlar klasmanında fanatiği olduğunuz markaların hepsi var.Yani dediğiniz gibi olsaydı sadece BMW ve HONDA olurdu.Demekki favori markaların hepsi iyi en az bir modelde en iyi motoru üretiyor.Geriye servis ve hizmet memnuniyeti kalıyor.Buda yetkili servis verilmiş firmaların ticaret ahlakı ile doğru orantılı.Şu anda servis şikayet sitesinde en az sorunun suzuki olduğunu görürsünüz.Nedeni ise satış adedinin düşük olması,bu nedenle servis seçiminde daha titiz olabilmesidir.BMW zaten ömür boyu servis bedelini satışta tahsil ettiğinden dolayı sonradan aldığı ücretleri personel gideri olarak kullanıp rahatlıkla müşterisine ekstra hizmetler sunabiliyor.Şimdi internete girin ve dünyada en az sorun çıkartan motorları inceleyin.Göreceksinizki japon motorların tümü 1.sırada.Geriye sizin zevkiniz ve bütçeniz kalıyor.Birde tabii motor kullanma şekliniz.Bana en arıza yapmaz dediğiniz en iyi motoru verin,vurmadan kırmadan ve kurcalamadan arıza yaptırayım.Demekki konunun özeti,sadece marka değil,iyi markalı bir motorda seçilen modelde önemli.Araştırın,ihtiyacınıza göre modeli iyi olan markayı seçin vede altınızdaki makineyi kullanırken biraz bilgili ve insaflı olun......
    Sıkıntı şurada, bu konuda motorlar kötü demiyoruz, servisler kötü/pahalı/az diyoruz. Bu arada bu servis konusu biizm ülkede böyledir. Sanmıyorum ki bu markalar mesela avrupa da böyle hizmet vermeden satış yapabilsin. Bahsettiğiniz listeyi de bizimkiler hazırlamıyordur.
    Bak şöyle özetleyeyim hocam; Mesela suzuki'yi çok seviyorum. Çok kaliteli, çok güzel motorlar yapıyor. Ama Türkiye'de toplam kaç tane servisi var hiç baktın mı? Ben baktım, 17 tane var. İstanbul'da sorun olmaz, Antalya'da sorun olmaz. Peki diğer şehirler? Mesela Çorumda yaşıyorsak, nasıl bineceğiz suzuki'ye?

    Biz zaten konunun ilk mesajını okursan, servis meselesinden yola çıktık. Yoksa kimse Honda ve BMW kawasakiden, ducatiden iyidir falan demiyor.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)