Kaan elektronik sorunsalı
-
Tam 2 hafta önce kaan elektronikten sjcam için bağlantı aparatı sipariş ettim. Ödemeyi havale yolu ile yaptım.
Ertesi güne ürünü kargolaması gerekiyordu ama baktım hala ürün onaylanmamış.
Aradan 3-4 gün geçti yine onaylanmamış görünüyor. Mail attım ve sorunun ne olduğunu sordum.
Hesaplarında havale ücretini göremediklerini, havale dekontunu Mail atmamı istediler.
Dekontu Mail olarak attım.
Dekontu gönderdikten sonra bir daha maillerime dönüş yapmadılar.
Telefonla aradım cevap vermediler.
Böylesi şahısları ifşa edelim ki adam gibi ticaretlerini yapsınlar.
Reklamlar
-
Eğer bir art nihetleri varsa ticareti hiç yapmasınlar.
-
whitedeamon adlı üyeden alıntı
Eğer bir art nihetleri varsa ticareti hiç yapmasınlar.
Ya hayır göndermediği ürünün fiyatı da 18 tl. Yani yaptığına değse neyse.
-
Hocam fuardan dolayı istisnai bir durum olabilir.
Ben de oradan alışveriş yaptım, ürün arızalı çıktı, bozuk ürünü geri bile istemeden başkasını gönderdiler.
İstanbul'da olsan dükkanlarına bir uğra derdim ama Ankaradan zor.
Küçük bir dükkan zaten Kadıköyde.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
kaan ile ilgili gördüğüm ilk şikayet oldu açıkçası
çok mu görüştüğüm biri açıkçası değil ama her zaman samimi davranmıştır sıcak kanlı güleryüzlü olmuştur.
cep telefonu numarasını arıyorsan çoğu zaman müsait olamayabiliyor işlerinden dolayı
-
Zaten forumda ki iyi yorumlardan dolayı onları tercih etmiştim.
Ürün stokta kalmamıştır veya yoğunluk vardır diye ilk maili 4 gün sonra attım.
Ama 2 haftayı geçmiş hala göndermemişsin. Bilgilendirmek amacıyla ulaşmaya çalış. Şu sorun var o yüzden geç kaldı falan bişey de.
-
Hocam bende şahıs olarak tanımam kaan elektroniği ama, dükkanına girdiğimde bi hoşgeldiniz derken ağzından iki hoşgeldin daha çıkıyor adamların, insan nihayetinde içini bilemeyiz ama pozitif olmak lazım.
Arkadaşın dediği gibi fuar felan istanbuldaki bütün motosiklet alakalıları meşgul bu günlerde, arayıp ulaşmayı deneyin ara ara.
Art niyetli insanlara benzemiyorlar benim kanımca.
-
Ben umudu kestim artık üründen. Artık gelse de olur gelmese de olur.
Dediğim gibi, Benim kızdığım nokta bilgi verilmemesi. Stokta kalmayabilir gayet normal bişey. Tedarik edememişsindir onuda anlarım.
Sorunun ne olduğunu söyle, istersen 1 ay sonra gönder.
-
bir tanede bende gelsin; aracım için subwoofer almıştım Adana esnafı ÖZGÜVEN ELEKTRONİKTEN belli ki özgüven tavan yapmış bu şahıslar ürünün yanında fatura göndermedi aradığımda ise yarım yamalak Türkçe ile abi sıkıntı olmaz gibi bir laf çıktı ağzından bende boş dururmuyum ihbar ettim maliyeye sağlam ceza yediğini tahmin ediyorum.. Ürün faturası hala yok cihazım bozulunca çöpe atıcam benim durumuma düşmek istemeyenler o esnaftan ürün almasın arkadaşlarını uyarsın..
-
Dostum haklı olarak veryansın etmişsin ama şeker gibi esnaftır KAAN ELEKTRONİK. Mutlaka buradan sorunu görüp müdahele edecek,olayın mantıklı bir açıklamasını yapacaktır. Bir sefer ben bir iki sefer de arkadaşlarım alışveriş yaptık. Her gidişimizde motosiklet sohbeti yaptığımız gibi,motor sürücüsü müşterilerine de minik hediyeler,indirimler filan yapar. Bugün yine ihtiyaçlarım için o dükkanı tercih ederim. Dediğim gibi belliki bi aksilik bi iletişim kopukuğu birşey olmuş, ama her türlü gönlünü alır diye düşünüyorum.
-
bilinmedik bir siteden ürün alırken google'da ciddi şekilde şikayet sitelerinden siteyi aratmakta fayda var...herkes ahlaklı ticaret yapmıyor... inşallah fuar yoğunluğundan dlayı ilgilenememiştir... gerçi büyük bir mevla değil ama sakız çalsanda hırsızsın banka soysan'da... hayırlısı, ne diyelim..
-
selam,bende bizzat mağazasına giderek alışveriş yaptığım yer,bir sıkıntı sorun yaşamadım.F/P ürünleri.
Bu davranışları benide şaşırttı,diğer pozitif yorum yapan arkadaşlara katılıyorum.Piyasadaki reputasyonları iyi olan bir firma. Sizinde yaşadığınız ortada fakat KAAN e. den beklemediğim bir ilgisizlik ve alışveriş tecrübesi.
Mantıklı bir açıklaması olucaktır firmanın.
-
Bugün ürünü kargoladılar.
Sorun 1: havaleyi hatunun hesaptan yaptım. Sitede havale yaparken referans kodunu girin uyarısına uyarak zaten açıklamaya eklemiştim. Sitede ki hesap ismi ile havaleyi yapan kişi farklı olduğu için ( referans numarasına rağmen) ürünün ücretini ödenmedi olarak görmüşler.
Sorun 2 : ürünün fiyatı 13,90tl idi. Ödeme yaparken bende bu ücreti esas alarak havaleyi yaptım. Ama ürüne 5 tlde kargo ücretiyle 18,90 tl ödemem gerekiyormuş. Bunu 4 gün sonra gelen mail ile öğrendim. Çünkü ödemelere girdiğimde benden istenen ücret 13,90 tl idi. Tabi 4 gün sonra 5tl kargo ücretinide havale yaptım. Aynı gün zaten benden ücretin hesapta görünmediğini ve dekontu göndermemi istediler. Bende iki ödemenin dekontunu gönderdim. Sonrasında zaten Bugüne kadar maillerime dönüş olmadı.
Yani şu durumda ilk 4 gün ürünün gönderilmemesini çok iyi anlarım. Ortada bir anlaşmazlık var. Ama ben dekontu gönderdikten sonra ürünün gönderilmesini beklerdim. Zaten maillere dönüş yapılsa anlaşmazlıkta kalkacak ortadan ama onuda yapan yok.
Oluşan sorundan dolayı belirli bir fiyata kadar, istediğim ürünü hediye etmek istediklerini yazmışlar. Gerçekten ince bir davranış. Ama kabul etmedim. Sonuçta oda ürünlerini satarak Para kazanıyor.
Sonuç olarak: artniyetli olarak bunların yaşandığını düşünmüyorum.
Tek sıkıntı iletişimsizlik oldu bu sorunu yaşanmamızda. Kişisel olarak tanımam zaten. Tabi tercihte etmem artık kendilerini.
-
Kaan iyidir iyi.kaç kere alış veriş yaptım mağazaya gidincede baya ilgilenıyorlar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)