Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Ne kadar ölü?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Sorunun nihai cevabı, konuya yazdığım ilk mesajda mevcut.
    Sen hiç bir zaman anlayamayacaksın.
    Taki kullanana kadar.

    Barkının söylediklerini de anlamıyorsun.
    Doğrusu anlayamıyorsun, zira öyle bir tecrüben olmamış,
    O yüzden bu konuda söylenmesi gereken herşey
    hem teorik, hem pratik olarak sana aktarıldı.
    Daha fazla cıkcıklamaya gerek yok.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Uğraşma, boşver sen birader..
    Al bir 2 silindir MT7 keyfine bak rüzgarla felan savaş.
    4 silindir ölü devir alt üst felan olaylarını kavramaya çalışma.
    Marşa bastığın andan itibaren alt devir üst devir sıkıntısı olmadan, hiç bir devir aralığını beklemeden,
    Yanından geçen birine "Ulen şimdi 8 binde olacaktı ki makine sana gösterecektim gününü.." demeden, her devir aralığında gücü hisset.




    Way be...
    yazdıktan sonra okudum da iyi reklam metin yazarı olur benden..

  3. #23
    ümitersoy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2014
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    R6
    Geçen ışıklarda bir r25 yanımda durdu. Bende r6 var. Yeşil yandi r25 daha önde kalktı 20 mt falan uzadı. Sonra benim vites 3 e geldiğinde devirim 9000 falandi ve r25 in yanından hızlıca geçtim geride kaldı. Neden böyle oldu çünkü o arkadaş gaza sonuna kadar asilip kalkabiliyor. R6 yla gaza asilamaSin tepene geçer. Sonradan 4.viteste falan hiçbir 4 tekerli kara aracı veya 250cc motor seni yakalayamaz.

  4. #24

    Üyelik
    10 Ocak 2016
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Ybr 125 Esd-Pulsar 200 NS(<3)
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğraşma, boşver sen birader..
    Al bir 2 silindir MT7 keyfine bak rüzgarla felan savaş.
    4 silindir ölü devir alt üst felan olaylarını kavramaya çalışma.
    Marşa bastığın andan itibaren alt devir üst devir sıkıntısı olmadan, hiç bir devir aralığını beklemeden,
    Yanından geçen birine "Ulen şimdi 8 binde olacaktı ki makine sana gösterecektim gününü.." demeden, her devir aralığında gücü hisset.




    Way be...
    yazdıktan sonra okudum da iyi reklam metin yazarı olur benden..
    1.6 tüplü arabayı bayılıyo diye kızıp full benzinle redline yapa yapa kullanan adamım ben motora YBR ile başlayınca delleniyorum trafikte 20 k üstü motora para verip gaz verdiğimde evde kimse yok gibi tepki verse sağa çekip hünkür hünkür ağlarım.

  5. #25
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı bilirkişi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.6 tüplü arabayı bayılıyo diye kızıp full benzinle redline yapa yapa kullanan adamım ben motora YBR ile başlayınca delleniyorum trafikte 20 k üstü motora para verip gaz verdiğimde evde kimse yok gibi tepki verse sağa çekip hünkür hünkür ağlarım.
    sen bu kafayla gidersen evdeki ailende hüngür hüngür ağlar...

    Aman ALLAH korusunda ağlamasınlar...

  6. #26
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı ümitersoy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçen ışıklarda bir r25 yanımda durdu. Bende r6 var. Yeşil yandi r25 daha önde kalktı 20 mt falan uzadı. Sonra benim vites 3 e geldiğinde devirim 9000 falandi ve r25 in yanından hızlıca geçtim geride kaldı. Neden böyle oldu çünkü o arkadaş gaza sonuna kadar asilip kalkabiliyor. R6 yla gaza asilamaSin tepene geçer. Sonradan 4.viteste falan hiçbir 4 tekerli kara aracı veya 250cc motor seni yakalayamaz.
    Gaz kontrolünüz çok iyi olsa kalkışta da geçerdiniz. Traction control olsa her halükarda geçerdiniz, gaza dengesiz asılsanız bile motor yere aktarabileceğinden çok güç vermezdi tekere.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:28 ----------

    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzerine binmeden anlayamazsın dememdeki kasıt buydu aslında, fakat yine de şöyle söyleyeyim, 600rr için konuşacak olursak, bu motosikletin 4.000 devirde verdiği tork, onu dünyanın öbür ucuna kadar yokuş yukarı çekecek kadar yüksektir. Hangi viteste olduğunun da hiç bir önemi yoktur, 6. viteste de 4.000 devir ile gidebilirsin, 2. viteste de..
    Benim motor 6. viteste düz yolda 4000 devirde motoru zorluyor, hele bir de yokuş yukarı olursa çekmiyor... Motorun sesi değişiyor zaten, "ne işkence ediyon oğlum bassana sol ayağına" diyor adeta...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)