150 km ile giden moped, mobilet vb.
-
25 Haziran 2007, 23:33
#41
çoğunlukla jigle çekerek motoru boğup motor freni ile duruyorlar.
ani fren yapılması imkansız olduğu için kamikaze pilotu gibi kullanılıyor.
rehabilite ve kanalize edilip yararlanılacak insanlar bu şekilde güvensiz ve tehlikeli bir şekilde motor kullanıyorlar.
motor üretici firmalar bu şekilde motor bilgisine ve isteğine sahip olan kişileri ar-ge bölümlerinde çalıştırarak daha sağlam ve güvenli motosiklet üretimi sağlanabilir
benzeri bir örnek kayseride çelik kapı imal eden bir firma hırsızlıktan sabıkalı olan bir kişi ile ar-ge yapmıştı. kapılarını hırsızlığa karşı daha korumalı olarak üretiyorlar.
efsanevi bilgisayar korsanı kevin mitnick (isimde yazım hatalı olabilir) bir firmada bilgisayar güvenlik uzmanı olarak işe girmişti.
bu şekilde olan insanların dışlanmak yerine iyi bildikleri işleri uygun şartlarda yapmalarına imkan sağlanması gerekir. ve aynı zamanda yapmış oldukları tasarım ve icatlarında patent altına alınarak fikirlerinin güvenliğinin sağlanması gerekir.
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Reklamlar
-
25 Haziran 2007, 23:53
#42
TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı
çoğunlukla jigle çekerek motoru boğup motor freni ile duruyorlar.
ani fren yapılması imkansız olduğu için kamikaze pilotu gibi kullanılıyor.
rehabilite ve kanalize edilip yararlanılacak insanlar bu şekilde güvensiz ve tehlikeli bir şekilde motor kullanıyorlar.
motor üretici firmalar bu şekilde motor bilgisine ve isteğine sahip olan kişileri ar-ge bölümlerinde çalıştırarak daha sağlam ve güvenli motosiklet üretimi sağlanabilir
benzeri bir örnek kayseride çelik kapı imal eden bir firma hırsızlıktan sabıkalı olan bir kişi ile ar-ge yapmıştı. kapılarını hırsızlığa karşı daha korumalı olarak üretiyorlar.
efsanevi bilgisayar korsanı kevin mitnick (isimde yazım hatalı olabilir) bir firmada bilgisayar güvenlik uzmanı olarak işe girmişti.
bu şekilde olan insanların dışlanmak yerine iyi bildikleri işleri uygun şartlarda yapmalarına imkan sağlanması gerekir. ve aynı zamanda yapmış oldukları tasarım ve icatlarında patent altına alınarak fikirlerinin güvenliğinin sağlanması gerekir.
bunları motosiklet firmaları çarpışma testinde iyi kobay olarak kullanabilir.
bırak motoru bende 94 model düz kartal otomobil var 140-150 yaptımmı tırsıyorum.bir keresinde kartala 185 yaptırttıydım(ibre 180 de bitiyor) arkadan gelen lüks arabanın önünden kaçacak şerit bulamamıştım.
-
26 Haziran 2007, 00:01
#43
@bart1969 kendin için istemediğin bir şeyi başkası için isteme
yazdığım yazıdan bu cevabı verecek kadar anladıysan sana başka söz bulamıyorum
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
26 Haziran 2007, 00:23
#44
-
26 Haziran 2007, 00:55
#45
TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı
@bart1969 kendin için istemediğin bir şeyi başkası için isteme
yazdığım yazıdan bu cevabı verecek kadar anladıysan sana başka söz bulamıyorum
ar-ge den bahsetmişsiniz.ar-ge de bir kişinin çalışabilmesi için çok çok ciddi bir eğitime ve çok çok ciddi bilgi birikimine ihtiyacı vardır.motorda bir kaç değişiklik yapıp yapılmamasını gerektiren birşeyi yaptı diye hiçbir ciddi firma yada fabrika bu insanlardan yararlı bir şey beklemez.sadece bir düşünün en basit bir makina mühendisi bile 4 yıllık üniversiteden mezun oluyor.master üst lisans vs ile bu nerden bakarsanız 7-8 yıla çıkıyor.belli bir dalı seçip o konudada branşlaşma bir kişinin ömrüyle sınırlıdır.
geriye bu kişilerin yönlendirilebileceği bir tek yarış sektörü kalıyor ki o da malesef ülkemizde yok.
motor firmaları hiç mi bilmiyor mobileti 150 yapacak şekilde piyasaya sürmeyi.mobilet çiftcimin, köylümün yada günlük işi ile uğraşan kişinin can simididir.sonuçta bir dişli küçültmeyi de frensiz motor üretmeyi bilecek kadar zeki binlerce mühendisimiz var.
-
26 Haziran 2007, 01:02
#46
teori çoğu zaman pratiğe yenilir. sen bilgsiayarda üç boyutlu grafiği düşnüp çizene kadar adam bunu üretiyor. teknik konularda malzemeye dokunma çoğu zaman üniversitelerde es geçilmekte. bu kadar makina mühendisimiz ve ekonomi mükendisimiz olduğu halde motosiklet üretebiliyormuyuz?
tanıdığım bir kişiye kanadalı bir firma kendi makinalarında tasarım hatasından kaynaklı bir sorunu çözdüğü için 5 000 usd ödül vermiş ve kanada da firmasının argesinde çalışmasını istemişti.
sanırım gelişmiş ülkeler neden bu kadar gelişmiş bu küçük örnekten anlaşılabilir
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
26 Haziran 2007, 03:29
#47
Cehalet ile cesaret kol kola girince ölümün kapısı aralanır.
Bu çocukları izledikçe tepem atıyor, hem kendilerini
hem de başkalarını ciddi şekilde tehlikeye atıyorlar.
Akla ve uygulanabilirliğe uygun yönlendirmeler yapılmalı,
bunun sorumlusu sonuçta farkında olan herkestir.
[COLOR="Red"] Özgürlük ona bağımlı olunduğu sürece diğer bağımlılıklardan uzak tutandır[/COLOR]
[B] [COLOR="navy"]Bu dünyada çok güzel yaşanabilir, yeterki isteyelim![/COLOR][/B]
-
serdar_1988@hotmail.co
SLM ARKADAŞLAR BEN SERDAR COK UZUN ZAMAN DIR MOBBİLETLE UGRAŞİYORUM Bİ MOBİLET EN FAZLA YAPTIGI HIZ 165 DİR NASIL DİYE SORAR SANIZ ANLATİYİM GLARDONI TAKTIRIRSINIZ KÜCÜK DİŞLİ ÖNE BÜYÜK DİŞLİ DEBRAJ BALA TASININ İCİNDE BULUNAN 6 TANE BİLYA NIN 2 SİNİ CIKARIRSAN 160 VEYA 195 YAPAR AMA BUNLARI HEPSİNİ YAPARSAN HA UNUTMADAN EVET MOTORUN İCİNDE ŞEYTAN TELİ BULUNMAKTA BİRDE ONU KESMENIZ LAZIM!!!!!!! serdar_1988@hotmail.co
-
efsane
bendede bi ara italyan vardı ve tabiki 19 karbürötör bu motorlar acaayip zevkli giderken scooterları ve 125 likleri tokatlamak çok hoş oluyor ama tabiki pür dikkat ve sonuç arkadaşın dedii gibi 150 160 ı göenler var ben 130 civarı görmüştüm
-
İşte gene bii hortlatma klasigi daha
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
-
onlara sıpa derlerdi. az yarışı falan olmadı..
modifiyade harikalar yaratıyorlar, hatta selesini bile sökenleri gördüm ağırlık yapmasın diye..
-
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
Bencede gereksiz mopedlere bu parayı hacayacağınıza toplayıp iyi bişeyler edinebilirsiniz diye düşünüyorum..
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
-
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Uyardı-uymazdı, yapardı-yapmazdı, olurdu-olmazdı, doğrudur-yanlıştır vesaire tartışmaları bir kenara bırakalım ve asıl gerçeği görelim.
Dört zamanlı bir motorda bunları yapamazsınız!
İki zamanlı motorlarda ise, devrin sınırı yok; ne kadar yakıt gönderirseniz o kadar dönerler. Bu gerçek ortada durduğu sürece, ilave silindir koyup, gerekli dişli ve kasnak ayarlarını da yapar ve de karbüratörle oynarsanız beklenmedik hızlara ulaşabilirsiniz. Buna paralel olarak yatak, krank, rulman, kayış fren ve sair güçlendirmeleri de yaparsanız, bu hızları güvenli hale de getirebilirsiniz. Unutmadan şunu da hatırlayalım. Evet, motor hafif olabilir ama ince lastikler yola daha iyi tutunurlar!
Bence, bu işlere heveslenip yaratıcılıklarını ortaya koyanların emeklerine saygı gösterelim; onları yerden yere vurmayalım. Yaptıkları yanlış da olabilir ama hız sınırı belirlenmiş olan karayollarımızda yüksek hacimli racinglerle limitleri zorlayanların da yaptıkları aynı yanlış değil midir? Tamam, o racingler bu iş için, yani hız için tasarlanmış. İyi işte, bizimkiler de hız için tasarlıyorlar ve tabi ki hız yapacaklar. Hem Anadolu'da trafiği tenha bomboş yolların bulunduğunu da var sayarsak... Bırakınız, keyfini çıkarsınlar. Standart makinalarla kaza yapıp ölmeyenler mi var sanki? Önemli olan; o ucube makinaya hakkını vermeye çalışan kişinin altındaki makineyi iyi tanıması, bilmesi ve gerçekten bu hususta yetenekli ve dengeli bir sürücü olmasıdır!
ÖNEMLİ OLAN ZAMANA BIRAKMAK DEĞİL; ZAMANLA BIRAKMAMAK !!!
-
bu ne acaba mopetın guvenlıgı ne kadar yaktıgı benzın ne kadar gereksız seler bı mopetle 190 basmak nasıl basıosa kanatlanmıosa artık gereksız seler bence o kadarda gıtmez tabı ustunde fazer yada race motoru yoksa
-
arkadaşım yazını okurken uçuk olarak adlandırmıştım ama sonra st erdoğanla girdiğin polemikte saygılı biri olduğun belli..yaşıma ve tecrübelerime dayanarak soruyorum,insan canına bu kadarmı kasteder..o mopetine harcıyacağın parayı,yeni teknolojik bir motor alarakta güvenlede yapabilirsin..o mopeti imal edenler onu küçük işlevsel bir ulaşım aracı olarak imal etmişler..onu modifiye etmek sınırları zorlamak niye..amaç fazla adrenelin ise onu yapacağın makinalarda var..tercihini o yönde kullan..sonra ne ailen nede bizler üzülelim..hoşca kalın
2014 YAMAHA XVS 1300A MİDNİGT
-
CEMAL_YORTANLI emıcem dogru soluyor dogru soze ne denır
-
!!!!!!!
Arkadaşlar benim yaşım 14 benimde bir mobiletim var bazen korkarak sürüyorum polis felan görse bişi dermi ?
-
bır ıkı tokat atar senabı falan cekersın eger dıklenırsen unut o zaman mopetını vede bıse yazmadan once kendını tanıtsan daha guzel olur
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler