Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

HONDA CBR 250 R 2011 STATÖR ARIZASI

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    Merhaba forumda yeniyim. yaklaşık 4 ay önce aldığım cbr 250 1.5 ay sorunsuz bindikten sonra akü sıkıntı vermeye başladı üzerindeki orj. yuasa akü. bölgemdeki tanıdığım motorcuya götürdüm akü değişecek dedi akü değiştik 1 ay geçmedi tekrar akü sürekli bitiyor motor şarj etmiyordu. sorunun konjektör mü akümü olduğunu anlamaya çalışırken en sonunda motorcum statörü açtı ve 4 parçanın yandığını gösterdi ve bana ortalama 500 tlye patlayacağını söyledi. şimdi sevgili arkadaşlar değerli abilerim;
    1. neden bu arızayı verir. 2. statör için en uygun fiyatı nereden alabilirim. 3. bu arıza tekrarlarmı? tekrarlamaması için ne yapabilirim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
    levend84 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı kemal_hilal1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba forumda yeniyim. yaklaşık 4 ay önce aldığım cbr 250 1.5 ay sorunsuz bindikten sonra akü sıkıntı vermeye başladı üzerindeki orj. yuasa akü. bölgemdeki tanıdığım motorcuya götürdüm akü değişecek dedi akü değiştik 1 ay geçmedi tekrar akü sürekli bitiyor motor şarj etmiyordu. sorunun konjektör mü akümü olduğunu anlamaya çalışırken en sonunda motorcum statörü açtı ve 4 parçanın yandığını gösterdi ve bana ortalama 500 tlye patlayacağını söyledi. şimdi sevgili arkadaşlar değerli abilerim;
    1. neden bu arızayı verir. 2. statör için en uygun fiyatı nereden alabilirim. 3. bu arıza tekrarlarmı? tekrarlamaması için ne yapabilirim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
    Kardeşim aşağıdaki linke bakıver;


    http://www.dokuyucu.com.tr/asp/produ...CBR-250-STATOR
    xcom bunu beğendi.

  3. #3
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    Alıntı kemal_hilal1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba forumda yeniyim. yaklaşık 4 ay önce aldığım cbr 250 1.5 ay sorunsuz bindikten sonra akü sıkıntı vermeye başladı üzerindeki orj. yuasa akü. bölgemdeki tanıdığım motorcuya götürdüm akü değişecek dedi akü değiştik 1 ay geçmedi tekrar akü sürekli bitiyor motor şarj etmiyordu. sorunun konjektör mü akümü olduğunu anlamaya çalışırken en sonunda motorcum statörü açtı ve 4 parçanın yandığını gösterdi ve bana ortalama 500 tlye patlayacağını söyledi. şimdi sevgili arkadaşlar değerli abilerim;
    1. neden bu arızayı verir. 2. statör için en uygun fiyatı nereden alabilirim. 3. bu arıza tekrarlarmı? tekrarlamaması için ne yapabilirim. Şimdiden çok teşekkür ediyorum.
    hocam öncelikle geçmiş olsun.. aynı sıkıntı bende de oldu.. her cbr 250 r da olmasa da bazı cbr 250 lerde kronik demeyelim, ama kroniğe yakın bi statör sıkıntısı var.. bende son kurban bayramından 3 hafta önce yakmıştım statörü.. aynı şekilde aküden sanıp aküyü yeniledim tek marşta aldı oh be falan derken 1 saat sonra beykoz sahilde seyir halinde iken önce gösterge ardından far sonra enjeksiyon kesti aha dedim statör gitmiş. honda servislerde en son ellerinde yoktu fiyatıda 375tl gibi bi fiyat çekmişlerdi levend84 kardeşimiz linki vermiş bende ordan almıştım orjinal üründür. tavsiye ederim.. ayrıca o ustaya bi daha gitme çok fiyat çekmiş.. honda servisin elinde olmadığı bana en az kesin olmayan 3 hafta ve daha fazla bekleme süresi verdiği için ben o kadar bekleyemem parçayı ben bulacağım siz takın işçilik neyse vereyim demiştim.. yağ filtresi ve hava filtesi işçilik dahil 120 küsür tutmuştu faturayı atarım bi ara..

    sargının telleri vernik ile çevrilidir aslında ve elektriği direkt üreten ve en çok ısınan parçalardan birisi maalesef statör. uzun yola çıktığında yada aşırı sıcaklarda motoru 15-20 dk dinlendirmeni tavsiye ederim. muhakkak ara ara da motoruna ölçüm yaptır akımda sıkıntı var mı diye statör konjektör akü.. başka bir durum yok. umarım faydalı olmuştur.
    levend84 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    lenend84
    hocam çok sağolun. orjinal midir güvenebilirmiyim?

  5. #5
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı kemal_hilal1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam çok sağolun. orjinal midir güvenebilirmiyim?
    Kardeşim orjinal parça,kullanabilirsin,sorun çıkartmaz...

    tek derdin bu olsun sıkma canını...

  6. #6

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam öncelikle geçmiş olsun.. aynı sıkıntı bende de oldu.. her cbr 250 r da olmasa da bazı cbr 250 lerde kronik demeyelim, ama kroniğe yakın bi statör sıkıntısı var.. bende son kurban bayramından 3 hafta önce yakmıştım statörü.. aynı şekilde aküden sanıp aküyü yeniledim tek marşta aldı oh be falan derken 1 saat sonra beykoz sahilde seyir halinde iken önce gösterge ardından far sonra enjeksiyon kesti aha dedim statör gitmiş. honda servislerde en son ellerinde yoktu fiyatıda 375tl gibi bi fiyat çekmişlerdi levend84 kardeşimiz linki vermiş bende ordan almıştım orjinal üründür. tavsiye ederim.. ayrıca o ustaya bi daha gitme çok fiyat çekmiş.. honda servisin elinde olmadığı bana en az kesin olmayan 3 hafta ve daha fazla bekleme süresi verdiği için ben o kadar bekleyemem parçayı ben bulacağım siz takın işçilik neyse vereyim demiştim.. yağ filtresi ve hava filtesi işçilik dahil 120 küsür tutmuştu faturayı atarım bi ara..

    sargının telleri vernik ile çevrilidir aslında ve elektriği direkt üreten ve en çok ısınan parçalardan birisi maalesef statör. uzun yola çıktığında yada aşırı sıcaklarda motoru 15-20 dk dinlendirmeni tavsiye ederim. muhakkak ara ara da motoruna ölçüm yaptır akımda sıkıntı var mı diye statör konjektör akü.. başka bir durum yok. umarım faydalı olmuştur.
    teşekkr ederim. tabiki çok faydalı oldu. fakat bu sorunu neden yaptı ve tekrarlarmı hala aklmda soru işareti

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:46 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim orjinal parça,kullanabilirsin,sorun çıkartmaz...

    tek derdin bu olsun sıkma canını...
    eyvallah. yüreğime su serptin desem yeri.. teşekkürler..
    levend84 bunu beğendi.

  7. #7
    xcom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Nc 750s
    hocam her şeyin bir ömrü var benim motor 2013 model 0km almıştım ve statör yaktığımda tam 3 sene olmuştu 39 bin km de idim. pek normal değil ama servisten edindiğim bilgiye göre bazı cbr 250 lerde yapıyor tamamen şans işi demişti.. @sokollu var ferhat onda da olmuştu..

  8. #8

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam her şeyin bir ömrü var benim motor 2013 model 0km almıştım ve statör yaktığımda tam 3 sene olmuştu 39 bin km de idim. pek normal değil ama servisten edindiğim bilgiye göre bazı cbr 250 lerde yapıyor tamamen şans işi demişti.. @sokollu var ferhat onda da olmuştu..
    anladığım kadarıyla ve sizin yasadığınız tecrube ile tsmamen şans...
    inşallah bu sefere şanslı olrum.. eyvallah hocam saolun...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:54 ----------

    parçça sıfır olarak hiçbiyerde yok. bakalım istanbulda buldum 2016 motordan çıkma kazalı motordan. inşallah pişman olmam...

  9. #9

    Üyelik
    08 Ekim 2016
    Motorlarda statör de mi varmış ya?
    Statör ne ola ki?

  10. #10
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    Alıntı kemal_hilal1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anladığım kadarıyla ve sizin yasadığınız tecrube ile tsmamen şans...
    inşallah bu sefere şanslı olrum.. eyvallah hocam saolun...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:54 ----------

    parçça sıfır olarak hiçbiyerde yok. bakalım istanbulda buldum 2016 motordan çıkma kazalı motordan. inşallah pişman olmam...
    sizin motorunuz kaç km de yaptı bunu acaba merak ettim şimdi parça ömrünü_?
    I live my dream life.

  11. #11

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    Alıntı MoRFy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sizin motorunuz kaç km de yaptı bunu acaba merak ettim şimdi parça ömrünü_?
    hocam ben 57 binde aldım daha önce böyle birşey yaptımı bilmiyorum. ama sanmıyorum. çünkü tanıdık olduğu için bilirdim. şuan 61 binde bu arızayı çıkardı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

    Alıntı ÖmersizOlmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorlarda statör de mi varmış ya?
    Statör ne ola ki?
    (yalnış biliyorsam abilerim düzeltsin)
    statör motor bloğunun iç yan kısmında ( en azından benim motorda) motorun devir vererek bobinleri çevirerek sürdünmeden çıkan elektriği konjektöre iletir konjektör elektriğin ampreini voltajına ayar çeker ve oda aküye iletir. benim bildiğim kadarıyla statör dediğimiz (beni yolda bırakan) ilk bahsettiğim motor bloğunun içinde bulunan parça.

  12. #12

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı ÖmersizOlmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Statör ne ola ki?
    https://m.youtube.com/watch?v=8ZTKp8sYets



    Sargı şeklinde bakır tellere ve nüveye sahip olup , volant tasında bulunan güçlü mıknatıs ile flört ederek elektrik akımı üreten dairesel yapıda bir üreteç , bir nevi jeneratör dinamo...

  13. #13
    MoRFy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    HONDA CBF 600 - BMW R25/3
    kemal_hilal1;4088251]hocam ben 57 binde aldım daha önce böyle birşey yaptımı bilmiyorum. ama sanmıyorum. çünkü tanıdık olduğu için bilirdim. şuan 61 binde bu arızayı çıkardı
    3-5 binde bisürü arıza veren motorları duyduktan sonra 61.000 iyi gibi geldi

  14. #14

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    O tamirciden uzaklaş, kaç 500 tl nedir. Sardırılabiliyor bu parça bilgin olsun.

  15. #15

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    çok şükür istanbul da 2016 model kazalı motordan sıfır çıkardık 250 liraya hallettik. şimdi bir şarj ediyo manyak )))

  16. #16
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    Arkadaş sarılamıyor mu tekrar bu parça ? o kadar para vermeye ne gerek var. Kendin bile sarabilirsin hatta tur sayısı telin kalınlığını ve uzunluğunu öğrendikten sonra tekrar vernikle kapatılır diye düşünüyorum.

  17. #17

    Üyelik
    03 Şubat 2017
    Motosikleti
    honda cbr 600 f
    abicim onu kim nerden bilsin.haklı olabilirsn ama o telaşe ile hiçte aklıma gelmedi. parçayı değiştik sorun falan kalmadı

  18. #18
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı xcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam öncelikle geçmiş olsun.. aynı sıkıntı bende de oldu.. her cbr 250 r da olmasa da bazı cbr 250 lerde kronik demeyelim, ama kroniğe yakın bi statör sıkıntısı var.. bende son kurban bayramından 3 hafta önce yakmıştım statörü.. aynı şekilde aküden sanıp aküyü yeniledim tek marşta aldı oh be falan derken 1 saat sonra beykoz sahilde seyir halinde iken önce gösterge ardından far sonra enjeksiyon kesti aha dedim statör gitmiş. honda servislerde en son ellerinde yoktu fiyatıda 375tl gibi bi fiyat çekmişlerdi levend84 kardeşimiz linki vermiş bende ordan almıştım orjinal üründür. tavsiye ederim.. ayrıca o ustaya bi daha gitme çok fiyat çekmiş.. honda servisin elinde olmadığı bana en az kesin olmayan 3 hafta ve daha fazla bekleme süresi verdiği için ben o kadar bekleyemem parçayı ben bulacağım siz takın işçilik neyse vereyim demiştim.. yağ filtresi ve hava filtesi işçilik dahil 120 küsür tutmuştu faturayı atarım bi ara..

    sargının telleri vernik ile çevrilidir aslında ve elektriği direkt üreten ve en çok ısınan parçalardan birisi maalesef statör. uzun yola çıktığında yada aşırı sıcaklarda motoru 15-20 dk dinlendirmeni tavsiye ederim. muhakkak ara ara da motoruna ölçüm yaptır akımda sıkıntı var mı diye statör konjektör akü.. başka bir durum yok. umarım faydalı olmuştur.
    Tüm motorlarda olabilen bişey bu statör arızası. durduğu yerden de olabiliyor. Okuldan birisinin motorunu otoparka bıraktık. 1 hafta sonra almaya geldğinde motor çalışmadı, onun da statör yanmış durduğu yerden.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler