Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Ducati Multistrada 1200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Mustafa_Uz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2015
    Şehir
    Bursa - Çanakkale
    Motosikleti
    Ducati Multistrada 1200
    Evet foruma baya can gelmiş.
    Bugün takas olayını okeyleştik. Cuma günü yada Salı günü devir işlemlerini halledecez. NC 750 S Dct gidecek yerine Multistrada 1200 gelecek.
    Multi tamamen bir aşk meselesi. Ve insan aşkına harcama yapmayı düşünüyor ise zaten aşk değildir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hayırlı olsun. Motosiklet hissi bir tercih.

  3. #63
    TestaSt.11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    multistrada 950
    merhaba

    Ben ilk yazımda şunu yazmıştım , ducati mstrada950 tarzında motor bakıyorsanız, bu motoru test etmeden geçmeyin . Kimseye bir şey dikte ettiğim yok.

    diğer bir arkadaşın triumph iddasınada tekrar cevap veriyorum , satarken ne kadar sevindiğimi tarif bile edemem.. ( deneyip görebilir kendisi ).

    Haşmet bey : evet açıklamalar muallak gelebilir size fakat siz motor alırken o motorun kullanım özelliğine , sizin sürüş tarzınıza uygunluğuna önem vermeden mi aldınız ?

  4. #64

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Ek vergi sonrası bence japonların albenisi kalmadı.Versys 650 ile Multi 950 arasında 10.000 lira fark var.

  5. #65
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    hepiniz avrupalı olacaksınız

    kusura bakmayında super tenere olmuş 90 küsür. neyin kafasını yaşıyorsunuz hala japondu diyerek.

    90 küsür süper tenereye verip elinin tersiyle bmw gs1200 veya ktm 1290 adv yi tercih etmeyen motorcudan net şüphe duyarım...

    hee benim japonumda oldu almanımda avusturyalımda italyanımda. ama bu fiyat geçirmece devam ettiği sürecede japona mapona binmem. gider alırım avrupalımı taş gibi motora binerim. hem daha güzeline hem daha ucuzuna.
    Sj's bunu beğendi.

  6. #66
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı In Flames adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi MahmutBiner gelip seni ikna eder ,

    Africa Twin Adventure falan versek kurtarmaz mı

    Bi sn ye bi sn ye,taş gibi mi ? Hangi avrupalı Japon dan daha sağlam motor yapıyormuş ?

    beni kurtarmaz , kurtarmadığı içinde africa mı satıp ktm 1190 aldım zaten. aynı paraya çok daha üst seviye motora binebiliyorsam tabikide binerim. 1000 cc olan bir motor 190 da kafayı sallıyorsa çöptür o motor...

    hee örneğin sen africanın tipine bayılıyorsundur veya x başka motorun o yüzden onu seçersin ağzımı açmam zevke saygı duyarım. onun dışandaki hiç bir şeyede kimse beni ikna edemez.

    yalnız bunun dışında bana savunabilceğin bir kıyaslaması varsa buyur kıyasla. elimden gelen , bilgim dahilinde olan her cevabı veriyim.

    sayabilceğin 2 tane marka varken benim sana sayabilceğim bir çok marka var. bu kadar kıyaslama gibi bir derdiniz varsada buyrun kıyaslamaya başlayalım

    Kıyasladığımız motorlar farkındaysanız sadece enduro , cross şeklindeki aletler. Bu kıyaslamaya scooter koymuyorum çünkü scooterların kralı piaggio zaten bir italyandır.

    Yamaha ile başlayalım :

    Tenere 660
    Super tenere
    mt07 tracer
    mt09 tracer
    yz125,250,450



    Honda
    africa twin
    crosstourer
    crossrunner
    nc750
    crf250

    Ktm
    1090 adv
    1190 adv
    1290 adv
    250 exc
    300 exc
    350 exc
    450 exc
    500 exc
    MX grubu
    Freeride 250

    Bmw
    Gs1200
    Gs1200 adv
    F700 gs
    F800 gs
    F800 gs adv

    Ducati
    multistrada 1200 enduro
    multistrada 1200
    multistrada 950

    Triumph
    Tiger explorer 1200
    Tiger 800

    Husqvarna
    TC modelleri
    FC modelleri
    TE modelleri
    FE modelleri
    701 enduro

    Aprilla bunu yazmıyorum bile sadece


    buyurun bu marka ve modelleri kıyaslayalım birbirleriyle... Fiyat ve performans kıyaslamasıda yapabilirsiniz sadece performans kıyaslamasıda...
    TestaSt.11 bunu beğendi.

  7. #67
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı In Flames adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw mchi,bi bakım tutarı paylaşmıştın zamanında onu tekrar paylaşsana millet aşk gorsun aşkkk..

    Yav arkadaşlar kültürlü,güzel yemek yapan,sizi seven hanım hanımcık bir kız yerine aklınız fikriniz super miniyle dolaşan,binbir tafrası olan,istekleri bitmeyen, sizi sevip sevmediği bile belli olmayan kızlarla evlenmeye çalışan erkekler gibisiniz.. ve kendinizi kandırmak için buna aşk diyorsunuz..

    hayırlı olsun.
    Bir gece geçirmeden net konuşmamak lazım.

    Alıntı TestaSt.11 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haşmet bey : evet açıklamalar muallak gelebilir size fakat siz motor alırken o motorun kullanım özelliğine , sizin sürüş tarzınıza uygunluğuna önem vermeden mi aldınız ?
    Tabii ki. Bir şeyi niye sevdiğimizi aktarabilmek zor olabiliyor bazen.

    Bu arada, yüzde 20 yüksek bir vergi, ancak yine de doğru hesap için "cost of ownership"e bakmak lazım. O da:

    (Aliş fiyatı) + (bakım ve arıza masrafı) - (satış fiyatı)

    Bu rakamı da kullanılan süre veya km'ye bölmek gerekiyor.

    Amerika için konuşabilirim. Bu noktada hiç bir Avrupa ve Amerika ürünü, Japonlara yaklaşamıyor şu an için.
    berkcigdem ve TestaSt.11 bunu beğendiler.

  8. #68
    smtknc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Multistrada 1200s
    Zevkler ve renkler tartışılmamak ile birlikte MTS serisini (2015 üzeri touring ve enduro) son derece yakışıklı bulup, motor karakteri, sürüş zevki ve elektronik oyuncaklarından etkilenerek aldım diyebilirim.

    MTS 1200S kullanıcısı olarak bakımını, parçasının pahalı olmasını ve servis durumunu göz ardı edebiliyorsanız mutlu bir ilişkiniz olabilir. (bunlar her ne kadar göz ardı edilebilir derseniz hepsinin bir şekilde çözümü var fakat bazen pahalı çözümler olabiliyor)

    Ayrıca alış fiyatı bakım masrafı satarken çok mu değer kaybederim gibi düşünceleri olan kişiler için Ducati pişmanlık olabilir. Merak edilen özel bir durum varsa hem makine ile hem servisleri ile tecrübe edinmiş olarak yanıt verebilirim.
    TestaSt.11 bunu beğendi.

  9. #69
    TestaSt.11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    multistrada 950
    Alıntı In Flames adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    berkçiğdem;

    kusura bakma ama dünyanın ennnnn mukemmel motorlarından birini satmışın bence

    190 dan sonra kafa sallıyorsa yuzde yuzz ya yan çantaların vardır ya da yeni değiştirilmiş lastiklerin balansı yapılmamıştır.

    Aksine benim afrika da en çok hoşuma giden şey yuksek sürattaki güven hissi.21 inc lastikle bunu nasıl başarabilmişler gerçekten ilginç
    kardeş berkçiğdem bayağı ilginç bir konuya giriş yapmış bence karşılaştırmaya başlayında bizde birşeyler öğrenip yorum yapalım , öyle kısacık geçiştirmekle olmaz emeğine saygısızlık olur bence

  10. #70
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Bakın abiler ne güzel karşılaştırmış.Gerçekten Ducati yeni BMW olmuş :D

  11. #71
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakın abiler ne güzel karşılaştırmış.Gerçekten Ducati yeni BMW olmuş :D
    https://www.youtube.com/watch?v=OgAV0XTp8tU
    Ama bu video Ducati'ye haksızlık
    TestaSt.11 bunu beğendi.

  12. #72
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Afrika Fiyat/Performans'ta diğer tüm model markaları sert bir tabir olsada "tokat manyağı" yapar.

    İddialı olduğu konu zaten 190 km hızla ideal seyir halinde olmak değildir eminim.Böyle olsa daha yol odaklı tasarlanırdı.

    İlk etapta Dayanıklı olması, zorlu koşullarda yol alabilmesi, her türlü yolda belli bir konfor sunabilmesi, tüm bunları da iddialı bir fiyat ile vermesi onu seçme nedeni olacaktır.

    Ben 200 ile gideceğim, 200 ile giderken de konfor isterim diyen kişinin motoru Gs1200.Üst segmentte konfor isteyen herkesin motoru Gs olmalı diye düşünüyorum.

  13. #73
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Hem tel jant, hem de tubeless teknolojisinin yaratıcısı Apriliadir.Patenti Aprilia'dadir.İlk olarak CapoEtv'ler de kullanılmış bir özelliktir.Fakat bu teknoloji şu an 21" jant ölçülerinde araştırdığım kadarıyla verimli olmadığından kullanılmamaktadir.

