Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

hasar kaydı sigortadan para almak için şişirilmiştir yalanı !!!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    fkambay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cb125e-mt 03 -cbr 250-ybr125-pcx125
    Herkese merhaba forum arkadaşlarım.

    Yaklaşık 1 aydır 2. el yüksek cc motosiklet ya da otomobil bakıyorum artık sürekli hergün hasar kayıtsız ya da az hasar kayıtlı araç aramaktan beynim sulandı.

    incelediğim çoğu araçtan Örnek veriyorum şöyle keriz düdükleme yalanı görüyorum..

    tamamen örnektir mübala vardır

    "sadece ön tamfon değişiktir. kaskosu olduğundan serviste hasarı abartılarak 40.000 tl dolayında bir hasar çıkıyor ama dediğim gibi sadece ön tampıon. eyirbegler açmamıştır"

    Bu yalanı yiyip araç alan var mı bilmiyorum illa ki vardır amacım bir kaç kişiyi bu tür yalanlara inanmamalarını sağlamakır.

    Şİmdi içimizde mutlaka bu yalanları ilana yazıp aracını satmak isteyen birileri çıkıp "ya niye öyle diyorsun ağır hasarlı araç olamaz mı ölsün mü bu araçlar " diye beni yargılamak isteyenler olacaktır diye söylüyorum bunu. Ağır hasarlı araç alınmaz mı niye alınmasın ama satıcı dürüstse alınır sen gidip sadece ön tamponu değişti ama 40 bin TL ağır hasar kayıtlı sigortadan para almak için yaptık diye yalan söylersen alacağım varsa da almam o arabayı ya da motosikleti senden dürüst ol canımı ye..

    Sigorta şirketleri kesinlikle keriz değil hatta 10 bin TL lik bi hasarı düşürmek için elinden geleni yapar ekspertizler.

    LÜTFEN SİGORTADAN PARA ALMAK İÇİN HASAR KAYDI ŞİŞİRİLMİŞTİR yalanlarına inanmayın arkadaşlar..
    mhmtesk, EmreKocyigit ve Olgun28 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    İyi diyorsun da hocam bazen araçta tek parça boya olup ölümlü kaza olduğunda buna bağlı hasar büyük çıkabiliyor, yanlış bilmiyorsam. Doğru bilenler düzeltsin lütfen bir hatam varsa.

  3. #3

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Sigorta şirketleri keriz değil mi?
    Peki siz 'andiz' nedir bilirmisiniz??
    Sadece yan yatıp 20 bin tl hasar kaydı olan çok tanıdığım var.. Bu işi yapanda çok malesef...

    Genelde sigorta şirketi değil şahıs fiyatı şişirir...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------

    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi diyorsun da hocam bazen araçta tek parça boya olup ölümlü kaza olduğunda buna bağlı hasar büyük çıkabiliyor, yanlış bilmiyorsam. Doğru bilenler düzeltsin lütfen bir hatam varsa.
    Haklısınız. Bi punto alcaktım 22bin tl, hasar kaydı 55 bin tl. Yayaya çarptığı özel hastane masrafı ödendiği söyleniyordu,öyleydide.

  4. #4
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Arkadaşım 1 sene önce 2 el citroen c3 almıştı hafif önden kazalı diye aracı expertize sokmak istemiş olur demişler nitekim gidilen expertiz arabayı satan adamların tanıdığıymış ve aracı çok birşeyi yok önden hasarlı diye arkadaşa itelemişler neyse arabayı almış bizimkide arabaya bakıyorum bi yamukluk var gibi bunu arkadaşıma soyledim yok sana öyle geliyordur falan diye sonra tamirci olan arkadaşımız var onu çağırdık geldi arabaya uzaktan bi baktı takla atmış bu araba dedi dirseklerden düzeltilmiş dedi sonra 2 gün sonra motorda sıkıntı çıktı araç sahibini aradı adam ilkten umursamadı sonra ne yaparız derken expertize sokulan yere gittik ve şikayetçi davacı olacağımızı söyledik aynı günün akşamı aracı satan adam aradı yarın gelin aracı sizden alalım dediler ve aracı geri verdi

  5. #5

    Üyelik
    10 Aralık 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    joymax 250, R25 mat gri
    Sonra niye bu millet keriz gibi bu fiyatlara sıfır araç alıyor diyorsunuz. Ne yapıcaz abi bu nedir yemin ediyorum @ayzek i okurken içim daraldı.
    jimi_hendrix bunu beğendi.

