Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

motor beygiri ile oynama bilgi verirmisiniz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Emme manifoltuna bildiğiniz civataya takılan pul gibi büyük pullar konuyor ama bunlar bu iş için yapılmış manifoltun capını küçültüp daha az yakıt ve hava alarak hp si düşmüş oluyor gerekli ölçüleri yurt dışından temin edip burda yaptırılabilir pahalı birşey değil bana göre ben eksozcuma 100 tl ye yaptırırım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı dundeon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi zaten benım a2 ehlıyetım var ben 2014 te aldım yanı yenı yasayla alakam yok 1000ccde kullanabılırım benım bu konuyu sormamın sebebı 250ccden sonra 600ccden once ara motor yerıne boyle bısı yapılsa nasıl olur dıye sordum yanı cunku ara motorlar nınja 300 cbr500 gıbı zaten bı 600luk fıyatında o yuzden bole bısı dusundum
    Bunu dusunecek kadar dusunceli isen kendine hakim de olabilirsin gibi geliyor bana ama, tabi yine kendini en iyi bilen sensin.

    Guvenlige etki eden sey gucten ziyade elektronik guvenlik onlemleri. 180 beygir gucunde bir Superduke, 5 yasinda 600cc bir Japon SS'ten cok daha kolay kullanimli ve guvenli. Gaza istedigin kadar aban, on kalkmaz, arka kaymaz. Frene dengesiz aban, arka kalkmaz, tekerler kitlenmez. Agirlik farki da yok gibi birsey. Ama teker yolu tutarsa 180 beygirin hepsini koyar. Bir yere carpmadigin muddetce hizli ivmelenirsin, o kadar.
    Mertcan39 bunu beğendi.

  3. #23
    dundeon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2014
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    hyosung gt250 r Aprilla rs4 125 4t
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu dusunecek kadar dusunceli isen kendine hakim de olabilirsin gibi geliyor bana ama, tabi yine kendini en iyi bilen sensin.

    Guvenlige etki eden sey gucten ziyade elektronik guvenlik onlemleri. 180 beygir gucunde bir Superduke, 5 yasinda 600cc bir Japon SS'ten cok daha kolay kullanimli ve guvenli. Gaza istedigin kadar aban, on kalkmaz, arka kaymaz. Frene dengesiz aban, arka kalkmaz, tekerler kitlenmez. Agirlik farki da yok gibi birsey. Ama teker yolu tutarsa 180 beygirin hepsini koyar. Bir yere carpmadigin muddetce hizli ivmelenirsin, o kadar.
    aslında cevremdekılerde sızın gıbı soledı fakat benım korkum su ben cok vıraj yapmaya gıden bırıyım ozellıkle tekırdağlı olduğum için uçmak dereye yazın her bos vaktımde gıderım r6 gıbı bır motorun gaz tepkısı malüm 130 beygır tehlıkelı olur yanı bı vırajda ufak bı el kayması bıle yanı gazı fazla acma durumunda 250cc gıbı bı tepkı vermez dıye dusunuyorum buda tehlıkelı duruma yol açar once 48ps de alısmak ıstıyorum sonra zaten orjınal halınde kullanırım tabı daha detaylı arastırdıktan sonra inş :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emme manifoltuna bildiğiniz civataya takılan pul gibi büyük pullar konuyor ama bunlar bu iş için yapılmış manifoltun capını küçültüp daha az yakıt ve hava alarak hp si düşmüş oluyor gerekli ölçüleri yurt dışından temin edip burda yaptırılabilir pahalı birşey değil bana göre ben eksozcuma 100 tl ye yaptırırım
    hocam dedıgınız dogru ınternette zaten kit yapmıslar 100-200euro cıvarı degısıo her motora uygun var 35 kw kıt 600rr a bıle merak ettıgım daha az yakıt pompalıyor demısınız pekı bu doğrultuda normal r6 ya gore yakıt tuketımı dusermı acaba

  4. #24
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Dostum madem güç konusunda sıkıntın var neden CB500R gibi geçiş motoru kullanmıyorsun? Yada XJ6 felan al. Bunlar R6 ya göre daha sakin makineler. Sonra satıp tekrar R6 vs alırsın.

  5. #25
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağmur modunda devirle oynanmıyor. Başka bir şekilde hallediyorlar. Gayet normal bir motor gibi çalışıyor, redline'a kadar gidiyor. Ama 180 beygir olan motor 100 beygiri geçmiyor.
    aynen, yakıt-hava beslemesini kısıyorlardır.

  6. #26
    dundeon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2014
    Şehir
    lüleburgaz
    Motosikleti
    hyosung gt250 r Aprilla rs4 125 4t
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum madem güç konusunda sıkıntın var neden CB500R gibi geçiş motoru kullanmıyorsun? Yada XJ6 felan al. Bunlar R6 ya göre daha sakin makineler. Sonra satıp tekrar R6 vs alırsın.
    dostum zaten başta bundan bahsettım nınja 300 yada cbr 500 bakıyordum normalde ama sızde bılıyorsunuz yanı fıyatları 600luklerle aynı nerdeyse o paraya kıymak istemıyorum gelelım xj6 konusunda dıyıcegım sey su ben racıng kullanmayı sevıyorum sonucta herkezın bı tarzı var o yuzden boyle bı yolu denemek ıstedım boyle yapmak mumkun olursa 1 motorla 2 ısımı gorucem once 48ps kullanıcam ara motor gıbı olucak hem hemde r6ya alısıcam sonra kendımı hazır hissettiğim vakit normal haline getiririm r6ya bınmıs olurum bana daha mantıklı geldı tabı mumkun olursa

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------

    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen, yakıt-hava beslemesini kısıyorlardır.
    kısınca yakıt dusuyormu acaba :D duserse tadından yenmez aslında vıdeolarını ızledım bence cok mantıklı hem 4sılındır sesı alıyosun hem 48ps de ara motor gıbı kullanıyosun hemde normal r6 280 gıbı hızlara cıkarken 48 ps de 220 yapıyor bence yeter yanı bı sure her anlamda tatmın eder gıbı duruyor cbr 500r a verıcegım 26-27 mılyara r6 alırım cok rahat.tabı ayrıca sunu söyliyim 35kw kit tüm 600cc ve 1000cc motorlara uygulanıyor ben r6 dusundugum ıcın r6dan yola cıkarak konusuyorum 600rr ısteyen bırı bu motorada takabılır.

  7. #27
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu dusunecek kadar dusunceli isen kendine hakim de olabilirsin gibi geliyor bana ama, tabi yine kendini en iyi bilen sensin.

    Guvenlige etki eden sey gucten ziyade elektronik guvenlik onlemleri. 180 beygir gucunde bir Superduke, 5 yasinda 600cc bir Japon SS'ten cok daha kolay kullanimli ve guvenli. Gaza istedigin kadar aban, on kalkmaz, arka kaymaz. Frene dengesiz aban, arka kalkmaz, tekerler kitlenmez. Agirlik farki da yok gibi birsey. Ama teker yolu tutarsa 180 beygirin hepsini koyar. Bir yere carpmadigin muddetce hizli ivmelenirsin, o kadar.
    bunlar hep traction controlsuzlükten oluyor

  8. #28
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı dundeon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında cevremdekılerde sızın gıbı soledı fakat benım korkum su ben cok vıraj yapmaya gıden bırıyım ozellıkle tekırdağlı olduğum için uçmak dereye yazın her bos vaktımde gıderım r6 gıbı bır motorun gaz tepkısı malüm 130 beygır tehlıkelı olur yanı bı vırajda ufak bı el kayması bıle yanı gazı fazla acma durumunda 250cc gıbı bı tepkı vermez dıye dusunuyorum buda tehlıkelı duruma yol açar once 48ps de alısmak ıstıyorum sonra zaten orjınal halınde kullanırım tabı daha detaylı arastırdıktan sonra inş :D
    Bilakis; esas viraj icin lazim traction control. Yere aktaramayacagi gucu gondermez motosiklet, gazi sonuna kadar acsaniz bile. Virajda en tehlikeli kaza sekillerinden biri olan high-side ihtimali de ortadan kalkar.

    Mesela viraj esnasinda gazi aniden acip sabit tutuyorum, sanki bozuk gibi tepki vermiyor motor, ama viraj cikisi motosiklet duzelince arttiriyor gucu, firliyor resmen. Elektronik sistem, motosikletin ne kadar yattigina ve yolun durumuna bakip gucu ona gore ayarliyor, MTS acik oldugu muddetce.

    100 beygir 919 Hornet kullanirken hep tedirgindim, hic bir elektronik sistem olmadigi icin canimin sag elime sonuna kadar bagli oldugunu biliyordum. Ama 180 beygir Superduke'u sacmasapan kullanabiliyorum. Olur olmaz kokluyorum gazi, musaitse o gucu veriyor zaten, degilse azar azar arttiriyor. Hart diye sikabiliyorum freni. Catir cutur edip durduruyor beni bir sekilde. Resmen zevk almaya basladim tekrar motosikletten...

    "iyi de motosikleti sen mi kullaniyosun yoksa misafir misin uzerinde" gorusunde olanlar olabilir. Ancak gercek su ki, "agresif motosiklet kullanabilmek" demek, ciddi vakit ve butce ayirip (en az $10000), yaris okuluna, birebir egitime, ve duzenli pist gunlerine katilmak demek. Yoksa hayatinizla kumar oynuyorsunuz net soyleyeyim. Dusmeyen tertibatli motosiklette acil fren egitimi almamis kimse fren yapmasini bilmiyordur.

  9. #29

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    r6 nın gücünü yükseltmek çok saçma bişey zaten aynı fiyatlara 1000liklerde var hadi yarışa giricek olursun 1000lik editlersin anlarım ya da 250lik sınırındaki motorları editlersin

  10. #30
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Bu konuyı Yamaha'ya sordum
    Gelen cevap aşağıdaki gibi..



    -Merhaba;



    Öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.



    Limitli güç versiyonu iki farklı aşamadan oluşmaktadır;

    1- Fabrikadan çıkan standart limitli güç versiyonu ( ürün planlamamız arasında yer almamaktadır)

    2- Sonradan entegre edilen güç versiyonu, Bu ürün üretimi Yamaha tarafından yapılmamaktadır ve ülkemizde TSE ve TÜVTÜRK kurumları tarafından onaylanmamaktadır.



    İyi günler-

  11. #31
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Git 50hp makine al onu kullan diyenlerdenim.

    Bana ters..

  12. #32
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Beygirle fazla oynama cifteyi basar


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)