ARKADAŞLAR BAŞLANGIÇ MOTORU İÇİN GÖRÜŞLERİNİZİ ALABİLİRMİYİM FORUMDA YENİYİM :)
-
Arkadaşlar görüşlerinizi merak ediyorum.Net bir bilgiye veya tecrübeye vakıf olmadan önyargı ile yaklaşmazsanız çok sevinirim. Başlangıç motoru olarak CF Moto 150 nk almayı düşünüyorum. Aynı segmentte en iyi altarnatif olarak bajaj pulsar 150 ns var.İki motoru uzunca bir kıyaslama yapmak istiyorum.
1.YAKIT TUKETIMI VE TITREŞİM: İkiside az yakıyor,kullanıcı yorumları ve vıdeolarda gordugum kadarıyla ikisinde de titreşim yok denecek kadar azmış.CF Motodaki bosh marka ateşleme yakıt tuketımıne buyuk katkısı olacaktır. Bajaj zaten çok iyi.
2.TASARIM: Bana göre CF Moto açık ara önde (z250 sl e çok benziyor ) Tasarımını KTM nın motorlarını da çizen KISKA fırması yapıyor.TR de Turkuaz rengı var ve benım en beğendıgım renk.Bu motoru Yamaha-Honda-Kawasaki gibi japon markalarından birisi üretmiş olsa ve 0-200 cc arasında oylama yapılsa 1.MT125 bu motorda ya 2. ya 3. olurdu.Bajajın da kendıne özgü çok güzel bir tasarımı var Bajaj da KTM ile ortak zaten. Ama CF Moto forumlarda oy olarak 200ns i bile geçmiş.
3.LASTİKLER: Öncelikle ikisininde lastik kalitesinin çok kötü oldugunu rahatlıkla söyleyebılırım.(Honda ve Yamaha bile motorları dandik lastikle piyasaya sürülüyor. Birtek KTM diablo rosso II ve metzeler lastiklerle ve Kawasaki dunlop lastikler ile satılıyor onlarda 250cc ) Bajaj 150 ns in lastik ebatları CF motora göre daha düşük, sırayla(BJ-CF) ön lastik 80/100-17 , 100/80-17 arka lastik 100/90-17 , 130/70-17. CF Motonun lastık ebatları Bajaj pulsar 200 ile aynı. Lastik ebatlarınında görünüşü etkilediğini unutmamak lazım.
4. FRENLER : Bajaj pulsar 150ns ön fren: 240mm disk
arka fren: 130mm kampana
CF Moto 150nk ön fren: 292 mm disk arka fren:220mm disk
CF Moto 4 pistonlu hidrolik kaliper(sanırsam 250 cc yamahada bile 2 pistonluydu emin değilim araştırmak lazım ) standart çelik fren hortumu ve ebs diye bir sistem var abs den kötüdür büyük ihtimalle ama bu da bir + diyebilirim frenleri çok iyiymiş. Bajajın arka frenı kampana, genel olarak frenlemesine iyi diyorlar ancak CF Moto bariz bir şekilde üstün durumda.
5.AYDINLATMA KONFOR VE GENEL ÖZELLİKLER:
Aydınlatmanın farkedilebilme için çok önemli olduğunu düşünüyorum. CF Moto da Led gunduz farları var.Bajajda yok diye biliyorum. Bajaj ve CF motoda sinyaller ve arka stop lambası led ışık. CF Moto da analog motor devir saati, digital hız sıcaklık km benzın göstergesi var.Vites göstergesi yok sanırsam. Bajajda da tatmin edici bir devir saati mevcut. Beni en çok şaşırtan 600 cc üstü motorlarda bulunan sürüş modlarının bu motorda da olması(CFmoto) ekonomık ve spor surus modu olmak uzere 2 mod mevcut ve bence cok elite bir özellik.
EN BÜYÜK FARKLARDAN BİRİSİ; CF Moto sıvı sogutmalı Bajaj Pulsar 150 ns hava soğutmalı motor blogu ile satılıyor.
Bajaj 140 kg 12.4 lt benzın deposu CF Moto 135 kg 10 lt benzin deposuna sahip
İki motorda çok rahat titreşim yüksek devirlerde kendıni hissetirir yol tutuşu ikisininde güzel ancak artçı konforu çok az sonuçta naked motordan çok şey beklememek lazım.
6.TORK-GÜÇ-KULLANIM-Ve daha fazlası :
Hızlanma ve güç olarak Bajaj Pulsar en iyi 150 cc diyebilirim. Kağıt üzerinde CF Moto çok kötü ancak kullanıcı yorumları ve videolara baktıgım zaman çok güzel sonuçlar verdiğini gördüm. Top Speed de CF moto 122-128 Bajaj pulsar 128-134 civarı hız yaptıgını gördüm.150 lik motordan çok birşey beklememek lazım. CF moto da değerler daha düşük ama aynı zamanda daha hafif bir motor..Ben çok hız meraklısı bir insan değilim şehir içinde de çok yuksek hızlara ulaşmak mumkun değil ancak motorumun seri olmasınıda isterim 0-50 ,0-70 arasına yuksek torkla kısa surede cıkabılıyorsa hadi 0-100 ü de tatminkar bir seviyede naked motora yakışır bir şekilde çıkabılıyorsa benim için tamamdır.100 den sonra zorlaya zorlaya yokuş aşağı 135-140 yapmısım hiç zevk almam motora da yazık titreşimden mahfolacak bana da Ses olarak Bajaj daha iyi ama ben CF Motonun sesini de sevdim. ilk 10 bin km artçı almayı düşünmüyorum. Kullanıcı yorumlarında ıkı motorunda artçılarının rahatsız oldugunu ama özellikle CF Moto kullanıcılarına artçı ile yokuş yukarı nasıl diye sordugumda bir sıkıntı yaşamadıklarını soylediler. Sonuçta Naked motorla arçıyı alıp Karadeniz turuna çıkacak halim yok Ben artçımla uzun yol yapmayı dusunmuyorum sadece 15-20 km oda gezmek ıcın degıl bir yere gideceksek binerim önce uzun bır tecrube edınmek ıstıyorum.
7 KİŞİSEL ÖZELLİKLERİM VE MADDİYAT: 179 boyunda 77 kilogramım 24 yaşındayım bu arada buradan abilerime ablalarıma saygılar motorsevdalısı kardeşlerime sevgiler... chopper,cruiser,naked başlangıç motorlarından az yakan bir motor arıyorum bugunki sorum naked ile ilgiliydi aklımda süperlight 200 regalraptor e150 gibi motorlar da var ama naked almayı daha uygun buldum. commuter motor düşünmüyorum hele CBF 150 felan diyorlar gülesim geliyor(ucuz da değil 6350 civarı ) YBR 125 bi nebze daha iyi oda 6600 ama ben sevmiyorum. Neyse maddiyyata gelelim CFMoto 6999 düz 7 bajaj 150ns 6590 Bajaj 200 ns de 8850 (bazı yerlerde 8500 8300 felan ) Bazılarınız 2. el pulsar al diyebilir ama onunda en kotusu 6500 den başlıyor onlarda 40 bin km üstü temiz birşey almak istesek ona da 7500-8000 civarı para vereceğiz onunda 5-10 bin km si olacak. 7 bine 0 motor alıp rodajını kendım yapman herzaman daha iyidir.Motor bu karpuz taşımıyor can taşıyor. 2. ele zaten pek guvenmıyorum. İllaha 2. el alacaksam CF Motonun 2. elini hatta 5 bin km ye kadar tertemız motoru 5000-5500 e alabılırım. İki motorda tutmuyor.CBF bile daha çok tutuyor.Ben bu motoru alırken zaten maddiyatımın sınırlarını zorluycam uzerıne bıraz daha vermem imkansız denecek kadar az,daha ekipmanlara 2 bın tl kadar para harcayacagım ıcın 2 bın tl daha verıp pulsar alayım demesı yapmasından daha zor .Eski ve yuksek cc motor hıc dusunmuyorum.Ne bileyim cbr 125 biraz daha eski yfz r125 felan bakayım desem onlarda ucuz değil, temiz hiç değil. Aslında kıyas yaparken sıfır fıyatına gore yapmayı daha doğru buluyorum. CBR 125 11400 yamaha r125 abs 19250 r25 17750 mt125 16750 vay anam vayy... bazende diyorum nekadar ekmek okadar köfte ama çin malı hey çın malı hoy çin malı loyy demezsek CFMotonun köftesi baya bol gibi geliyor. Bizde öyle bir algı varki hindistan malı çin malından daha kaliteli diyoruz direk. herşey çinde üretiliyor ve üretilen herşeyde kalitesiz değil bence siz ne düşünüyorsunuz ?
Reklamlar
-
Siz zaten kararınızı veriler eşliğinde vermişsiniz. Ben CF 150nk yi kullandım çok hoşuma gitti. Dün fuarda 400 nk ya baktım o da çok güzel.
Fiyatta anlaşabilseydim geçen yıl cf 150 nk alacaktım. Tavsiye ederim. Sadece parça fiyatları yüksek düşüp kalkmadan dikkatli kullanmak gerekli.
-
dostum motoru hangi amaçla kullanacaksınız, ev-iş için mi, arada gezmek için mi?
-
Çok kısa fikrimi paylaşayım , hız merakın yoksa bana max 120-125 km yeter dersen , ikinci eli umrumda değil , benim motorum sınıfında en teknolojik , en donanımlı olan olsun dersen CFMOTO 150NK bir adım önde duruyor.Ama ben max bir yıl kullanır geçerim , ikinci eli kuvvetli olsun dersen 150NS önde.
-
Veriler gerçekleri yansıtmayabilir,bilmediğim kronik ve çok can sıkıcı bir problemi olabilir veya sizlerden çok daha mantıklı başka bir model öğrenebilirim diye düşündüm. Bir de motor grubundan çoğu arkadaşım bu motoru sordugumda bir sebep belirtmeden alma boşver tarzında konusşuyor sebeplerini merak ettim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
bazen25 adlı üyeden alıntı
dostum motoru hangi amaçla kullanacaksınız, ev-iş için mi, arada gezmek için mi?
Şuan öğrenciyim İzmirde şehiriçinde her amaçta kullanmayı düşünüyorum.Güzel olsun beni üzmesin istiyorum sonuçta 150 cc motorla yarışacak halim yok o yüzden hıza fazla takılmıyorum. 200 ns bana daha mantıklı geliyor ancak fiyat farkı ve yakıtı da düşünüyorum.Başlangıç olarak 150 cc sınıfında daha iyi bir motor var mı onu bilmiyorum ya da max 7 bin tl ye alabileceğim güzel bir motor ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------
Ergün Er. adlı üyeden alıntı
Çok kısa fikrimi paylaşayım , hız merakın yoksa bana max 120-125 km yeter dersen , ikinci eli umrumda değil , benim motorum sınıfında en teknolojik , en donanımlı olan olsun dersen CFMOTO 150NK bir adım önde duruyor.Ama ben max bir yıl kullanır geçerim , ikinci eli kuvvetli olsun dersen 150NS önde.
Aldığım zaman 1 yıldan uzun bir süre kullanırım diye düşünüyorum.Hızdan ziyade daha çok dikkat çekeceğim aynı zamanda kaliteden de ödün vermeyen bir motor almak istiyorum.Chopper ile başlamayı düşünüyordum.O motorlarda tork ve son hız düşük ayrıca şehir içinde fazla kıvrak değil ama alacagım zevk ve motor kültürü bambaşka. Düşündüğüm zaman herhangibir 150 cc naked motor, 250 cc bir chopperdan daha torklu ve son hızı daha yüksek olacaktır,sürüş ve manevra kabiliyeti de tarzlarının yarattıgı farktan dolayı herzaman naked ta daha iyi olacaktır.Artçı almayı da 10 bin km tecrübeden sonra düşündüğüm için naked almayı daha mantıklı buldum. 2. el satışına fazla takmıyorum. Belki biraz kovalayıp 500-1000 km tertemiz nokta çiziksiz bır cfmotoyu plaka masraflarından da kurtularak ve pazarlıkla zorlayarak 5600-5900 civarına alırsam çok zarar etmem diye düşünüyorum.Tek anlamadıgım insanlar neden beğenmıyor veya 150 den çabuk sıkılıp hemen 250 ye felan mı geçmek istiyor ? Ben motoru aldığımda dışardaki 100-150 cc arası mondial ,rks, kral, kanuni,lifan işte ne bileyim biraz daha kötu olan motorlara çok rezil olmayacaksam cf moto bence iyidir.Pulsar 150 ns i elememdeki sebepleri uzun uzuna yazdım 5-6 km hız farkı için almak mantıksız geldi ve son hızdansa 0-50 0-80 0-100 arasındakı hızlanmalar benım için daha önemli pulsar bunlarda da üstün ama düşük hızlarda bu farkı gözle göremeyiz diye tahmin ediyorum. Başka bir motor tavsiyeniz var mı yada CF almayacaksam neden almamalıyım ?
-
sondurak35 adlı üyeden alıntı
Veriler gerçekleri yansıtmayabilir,bilmediğim kronik ve çok can sıkıcı bir problemi olabilir veya sizlerden çok daha mantıklı başka bir model öğrenebilirim diye düşündüm. Bir de motor grubundan çoğu arkadaşım bu motoru sordugumda bir sebep belirtmeden alma boşver tarzında konusşuyor sebeplerini merak ettim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
Şuan öğrenciyim İzmirde şehiriçinde her amaçta kullanmayı düşünüyorum.Güzel olsun beni üzmesin istiyorum sonuçta 150 cc motorla yarışacak halim yok
o yüzden hıza fazla takılmıyorum. 200 ns bana daha mantıklı geliyor ancak fiyat farkı ve yakıtı da düşünüyorum.Başlangıç olarak 150 cc sınıfında daha iyi bir motor var mı onu bilmiyorum ya da max 7 bin tl ye alabileceğim güzel bir motor ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:42 ----------
Aldığım zaman 1 yıldan uzun bir süre kullanırım diye düşünüyorum.Hızdan ziyade daha çok dikkat çekeceğim aynı zamanda kaliteden de ödün vermeyen bir motor almak istiyorum.Chopper ile başlamayı düşünüyordum.O motorlarda tork ve son hız düşük ayrıca şehir içinde fazla kıvrak değil ama alacagım zevk ve motor kültürü bambaşka. Düşündüğüm zaman herhangibir 150 cc naked motor, 250 cc bir chopperdan daha torklu ve son hızı daha yüksek olacaktır,sürüş ve manevra kabiliyeti de tarzlarının yarattıgı farktan dolayı herzaman naked ta daha iyi olacaktır.Artçı almayı da 10 bin km tecrübeden sonra düşündüğüm için naked almayı daha mantıklı buldum. 2. el satışına fazla takmıyorum. Belki biraz kovalayıp 500-1000 km tertemiz nokta çiziksiz bır cfmotoyu plaka masraflarından da kurtularak ve pazarlıkla zorlayarak 5600-5900 civarına alırsam çok zarar etmem diye düşünüyorum.Tek anlamadıgım insanlar neden beğenmıyor veya 150 den çabuk sıkılıp hemen 250 ye felan mı geçmek istiyor ? Ben motoru aldığımda dışardaki 100-150 cc arası mondial ,rks, kral, kanuni,lifan işte ne bileyim biraz daha kötu olan motorlara çok rezil olmayacaksam cf moto bence iyidir.Pulsar 150 ns i elememdeki sebepleri uzun uzuna yazdım 5-6 km hız farkı için almak mantıksız geldi ve son hızdansa 0-50 0-80 0-100 arasındakı hızlanmalar benım için daha önemli pulsar bunlarda da üstün ama düşük hızlarda bu farkı gözle göremeyiz diye tahmin ediyorum. Başka bir motor tavsiyeniz var mı yada CF almayacaksam neden almamalıyım ?
Öncelikle kardeşim bir japon motosiklet almayacağın / alamayacağın için (fiyatları malum ) ,
Neden CFMoto almalısın ;
1- 150cc sınıfında tarz ve donanım olarak tek bence (Ters maşa amortisör, su soğutma, bosch ecu/efi, frenler çok iyi ve 6 vites)
2- Yakıtı çok az 3lt/100km (Normal kullanımda)
3- Dikkat çekici ( Gençlerin en çok sevdiği )
Neden almamalısın ;
1. Sınıfındaki motosikletlere göre kağıt üzerinde biraz güçsüz . (150cc motorla ne yapacaksak zaten, piste çıkmayacağız herhalde)
1. Periyodik bakım aralıkları can sıkıcı(her 2000km de bir) her bakımda 75 TL (mineral yağ içerir)
2. Diğerlerine göre daha donanımlı olduğu için parça fiyatları biraz pahalı.
3. Satarken zorlanabilirsin çünkü henüz tanınmıyor (Çinli üretici ön yargısı)
4. Kronik arızası var mı henüz bilinmiyor
Samsung cep telefonunu 3,500 TL ye alıp bir kaç ay sonra 2 Bin Tl ye zor satmışsın gibi düşün
-
Peki önerebileceğiniz motorları yazabilirmisiniz ?
-
karşılaştırmayı çok iyi yapmışsın. ben de iki motor arasındayım bir diğer 3. alternatifim ise eskiden kullanmış olduğum tvs apache 150. nefsim en çok cf moto çekiyor görünüşünden ötürü. ama piyasası çok olmadığı için ( satarken problem, yedek parça sıkıntısı ve aksesuar eksikliği ) mantığıma zıt düşüyor. pulsarın da 200 lüğü varken 150 sine o kadar parayı verirsem aklımda hep keşke biraz daha bütçeyi zorlayıp 200ns alsaydım olacak. tvs apache bildiğim ve güvendiğim motor. aldığım zaman başımın ağırmayacağından %100 eminim ama artık demode oldu gibi ayak uyduramadı rakiplerine . 200 lük yeni modeli de geçen sene gelecek diye beklendi ama bu sene bile gelmeyecek gibi. fiyat olarak en uygunu tvsnin 2015 modeli ve sorun yaratmayacak bir motor. sen de ekleyebilirsin seçeneklerin arasına .
-
Apple da Çin'de üretiliyor Ama Çin malı değil ABD malı ve en kaliteli telefondur, Çin'de üretiliyor diye herşey Çinli olacak değil
-
tvs nin yeni çıkanı cok guzel hosuma gitti ama commuter dusunmuyorum pek.Bu arada ben acc olarak çantaydı başka birşeydi dusunmuyorum spor motor olarak kullanmayı dusunuyorum koruma demırı de dusunmuyorum sadece takoz olursa çok ıyı olur. CF Moto 150 nk servısını mondıal karsılıyor yedek parça sıkıntısı yok ama bazı parçaları gerçekten pahalı ancak o parçalara da agır kaza oldugunda ihtiyaç olacaktır ozamanda motoru çope atsam daha ıyı bir de 2. el olarak 5500 e felan alsam satarken en az 5000 e yıne satarım dıye dusunuyorum ama satma suresı dedıgınız gıbı uzun surer. Bu arada bajajların da 2. elleri tutmuyor. CBF nın 2. eli su gibi gidiyor cunku o motor tıcarı ve motorum olsun sureyım dıyen orta yaşlı ınsanlara cok hıtap edıyor benım gıbı gençlere hıtap etmıyor. JAp0N dısında hıcbır motorun 2. elı tutmuyor öyle dusunmek lazım.
-
sondurak35 adlı üyeden alıntı
tvs nin yeni çıkanı cok guzel hosuma gitti ama commuter dusunmuyorum pek.Bu arada ben acc olarak çantaydı başka birşeydi dusunmuyorum spor motor olarak kullanmayı dusunuyorum koruma demırı de dusunmuyorum sadece takoz olursa çok ıyı olur. CF Moto 150 nk servısını mondıal karsılıyor yedek parça sıkıntısı yok ama bazı parçaları gerçekten pahalı ancak o parçalara da agır kaza oldugunda ihtiyaç olacaktır ozamanda motoru çope atsam daha ıyı
bir de 2. el olarak 5500 e felan alsam satarken en az 5000 e yıne satarım dıye dusunuyorum ama satma suresı dedıgınız gıbı uzun surer. Bu arada bajajların da 2. elleri tutmuyor. CBF nın 2. eli su gibi gidiyor cunku o motor tıcarı ve motorum olsun sureyım dıyen orta yaşlı ınsanlara cok hıtap edıyor benım gıbı gençlere hıtap etmıyor. JAp0N dısında hıcbır motorun 2. elı tutmuyor öyle dusunmek lazım.
evet tvsinin yeni çıkan modeli gerçekten güzel ama gelip gelmeyeceği meçhul gelse bile ayırdığın bütçenin çok yukarısında gelir. dediğin modellerin 2.el temizini bulmak mesele düşük km de ve fiyatta olanlar aslında temiz bile olsa insanın aklına binbir türlü soru geliyor. aslında çok düşünmeyip aklına en çok yatanı al gitsin derim o da cf moto herhalde..
dürüst biri hata yaptığını farkederse ya hata yapmayı bırakır ya da dürüst olmayı..
-
-
-
Dostum bana kalırsa 200 ns seni daha rahat ettirecektir.
-
BekTürk adlı üyeden alıntı
Arkadaşım birde Lifan KP150yi araştır derim daha önce ki diğer msjlardq ki yorumlarımda detay bulabilirsin Çin deyip geçme KP150yi ayrı değerlendir derim
Gösterdiğiz motoru çok beğendim.Bu arada ben de Balıkesirdeyim.Bu sene okul bitecek inşallah, sonra memleketime donerim.Neyse ben dediğiniz gibi motoru inceledim, görsel olarak güzel bir motor ama teknik özellik ve karizma olarak yine de CF Motonun gerisinde kalmış.(CF MOTO enjeksıyonlu bu KARBURATORLU MU ? ben tam ogrenemedım ama sanırsam öyle. Eger oyleyse yenı enjeksiyon yasasından sonra sıkıntı çıkarabilir.) Güçleri aynı, en azından bunda da ön,arka disk fren var ama CF Motonun frenler yinede daha iyi. 2.7 lt yakıyor gayet iyi.Motorda begendiğim başka bir şey ise aksesuarlarla birlikte satılıyor olması.Ama fiyatını yıne de fazla buldum. (Sahibinden de 3 tane 0 var 6400 ile 6900) sonuçta ben çanta felan kullanmak ıstemıyorum koruma demırınden zıyade koruma takozunun yetecegını dusunuyorum.Motorda en çok dikkatimi çeken 18 lt yakıt tankının bulunması, bu da daha buyuk bır motor izlenimi veriyor gayet guzel olmus ama lastıkler CF Moto dan ince. Goruntu olarak CF Moto derim ben.(Gerçi karşılaştırma yapmak dogru değil, birisi commuter digeri naked motor )Gerek ön far tasarımı, sakalları, kuyruk kısmı ,130 luk arka lastikleri,gerekse mukemmel turkuaz jantları olsun 10 numara 5 yıldız.Dediğiniz bu motor bile yanında sönuk kalmış. Bu arada hem size hem de bu yorumları okuyacak olan arkadaşlara birşey anlatmak istiyorum. Koskoca Japon şirketleri bile motor güçleri hakkında hileler yapıyor. Hatırlarsanız Honda CBR250r motorun kac beygır oldugu ıle ılgılı global bir kaos çıkmıstı(diğer rakiplerinin içinde en yavaşı).250 cc racıng motorların bıle normal şartlar altında top speedlerı 145-160 arasındadır ( R25 hariç, birazda hyosung iyi) butun vıdeoları izleyin(KTM rc250-Honda cbr250 kawasakı 250sl) 140 tan sonra redlıne na girersiniz sonra yolun durumuna gore 155 felan dedimi artık hızınız yavaş yavaş artar. Lastiğiniz iyidir ,motorda oynama yapmıssınızdır , egzoz falan filan biraz modifiyelidir, yollar yag gıbı surtunmesızdır, yolda egım vardır,arkanızda rüzgar vardır neyse işte anlıyacagınız normal şartlar altında degılsınızdır.İnternete bazı motorlarla ilgili topspeed videoları koyuyorlar sonra izleyenler de benım motor işte şu hızı yapıyor diyor.Topspeed de kullanıcının bıle farkı vardır.Bakın bizim Kenana, adamların aynı motorla kıramadıkları rekoru kırdı.Bana gelipte 150 cc motorla 140-150 yaptım dıye konusmasın kımse. 110-115 e kadar seri cıkarsın sonra yolun durumuna gore 130 da yaparsın motoru yakana kadar 140-150 de yaparsın(geneli yalan) ama top speedım 150-160 dıyede gezme. Ha birde en önemli mevzu sen 135 yaparsın 140 yaparsın ıbreye bakıp mutlu olursun ,yanından araba 120 ile senı gecer sonra ıcınden kufredersın adama bak lan 150-160 yapıyor diye. Lutfen 250 cc ve altı özellikle başlangıç için alacagınız motorlar için hız konusu açmayın. 150 cc alıpta 100 cc motorlardan ve ağır arabalardan tokat yemıyorsanız bir sıkıntı yoktur. Piste çıkıp yarısacak haliniz yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:11 ----------
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Dostum bana kalırsa 200 ns seni daha rahat ettirecektir.
Keşke param olsa da 200ns alabilsem.İşte o fiyat aralıgında daha ıyısını bulamadım.2. el alın dersenız de bu sefer aynı şekılde cf moto 150 nk nın da 2. elini yine 2 bın tl ucuza alabılırım.Anlayacagınız o aradakı 2 bın tl bana çok geliyor.Aslında okadar araştırdım 150 ns ı barız ezıyor. Bana 7 bin tl veya altına çok daha guzel 0 bir motor soyleyin ben de onu araştırayım. Burda kımse 7 bin tl altına CF Motodan cok daha guzel bir motor soyleyemıyorsa neden bukadar şık bukadar donanımlı bır motor tutmuyor anlamıs degılım.Bana soyleyın scooter harıcı spor veya klasık ne olursa 7 bin altına en mantıklı sıfır motor ne alabilirim ?.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:29 ----------
önceki msjımda resımler bıraz cıkmamış ta bidaha bakın
tek kotu yanı plakalıgı onu duzeltsek super olur ...
ya arkadaşlar şu motoru yamaha uretse koşar 14 bin tl verip alırsınız yapmayın gozunuzu seveyim
-
arkadaşım eğer balıkesirdeysen istersen buluşabiliriz motoru inceleyebilirsin ben merkezdeyim akşam 17.30dan sonra müsahitim hep eğer arzu edersen özelden yaz numaramı yollarım
-
BekTürk adlı üyeden alıntı
arkadaşım eğer balıkesirdeysen istersen buluşabiliriz motoru inceleyebilirsin ben merkezdeyim akşam 17.30dan sonra müsahitim hep eğer arzu edersen özelden yaz numaramı yollarım
İlginiz için teşekkür ederim.Şu aralar çok yoğunum kpss ve ağır alan dersleriyle uğraşıyorum ama boş oldugum bir vakit gelmek isterim.
-
ne yaptın karar verdin mi?
-
hokka adlı üyeden alıntı
ne yaptın karar verdin mi?
Başlangıç motoru ile ilgili birçok forum açılmış. Çogunu takip ediyorum ama hiçbirinde bu motorla ilgili birşey yazan görmedim. Ya motoru hiç bilmiyorlar ya da 12hp yı gorup dırek kafadan eliyorlar. Ben bu tasarımdan, bu özelliklerdan daha iyi bir motor görmedım açıkçası. Bir arkadaşla sohbetimde bana 200 ns kullanıcısı oldugunu ve arkadaşının 150 nk sı ile iki kişi birlikte 100 km hıc durmadan top speed 120 km ile yol yaptıgını soyledı. Arkadaşı hiç titremedıgını ve su sogutma oldugundan hıç sıkıntı çekmedıgını söylemış.Dedim kı 100 km hıc durmadan öyle gidilir mi? ciddimisin diye bana yetişmesı ıcın basmak zorundaydı acıl bır ısım vardı dedi. Bence 120-130 arası top speed ıcın iyi ama hala karar veremedım. İşin ilginc tarafı motorsiklet fuarında dominar için cf 400 nk nın yanında hiç şansı yok diyorlardı.Ben 2. el 5500-6000 e cok temız 1000 km cıvarında bulursam heralde cf motoyu alırım
-
Kim ne derse desin baslangic icin cbf150 en idealidir bence pisayasi iyi bir kere satiyom desen alani cok kirdim bozdum desen parca bol. Kaldi ki sakin cok amacli rahat kullanimli bir makine ben olsam onla baslarim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)