20000 km nin üstü cbr 125 r gerçekten ölü durumda mıdır?Alınırı Var mıdır?Japon kalitesinde motosikletler kaç kmye kadar kullanılabilir?
20000 km nin üstü cbr 125 r gerçekten ölü durumda mıdır?Alınırı Var mıdır?Japon kalitesinde motosikletler kaç kmye kadar kullanılabilir?
Bakımını yapar düzgün kullanırsan kaça istersen oraya kadar kullanırsın.Yeterki bakımlı olsun 20k fark etmez o zaman
bir japon harikası olan xmax motosikletim 36.200 km de tık demiyor ciğeri hala sağlam honda forza 300 ile kapışıyor..
yani motosiklete iyi bakarsan km ye takılma.
çok km ye takılma çinliler bile 50 60 k rahat grebiliyor motoruna dokunmadan tek takıntın sahibi nasıl kullanmış bakımları nasıl yapılmış olsun
peki ikinci elde adamın nasıl kullandığını bilmiyorsak bakmamız gereken uç noktalar nelerdir ?
Bakimlari yetkili serviste yapılmış sa alinir 20 degil 80 bin olsa da alinir
Reyzingler de servis bakımı ararim
Kullanan kesim belli çoğu canini cikarir hic degilse bakimi yapildigi belli olsun isterim
20 bin km 1 senede bile yapılabilir. Açıkcası hemen öldü bittiye getirmeye bayılıyoruz, kurtulalım bu düşünceden...
Ben de 20000 üstü çinli var istediğim gibi geziyorum yolda bırakma korkusu yok
Benim motor geçen sene aralık ayında sıfır olarak alındı ve şu an 17.000km de.
Benim gözümde daha motoru açılmamış sıfır makine,
20.000km önemsiz bir rakam,
Kullanan kişiye bir bakın, gözünüz tuttu ise alın bence.
Tabi bir servise gösterin almadan
10 Kasım 2015'te 0 km aldığım motorum 1 Kasım 2016 olmadan 20000 km oldu. 1 yılda çöpe mi atacağız motoru? Vaktim olsa da yol yapsam 30000 km bile görürdü 1 yıl olmadan. Nasıl kullandığın önemli bence.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
20000 cok değil ki 1 senede 20000km geliyor zaten. 5000kmde motor satmaya kalksak, sürekli motor alip satmaktan başımız kalkmaz. -.-
20k çok değil arkadaşın desiği gibi 1 yılda 20k ya gelir zaten motor
bu konuda sana katılmıyorum,yetkili servis bakımlı demek bende artık mide bulandırıyor,,yetkli servislerce bakım demek en kısa zamanda yağını boşaltıp yeni yağı koyup zamanı gelmişse filtre vs değiştirip parasını alıp sıradakine motora geçmektir,çünkü bir motorun bakım yapılacağı süre belirlenmiştir servislerde mesela 20 dakika ,,biraz üstüne çıkınca ustaya ihtar gelir,,
bir cıvatayı,veya karşılığını söker takarken yalama etseler kendi hataları olduğu halde tamir bile etmeden ya yalama şekilde öylece bırakır yada hiç takmazlar,eğer uğraşmaya kalksalar yapan usta işletmeyi zarara uğratıyor diye işinden olur,kural budur,,,
bunlar benim başıma geldi,üstelik debriyaj sistemini söküp sadece filtreyi değişip bir bez ile içini silmeden pis pis bırakıp kapağı takmışlar,üstelik 3 adet cıvatayı yalama yapıp öylece bırakmışlar,kendim söküp gözümle gördüm,artık parça satın almak harici servise gitmiyor bakımlarımı kendim yapıyorumki,servisten 10 kat daha özenerek temiz bir işçilikle yapıyorum
bence motorun servis bakımı değil bakımlarının yapılması önemli,zaten motorun temizliğine derli toplu oluşu satıcının özendiğini gösterir,birazda satıcı ile konuşunca titiz olup olmadığını anlar ve gönül rahatlığı ile alınır,,tabi almadan bir ustaya göstermek içinizi rahat ettirir
20 bin kilometrede motorun rodajı yeni bitmiş oluyor
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)