Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Yamaha r25 mi Bajaj Domınar mı ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    09 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul&Bodrum
    cbr 500 yada dominar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı yqeren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam senin bu puslar düşmanlığın nerden geliyor kullanmıssın madem soyle bizde bilelim nedir bu kadar kotu olan pulsarda :D
    Hocam düşmanlık değil, yanlış anlaşılmasın. Ben severek, beğenerek aldım motorumu. Ancak servislerin durumu ortada. Ekrem abi 3 ay önce attığım maile cevap vermedi halen. Garanti hikaye yani, cebimden 800 lira ödedim benimle alakası olmayan arızaya.
    Az yakacak dedik, az yakmadı.
    İşletme maliyeti ve parçası ucuz olacak dedik, olmadı.
    Emin ol şuna, birçok motor sorunlu, üstelik geçiştiriliyor. Yahu motorun göstergesi çalışmıyor, soğuktan korumak için açılmıyor cevabını veriyor servisler. Yahu iyi de ben -17 derece anahtarı taktım, çevirdim, gösterge geldi. Niye benimki korumuyor kendini?

    Bak ben naked motor severim. Yere yakın olmayı, topcase takmayı severim. Ebatım da biraz ortalama üstüdür. Pulsarın da kalıbı yerinde, eh albenili duruyor. Gittim, bi gazla aldım, hocam 10 bin km'de zincir değiştirdik. Mondial kullandım, inan 12500 km'de sattığımda zinciri yeni gibiydi.

    Yazıktır günahtır, insanlar parayı o kadar kolay kazanmıyor.
    Akü dandik, zincir dandik, gösterge dandik, koruma demirinin yolda giderken düştüğü bir sürü örnek var, o dandik. Ön farın arkasına tıkıştırmışlar kablo demetini, işçilik dandik. 200cc enjeksiyon beslemeli, 3 bujili motor bloğu var, bujiler dandik. Performansı iyi deniyor, YBR'nin yapabildiği maksimum sürati geçtiğinde benzini içiyor. Hadi lastik hepsinde dandik.

    Bak hocam, yağ filtresi 19 lira CBR250'nin, hava filtresi ise 28 lira. Yetkili servis fiyatı bunlar. 58 lira işçilik ödemişim servise, koyulan yağ Motul 5100- 76 lira 2 litresi.

    Topla, 181 tl. 10 lira da işte contaydı ıvırdı zıvırdı, 181 tl.

    Bajaj servisinde 2 litre aynı yağ aynı para, yağ filtresi 23 tl, hava filtresi 29 tl ya da 36 tl. İki farklı çeşidi mevcut. Bajajın servisi de alıyor aynı işçiliği.

    Topla, 182 tl çıkıyor hava filtresinin ucuz olanı ve 50 lira işçilik ile. Hangisi daha ucuz?

    CBR 4 bin km'de bir giriyor bakıma, NS5 bin km'de bir. Bu aradaki 1000 km bakım aralık farkı mühim ya, bajajın bujiler 10 binde bir değişimi öneriyor servis, CBR'nin servisi 24 bin bakımında değişim öneriyor.

    Daha sayayım mı?

    Keşke motor iyi olsaydı, ben de eski bir kullanıcısı olarak tavsiye etseydim, ucuz ucuz binseydi insanlar. Ama öyle değil işte.
    Kural [ Z ] ve taşkın pekca bunu beğendiler.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  3. #23

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam düşmanlık değil, yanlış anlaşılmasın. Ben severek, beğenerek aldım motorumu. Ancak servislerin durumu ortada. Ekrem abi 3 ay önce attığım maile cevap vermedi halen. Garanti hikaye yani, cebimden 800 lira ödedim benimle alakası olmayan arızaya.
    Az yakacak dedik, az yakmadı.
    İşletme maliyeti ve parçası ucuz olacak dedik, olmadı.
    Emin ol şuna, birçok motor sorunlu, üstelik geçiştiriliyor. Yahu motorun göstergesi çalışmıyor, soğuktan korumak için açılmıyor cevabını veriyor servisler. Yahu iyi de ben -17 derece anahtarı taktım, çevirdim, gösterge geldi. Niye benimki korumuyor kendini?

    Bak ben naked motor severim. Yere yakın olmayı, topcase takmayı severim. Ebatım da biraz ortalama üstüdür. Pulsarın da kalıbı yerinde, eh albenili duruyor. Gittim, bi gazla aldım, hocam 10 bin km'de zincir değiştirdik. Mondial kullandım, inan 12500 km'de sattığımda zinciri yeni gibiydi.

    Yazıktır günahtır, insanlar parayı o kadar kolay kazanmıyor.
    Akü dandik, zincir dandik, gösterge dandik, koruma demirinin yolda giderken düştüğü bir sürü örnek var, o dandik. Ön farın arkasına tıkıştırmışlar kablo demetini, işçilik dandik. 200cc enjeksiyon beslemeli, 3 bujili motor bloğu var, bujiler dandik. Performansı iyi deniyor, YBR'nin yapabildiği maksimum sürati geçtiğinde benzini içiyor. Hadi lastik hepsinde dandik.

    Bak hocam, yağ filtresi 19 lira CBR250'nin, hava filtresi ise 28 lira. Yetkili servis fiyatı bunlar. 58 lira işçilik ödemişim servise, koyulan yağ Motul 5100- 76 lira 2 litresi.

    Topla, 181 tl. 10 lira da işte contaydı ıvırdı zıvırdı, 181 tl.

    Bajaj servisinde 2 litre aynı yağ aynı para, yağ filtresi 23 tl, hava filtresi 29 tl ya da 36 tl. İki farklı çeşidi mevcut. Bajajın servisi de alıyor aynı işçiliği.

    Topla, 182 tl çıkıyor hava filtresinin ucuz olanı ve 50 lira işçilik ile. Hangisi daha ucuz?

    CBR 4 bin km'de bir giriyor bakıma, NS5 bin km'de bir. Bu aradaki 1000 km bakım aralık farkı mühim ya, bajajın bujiler 10 binde bir değişimi öneriyor servis, CBR'nin servisi 24 bin bakımında değişim öneriyor.

    Daha sayayım mı?

    Keşke motor iyi olsaydı, ben de eski bir kullanıcısı olarak tavsiye etseydim, ucuz ucuz binseydi insanlar. Ama öyle değil işte.
    Arkadaşın söylediklerine göre çok çok haklı, ilerde Apache'yi satıp pulsar alırım diyordum fakat ne alırsan al bi Japon etmiyor onu anladım, fiyat performans diye Hintli alırsın sağlamdır ama konforlu değildir illaki sıkıntıları vardır ve zaten servislerin insanları söğüşlemesi ayrı bir dert motorun yarısı kadar bakıma para gidiyor 2 yılda

  4. #24

    Üyelik
    30 Ocak 2017
    Alıntı efendy06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam düşmanlık değil, yanlış anlaşılmasın. Ben severek, beğenerek aldım motorumu. Ancak servislerin durumu ortada. Ekrem abi 3 ay önce attığım maile cevap vermedi halen. Garanti hikaye yani, cebimden 800 lira ödedim benimle alakası olmayan arızaya.
    Az yakacak dedik, az yakmadı.
    İşletme maliyeti ve parçası ucuz olacak dedik, olmadı.
    Emin ol şuna, birçok motor sorunlu, üstelik geçiştiriliyor. Yahu motorun göstergesi çalışmıyor, soğuktan korumak için açılmıyor cevabını veriyor servisler. Yahu iyi de ben -17 derece anahtarı taktım, çevirdim, gösterge geldi. Niye benimki korumuyor kendini?

    Bak ben naked motor severim. Yere yakın olmayı, topcase takmayı severim. Ebatım da biraz ortalama üstüdür. Pulsarın da kalıbı yerinde, eh albenili duruyor. Gittim, bi gazla aldım, hocam 10 bin km'de zincir değiştirdik. Mondial kullandım, inan 12500 km'de sattığımda zinciri yeni gibiydi.

    Yazıktır günahtır, insanlar parayı o kadar kolay kazanmıyor.
    Akü dandik, zincir dandik, gösterge dandik, koruma demirinin yolda giderken düştüğü bir sürü örnek var, o dandik. Ön farın arkasına tıkıştırmışlar kablo demetini, işçilik dandik. 200cc enjeksiyon beslemeli, 3 bujili motor bloğu var, bujiler dandik. Performansı iyi deniyor, YBR'nin yapabildiği maksimum sürati geçtiğinde benzini içiyor. Hadi lastik hepsinde dandik.

    Bak hocam, yağ filtresi 19 lira CBR250'nin, hava filtresi ise 28 lira. Yetkili servis fiyatı bunlar. 58 lira işçilik ödemişim servise, koyulan yağ Motul 5100- 76 lira 2 litresi.

    Topla, 181 tl. 10 lira da işte contaydı ıvırdı zıvırdı, 181 tl.

    Bajaj servisinde 2 litre aynı yağ aynı para, yağ filtresi 23 tl, hava filtresi 29 tl ya da 36 tl. İki farklı çeşidi mevcut. Bajajın servisi de alıyor aynı işçiliği.

    Topla, 182 tl çıkıyor hava filtresinin ucuz olanı ve 50 lira işçilik ile. Hangisi daha ucuz?

    CBR 4 bin km'de bir giriyor bakıma, NS5 bin km'de bir. Bu aradaki 1000 km bakım aralık farkı mühim ya, bajajın bujiler 10 binde bir değişimi öneriyor servis, CBR'nin servisi 24 bin bakımında değişim öneriyor.

    Daha sayayım mı?

    Keşke motor iyi olsaydı, ben de eski bir kullanıcısı olarak tavsiye etseydim, ucuz ucuz binseydi insanlar. Ama öyle değil işte.
    Kardesim benimde pulsar ns200 ile ilgili soru işaretleri vardı. Şu anda motorum yok ileride alacağım tabi kafamdan Ns 200 de geciyordu. Dün bir arkadaşın yamaha xtz 660z tenere sine bakmaya gittim. Anlattim ona, dedim pulsar filan, dedi boşver git cbf 250 al. Uzak dur filan.
    Senin de bu yazını okuduktan sonra pulsari tamamen sildim kafamdan. Herkes gibi bende tipini sevdim ama en başta kalite önemli. Saol yazı için.

  5. #25
    Simsar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2016
    200 ns kullanıcısı olarak oyumu x bir modele veriyorum kesinlikle dominar değil arkadaşlar . Bakın ben ve bir çok pulsar kullanıcısı (kuryeler vs. hariç ) motosiklete yeni başlayan insanlarız . Duke 200 , 250 sl , tnt 250 , cbr 250 , mt 25 hayali kurarken baktık bütçemize bunları alabilecek değiliz . Döndük pulsara baktık . Pulsarın fiyatı uygun parçası uygun şekli şemali de yerinde aldık . Alanlardan kaçı memnun ? Bu ayrı konu kel kör idare ediyoruz . Asıl konuya dönelim Biz bunu ucuz diye aldık .
    Peki Dominar ? Dominar ucuz değil ki ya o paraya neler alınır neler az torktan kısarım az cc'den kısarım en azından bindiğim motor stop edecek diye korkmam , en azından en ufak yana düşürmemde koruma demiri yerinden çıkmaz , en azından gösterge sıfırlanmaz en azından ... diye gider . Yanlış anlaşılmasın bu saydıklarımı daha 1 yaşını doldurmamış motosikletten bahsederken söylüyorum . Bu bir karalama değildir varsa aksini düşünen özelden ulaşabilir .
    efendy06 ve Kural [ Z ] bunu beğendiler.

  6. #26
    -ZERO- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2012
    Şehir
    Ankara-Muğla-İzmir
    dominar yerine ikinci el mt07 veya cb500 alınır. evet biraz klasik muhabbet bu mt07 ama doğruya doğru yani.
    efendy06 bunu beğendi.

  7. #27
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    arkadaşım 1. bajajın gene ucuz motoru olan o motor 160 kmhzda kalmıyor mu ?
    2.bajaj pulsar 200 ns teki kronik sorunları biliyorsan o kadar paranın verilmemesi gerektiğini anlarsın
    3. sen yamaha ile bajaj ı kıyaslıyorsun bajaj ı foruma sor bakalım çok mu iyi intiba bıraktı millette:D
    efendy06 bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    14 Temmuz 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    Öncesi muhtelif motorlar :) Şuan Yamaha YZF R 25
    Alıntı Tvs01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi ki mavi oda olmadı gri
    Hocam mavi herkeste var artık. Ondan dolayı eledim. Bende tercihimi gri den yana kullanacağım sanırım. Hem yasımız da artık ilerledi (33) biraz daha renk olarak ağır ve sade

  9. #29
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı cuma_01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 Mat gri mi ? Mavi mi ? Kırmızı beyaz mı ?
    Üstad tam aklımdaki soruyu yazmışsın

    Yazmayın böyle şeyler içim yanıyor sonra
    Ah R25 ah

  10. #30
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Eminönü başlar igdaş da biter balat sahil yolu üzeri

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:07 ----------

    ABS li olsa fiyatı uygun olsa şahsen R25 tercih ederdim ama sürekli motor kullanan biri olarak(ayda min. 1000km iş okul ev arası(çok değil evet ama yaz motorlarından fazla)) ABS siz motor tercih edilmez kardeşim. Sadece kuru havalarda kullanacaksan tercih edersin ama onda da korkarak hızlanırsın çünkü ön freni limon gibi de sıksan şu bu gibi de sıksan iş ani frene geldimi ABS olması için neler neler verirsiniz bir bilseniz. Limon fren dediğin ABS de de var. Ama o manet sona gelince motor sağa sola yatmıyor aksine dümdüz durmaya devam ediyor. Dominar ı savunmuyorum bak ABS yi savunuyorum şuan.

    Dominar'ın da sunduğu bir sürü özellik var. Bu paralara size hangi marka LED far veriyor? Ben kesin karar verdim bu saatten sonra led farsız motora binmem öyle çakma led ışığından bahsetmiyorum. Ciddi anlamda fark var. Duke 200 vardı ordan biliyorum. Titreme? Ne kullanıyorsun 4 silindir mi? Ayrıca popolarımız farklı mı? Ben 3. vitesten başka titreme hissetmiyorum motorda. 400CC motor haliyle fazla yakıyor kışları. Ben kışın 5 litre altına düşmedim. Yazınsa 4.5 litre üstüne çıkmadım ve ben yüksek devir kullanıcısıyımdır. Bugün akşam bile gelirken feshanenin önünden 160 son hızlı motorda 140-150 ile geçen adamım yani o derece.

    Dominar R25/MT 25 den kalite olarak iyi değil ama bu fiyata sunduğu özellikleri R25/MT 25 daha çok paraya bize sunmuyor. Hatta MT 25 leri hatırlasanıza, ben Dominar alırken bundan 7 8 ay önce 15.500 e 2017 si zor gidiyordu şimdi 19 20 diyorlar. 15 e gitmeyen motor ne oldu da böyle değerlendi? Neyse beyler. İmkan varsa Japon alacaksın ama bu imkan 30 40 dan sonra başlar bence. Düşük motorlarda Japonlar Türkiye'yi düşünmüyor tamamen kendi karlarını düşünerek üretiyorlar. Kaydırmalı debriyajı KTM ve Bajaj dan başka kullanan marka yok düşük CC lerde. ABS düşük CC lerde ilk KTM ile geldi ülkeye 2013 de millet ABS yi kötüleyip durdu . Yani millet yeniliklere ve ekstra özelliklere karşı bu ülkede. Hala akıllarında 7 8 litre yakarak 190 ı gören kışın kullanmadığın, kullanmaya korktuğun motor var.

    Siz hala devlet sizi düşünüp ABS yi zorunlu kıldığı için ona kızın onun yerine ABS yi daha erken getirmeyen halkı düdükleyen japonları savunun. Verin teknolojisi 2000 den kalma motorlara 15-20 bin.

    Sizi modifiyeli Domivelle başbaşa bırakıyorum.

    En iyi motor sizin olan motordur bu arada.



    mgora ve mavellen bunu beğendiler.

  11. #31
    pnongrata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Adventure 390
    Herhalde Dominar. Konfor, güç, endam

  12. #32
    gogozh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Cb500 hem r25 alıp lastik genişletme işine bulaşmamış olursun .

  13. #33
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Dominar parasına göre iyi motor.Bir japon olamaz,olmayada çalışmıyor.Emin olun en iyi çinliden kaliteli.Daha iyi seçenek olsaydı elbette dominar almazdım.Motor 155 kadar canlı.155 den sonrasını denemedim.Tek kusuru az devir çevirmesi.Dominar ile 120 km hız ile kasmadan çok güzel gezilir.Motor 400 cc akranları gibi agresif değil.Alnlarda bunu bilerek alıyor.
    127 bunu beğendi.

  14. #34
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    R25’imi satıp dominar aldım.Neden?

    -Abs+kaydırmalı debriyajlı olması ilk nedenim
    -Naked oluşu ve oturuşunun daha dik olması
    -R25’ten daha konforlu oluşu
    -Boy ve kiloma göre dominarın daha büyük,heybetli oluşu
    -Dominarın torkunu daha alt devirlerde vermesi.Yani paso taka tuka vites değiştirme ihtiyacı hissettirmemesi
    -R25’te kırılan ayaklığa 150 TL bayılmış olmam ve aynı ayaklığın dominarda 40 TL olduğunu öğrenmem.
    -Dominarda bahsedilen titreşimin hiçte öyle rahatsız edilecek türden olmadığını görmem benim doğru tercih yaptığımın kanıtlarıdır.
    - 2017 fiyatından bulursanız 9-10 bin TL’niz de cebinizde kalır.

    Bence bajajın sorunu kalitesiz servis ağı.Servis değil bildiğin tamirhane.
    127 bunu beğendi.

  15. #35
    abeciMotoru - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cb125E-SymWolf-Inazuma-XJ6 F
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam siz kesinlikle Ekrem ATA nin gizli hesabisiniz ya baska ihtimal goremiyorum :p

    Yanlis anlamayin kotu motordur demiyorum dominar a fakar cc-hp orani dusuk,son hizi dusuk.Takmissiniz bir devir muhabbetine.Dediginiz onemli tabiki ama neden Dominardan cok daha guzel olan ve daha guclu bana gore daha kaliteli izlenim veren cfmoto nk400 den forum icinde hic bahsetmiyosunuz ya da kiyaslama yapmiyosunuz.Bugun bir yorumunuzu daha gordum teknik verilerde dominardan daha guclu olan nk400 icin " dominardan hicbir farki olmayacak" diye.İki motoruda kullanmadiniz test etmediniz bu fanatikligin merakini cok merak ediyorum.

    Dominar son hiz cok dusuk,belli bir hizdan sonra hizlanmasi yavas.Birakin da 10 bin devirde rahat gezsin onu da yapmazsa at cope zaten.
    Bunların alayı belli amaca yönelik buradalar, fanatizmleriyle emme basma tulumba reklamı yapadursunlar bırak :D
    Motosikletimin üstü açık..
    https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber

  16. #36
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    r25 asla o paralari haketmiyor. nakit alacaksam ikinci el cb 500 f alirdim temiz ikinci el. taksit falan olacaksa ve sifir olacaksa da dominar secerdim sunduklari icin. alternatif yok o fiyatlara baska sifir oldugu taktirde. v strom 250 sordum gecen gun bayide 28000 dediler.

  17. #37
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Sakin olun, konu bir yıllık.

  18. #38
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakin olun, konu bir yıllık.
    konu 1 yillik da olsa sonucu benim icin degismez hatta daha da belirgin

  19. #39
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Dün r25li arkadaşlar vardı gezimizde ,boyum 1.88 çok ufak motor 1.80 üzerine gitmez r25 . Bide tam racing değil tabi yatılmıyo motorun üstüne gidonu yakına koymuşlar biraz daha aşşağıda olsa iyiydi. Şu an 2si arasında kalsam ikisinide almam mt25 alırım 😀

  20. #40
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Dominarın hakkını yiyorsunuz.Nerde görülmüş dominarın giderken stop ettiği,göstergesinin resetlendiği veya koruma demirinin çıktığı.Sallamıyorum klasmanında en iyi frenlere sahip bir motor.Üsttelik fabrika lastiği ile.
    127 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)