MASRAF....
Katılmıyorum, şuan 2014 yeberem var ve eğer satabilirsem 1998-2002 arası yamaha rx 115 almayı planlıyorum. Doğru modeli denk getirdiğiniz sürece alınır. Ha konu ss olunca farklı onun 1 aylığını bile almam o ayrı konu
Valla bizim araç 30 motosiklet 20 yaşında gerisini varın siz düşünün :D iyi baktıktan sonra sorun olmuyor
memleketimizde şahin ve doğanın kalitesi konusunda yarışamayacağı bir sürü ithal araçtan daha çok para etmesinin sebeplerini araştırmak lazım... ben de kısıtlı imkanlarla araba almayı düşünürken 11 - 12 bin TL bütçeyle gidip 9 bin TL lik araba bakmış ve evet UNO almıştım... sebebi basit bakkalda bile parçası var ve bizim kalitesiz ve ince işçilikten bi'haber ustalarımız aracın bir yerini yaparken başka bir yerini bozamıyor... ona rağmen arıza çıkaracağından emin olduğum için kenara 2 bin TL ayırmıştım...
ikinci el aracı alırım bir araba parası harcamayı göze alır baştan aşağı ne eksiği varsa yaptırır öyle binerim demişsiniz... inanın o işler öyle olmuyor... çünkü usta yok... a 'dan z 'ye yaptırsanız bile kafanız rahat olamıyor... o nedenle ben de sizin gibi paranoyak birisi olduğumdan ilk seçeneğiniz yani biraz biriktirip 0 almaya çalışmak daha mantıklı geliyor... ama alamıyorum çünkü memleketteki vergiler insanın canını çıkarıyor...
dolayısıyla motosikletler için de durum aynı... usta az, kalitesiz personel fazla, müşteriye kazık atma peşinde tamirci çok çok fazla olduğundan yaşı geçmiş motorun problem çıkarma oranı fazla olabilir... dolayısıyla 10000 TL 'ye daha kaliteli ama biraz eski motosiklet almak varken almıyoruz...
Tamamen kullanıcı profili ve motosiklet sınıfıyla ilgili. Eski motor derken genelde hep eski SS tabir edilen spor motosikletlere hevesleniyor genç arkadaşlar. İşte o motorlar sıkıntılı
Ama kimsenin bir dl650 veya cbf1000 için "oooohoo bu 70 bin km olmuş alınmaz, 10 yaşına gelmiş, çöp" dediğini pek duymadım.
Benim gibi servisini bakımını kendi yapan
"SÖZDE yetkili servis" olan yerlere bile güven duymayan kişilerden her türlü makinayı alabilirsin.
"Abi servis bakımlı herşeyi tas tamam" diyen biri motorunu tanımayan biridir. Yağın markasını bile bilmez ama bildiğini sanır. Ustanın ağzıyla konuşur.
Usta ne halt ettiyse o motorda sen o ustanın motoru alırsın, sana satanın motorunu değil.
Elimdeki MT yi satacak olsam 1 tane servis kaydı yok, adam şasi no sorgulatsa hiç servise girmemiş..
Makina 16 binde.
Lan bunun hiç mi bakımı olmadı..?
Aslına bakarsan buda bir problem alıcı için ama umurumda bile değil.
Hiç bir yetkili servis çalışanı benim gibi özenli itinalı bir şekilde sökmez bujiyi, grenajı, yağ tapasını..
Filtreyi, vidayı, somunu, maneti ayarlarken takarken benim kadar dikkatli olamaz.
Neden çünkü kendi malı değil..
Onun için o gün gelen sıradan bir müşterinin işidir sadece o motor..
Elinize sağlık hocam. Yazdılarınızı okuyunca aklıma şu yazı geldi
http://www.altinelbiseliadam.com/kib...i-seviyede-mi/
Arabanızın üstü kapalı,motorunuzun üstü açık. yağmur,kar,rüzgar kısacası hava şartları motorları mahvetiyor.Yeni motorların bile parçası zor bulunurken eskilerin parçasını,ustasını nasıl bulacaksınız.
ha birde şöyle bi durum var
eski model avrupa motosiklet daha da kelepir
işi bilen ben modelle işim yok adam gibi motor alırım paşa paşa gezerim diyenler onlara baksın..
2014 model inazuma aldım, aldığım gün gaz kolunda sıkıntı hissettim öyle devam ettim ta ki forumdan bir arkadaş bir ayardan bahsedip orasını burasını kontrol ettim. Meğer ayar yapılan yerde bir kontra somun varmışnkilitlemek ve ayarı sabit tutmak için. Bu tamamen gevşekti, bu motor 2 yaşında
Kaskınıza taş değmesin, kuş pislemesin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)