    İç lastiğin de kendine göre avantajları vardır.Kalın iç lastikli jantlar Tubelesse göre daha zor patlar..

  14. #74
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı In Flames adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    berkçiğdem;

    kusura bakma ama dünyanın ennnnn mukemmel motorlarından birini satmışın bence

    190 dan sonra kafa sallıyorsa yuzde yuzz ya yan çantaların vardır ya da yeni değiştirilmiş lastiklerin balansı yapılmamıştır.

    Aksine benim afrika da en çok hoşuma giden şey yuksek sürattaki güven hissi.21 inc lastikle bunu nasıl başarabilmişler gerçekten ilginç

    bence en mükemmel motoru değil... evet kötü bir motor değil ama bu motordan çok daha üstün motorlar mevcut. bunu demek istiyorum zaten.

    yan çanta olması veya değiştirilmiş lastiklerin balansını yaptıracak kadar az biraz 2 gram tecrübeye sahibim şükürler olsun ki... o yüzden bence bu tarz bahaneleri en azından bana sölemenize gerek yok...

    yan çanta takılı değildi. hatta topcase bile yoktu... lastiklerim 2500 km olmuştu ve yol lastiğiydi balansları yapılmıştı. kafadan gelen rüzgardandır dedim ilk başta sonrasında her seferinde yapınca hee bu alet kafayı sallıyor dedim...

    şuna nasıl bir cevabınız olacak o zaman madem mükemmel bir motordan bahsediyoruz...

    BMW gs1200 topcase takılı iken 220 km de gram titreme veya kafa sallama yokken , ani frende gram yolda sapma yapmıyorken... paralever , telelever sistemiyle yıllardır ulaaan gs kendi kendine viraj alıyor beee dedirtiyorsa...

    KTM 1190 adv topcase takılı ve givi tur camı takılıyken 260 km hıza çıktığımda bu motor nasıl oluyorda hala ok gibi dümdüz ilerleyebiliyorsa... frene abandığınızda dayııı bende brembolar var abann abann bişi olmaz diyebiliyorsa , wp süspansiyonlarıyla hacıı abi sen dağ bayır dinleme atla zıpla ben burdayım dedirtiyorsa...

    ve bunları şuan çoğu büyük japonların aynı fiyatında sana sunuyorsa kusura bakmayın ben bi hooppp derim eleştirenede , mantıksız bulanada.


    burada ciddi bir fizik kanunundan bahsediyoruz... bu kanuna bu iki motor kusursuzca uyarken africa neden 190 da kafayı şuursuzca oynatıyor ?

    bakın dış etkenler yani rüzgardan veya yolun yapısından bahsetmiyorum. bunlar her motoru etkileyen şeyler...

    pekii madem çok güzel motor dediğiniz aletin ıslak hali ile daha cüzseli olan hatta 4 litre daha fazla deposu olan ktm nin ıslak ağırlıkları aynı...

    birisi size bmw kalitesini konforunu sunarken , birisi kardeş ben italyanım adımda ducati diyorsa , birisi size safkan güç ve tam bir enduro yu sunarken aynı paraya africa twini almak size doğru geliyor olabilir ama bana değil...

    bu japonların arasında ki en mantıklı enduro ise teneredir. ucuzdur. keçi gibidir. ne verirsen onu alır. bellidir hacmi. ama dağ bayırda dinlemez.

    bence bi kıyaslama veya bir yorum yazarken bunları düşünüp yazın yoksa marka savunmaya gidiyor mevzu. ki sizin savunduğunuz markanın önüne çok ciddi markalar geliyor bu durumda...

  15. #75
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı In Flames adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Berkçiğdem senin tecrube ve deneyimini ben bilemem ilk aklıma gelenleri soyledim..

    Bir afrika twin sahibine bu motor soğuk havalarda çalışmakta nazlanabiliyor dee ok anlarım.

    killswitch butonu problemli olabiliyor de anlarım...

    Lakin 190 km de kafa sallama şu an ilk sendin duydum ki yabancı forumları da takip ediyorum.

    Bu kafa sallama olayı biliyosun KTM 1190 için söylendi enduroistte,videolar paylaşıldı,ortalık biraz gerildi bilirsin belki

    Neyse,sen mutluysan KTM ile ne guzelll

    enduroistte söylendiğini görüyorsanız , buyurun oradan africa twin sahibi olan Arif abiye sorabilirsiniz africa kafayı sallıyor mu sallamıyor mu diye...

    ben kendi sahip olduğum , kmlerce sürdüğüm motora bunu söylüyorum ve söylerimde varsa bu sorunu

    hee bakın gelirsiniz ktm için dayı bu alet soğukta zor çalışıyor normal aküyle , buna lityum akü takacan sana oradan 1000 tl kaçacak dersen buna eyvallahım. bana kaçtı o yüzden sölüyorum ama artık öle bi derdi yok.

    burada ben marka fanatikliği yapmıyorum , öle bi karakterimde yok zaten. hondamda oldu , yamahamda , ducatimde , ktmde , hatta şuan 85 model bir bmw motorumda var.

    hondanın , yamahanın endurolarına sahip oldum. her iki markanın scooterlarınada bindim. nmax güzeldi ya :(
    ktm nin hem naked larına hem endurosuna

    test ettiğim diğer motorları boşverin zaten. sonuçta bizde dünyanın en iyi yarışçıları gibi motor sürmüyoruz. az çok zorluyorum ben ama motoru onu biliyorum bakalım neler yapabiliyormuşsun sen diye...

    itiraz ettiğiniz konu ise ; çok daha üst seviye özellikleri size aynı paraya sunan bir başka marka varken ki bu markalar yabana atılacak markalar asla değiller iken . japonda japon denmesi.

    sizde africa ile mutlu olabilirsiniz ve gerçekten mutluda olun.

  16. #76
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı In Flames adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yani insanımız bi ilginç.Ducati olunca olağanüstü bir makina falan bekleniyor.Haşmet kaç defa değindi,bende Korlas a gittiğimde görüyorum..

    3-4 yıllık ducati ler dokuluyor yahu,yalansa yalan deyin..Ki bu Ducati alanlar kapalı garajlarda falan saklıyor motorlarını..

    Not:Haşmet değindi dememin nedeni bilirkişi olduğundan değil tabiki sanırım Ducati si vardı..
    Ducati, fiyatı ucuz olmamasına, bakımı pahalı olmasına, genel olarak ortalama Japon'dan daha sorunlu olmasına rağmen hala insanlar para verip alıp biniyor... Bunun mantıklı bir sebebi olmalı. Sadece Ducati tercih eden arkadaşlarım var ve problemlerine rağmen çok seviyorlar.

    Multistrada 1200 kullandım ama sahip olmadım.

    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 200 ile gideceğim, 200 ile giderken de konfor isterim diyen kişinin motoru Gs1200.Üst segmentte konfor isteyen herkesin motoru Gs olmalı diye düşünüyorum.
    Motosiklet dünyasında konforun tartışmasız karşılığı Honda Goldwing'tir...

  17. #77

    Üyelik
    05 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Forza 250
    Ducati artık pek de pahalı kaçmıyor doğrusu.Africa Twin hala avantajlı ama diğer japonlar yoldan çıktı artık:

    Tracer 900: 62000 tl

    Multistrada 950: 67500 tl

    Africa Twin: 55700 tl

    Kawasaki versys 1000: 85.000 tl (Yeri burası olmayabilir)

    KTM 1090 Adventure: 79000 tl

    İkinci elde avrupalılar oran olarak muhtemelen daha fazla değer kaybedeceğinden makas biraz daha daralır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=dp5NMFLI1Cs

    Objektif bir inceleme, artısını eksisini söylemiş.

  18. #78
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Ahmetbahadır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati artık pek de pahalı kaçmıyor doğrusu.Africa Twin hala avantajlı ama diğer japonlar yoldan çıktı artık:

    Tracer 900: 62000 tl

    Multistrada 950: 67500 tl

    Africa Twin: 55700 tl

    Kawasaki versys 1000: 85.000 tl (Yeri burası olmayabilir)

    KTM 1090 Adventure: 79000 tl

    İkinci elde avrupalılar oran olarak muhtemelen daha fazla değer kaybedeceğinden makas biraz daha daralır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

    https://www.youtube.com/watch?v=dp5NMFLI1Cs

    Objektif bir inceleme, artısını eksisini söylemiş.
    Africa Twin bayagi ucuzmus Turkiye'de. Amerikada:

    Africa Twin: $13300
    Multistrada 950: $14000
    KTM Adventure 1090: $14700
    Multistrada 1260: $18700

    Amerika'da 2. el hemen hemen her motosiklet super deger kaybediyor... 1 yasinda 5000 km'de bir motosiklet en az %25 kaybetmistir...

  19. #79
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ducati, fiyatı ucuz olmamasına, bakımı pahalı olmasına, genel olarak ortalama Japon'dan daha sorunlu olmasına rağmen hala insanlar para verip alıp biniyor... Bunun mantıklı bir sebebi olmalı. Sadece Ducati tercih eden arkadaşlarım var ve problemlerine rağmen çok seviyorlar.

    Multistrada 1200 kullandım ama sahip olmadım.



    Motosiklet dünyasında konforun tartışmasız karşılığı Honda Goldwing'tir...
    Edvençır sınıf için yazmıştım..
    hasmet bunu beğendi.

  20. #80

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Bu sene 1260 ne gibi yeniliklerle gelicek acaba performansin yaninda


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)