motor beygiri ile oynama bilgi verirmisiniz
-
25 Aralık 2016, 19:38
#21
Emme manifoltuna bildiğiniz civataya takılan pul gibi büyük pullar konuyor ama bunlar bu iş için yapılmış manifoltun capını küçültüp daha az yakıt ve hava alarak hp si düşmüş oluyor gerekli ölçüleri yurt dışından temin edip burda yaptırılabilir pahalı birşey değil bana göre ben eksozcuma 100 tl ye yaptırırım
Reklamlar
-
25 Aralık 2016, 21:10
#22
dundeon adlı üyeden alıntı
abi zaten benım a2 ehlıyetım var ben 2014 te aldım yanı yenı yasayla alakam yok 1000ccde kullanabılırım benım bu konuyu sormamın sebebı 250ccden sonra 600ccden once ara motor yerıne boyle bısı yapılsa nasıl olur dıye sordum yanı cunku ara motorlar nınja 300 cbr500 gıbı zaten bı 600luk fıyatında o yuzden bole bısı dusundum
Bunu dusunecek kadar dusunceli isen kendine hakim de olabilirsin gibi geliyor bana ama, tabi yine kendini en iyi bilen sensin.
Guvenlige etki eden sey gucten ziyade elektronik guvenlik onlemleri. 180 beygir gucunde bir Superduke, 5 yasinda 600cc bir Japon SS'ten cok daha kolay kullanimli ve guvenli. Gaza istedigin kadar aban, on kalkmaz, arka kaymaz. Frene dengesiz aban, arka kalkmaz, tekerler kitlenmez. Agirlik farki da yok gibi birsey. Ama teker yolu tutarsa 180 beygirin hepsini koyar. Bir yere carpmadigin muddetce hizli ivmelenirsin, o kadar.
-
25 Aralık 2016, 22:51
#23
hasmet adlı üyeden alıntı
Bunu dusunecek kadar dusunceli isen kendine hakim de olabilirsin gibi geliyor bana ama, tabi yine kendini en iyi bilen sensin.
Guvenlige etki eden sey gucten ziyade elektronik guvenlik onlemleri. 180 beygir gucunde bir Superduke, 5 yasinda 600cc bir Japon SS'ten cok daha kolay kullanimli ve guvenli. Gaza istedigin kadar aban, on kalkmaz, arka kaymaz. Frene dengesiz aban, arka kalkmaz, tekerler kitlenmez. Agirlik farki da yok gibi birsey. Ama teker yolu tutarsa 180 beygirin hepsini koyar. Bir yere carpmadigin muddetce hizli ivmelenirsin, o kadar.
aslında cevremdekılerde sızın gıbı soledı fakat benım korkum su ben cok vıraj yapmaya gıden bırıyım ozellıkle tekırdağlı olduğum için uçmak dereye yazın her bos vaktımde gıderım r6 gıbı bır motorun gaz tepkısı malüm 130 beygır tehlıkelı olur yanı bı vırajda ufak bı el kayması bıle yanı gazı fazla acma durumunda 250cc gıbı bı tepkı vermez dıye dusunuyorum buda tehlıkelı duruma yol açar once 48ps de alısmak ıstıyorum sonra zaten orjınal halınde kullanırım tabı daha detaylı arastırdıktan sonra inş :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
tr100a adlı üyeden alıntı
Emme manifoltuna bildiğiniz civataya takılan pul gibi büyük pullar konuyor ama bunlar bu iş için yapılmış manifoltun capını küçültüp daha az yakıt ve hava alarak hp si düşmüş oluyor gerekli ölçüleri yurt dışından temin edip burda yaptırılabilir pahalı birşey değil bana göre ben eksozcuma 100 tl ye yaptırırım
hocam dedıgınız dogru ınternette zaten kit yapmıslar 100-200euro cıvarı degısıo her motora uygun var 35 kw kıt 600rr a bıle merak ettıgım daha az yakıt pompalıyor demısınız pekı bu doğrultuda normal r6 ya gore yakıt tuketımı dusermı acaba
-
25 Aralık 2016, 23:28
#24
Dostum madem güç konusunda sıkıntın var neden CB500R gibi geçiş motoru kullanmıyorsun? Yada XJ6 felan al. Bunlar R6 ya göre daha sakin makineler. Sonra satıp tekrar R6 vs alırsın.
-
25 Aralık 2016, 23:29
#25
hasmet adlı üyeden alıntı
Yağmur modunda devirle oynanmıyor. Başka bir şekilde hallediyorlar. Gayet normal bir motor gibi çalışıyor, redline'a kadar gidiyor. Ama 180 beygir olan motor 100 beygiri geçmiyor.
aynen, yakıt-hava beslemesini kısıyorlardır.
-
25 Aralık 2016, 23:44
#26
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Dostum madem güç konusunda sıkıntın var neden CB500R gibi geçiş motoru kullanmıyorsun? Yada XJ6 felan al. Bunlar R6 ya göre daha sakin makineler. Sonra satıp tekrar R6 vs alırsın.
dostum zaten başta bundan bahsettım nınja 300 yada cbr 500 bakıyordum normalde ama sızde bılıyorsunuz yanı fıyatları 600luklerle aynı nerdeyse o paraya kıymak istemıyorum gelelım xj6 konusunda dıyıcegım sey su ben racıng kullanmayı sevıyorum sonucta herkezın bı tarzı var o yuzden boyle bı yolu denemek ıstedım boyle yapmak mumkun olursa 1 motorla 2 ısımı gorucem once 48ps kullanıcam ara motor gıbı olucak hem hemde r6ya alısıcam sonra kendımı hazır hissettiğim vakit normal haline getiririm r6ya bınmıs olurum bana daha mantıklı geldı tabı mumkun olursa
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:39 ----------
fatih.met adlı üyeden alıntı
aynen, yakıt-hava beslemesini kısıyorlardır.
kısınca yakıt dusuyormu acaba :D duserse tadından yenmez aslında vıdeolarını ızledım bence cok mantıklı hem 4sılındır sesı alıyosun hem 48ps de ara motor gıbı kullanıyosun hemde normal r6 280 gıbı hızlara cıkarken 48 ps de 220 yapıyor bence yeter yanı bı sure her anlamda tatmın eder gıbı duruyor cbr 500r a verıcegım 26-27 mılyara r6 alırım cok rahat.tabı ayrıca sunu söyliyim 35kw kit tüm 600cc ve 1000cc motorlara uygulanıyor ben r6 dusundugum ıcın r6dan yola cıkarak konusuyorum 600rr ısteyen bırı bu motorada takabılır.
-
26 Aralık 2016, 01:14
#27
hasmet adlı üyeden alıntı
Bunu dusunecek kadar dusunceli isen kendine hakim de olabilirsin gibi geliyor bana ama, tabi yine kendini en iyi bilen sensin.
Guvenlige etki eden sey gucten ziyade elektronik guvenlik onlemleri. 180 beygir gucunde bir Superduke, 5 yasinda 600cc bir Japon SS'ten cok daha kolay kullanimli ve guvenli. Gaza istedigin kadar aban, on kalkmaz, arka kaymaz. Frene dengesiz aban, arka kalkmaz, tekerler kitlenmez. Agirlik farki da yok gibi birsey. Ama teker yolu tutarsa 180 beygirin hepsini koyar. Bir yere carpmadigin muddetce hizli ivmelenirsin, o kadar.
bunlar hep traction controlsuzlükten oluyor
-
26 Aralık 2016, 06:36
#28
dundeon adlı üyeden alıntı
aslında cevremdekılerde sızın gıbı soledı fakat benım korkum su ben cok vıraj yapmaya gıden bırıyım ozellıkle tekırdağlı olduğum için uçmak dereye yazın her bos vaktımde gıderım r6 gıbı bır motorun gaz tepkısı malüm 130 beygır tehlıkelı olur yanı bı vırajda ufak bı el kayması bıle yanı gazı fazla acma durumunda 250cc gıbı bı tepkı vermez dıye dusunuyorum buda tehlıkelı duruma yol açar once 48ps de alısmak ıstıyorum sonra zaten orjınal halınde kullanırım tabı daha detaylı arastırdıktan sonra inş :D
Bilakis; esas viraj icin lazim traction control. Yere aktaramayacagi gucu gondermez motosiklet, gazi sonuna kadar acsaniz bile. Virajda en tehlikeli kaza sekillerinden biri olan high-side ihtimali de ortadan kalkar.
Mesela viraj esnasinda gazi aniden acip sabit tutuyorum, sanki bozuk gibi tepki vermiyor motor, ama viraj cikisi motosiklet duzelince arttiriyor gucu, firliyor resmen. Elektronik sistem, motosikletin ne kadar yattigina ve yolun durumuna bakip gucu ona gore ayarliyor, MTS acik oldugu muddetce.
100 beygir 919 Hornet kullanirken hep tedirgindim, hic bir elektronik sistem olmadigi icin canimin sag elime sonuna kadar bagli oldugunu biliyordum. Ama 180 beygir Superduke'u sacmasapan kullanabiliyorum. Olur olmaz kokluyorum gazi, musaitse o gucu veriyor zaten, degilse azar azar arttiriyor. Hart diye sikabiliyorum freni. Catir cutur edip durduruyor beni bir sekilde. Resmen zevk almaya basladim tekrar motosikletten...
"iyi de motosikleti sen mi kullaniyosun yoksa misafir misin uzerinde" gorusunde olanlar olabilir. Ancak gercek su ki, "agresif motosiklet kullanabilmek" demek, ciddi vakit ve butce ayirip (en az $10000), yaris okuluna, birebir egitime, ve duzenli pist gunlerine katilmak demek. Yoksa hayatinizla kumar oynuyorsunuz net soyleyeyim. Dusmeyen tertibatli motosiklette acil fren egitimi almamis kimse fren yapmasini bilmiyordur.
-
26 Aralık 2016, 21:38
#29
r6 nın gücünü yükseltmek çok saçma bişey zaten aynı fiyatlara 1000liklerde var hadi yarışa giricek olursun 1000lik editlersin anlarım ya da 250lik sınırındaki motorları editlersin
-
29 Aralık 2016, 10:57
#30
Bu konuyı Yamaha'ya sordum
Gelen cevap aşağıdaki gibi..
-Merhaba;
Öncelikle Yamaha markasına göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.
Limitli güç versiyonu iki farklı aşamadan oluşmaktadır;
1- Fabrikadan çıkan standart limitli güç versiyonu ( ürün planlamamız arasında yer almamaktadır)
2- Sonradan entegre edilen güç versiyonu, Bu ürün üretimi Yamaha tarafından yapılmamaktadır ve ülkemizde TSE ve TÜVTÜRK kurumları tarafından onaylanmamaktadır.
İyi günler-
-
29 Aralık 2016, 11:08
#31
Git 50hp makine al onu kullan diyenlerdenim.
Bana ters..
-
30 Aralık 2016, 00:01
#32
Beygirle fazla oynama cifteyi basar
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)