Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

x-Treme Max'ime Yapabileceğim Herşey

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Yasal Uyarı: Bu konu aşırı orjinallik dışıdır...


    Merhaba arkadaşlar. Mondial x-Treme Max motosikletim var. Şu an %1000 orjinal halde. Zaten şurada alalı 4 ay oldu.
    Neyse neyse sizi fazla tutmadan şöyle bir girelim mi konuya ha ne dersiniz?

    Ben diyorum ki hazır çinli varken elimde neden biraz kurcalamayayım? Bence bir bana engel olan bir şey yok

    He sen ne diyom olum açık açık konuş dediğiniz duyar gibiyim

    Böyle bana güzelinden bir egzoz he bide bu konuda acemiyim de nelerle oynayayım felan söylerseniz yeterlidir

    Zincir,buji felan da değiştiricem siz ne diyorsunuz olur mu bu iş? Yapayım mı? Deneyeyim mi?

    Hoppala bekliyorum cevaplarınızı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Apaçilik yani😂

  3. #3
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Alıntı Zabitatak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Apaçilik yani��
    Biz ona değişiklik istiyorum desek
    Ruh hastası, saykodeli, manyak, süpermanyak motorcu ;)

  4. #4
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    apacilik icin aliexpres ten bakabilirsin

    apaciparts olarak arat =)

  5. #5
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    bir x-treme max parası daha harcamaya hazırsan liste aşağıda
    - gidon topuzundan elcik koruma
    - supermoto lastik
    - airbrush desenler
    - Fmf egsoz
    - alt sakal
    - showa amortisör
    - spor ayna
    - sarı led ön far

    o kadar param yok diyorsan tankpad'e nos stickerı yapıştır geç. değişiklik olur..

  6. #6
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Gidip bu işin cılkını çıkardımdı zamanında. Okula gidio gelirken yağmurda çok kayıyo bu yea bi asfalt lastiği takayım diye başladım lastik bulamayınca ön jantı 18"e düşürdük, şastikleri hallettik. Farını beğenmemiştim zaten olmuşken güzel olsun dedik gittik mercekli xenon taktık. Az bi zaman geçti geçmedi motoruna da bi el atalım dedik. Araştırdık ettik orjinal kartere 250cclik krank sığmıyor orjinal krankla da en fazla 210cc'ye çıkarılabiliyor gene olmuşken tam olsun dedik rulman yuvalarını tornada işleyip motorun içine krankı tıkıştırdık. Karterin kaldırabileceği limitlerin üstünde olmasına rağmen bol yaratıcılık bir tutam mühendislikle 250lik silindiri de taktık. İdeal sıkıştırmayı bulana kadar sayısız conta patlattık onu da hallettik. Torka dayanamayan ve kırılan arka jantın göbeğini optimize ( çok havalı kelime ) ettik. Periyodik olarak jant teli kırıp onun da çözümünü bulduk. Arka maşa rijitliğini kaybetti söküp içine yeni burç çaktık fişek gibi oldu. Arazide gidonu kırdım gittim krom jetski gidonu taktım Canım sıkıldıkça sağının solunun rengini değiştirdim, kaplama yaptım falan onları saymıyorum. Sonuçta uğraştığımız saatlerin günlerin hesabı kitabı yok, eğlendik mi çok eğlendik. Ama deseler ki gel tekrardan çin malı motoru kurcuklayalım inan ki kabul etmem. (yalan ) O kadar ucu ucuna hesaplanarak yapılmış motorlar ki azıcık yüklemeye kalksan çinlilerin anasıyla bacısıyla akraba oluyosun.

    Fakat ne yazdım ha içimde kalmış demek sene
    SAZMAN bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mondial x treme max
    eski bir extreme max kullanıcısı olarak. extreme max'a bence fmf egzos ve showa amortisör takarsan yazık olur harcadığın paraya cc büyütme işi hakkında fikrim yok ama drumstar arkadaş biligili sanıyorum eğer ki bilgin yada tanıdığın yoksa bence bulaşma zaten son süratte yada güçte çok büyük oynamalar olamayacağı kanısındayım (şahsi düşüncem) ama uğraşmak eminim keyiflidir. bana sorarsan mitas falan yarı asfalt yarı arazi lastiği al bende mitas vardı yol tutuşunu beğeniyordum ve güzel virajlarda yatıyordum. elcik koruma yakışıyor max'a. gidon süngeri. pro taper elcik. birde bir wr görmüştüm istanbul'da üstüne kuru kafa desenli siyah folyo kaplamışlardı ama mat siyah falan kaliteli bir malzemeydi o kadar iyisini daha görmedim kaplama yapabilirsin.

  8. #8
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Oynamadan kastın görselse istediğin boyut kıyafet gibi giydirebilecegin sticker bastır reklamcilardan, haftalık değiştirirsin kafana ne eserse.

    Ha yok bi b*ka faydası olsun dersen, ilk iş git o gidonu değiştir , dedi dersin.

    O gidon o motoru tekerli tabut yapıyor, bildiğin karton.
    Gidon markası soruyorsan "orjinal" renthal.
    Kazada motor tuz buz olur, renthal'de çizik.

  9. #9
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    supermotoya çevirebilirsin, googleye yaz gör. bence olur

  10. #10
    lOğuzcanl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    x-Treme Max
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    supermotoya çevirebilirsin, googleye yaz gör. bence olur
    Evet daha motoru ilk aldığımda araştırmıştım supermoto oluyor yakışıyor da ama şu an supermoto yapmıyacağım.

    Alıntı MrMud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oynamadan kastın görselse istediğin boyut kıyafet gibi giydirebilecegin sticker bastır reklamcilardan, haftalık değiştirirsin kafana ne eserse.

    Ha yok bi b*ka faydası olsun dersen, ilk iş git o gidonu değiştir , dedi dersin.

    O gidon o motoru tekerli tabut yapıyor, bildiğin karton.
    Gidon markası soruyorsan "orjinal" renthal.
    Kazada motor tuz buz olur, renthal'de çizik.
    Evet gidon bana da güven vermiyor değiştireceğim tavsiyeniz için teşekkür ederim. Şu son günlerde askeri kamuflaj yapmayı düşünüyorum


    Alıntı guvenandac adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski bir extreme max kullanıcısı olarak. extreme max'a bence fmf egzos ve showa amortisör takarsan yazık olur harcadığın paraya cc büyütme işi hakkında fikrim yok ama drumstar arkadaş biligili sanıyorum eğer ki bilgin yada tanıdığın yoksa bence bulaşma zaten son süratte yada güçte çok büyük oynamalar olamayacağı kanısındayım (şahsi düşüncem) ama uğraşmak eminim keyiflidir. bana sorarsan mitas falan yarı asfalt yarı arazi lastiği al bende mitas vardı yol tutuşunu beğeniyordum ve güzel virajlarda yatıyordum. elcik koruma yakışıyor max'a. gidon süngeri. pro taper elcik. birde bir wr görmüştüm istanbul'da üstüne kuru kafa desenli siyah folyo kaplamışlardı ama mat siyah falan kaliteli bir malzemeydi o kadar iyisini daha görmedim kaplama yapabilirsin.
    Yani sırf uğraşmak için deniyorum zaten ne yalan söyleyeyim. Üniversiteye hazırlanıyorum o yüzden para biriktirip cc yükseltecek halim bile yok özel derslerden kafayı kaldıramıyorum zaten. Yoksa şöyle bir pulsar 200ns ve ya biraz param daha olsa CRF alır keyfime bakardım

    Alıntı drumstar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidip bu işin cılkını çıkardımdı zamanında. Okula gidio gelirken yağmurda çok kayıyo bu yea bi asfalt lastiği takayım diye başladım lastik bulamayınca ön jantı 18"e düşürdük, şastikleri hallettik. Farını beğenmemiştim zaten olmuşken güzel olsun dedik gittik mercekli xenon taktık. Az bi zaman geçti geçmedi motoruna da bi el atalım dedik. Araştırdık ettik orjinal kartere 250cclik krank sığmıyor orjinal krankla da en fazla 210cc'ye çıkarılabiliyor gene olmuşken tam olsun dedik rulman yuvalarını tornada işleyip motorun içine krankı tıkıştırdık. Karterin kaldırabileceği limitlerin üstünde olmasına rağmen bol yaratıcılık bir tutam mühendislikle 250lik silindiri de taktık. İdeal sıkıştırmayı bulana kadar sayısız conta patlattık onu da hallettik. Torka dayanamayan ve kırılan arka jantın göbeğini optimize ( çok havalı kelime ) ettik. Periyodik olarak jant teli kırıp onun da çözümünü bulduk. Arka maşa rijitliğini kaybetti söküp içine yeni burç çaktık fişek gibi oldu. Arazide gidonu kırdım gittim krom jetski gidonu taktım Canım sıkıldıkça sağının solunun rengini değiştirdim, kaplama yaptım falan onları saymıyorum. Sonuçta uğraştığımız saatlerin günlerin hesabı kitabı yok, eğlendik mi çok eğlendik. Ama deseler ki gel tekrardan çin malı motoru kurcuklayalım inan ki kabul etmem. (yalan ) O kadar ucu ucuna hesaplanarak yapılmış motorlar ki azıcık yüklemeye kalksan çinlilerin anasıyla bacısıyla akraba oluyosun.

    Fakat ne yazdım ha içimde kalmış demek sene
    deneyim konuşmuş sanırım saygılar abi

    Alıntı sven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir x-treme max parası daha harcamaya hazırsan liste aşağıda
    - gidon topuzundan elcik koruma
    - supermoto lastik
    - airbrush desenler
    - Fmf egsoz
    - alt sakal
    - showa amortisör
    - spor ayna
    - sarı led ön far

    o kadar param yok diyorsan tankpad'e nos stickerı yapıştır geç. değişiklik olur..
    tavsiyelerinizi düşüneceğim

    Alıntı antilop_skul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    apacilik icin aliexpres ten bakabilirsin

    apaciparts olarak arat =)
    Apaçilik yapmak için bunlar hep zaten hıh ...
    drumstar bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    05 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    SUZUKI gsx r 1000
    Hiç uğraşma dertli olma al bir crf çık araziye keyfini sür.

  12. #12
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı drumstar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidip bu işin cılkını çıkardımdı zamanında. Okula gidio gelirken yağmurda çok kayıyo bu yea bi asfalt lastiği takayım diye başladım lastik bulamayınca ön jantı 18"e düşürdük, şastikleri hallettik. Farını beğenmemiştim zaten olmuşken güzel olsun dedik gittik mercekli xenon taktık. Az bi zaman geçti geçmedi motoruna da bi el atalım dedik. Araştırdık ettik orjinal kartere 250cclik krank sığmıyor orjinal krankla da en fazla 210cc'ye çıkarılabiliyor gene olmuşken tam olsun dedik rulman yuvalarını tornada işleyip motorun içine krankı tıkıştırdık. Karterin kaldırabileceği limitlerin üstünde olmasına rağmen bol yaratıcılık bir tutam mühendislikle 250lik silindiri de taktık. İdeal sıkıştırmayı bulana kadar sayısız conta patlattık onu da hallettik. Torka dayanamayan ve kırılan arka jantın göbeğini optimize ( çok havalı kelime ) ettik. Periyodik olarak jant teli kırıp onun da çözümünü bulduk. Arka maşa rijitliğini kaybetti söküp içine yeni burç çaktık fişek gibi oldu. Arazide gidonu kırdım gittim krom jetski gidonu taktım Canım sıkıldıkça sağının solunun rengini değiştirdim, kaplama yaptım falan onları saymıyorum. Sonuçta uğraştığımız saatlerin günlerin hesabı kitabı yok, eğlendik mi çok eğlendik. Ama deseler ki gel tekrardan çin malı motoru kurcuklayalım inan ki kabul etmem. (yalan ) O kadar ucu ucuna hesaplanarak yapılmış motorlar ki azıcık yüklemeye kalksan çinlilerin anasıyla bacısıyla akraba oluyosun.

    Fakat ne yazdım ha içimde kalmış demek sene
    bayağı uğraşmışsın, foto var mı son hali?
    drumstar bunu beğendi.
    sven stands ready.

  13. #13
    KUVVETMİRA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    xt 600
    mondi xtreme modifiyesi işinin piri "syanur" hocaefendidir.

  14. #14
    drumstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    aydın/didim
    Motosikleti
    xtreme max "250"
    Sabote etmiş gibi oldum arkadaşın konusunu ayıp oldu ama,
    En son bu haldeydi ama geçen bahar sonunda motor çalındı tam parçalamaya başladıklarında geri bulduk deponun yanındaki grenajlar yok ve farı değiştirdik. Orjinaline o kadar para vermeye kıyamadım





    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)