Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

150 km ile giden moped, mobilet vb.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    çoğunlukla jigle çekerek motoru boğup motor freni ile duruyorlar.
    ani fren yapılması imkansız olduğu için kamikaze pilotu gibi kullanılıyor.
    rehabilite ve kanalize edilip yararlanılacak insanlar bu şekilde güvensiz ve tehlikeli bir şekilde motor kullanıyorlar.
    motor üretici firmalar bu şekilde motor bilgisine ve isteğine sahip olan kişileri ar-ge bölümlerinde çalıştırarak daha sağlam ve güvenli motosiklet üretimi sağlanabilir
    benzeri bir örnek kayseride çelik kapı imal eden bir firma hırsızlıktan sabıkalı olan bir kişi ile ar-ge yapmıştı. kapılarını hırsızlığa karşı daha korumalı olarak üretiyorlar.
    efsanevi bilgisayar korsanı kevin mitnick (isimde yazım hatalı olabilir) bir firmada bilgisayar güvenlik uzmanı olarak işe girmişti.
    bu şekilde olan insanların dışlanmak yerine iyi bildikleri işleri uygun şartlarda yapmalarına imkan sağlanması gerekir. ve aynı zamanda yapmış oldukları tasarım ve icatlarında patent altına alınarak fikirlerinin güvenliğinin sağlanması gerekir.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    bart1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005/yamaha ybr 125 2004(satmaktan şu ar
    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çoğunlukla jigle çekerek motoru boğup motor freni ile duruyorlar.
    ani fren yapılması imkansız olduğu için kamikaze pilotu gibi kullanılıyor.
    rehabilite ve kanalize edilip yararlanılacak insanlar bu şekilde güvensiz ve tehlikeli bir şekilde motor kullanıyorlar.
    motor üretici firmalar bu şekilde motor bilgisine ve isteğine sahip olan kişileri ar-ge bölümlerinde çalıştırarak daha sağlam ve güvenli motosiklet üretimi sağlanabilir
    benzeri bir örnek kayseride çelik kapı imal eden bir firma hırsızlıktan sabıkalı olan bir kişi ile ar-ge yapmıştı. kapılarını hırsızlığa karşı daha korumalı olarak üretiyorlar.
    efsanevi bilgisayar korsanı kevin mitnick (isimde yazım hatalı olabilir) bir firmada bilgisayar güvenlik uzmanı olarak işe girmişti.
    bu şekilde olan insanların dışlanmak yerine iyi bildikleri işleri uygun şartlarda yapmalarına imkan sağlanması gerekir. ve aynı zamanda yapmış oldukları tasarım ve icatlarında patent altına alınarak fikirlerinin güvenliğinin sağlanması gerekir.
    bunları motosiklet firmaları çarpışma testinde iyi kobay olarak kullanabilir.
    bırak motoru bende 94 model düz kartal otomobil var 140-150 yaptımmı tırsıyorum.bir keresinde kartala 185 yaptırttıydım(ibre 180 de bitiyor) arkadan gelen lüks arabanın önünden kaçacak şerit bulamamıştım.

  3. #43

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    @bart1969 kendin için istemediğin bir şeyi başkası için isteme
    yazdığım yazıdan bu cevabı verecek kadar anladıysan sana başka söz bulamıyorum
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  4. #44
    enginkadan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2006
    Şehir
    ADANA/SEYHAN
    Motosikleti
    Honda CBR 600RR Kırmızı
    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çoğunlukla jigle çekerek motoru boğup motor freni ile duruyorlar.
    ani fren yapılması imkansız olduğu için kamikaze pilotu gibi kullanılıyor.
    rehabilite ve kanalize edilip yararlanılacak insanlar bu şekilde güvensiz ve tehlikeli bir şekilde motor kullanıyorlar.
    motor üretici firmalar bu şekilde motor bilgisine ve isteğine sahip olan kişileri ar-ge bölümlerinde çalıştırarak daha sağlam ve güvenli motosiklet üretimi sağlanabilir
    benzeri bir örnek kayseride çelik kapı imal eden bir firma hırsızlıktan sabıkalı olan bir kişi ile ar-ge yapmıştı. kapılarını hırsızlığa karşı daha korumalı olarak üretiyorlar.
    efsanevi bilgisayar korsanı kevin mitnick (isimde yazım hatalı olabilir) bir firmada bilgisayar güvenlik uzmanı olarak işe girmişti.
    bu şekilde olan insanların dışlanmak yerine iyi bildikleri işleri uygun şartlarda yapmalarına imkan sağlanması gerekir. ve aynı zamanda yapmış oldukları tasarım ve icatlarında patent altına alınarak fikirlerinin güvenliğinin sağlanması gerekir.
    bravo.tebrik ederim kardesim seni..bu tür insanları dişlamak yerine topluma kazandırmak hepimizin refah ve güvenliği açısından çok önemli olduguna inanıyorum.

  5. #45
    bart1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005/yamaha ybr 125 2004(satmaktan şu ar
    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @bart1969 kendin için istemediğin bir şeyi başkası için isteme
    yazdığım yazıdan bu cevabı verecek kadar anladıysan sana başka söz bulamıyorum
    ar-ge den bahsetmişsiniz.ar-ge de bir kişinin çalışabilmesi için çok çok ciddi bir eğitime ve çok çok ciddi bilgi birikimine ihtiyacı vardır.motorda bir kaç değişiklik yapıp yapılmamasını gerektiren birşeyi yaptı diye hiçbir ciddi firma yada fabrika bu insanlardan yararlı bir şey beklemez.sadece bir düşünün en basit bir makina mühendisi bile 4 yıllık üniversiteden mezun oluyor.master üst lisans vs ile bu nerden bakarsanız 7-8 yıla çıkıyor.belli bir dalı seçip o konudada branşlaşma bir kişinin ömrüyle sınırlıdır.
    geriye bu kişilerin yönlendirilebileceği bir tek yarış sektörü kalıyor ki o da malesef ülkemizde yok.
    motor firmaları hiç mi bilmiyor mobileti 150 yapacak şekilde piyasaya sürmeyi.mobilet çiftcimin, köylümün yada günlük işi ile uğraşan kişinin can simididir.sonuçta bir dişli küçültmeyi de frensiz motor üretmeyi bilecek kadar zeki binlerce mühendisimiz var.

  6. #46

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    teori çoğu zaman pratiğe yenilir. sen bilgsiayarda üç boyutlu grafiği düşnüp çizene kadar adam bunu üretiyor. teknik konularda malzemeye dokunma çoğu zaman üniversitelerde es geçilmekte. bu kadar makina mühendisimiz ve ekonomi mükendisimiz olduğu halde motosiklet üretebiliyormuyuz?
    tanıdığım bir kişiye kanadalı bir firma kendi makinalarında tasarım hatasından kaynaklı bir sorunu çözdüğü için 5 000 usd ödül vermiş ve kanada da firmasının argesinde çalışmasını istemişti.
    sanırım gelişmiş ülkeler neden bu kadar gelişmiş bu küçük örnekten anlaşılabilir
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  7. #47

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    YBR 125
    Cehalet ile cesaret kol kola girince ölümün kapısı aralanır.
    Bu çocukları izledikçe tepem atıyor, hem kendilerini
    hem de başkalarını ciddi şekilde tehlikeye atıyorlar.
    Akla ve uygulanabilirliğe uygun yönlendirmeler yapılmalı,
    bunun sorumlusu sonuçta farkında olan herkestir.
    [COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]

    [B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]

  8. #48

    Üyelik
    18 Mart 2008

    serdar_1988@hotmail.co

    SLM ARKADAŞLAR BEN SERDAR COK UZUN ZAMAN DIR MOBBİLETLE UGRAŞİYORUM Bİ MOBİLET EN FAZLA YAPTIGI HIZ 165 DİR NASIL DİYE SORAR SANIZ ANLATİYİM GLARDONI TAKTIRIRSINIZ KÜCÜK DİŞLİ ÖNE BÜYÜK DİŞLİ DEBRAJ BALA TASININ İCİNDE BULUNAN 6 TANE BİLYA NIN 2 SİNİ CIKARIRSAN 160 VEYA 195 YAPAR AMA BUNLARI HEPSİNİ YAPARSAN HA UNUTMADAN EVET MOTORUN İCİNDE ŞEYTAN TELİ BULUNMAKTA BİRDE ONU KESMENIZ LAZIM!!!!!!! serdar_1988@hotmail.co

  9. #49

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    istanbul avrupa
    Motosikleti
    r6

    efsane

    bendede bi ara italyan vardı ve tabiki 19 karbürötör bu motorlar acaayip zevkli giderken scooterları ve 125 likleri tokatlamak çok hoş oluyor ama tabiki pür dikkat ve sonuç arkadaşın dedii gibi 150 160 ı göenler var ben 130 civarı görmüştüm

  10. #50
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    İşte gene bii hortlatma klasigi daha
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  11. #51

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    onlara sıpa derlerdi. az yarışı falan olmadı..
    modifiyade harikalar yaratıyorlar, hatta selesini bile sökenleri gördüm ağırlık yapmasın diye..

  12. #52
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı mdifiye_0641 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SLM ARKADAŞLAR BEN SERDAR COK UZUN ZAMAN DIR MOBBİLETLE UGRAŞİYORUM Bİ MOBİLET EN FAZLA YAPTIGI HIZ 165 DİR NASIL DİYE SORAR SANIZ ANLATİYİM GLARDONI TAKTIRIRSINIZ KÜCÜK DİŞLİ ÖNE BÜYÜK DİŞLİ DEBRAJ BALA TASININ İCİNDE BULUNAN 6 TANE BİLYA NIN 2 SİNİ CIKARIRSAN 160 VEYA 195 YAPAR AMA BUNLARI HEPSİNİ YAPARSAN HA UNUTMADAN EVET MOTORUN İCİNDE ŞEYTAN TELİ BULUNMAKTA BİRDE ONU KESMENIZ LAZIM!!!!!!! serdar_1988@hotmail.co

    Sitemizde bu işlerle uğraşan yok..... Zaten yapılan gayet gereksiz bir iş..... Bence sende deneme bu şekilde modifiyeleri.... Üzülmeyelim arkandan....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  13. #53
    ExTReMa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    Lüleburgaz..
    Bencede gereksiz mopedlere bu parayı hacayacağınıza toplayıp iyi bişeyler edinebilirsiniz diye düşünüyorum..
    вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
    tuem

  14. #54
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sitemizde bu işlerle uğraşan yok..... Zaten yapılan gayet gereksiz bir iş..... Bence sende deneme bu şekilde modifiyeleri.... Üzülmeyelim arkandan....
    Alp güzel özetlemişsin
    185Km yapanını gördüm ve hayran kaldım dersem yalan olmaz amaaaa çok fazla tehlikeli bir oyun oynan. onun için bizden uzak kalsın

  15. #55
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    17 Şubat 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KV 250 AGUİLİA
    Uyardı-uymazdı, yapardı-yapmazdı, olurdu-olmazdı, doğrudur-yanlıştır vesaire tartışmaları bir kenara bırakalım ve asıl gerçeği görelim.

    Dört zamanlı bir motorda bunları yapamazsınız!

    İki zamanlı motorlarda ise, devrin sınırı yok; ne kadar yakıt gönderirseniz o kadar dönerler. Bu gerçek ortada durduğu sürece, ilave silindir koyup, gerekli dişli ve kasnak ayarlarını da yapar ve de karbüratörle oynarsanız beklenmedik hızlara ulaşabilirsiniz. Buna paralel olarak yatak, krank, rulman, kayış fren ve sair güçlendirmeleri de yaparsanız, bu hızları güvenli hale de getirebilirsiniz. Unutmadan şunu da hatırlayalım. Evet, motor hafif olabilir ama ince lastikler yola daha iyi tutunurlar!

    Bence, bu işlere heveslenip yaratıcılıklarını ortaya koyanların emeklerine saygı gösterelim; onları yerden yere vurmayalım. Yaptıkları yanlış da olabilir ama hız sınırı belirlenmiş olan karayollarımızda yüksek hacimli racinglerle limitleri zorlayanların da yaptıkları aynı yanlış değil midir? Tamam, o racingler bu iş için, yani hız için tasarlanmış. İyi işte, bizimkiler de hız için tasarlıyorlar ve tabi ki hız yapacaklar. Hem Anadolu'da trafiği tenha bomboş yolların bulunduğunu da var sayarsak... Bırakınız, keyfini çıkarsınlar. Standart makinalarla kaza yapıp ölmeyenler mi var sanki? Önemli olan; o ucube makinaya hakkını vermeye çalışan kişinin altındaki makineyi iyi tanıması, bilmesi ve gerçekten bu hususta yetenekli ve dengeli bir sürücü olmasıdır!
    ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!

  16. #56

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    bu ne acaba mopetın guvenlıgı ne kadar yaktıgı benzın ne kadar gereksız seler bı mopetle 190 basmak nasıl basıosa kanatlanmıosa artık gereksız seler bence o kadarda gıtmez tabı ustunde fazer yada race motoru yoksa

  17. #57
    cemal yortanlı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2006
    Şehir
    b.çekmece-istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
    arkadaşım yazını okurken uçuk olarak adlandırmıştım ama sonra st erdoğanla girdiğin polemikte saygılı biri olduğun belli..yaşıma ve tecrübelerime dayanarak soruyorum,insan canına bu kadarmı kasteder..o mopetine harcıyacağın parayı,yeni teknolojik bir motor alarakta güvenlede yapabilirsin..o mopeti imal edenler onu küçük işlevsel bir ulaşım aracı olarak imal etmişler..onu modifiye etmek sınırları zorlamak niye..amaç fazla adrenelin ise onu yapacağın makinalarda var..tercihini o yönde kullan..sonra ne ailen nede bizler üzülelim..hoşca kalın
    2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT

  18. #58

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    CEMAL_YORTANLI emıcem dogru soluyor dogru soze ne denır

  19. #59

    Üyelik
    13 Nisan 2008

    !!!!!!!

    Arkadaşlar benim yaşım 14 benimde bir mobiletim var bazen korkarak sürüyorum polis felan görse bişi dermi ?

  20. #60

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    bır ıkı tokat atar senabı falan cekersın eger dıklenırsen unut o zaman mopetını vede bıse yazmadan once kendını tanıtsan daha guzel olur


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler