Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Açma kapama egsoz yapılabilirmi ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Motosikleti
    Motoran Torro
    arkadaşlar dediğim gibi motoran torro motorum war dişli takımını değiştirdim şimdi motora elektronık acma apama yapmak istiyorum acaba nasıl yapabilirim şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Uğur Gündüz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2013
    Şehir
    Mersin-Konya
    Motosikleti
    askerden sonra olacak
    şahinde olan manifortlu egsoz gibi heee mi??

  3. #3

    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Bu egzos merakı nedir anlamıyorum. Gürültü yapıp etraftan küfür yemek hoşunuza mı gidiyor. Orjinal egzosların ne kötülüğü var. Sessiz sakin sürün işte. ille gürültü yapacaksınız.

    Az önce dışarıda caddeden böyle gürültülü egzosu olan bir motor geçti. 5. katta olan işyerinde bile duyuldu. Sinirlendim yine.
    Umarım bilerek gürültü yapan egzosları takanlar belasını bulur.

  4. #4
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ducati Diavel 1260 + MV Agusta Turismo Veloce 800
    Devamli acik egzozla gezmekle servolu egzoz valfi ile egzozda modifikasyon yapmak arasinda fark var gencler.

    Biri trafik kanununda kabahattir, oburu dolandiricilik kapsaminda degerlendirilir.

  5. #5
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    elektronik bir mekanizma sayesinde egzoz un açılıp kapanması mı soru?

    bu arada tdk ya göre doğru yazılışı egzoz arkadaşım

    http://tdk.gov.tr/index.php?option=c...is&kelimez=120

  6. #6
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Varex desenize şuna
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"... (RIP NICK MENZA) (satılık CBR250R 14000km 2400$)

  7. #7

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Motosikleti
    Motoran Torro
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu egzos merakı nedir anlamıyorum. Gürültü yapıp etraftan küfür yemek hoşunuza mı gidiyor. Orjinal egzosların ne kötülüğü var. Sessiz sakin sürün işte. ille gürültü yapacaksınız.

    Az önce dışarıda caddeden böyle gürültülü egzosu olan bir motor geçti. 5. katta olan işyerinde bile duyuldu. Sinirlendim yine.
    Umarım bilerek gürültü yapan egzosları takanlar belasını bulur.
    onun için değil ses için değil ustam egsoz rahat olursa motordan cıkan hava miktarı artar motor rahat gider uzun yolda(uzundan kastım usakdan sivaslı ilcesine ) giderken daha rahat seri ve hızlı gitmesi için yapıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------

    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    elektronik bir mekanizma sayesinde egzoz un açılıp kapanması mı soru?

    bu arada tdk ya göre doğru yazılışı egzoz arkadaşım

    http://tdk.gov.tr/index.php?option=c...is&kelimez=120
    aynen soru bu

  8. #8

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Piyasada satılan cup egzozlari var. Susturucusu var üstünde. Onu sokupte kullanırsanız ses daha farklı olur(fazla ve tok)

  9. #9

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Motosikleti
    Motoran Torro
    Alıntı unoturbo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyasada satılan cup egzozlari var. Susturucusu var üstünde. Onu sokupte kullanırsanız ses daha farklı olur(fazla ve tok)
    bana ses lazım değli ustam maksat motor rahatlasın o yuzden susturucuya gelmeden direk boş bogaz vereceğim

  10. #10
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    Alıntı punishery adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onun için değil ses için değil ustam egsoz rahat olursa motordan cıkan hava miktarı artar motor rahat gider uzun yolda(uzundan kastım usakdan sivaslı ilcesine ) giderken daha rahat seri ve hızlı gitmesi için yapıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------



    aynen soru bu
    dostum aklıma gelen 1 şey var bu konuda. egzozun ortasından bir v bağlantı yaptıracaksın.

    bu v bağlantının içine elektronik olarak hareket edebilen bir yuvarlak vana monte edeceksin

    malzeme de bu

    https://turkish.alibaba.com/promotion/promotion_electronic-butterfly-valve-promotion-list.html

    sonra atıyorum elcikten bastın mı kelebek vana açık konumdayken, açık olan egzoz boşluğunu kapatacak ve standart egzoz yolundan çıkış yapacak.

    kelebek vana kapalı konumdayken bu sefer standart egzoz yolunu kapatıp, yeni açtığın boşluktan direk çıkış yapacak bu da direk borudan gelen egzoz sesi olacak.

    aklıma gelen en pratik çözüm bu

    he pratik derken ustaya götürsen anlatsan büyük ihtimalle uğraşmaz bununla ama kafaya koyup, malzemende var ise bence yapılmayacak şey değil.

    bu arada, egzozu açık ve öküz gibi bağırtan kekolardan hiç hoşlanmam. çocuk uyuyo olm evde çocuk. hastası var yaşlısı var çocuğu var.

    az duyarlı olun.

  11. #11

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Motosikleti
    Motoran Torro
    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum aklıma gelen 1 şey var bu konuda. egzozun ortasından bir v bağlantı yaptıracaksın.

    bu v bağlantının içine elektronik olarak hareket edebilen bir yuvarlak vana monte edeceksin

    malzeme de bu

    https://turkish.alibaba.com/promotion/promotion_electronic-butterfly-valve-promotion-list.html

    sonra atıyorum elcikten bastın mı kelebek vana açık konumdayken, açık olan egzoz boşluğunu kapatacak ve standart egzoz yolundan çıkış yapacak.

    kelebek vana kapalı konumdayken bu sefer standart egzoz yolunu kapatıp, yeni açtığın boşluktan direk çıkış yapacak bu da direk borudan gelen egzoz sesi olacak.

    aklıma gelen en pratik çözüm bu

    he pratik derken ustaya götürsen anlatsan büyük ihtimalle uğraşmaz bununla ama kafaya koyup, malzemende var ise bence yapılmayacak şey değil.

    bu arada, egzozu açık ve öküz gibi bağırtan kekolardan hiç hoşlanmam. çocuk uyuyo olm evde çocuk. hastası var yaşlısı var çocuğu var.

    az duyarlı olun.
    bizim usak sivaslı yolunda sanayiyi gectikden sonra hiç ew yok ama :D

  12. #12
    diablof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    1998 Honda CMX 250 Rebel | X max 250
    ev yok diyosan yabıştır hemşerim. ev varsa sakin.

    motor 1 silindir ve 1 egzoz ise, yada birden fazla silindir ama tek egzoza bağlanıyor ise, bağlantı yerinden hemen sonra bu vana işini yapabilirsin. hatta bence manuel bişey bile olabilir elektronik kelebek oluşacak ısıdan dolayı çabuk zarar görebilir.

    kolay gelsin.

  13. #13

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Motosikleti
    Motoran Torro
    Alıntı diablof adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ev yok diyosan yabıştır hemşerim. ev varsa sakin.

    motor 1 silindir ve 1 egzoz ise, yada birden fazla silindir ama tek egzoza bağlanıyor ise, bağlantı yerinden hemen sonra bu vana işini yapabilirsin. hatta bence manuel bişey bile olabilir elektronik kelebek oluşacak ısıdan dolayı çabuk zarar görebilir.

    kolay gelsin.
    sağolasın ustam

  14. #14

    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Motosikleti
    Yamaha x max 250 ABS
    Alıntı punishery adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bana ses lazım değli ustam maksat motor rahatlasın o yuzden susturucuya gelmeden direk boş bogaz vereceğim
    Kimsenin olmadığı yerlerde açacaksan, kimse rahatsız olmayacaksa bir şey demem.
    Şehiriçinde gürültü yapanlara ve bunu matah bir şeymiş gibi savunanlara benim lafım.

    Ama açık egzozla motorun rahatlamasından kazanacağın fazladan güç ne kadar farkedecek ki? riske girmeye, uğraşmaya, masraf etmeye değer mi? Yarışçı değilsin, en fazla 3-5 dakika farkeder varacapın yere varmanda.

  15. #15
    vdeger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Intruder C800
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu egzos merakı nedir anlamıyorum. Gürültü yapıp etraftan küfür yemek hoşunuza mı gidiyor. Orjinal egzosların ne kötülüğü var. Sessiz sakin sürün işte. ille gürültü yapacaksınız.

    Az önce dışarıda caddeden böyle gürültülü egzosu olan bir motor geçti. 5. katta olan işyerinde bile duyuldu. Sinirlendim yine.
    Umarım bilerek gürültü yapan egzosları takanlar belasını bulur.
    Abi resmen beddua etmişsin. Bende insanlar rahatsız olmasın diye gül gibi cobra egzozlarımı söktürdüm ama seninki bir başka tepkiymiş. Egzoz takan arkadaşlar "belasını bulsa" mutlu olacak mısın?

  16. #16
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Valla bazı egzozlar var, tok gürül gürül ses geliyor rahatsız etmiyor, hatta benim hoşuma gidiyo, devil egzozlu r6 gibi mesela.

    Ama bu gelmisini geçmişini mumyaladigim 14 yaşındaki çocukların scooterlara yaptıkları o feryat sesi....

    Cidden öyle bir sövüyorumki , küfür etmiyorum yanlız sövüyorum, soy ağacında kim varsa, son baharda o soy ağacında, bir tane bile yaprak dökmeden ....

  17. #17
    snappy x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    kardeş altındaki cup neyin rahatını bekliyosun ki.boş boğaz vereceğim diyorsun zaten öyle satılıyor ve aşırı ses yapıyorlar.hem yakıtı hem cebini üzer.o ustada sallamış.

  18. #18

    Üyelik
    16 Şubat 2017
    Motosikleti
    Motoran Torro
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş altındaki cup neyin rahatını bekliyosun ki.boş boğaz vereceğim diyorsun zaten öyle satılıyor ve aşırı ses yapıyorlar.hem yakıtı hem cebini üzer.o ustada sallamış.
    ustam cebimi yaksın zaten 3 kurus para alıyoruz onuda mezara götürecek değilz ki zaten bizim amacımız hızlı giden bişeye binmek değil. yapılan hızdan daha fazla hız wermek

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş altındaki cup neyin rahatını bekliyosun ki.boş boğaz vereceğim diyorsun zaten öyle satılıyor ve aşırı ses yapıyorlar.hem yakıtı hem cebini üzer.o ustada sallamış.
    ustam gecenlerde egsoz koptu 90 zor diyen motor 110 ları gördü 20 km fark etti su an dişli takımını değiştirdim 120 rahat grüüyor egsozu da acarsam 130/140 bana yeter
    zekeriyaimam bunu beğendi.

  19. #19

    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    150-100-49cc
    Boş egzoz alt devirleri öldürür yakıtı arttırır vs vs


    Dediğim Gibi şuan alüminyum olan jantlar varsa tel jant alın

    Daha hafifler çünkü motor daha rahatlar ve iyi gidebilir

    Açık hava filtresi takın daha iyi nefes almak gibi düşünün


    Shark vb markaları olan egzozlardan alın

    Arka çanta demirini sökün mesela hafifler daha rahat yol alır.


    Size bunları öneririm. Boş egzoz affedersiniz istemesenizde apaçi görüntüsü ve sesi verecektir. Hem itibarınıza hem çevreye yazık

    Dediklerimi yapmanız yetecektir

  20. #20
    Grumpy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Zaten muhendısler bu motor uzun yolda sıser ama bız yıne de pıyasaya surelım demısler. Araba-motosıklet farketmıyor, o kulak kemıren, kafa .... her turlu sesı duydugumda muzık sesı dahıl acayıp sovuyorum.
    Osm@n bunu beğendi.


    BLUE MOTOR
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)