  6. #6

    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    (Şuan Motorsuz)
    Selamın aleyküm iyi forumlar herkeze ben mesajımı buraya yazayım herkezin aklında bulunsun belki biri okuyupta doğruymuş böyle yapmalıyım diye bilir.
    Alacağınız motorun yetkili servisine veya güvendiğiniz bi servise götürerek expertiz yaptırıp öyle alabilirsiniz expertiz ücretleri ise şöyle
    Motorsikletler için; En az 135 en fazla 600 tl expertiz fiyat belirlemede ise çıkan kaza tutarının %1,5'i Araç sahibinede Söylediklerinin dışında herhangi bişey çıkarsa expertiz ücreti size aittir derseniz belki expertiz ücretini bile ödemeye bilirsiniz.

    Not:50-75 arası bir ücretle expertiz raporunu yazılı olarak alabilirsiniz ben almanızı öneririm. arkadaşım aldığı motoru experden geçirdi bi sorun gözükmedi ama satış işleminden sonra evine gittiğinde jantın yamuk olduğunu ve motorun yağ akıttığını gördü. expertiz raporunu almadığı için servisi mahkemeye veremedi.

  7. #7
    Felis Leo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2013
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    HHH
    Merhaba, ilk önce hasar kaydına hangi masraflar giriyor bunu öğrenmek gerekiyor, eğer sağlık giderleri vs. de giriyorsa para miktarı tamir giderleri ile birlikte yüksek çıkabilir fakat onun dışında servisin fiyatı şişirmesi martaval, artık sigorta experleri kılı kırk yararak pazarlık yapıyor.

  8. #8
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Bu işler genelde %50 %50 kusurlu olunca yapılıyor
    Adam cebimden fazla para cikmasin diye ustaya fiyat i şişir cebimizdem para çıkmasın der
    Ve fiyat 2 kati çıkar
    Motosiklet işinde cok olur bu olay çünkü exper kıyaslama yapacak birşey bulamaz ve s.s. parayi kabul eder ve öder

    Ha bu arada çiziksiz motor arayanlarin yüzünden motoru millet gidip komple boyatiyor çiziksiz diye alıyor kendini kurnaz zannedenler
    Yani piyasanin böyle olmasının sebebi alıcılar yani küçücük cizigi olani pert muamelesi yaparlar sonuç bu

  9. #9

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Sigorta şirketinden para almak kadar kolay bişey yok. Heleki aynı araç ve modelden bir hasarlı bir hasarsız var ise tadından yenmez bu işi yapanlar için..
    fearlesboyy bunu beğendi.

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    xmax_250 ABS 2015 + Sepetli 52 litre
    Kusura bakmayında hasarsız darbesiz araç arıyoruz cular oldukça bu adamlar bu işleri hep yapacaklar hep yapacaklar

    10 yaşında boyasız şahin arayanlarmı dersin ohooo bitermi bu işler

  11. #11
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    keske bu işi bilenlerde konussa.evet kardeşim insanlar öyle bir şişiriyorkı rakamları sız bıle ınanamazsınız.örnek 2016 r25 13 bın tl lık masraf yazmıs eksper gıdıp baktıgınızda en ufak mınıcık cızıgı bıle degısım yazmıs ama baska zaman kırıgı bıle tamır yazabılıyorlar.mesela yanlıs bılmıyorsam cbr 250r egsoz 2 bın civarı adam bunu almıyor hafıf ezık sıgortadan 2 bını alıyor gıdıp cakma 250 tl lık egsoz takıyor yada işi halledık ezık ezık kulllanabılıyor.(tabi bunun para ödeme kısmınıda bır şekilde çözüyor anlayan anladı )40. bin icin bir sey diyemem ama 2015 z800 de 21 bin tl lık hasar görünüp sadece ön çamurluk ve far yan grenajının kırık oldugunu gördüm.bunların hepsi karsılık adamlar sigortadan para almak ıcın akıl almaz yöntemler buluyor tabı kendılerıncde onlarda haklı bı tl lık motora 1400 sıgorta cıkarsa olacagı bu.

  12. #12
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Hacim sen ne zannediyorsun bu isleri.. tam bir rant merkezi... Skoda octaviami bakima goturdugumde kulaklarimla duydum yine bir octavia icin bir kaput iki camurluk ve tampon degisecek yaz 30bin tl dedi adam telefonda..yil 2013...

  13. #13

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    keske bu işi bilenlerde konussa.evet kardeşim insanlar öyle bir şişiriyorkı rakamları sız bıle ınanamazsınız.örnek 2016 r25 13 bın tl lık masraf yazmıs eksper gıdıp baktıgınızda en ufak mınıcık cızıgı bıle degısım yazmıs ama baska zaman kırıgı bıle tamır yazabılıyorlar.mesela yanlıs bılmıyorsam cbr 250r egsoz 2 bın civarı adam bunu almıyor hafıf ezık sıgortadan 2 bını alıyor gıdıp cakma 250 tl lık egsoz takıyor yada işi halledık ezık ezık kulllanabılıyor.(tabi bunun para ödeme kısmınıda bır şekilde çözüyor anlayan anladı )40. bin icin bir sey diyemem ama 2015 z800 de 21 bin tl lık hasar görünüp sadece ön çamurluk ve far yan grenajının kırık oldugunu gördüm.bunların hepsi karsılık adamlar sigortadan para almak ıcın akıl almaz yöntemler buluyor tabı kendılerıncde onlarda haklı bı tl lık motora 1400 sıgorta cıkarsa olacagı bu.
    Z800 örneğindeki gibi zamanında bi motor almıştım. Cok yüksek hasar kaydı vardı değişen yok, boyada sadece depoda lokal vardı. Ama fiyatı da bedavaydı.

    Kol cıkaran makineyi kamyon altına atanmı, kasko var diye uçurumdan atanmı. Bu gözler neler gördü.
    fearlesboyy bunu beğendi.

  14. #14
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z800 örneğindeki gibi zamanında bi motor almıştım. Cok yüksek hasar kaydı vardı değişen yok, boyada sadece depoda lokal vardı. Ama fiyatı da bedavaydı.

    Kol cıkaran makineyi kamyon altına atanmı, kasko var diye uçurumdan atanmı. Bu gözler neler gördü.
    z800 verılen rakamı bır duysaız r25 parasınaydı ama motor kullandım gercekten cok harıkayd...

  15. #15

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    z800 verılen rakamı bır duysaız r25 parasınaydı ama motor kullandım gercekten cok harıkayd...
    R25? Ben 21 bin tl hasar kaydından bahsediyorum.

  16. #16

    Üyelik
    10 Ağustos 2013
    Şehir
    Aliağa
    Motosikleti
    <<yeni sahibine hayırlı olsun>>TVS Apache RTR 150
    hyundai accent ile karda yokuş aşağı kayarak iki araca 20 km hızla sürttürüp bir araca arkadan yaslayarak durdur... ön tampon değişmeliydi, radyatörde iğne ucu gibi bir delik vardı, kaputun uç kısmında hafif ezilme, sağ iki kapıda hafif çizilme vardı... aracı pert ettiler... elimize aracın değerinin çok çok altında bir para verip yolladılar... o aracı muhtemelen en fazla 2 3 bin TL masrafla tamir edip o ağır hasar kayıtlı halde satmışlardır... arabada hiçbir şey yoktu...

    şu anda kullandığım c3 'ü de bu şekilde aldım... uygun fiyata aldım uygun fiyata satıyorum... birazcık cesaret ve bilgi meselesi... istismara çok açık bir konu ağır hasar kayıtları...

    belki sadece tampon değişmiştir ama kaldırıma çıkıp şanzuman motor dağıttıysa hasar 30 bin olur...

  17. #17

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Selamlar,

    Bu işlerin çözümü ile ilgili uzun süre proje çalışmalarının içinde olan biri olarak şehir efsaneleri dışında olayın rasyonalitesini ortaya koymak için yazıyorum.

    1) Otomobil materyal olarak formasyon değiştirmiştir. Yani bundan bir 10 yıl once xenon far ortalarda yokken far atıyorum bugunun parasıyla 250 TL iken şuanda 1.500-4500 TL arasında değişiyor. Yanlış duymadınız 1 far 4.500 TL.. ( Yani bir D segment ve üstü arabanın iki far kırması 9 bin TL işçilik koy 10 bin tL arabada fiziksel birşey varmı yok

    2) Sigorta eksperlerinin otomotibilin tüm teknik speklerine hakim olması mümkün değil. Eksper gidiyor önüne bir ön ekspertiz raporu koyuyorlar diyorlarki radyatör zarar görmüş, şu bu zarar görmüş, amortisör patlak falan filan çıkmış hasar 30 bin TL ye . Eksperin her parçadaki detayı görmesi ve test etmesi mümkünmü tabiki değil ( kötü niyetide katarsanız servis istedigi kadar hasar yazabilir ) Eksperin yapacağı tek şey parça fiyatları doğrumu ve gözle görünen gerçekten bir kotu niyetki şişirme varmı ama buradada en fazla meselenin teknik olarak %20 sine hakim olabilirsinz.

    3) Yedek parça fiyatları meselesi şimdi otomotibllerin üretilirken bantlarda kullandıkları marka örn. VW valeo marka ürün kullanıyor servisinde vw marka kutudaki ( valeo parça) 800 TL ilen aynı parça valeo kutusunda 275 TL bakın muadil demiyorm aynı parça arasındaki fark bu diyorum. Ben bir markanın farı ile ilili 1250 TL ve 3.500 TL gibi aynı parça için iki ayrı fiyatı gördümm şahsen.. Yani yedek parçada özellikle araba yeniyse olay bitmiştir markanın yetkili servisin kucağındasınız

    4) Arabalar artık elektronik ve kit halinde değiştirilen parçalardan oluşuyor bu nedenle bir arabada fiziksel olarak 40 bin tL hasar çıkması artık çok abartılacak birşey değil. Ha bu hasar 20 yaşında bir arabada çıkıyorsa orada fiziksel olarak ciddi bir hasar vardır diyebiliriz.

    5) Gerçekten 40 bin TL hasar olan bir arac atıyorum PAssat 5.20 d BMW ise o arabada hiçbirşey yoktur. 100 bin liranın üzerinde piyasa değeri olan bir aracın tek tek parça rayici 500 bin TL nin üzerinde olabilir.

    6) Servis şişiriyormu dibine kadar şişiriyor Bundan emin olun. Sigorta şirketleri her yıl milyarlarca TL hasar ödüyorlar. Bunun nedeni sigorta şirketlerinin otomotivcilerden otomobil konusunda çok çok geriden gelmeleridir. İstatistiksel çalışmalar bir işe yaramaz. Örn. 2013 model renault clionun ön çamurluk değişim / yenileem maliyeti ile 2017 arasında %200 lük bir artış koyar marka bunu bilerek yapar satış sonrasında para kazanmak için sigorta şirketide debelenir durur ama yapacağı birşey yoktur.

    7) Çözüm nedir? Çözüm avrupa ülkelerindeki gibi matematik uygulamalardadır. Bunlar büyük projelerdir. Ancak Türk sigorta şirketlerinin yöneticileri maalesef bu meseleleri anlayamayacak kadar ne bilgi nede fikir sahibidir. 2015 yılındaki 2 milyar tl lik trafik sigorta zararı bundan olmuştur. Sigorta şirketlerinin otomobil markalarıyla ilişkisi ve hasara yaklaşımı tamamen değişmelidir. İstersen bin tane eskper gönder sahada teslim olduğun sürece yapacak birşey yok. Aslında çözüm var ama çözüm için markaları deşifre etmeleri gerekiyor avrupada bu yapılıyor. Yani bir markanın xenon farının Türkiyede 3.500 TL olmasının cezasını sigorta şirketi ve sigortalı çeker. Kimse sormaz bu mal 3.500 TL eder mi? Haa ediyorsa o zaman o malı satın alan adama diyeceksinki senin arabanın farı 3.500 TL sen 15 bin tL kasko bedeli ödeyeceksin. Sizce ödermi? Ödemez O arabayıda almaktan vazgeçer. Avrupalı böyle çözmüş sorunu. Daha çok detay varda ben burada keseyim.

    Özeti şu her 40 bin tL lik hasar büyük hasar anlamına gelmez. d segmenti bir araba için çekirdektir.bu..
    ayzek, crxforever ve sarpgray bunu beğendiler.

  18. #18
    Taner YILMAZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Sırasıyla: Hyo GT250R, YAMAHA R1, HONDA 1000 RR,
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Bu işlerin çözümü ile ilgili uzun süre proje çalışmalarının içinde olan biri olarak şehir efsaneleri dışında olayın rasyonalitesini ortaya koymak için yazıyorum.

    1) Otomobil materyal olarak formasyon değiştirmiştir. Yani bundan bir 10 yıl once xenon far ortalarda yokken far atıyorum bugunun parasıyla 250 TL iken şuanda 1.500-4500 TL arasında değişiyor. Yanlış duymadınız 1 far 4.500 TL.. ( Yani bir D segment ve üstü arabanın iki far kırması 9 bin TL işçilik koy 10 bin tL arabada fiziksel birşey varmı yok

    2) Sigorta eksperlerinin otomotibilin tüm teknik speklerine hakim olması mümkün değil. Eksper gidiyor önüne bir ön ekspertiz raporu koyuyorlar diyorlarki radyatör zarar görmüş, şu bu zarar görmüş, amortisör patlak falan filan çıkmış hasar 30 bin TL ye . Eksperin her parçadaki detayı görmesi ve test etmesi mümkünmü tabiki değil ( kötü niyetide katarsanız servis istedigi kadar hasar yazabilir ) Eksperin yapacağı tek şey parça fiyatları doğrumu ve gözle görünen gerçekten bir kotu niyetki şişirme varmı ama buradada en fazla meselenin teknik olarak %20 sine hakim olabilirsinz.

    3) Yedek parça fiyatları meselesi şimdi otomotibllerin üretilirken bantlarda kullandıkları marka örn. VW valeo marka ürün kullanıyor servisinde vw marka kutudaki ( valeo parça) 800 TL ilen aynı parça valeo kutusunda 275 TL bakın muadil demiyorm aynı parça arasındaki fark bu diyorum. Ben bir markanın farı ile ilili 1250 TL ve 3.500 TL gibi aynı parça için iki ayrı fiyatı gördümm şahsen.. Yani yedek parçada özellikle araba yeniyse olay bitmiştir markanın yetkili servisin kucağındasınız

    4) Arabalar artık elektronik ve kit halinde değiştirilen parçalardan oluşuyor bu nedenle bir arabada fiziksel olarak 40 bin tL hasar çıkması artık çok abartılacak birşey değil. Ha bu hasar 20 yaşında bir arabada çıkıyorsa orada fiziksel olarak ciddi bir hasar vardır diyebiliriz.

    5) Gerçekten 40 bin TL hasar olan bir arac atıyorum PAssat 5.20 d BMW ise o arabada hiçbirşey yoktur. 100 bin liranın üzerinde piyasa değeri olan bir aracın tek tek parça rayici 500 bin TL nin üzerinde olabilir.

    6) Servis şişiriyormu dibine kadar şişiriyor Bundan emin olun. Sigorta şirketleri her yıl milyarlarca TL hasar ödüyorlar. Bunun nedeni sigorta şirketlerinin otomotivcilerden otomobil konusunda çok çok geriden gelmeleridir. İstatistiksel çalışmalar bir işe yaramaz. Örn. 2013 model renault clionun ön çamurluk değişim / yenileem maliyeti ile 2017 arasında %200 lük bir artış koyar marka bunu bilerek yapar satış sonrasında para kazanmak için sigorta şirketide debelenir durur ama yapacağı birşey yoktur.

    7) Çözüm nedir? Çözüm avrupa ülkelerindeki gibi matematik uygulamalardadır. Bunlar büyük projelerdir. Ancak Türk sigorta şirketlerinin yöneticileri maalesef bu meseleleri anlayamayacak kadar ne bilgi nede fikir sahibidir. 2015 yılındaki 2 milyar tl lik trafik sigorta zararı bundan olmuştur. Sigorta şirketlerinin otomobil markalarıyla ilişkisi ve hasara yaklaşımı tamamen değişmelidir. İstersen bin tane eskper gönder sahada teslim olduğun sürece yapacak birşey yok. Aslında çözüm var ama çözüm için markaları deşifre etmeleri gerekiyor avrupada bu yapılıyor. Yani bir markanın xenon farının Türkiyede 3.500 TL olmasının cezasını sigorta şirketi ve sigortalı çeker. Kimse sormaz bu mal 3.500 TL eder mi? Haa ediyorsa o zaman o malı satın alan adama diyeceksinki senin arabanın farı 3.500 TL sen 15 bin tL kasko bedeli ödeyeceksin. Sizce ödermi? Ödemez O arabayıda almaktan vazgeçer. Avrupalı böyle çözmüş sorunu. Daha çok detay varda ben burada keseyim.

    Özeti şu her 40 bin tL lik hasar büyük hasar anlamına gelmez. d segmenti bir araba için çekirdektir.bu..

    Bu yorumu, 2012 model Kuga aracımın 8000 TL'lik hasar kaydını duyunca pert muamelesi yapan Orçonun göZüne sokmak isterdim.
    Korkarak yaşıyorsan eğer sende hayatı seyredenlerdensin..

  19. #19
    okan4037 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    2013 Yamaha WR 125 R
    Öncelikle bu işlerden anladığım kadarıyla yardımcı olacağım;

    1- yayaya çarpma direğe çarpma karşı tarafa hasar verip sigortadan ödeme yapılsa dahi, sms ile göndeirlen hasarın sonundaki gelen tutar sadece o arabanın kaza masrafıdır., karşı tarafın aracı yapılmıştır vs vs inanmayın.

    2- sigortadan para alma diye millet birbirine yutturuyor binde bir ihtimal haricinde öyle bısey sozkonusu değil, eksperler emin olun masrafı azaltmak için herşeyi yapıyorlar, ancak parçalar pahalı.

    3- c segmenti bir araç için şu anda 5 ile maksimum 10 bin arasında hasar kaydı kabul edilebilir, d segmenti ise en fazla 15-20 bin olarak kabul edilebilir benim gözümde. daha fazlası hem satımı zor olacaktır hemde çok riskli olacaktır. tabi darbe aldığı nokta yürüyen ise koşarak uzaklaşılması lazım

  20. #20
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    Mesela ilandaki gsr resmen hurda olmasi gerek şase boyundan kopmus resmen simdi arac sahibine motorun parasini odemislerdir plakadada notor kadar hasar olur sirf şase 5-6 bin den aşaği degildir
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...99133628/detay

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------

    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25? Ben 21 bin tl hasar kaydından bahsediyorum.
    Yani odedigim z800 r25 fiyatina satiliyordu demek istedim.ha alirmisinz derseniz bu tamamen tercih meselesi bir yerde piyasasi 30 bib tl lik bir motor diger tarafdada yururu sıkintisiz 21 bin tl lik hasar kayitli ayni model z800


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)