Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Cross Yerleri

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Selamlar. Şehiriçi olsun, şehirlerarası olsun böyle yol kenarlarında boş araziler oluyor hani böyle ot çöp küçük çalıların olduğu. Oralarda cross motosiklet ile kafamıza göre sürüş yapabiliyor muyuz ya da sizler sadece adı cross pisti falan olan yerlerde mi cross yapıyorsunuz?
    Her böyle yerin yanından geçerken aklıma geliyor şuradan motosikletle bi tur atsaydım falan diye de bi sorayım burada dedim.
    Teşekkürler
    Cars are so boring.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    superboycu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Ekin meyve sebze yani bahce değilse çitle çevrili değilse birine ayit değilse tabiki sürebilirsin yoksa cross un bi anlamı kalmaz hergün aynı pist sıkar bir süre sonra.

  3. #3
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Hadımköy taraflarında pist var. Ayrıca izmit taraflarında da var. Ancak nerde ikamet ettiğini yazarsan sana çıkıp kafana göre hoplayıp zıplayıp düşebileceğin yerleri yazabilirim.

  4. #4
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Her spor motosiklet pistte kullanılmıyo sonuçta dağlarda taşlardaydık bir zamanlar, çevredeki dağların, orman yollarında patikalarda sürüyordyk. Arazi devletin arazisiyse ve giriş yasak değilse her yere girilir.

  5. #5
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Benelli TnT 250, Hyosung GT250-R
    bizim burda şehir içi yollar da kros pisti sayılır

  6. #6

    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Ankara'da yaşıyorum.
    Herkese cevapları için ayrıca teşekkür ederim.

  7. #7
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Kanka ankara yolları zaten komple cross pisti gibi, sen evden motorla çık yeter, 2 sene sürmez six days yarışçısı olursun.

  8. #8
    jacob34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 03 (660)
    Dostum ancak istanbul için güzel yerler öberebilirdim. İnan ankara hakkında hiç bir bilgim yok. Netten ve diğer forumlardan bulabilirsin.
    MrMud bunu beğendi.

  9. #9
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Mondial Xtreme max & Husqvarna TE250 (OFF)
    Ankaralı endurocu bir arkadaş vardı forumda sanirim, konuyu güncel tut, o seni bulacak emin ol

  10. #10

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Afyona bu sene yeni bir cross pisti yapıldı gittim baktım gayet eğlenceli gelişmiş sürücülere de hitap eden yerleri var.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler