Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Ducati Multistrada 1200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Seviyosan git konuş derim :D
    Yerinde olsam 1200 düz 2014 model alırım. Elektroniği bol makinaların hem riski fazla hemde ayar problemi akılda hep soru işareti bırakmaktadır. Sürekli bi ayar çekme, mod değiştirme farklılıklar deneme olayına girip tatminsizlik yaşanmakta. Ciddi anlamda ileri sürüş deneyimi gerektiren durumlar.

    Ducatinin bakımları pahalı ama KTM ve BMW nin bakımları ucuz mu?

    Son olarak single sided swingarm


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerci her motosiklet icin gecerli; ama MTS forumunda MTS'i gomen cok insan bulamazsiniz. Cunku 1. Kisa sureli olurlar 2. populer birsey degil forumun amaci olan araci yermek 3. Kalanlar da gulu sevip dikenine katlandigi icin cok bahsetmezler negatiflerden. Ama farkli motosiklet forumlarinda, MTS'i bir sekilde elden cikarip arkasina bakmadan kacan bircok insan izlenimi bulabilirsiniz.

    Sehir ici ve sehir disi rahatligi icin mukemmele yakin bir makina MTS. Bu arada sadece asfalt takilacaksaniz Superduke GT bence cok daha isabetli bir secim olur; ama 2016'da yeni ciktigi icin fiyatlar cok uygun olmayabilir.

    Elektronik ve semi-aktif suspansiyonlar gunumuzde dayanikli. BMW ilk kullanmaya basladiginda bazi sorunlar yasanmis, ama artik manuel olanlarla ayni guvenilirlikte oldugunu okumustum gecenlerde bir Motorcyclist magazini makalesinde. Hatta bakimi da normal manuel suspansiyonla ayniymis. Servo'yu cikarip normal bakim yapiyorlarmis.

    "MTS 'nin spor mod 'da sıkılaşan elektronik amörtisörleri ve brembo m50 kaliperleri 1000rr 'a kıyasla kötü olsa"

    Olur mu hic oyle sey? MTS'in frenleri de, suspansiyon'u da, baz model 1000rr'dan cok daha iyi. MTS'in standart sundugu Ohlin suspansiyonun ve m50 kaliperlerin muadilini, Honda 1000RR'in yuksek sinif SP triminde veriyor sadece. Oocan hoca'nin dedigi kalite degil, yapi farki. Suspansiyonun hareket mesafesi, damping parametreleri. Tabii ki araziyi de kaldiracak sekilde dizayn edilen suspansiyon pistte optimal performans sunmayacaktir; ki orda mesele sadece suspansiyon da degil. Geometri en buyuk sorun.
    Kaliteden öte yapısal durumdan bahsetmiştim evet, 1000rr yapısal olarak > MTS kalite olarak > MT7 yapısal olsada

    Pistte racinglerle kapışmak gibi bi planım olmasada pikes peak ile racingleri tokatlayan bir pilotun videosunu izlemiştim vakti zamanında.

    Alıntı oocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2014 pasif süspansiyonlu modeli alacağını söylüyordu arkadaşımız.

    Yanlış mı anladım acaba ???
    2014 Düz modelde sadece arka amortisör manuel ayarlı öhlins hocam. Ön amortisör modlara göre elektronik ayarlı yalnız 2015 deki gibi yol durumuna göre anlık değişimli değil. Seçilen moda göre kendini ayarlıyor.

    Alıntı tyrung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seviyosan git konuş derim :D
    Yerinde olsam 1200 düz 2014 model alırım. Elektroniği bol makinaların hem riski fazla hemde ayar problemi akılda hep soru işareti bırakmaktadır. Sürekli bi ayar çekme, mod değiştirme farklılıklar deneme olayına girip tatminsizlik yaşanmakta. Ciddi anlamda ileri sürüş deneyimi gerektiren durumlar.

    Ducatinin bakımları pahalı ama KTM ve BMW nin bakımları ucuz mu?

    Son olarak single sided swingarm
    Bi karşılaşıp çay içicez kendisiyle bakalım. Elektirik alırsak bi başlangıç muhtemel
    Okan Sinan Ocan ve hasmet bunu beğendiler.

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı tyrung adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seviyosan git konuş derim :D
    Yerinde olsam 1200 düz 2014 model alırım. Elektroniği bol makinaların hem riski fazla hemde ayar problemi akılda hep soru işareti bırakmaktadır. Sürekli bi ayar çekme, mod değiştirme farklılıklar deneme olayına girip tatminsizlik yaşanmakta. Ciddi anlamda ileri sürüş deneyimi gerektiren durumlar.

    Ducatinin bakımları pahalı ama KTM ve BMW nin bakımları ucuz mu?

    Son olarak single sided swingarm
    Iyi de problem elektronik aksam degil ki. Mekanik sorunlarin cogu. Elektronik aksam guvenilir cogu zaman. Sadece yedek parca fiyatlarini arttirir, eger bagli oldugu mekanik aksam giderse.

    Belli seviyenin uzerinde her motosikletin on ve arka suspansiyonu ful ayarlidir. Yani ayar illa ki gerekli. Amele gibi ustten ingiliz anahtariyla preload, yine ussten tornovidayla rebound, egilip alttan yine tornovidayla compression ayari yapmak zorunda kalmiyorsun. 3-5 tusa basip halletmek her zaman tercih edilir. Hele skyhook gibi real-time on-the-fly ayar inanilmaz guzel bir ozellik. Yumusak suspansiyonda dahi on frene abandiginda one kaykilmiyor alet, saniyenin onda birinde arttiriveriyormus compression'i. Daha ne olsun?

    Tabii ki Ducati'nin bakimlari daha pahali. Neden? 1. Desmo valf yaygin birsey degil. Ducati'den baska bilindik marka kullanmiyor bildigim. Egitimli teknisyen gerekiyor, daha cetrefilli bir sistem. 2. 90 derece acili silindir titresimsiz ama modeline gore silindir kapagina erisim gerektiginde hem ustu tarafi (benzin deposu vs.) hem de on tarafi (radyator vs.) sokmek gerekebiliyor modeline gore. Ne BMW, ne KTM oyle. LC8 o yuzden 75 acili. Titresim asiri rahatsiz edici degil, ama dumsuz simetrik duruyor motor. Tepeden veya yanlardan herseye ulasiliyor.

  4. #24
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    bu konuyu sevdim ne güzel bilgiler paylaşıyorsunuz emeği gecen herkese teşekkürler,konuyu açandan da Allah razı olsun son zamanalarda sıkılmıştık saçma sapan konulardan.Umarım istediğiniz motora kavuşursunuz.
    oialdemir ve mchi bunu beğendiler.

  5. #25

    Üyelik
    28 Ekim 2008
    Şehir
    Eskişehir / Kuşadası
    Motosikleti
    Husqvarna Nuda 900 / BMW R1200RS / R1200GSA
    en sevdiğim mst videolarından

  6. #26
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı vitalx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en sevdiğim mst videolarından https://vimeo.com/34155121
    Ben arabayi da sevdim Motosikletci markadan motosiklet gibi 9000 devir yapan araba Burada ikinci elleri acaip degerlendi.

  7. #27
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Ben africa twin ya da Yamaha süper tenere 1200 dusunurdum

  8. #28
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Africa twin'e oturdum sadece, ama pek ısınamadım açıkçası. Ama popüleritesine göre azınlıkta olduğum kesin.

  9. #29

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Tekrar selamlar, dün itibari ile 2014 MTS 1200S granturismo ile nikahı kıymış bulunuyoruz.

    Malum hava şartlarından ötürü ataşehirden teslim alıp avrupa yakasındaki evime kadar sürüp garaja kilitlemiş bulunuyorum.

    İlk izlenim olarak mt 07 den sonra kendimi kamyona binmiş gibi hissettim. O motor sesi nasıl bir feryattır sanki dizel kamyonet çalışıyor. Yan çantalar takılıyken arabadan bir farkım kalmadı nerdeyse. Urban modunda bile agresif olduğu kesin bununla birlikte dtc ile tanıştık Kendini kısıtlanmış hissettirmedi değil proflaştıkça seviyeyi düşürürüm zannederim.

    Ön fren bir garip geldi 2 parmakla sıkmaya alışmışım manet diğer parmaklarıma değene kadar sıktığımda bile tam tutmuyor. Bütün parmaklarla biraz daha sıktığımda tutmaya başladı ama fren mantığı mt den farklı alışmak lazım.

    Lastiklere gelrisek üzerinde prelli angel gt var ilk lastiği sanırım. 17000km de dişleri falan yerinde ama sertleşmiş gibi. Expertise dede lastikler değişmeli denmiş benimle ilgilenen arkadaş en aşşa bir sezon daha götürür demesine ve angel gt ler 40bin km civarı kullanılıyor diye yorum okumama rağmen. MTS acemisi olarak değiştirmeliyim sanırım.

    Rosso 3 kullanınca kendini güvende hisseden biri olarak. Sizce rosso 3 mü takmalıyım yoksa bu motorun ağırlığına uygun olan angel gt ile devammı etmeliyim bilemedim. Lastik önerileriniz olursada duymak isterim.

    Bir hayale kavuşmanın mutluluğunu sizlerle paylaşmak istedim.

    İyi forumlar..
    Guven, Jemand, Sj's ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #30
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Hayırlı olsun, kazasız belasız, risk almadan, mutlu sürüşler dilerim.

  11. #31

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, kazasız belasız, risk almadan, mutlu sürüşler dilerim.
    Eyw. Tesekkur ederim

  12. #32
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hayirli olsun.

    Frenin aninda tutmasi lazim. Icinde hava mi var acaba?

  13. #33

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun.

    Frenin aninda tutmasi lazim. Icinde hava mi var acaba?
    Eyw hocam. Expertise den temiz çıktı ama bilemiyorum. Hava duzelsin bi gezintiye cikacagim iyice test etmek lazim.

  14. #34
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    hayırlı olsun iyiki almışsın motoru
    yoksa buraya kadar okuduğumdan hiçbirşey anlamadım
    makina görsel olarak güzel mi güzel güçlü atik çevik ama ahlaksız

  15. #35
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Hayırlı olsun

  16. #36
    Kargaburun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Motosikleti
    '15 MT-07 ABS Race Blu
    Hocam hayırlı olsun. Konuyu başından itibaren takip etmiştim. Çoğumuzun isteyip de yapamadığı bir şey yaptınız. Motosiklete binmek zaten rasyonel bir eylem değilken siz bunu bir adım daha ileriye taşıdınız. Hayat kısa ve geçen zamanın telafisi yok, ufak hesaplar yapmamak lazım.

    Güle güle kullanın.

  17. #37

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar.

  18. #38

    Üyelik
    07 Şubat 2017
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    ducati
    Mrb kardeşim butun yazılanları okudum iyiki kimseyi dinlemeyip almıssın hayırlı olsun bende multı hastasıyım 2011 modelini almıstım gecen yıl 1 sene bındım 26 bın kmdeydı 10 bın km yaptı kesınlıkle dandık cabuk dokulen bı motor dııl o arkadasın test ettım dedıgı 8 bındekı motorun eskı sahıbı hor kullanmıstır tamammen kullanımla alakalı ben hıc sorun yasamadım ve antalyada yasadıgım ıcın yaz kıs kullandım yogun trafıkte uzun yolda vs 2013 den oncekıler cok zıplıyodu sureklı gaz ıstıyodu oyuzden sehır ıcınde trafıkte kullanmak cok zor oluyodu dusuk devırde 1 2 vıteslerde kullanılmıyodu sureklı gaz ıstıyo motor onun dısındakı en kotu yanıda antalya cok sıcak motorda asırı ısınıyo trafıkte yakıyodu bacaklarımı sadece on amotısor korugu patladı 1 yıl ıcınde onuda ebaydan getırttım yetkılı servıse taktrdım onun dısında bı sorun masraf acmadı ama zengın motoru ducatı herkes bınemez bakımları pahalı desmo bakımı 3 bın tl tutuyo ama obakımda motoru komple herseyını degıstırıyolar resmen sıfır motor gıbı oluyo ıc aksamdakı hersey degısıyo fıyat bu yuzden yuksek her 12 bın kmde bı yaptırman gerekıyo onun dısında bı masraf acmaz temız bındıkten sonra bnm ıcın sorun dııldı cunku x6ya bınıyorum o daha cok masraf acıyo ve ducatının verdıgı zevkı hıcbı motordan alamazsın ben ducatının ustune z1000 aldım mt09 tracer aldım bmw f800 aldım sımdı tekrar ducatıye donucem bende 2014 alıcam yanı uzun lafın kısası herkes bısey sallıyo ınsanları motordan sogutuyolar ama ole bısey yok ıtalyan motorları herzaman pahalı ve nazlıdır ama ıtalyan motorunun verdıgı zevk hıcbır markada yoktur her guzelın bı bedelı var temız bındıkten sonra ducatı 10 numara motordur kolay kolay masraf acmaz bozulmaz hayırlı olsun tekrar motorun yıne sormak ıstedıgın bısey olursa cevaplarım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

    buarada ustunden baya gecmıs nasıl memnunmusun motordan deneyımın nasıl ?? 2013 lerde bu dusuk devırde zıplama sorununu cozduler dıyolardı o dogrumu yoksa motor hala sehır ıcınde dusuk devırlerde sureklı one atlıyomu gaz ıstıyomu

  19. #39
    Stunt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Şehir
    KUŞADASI-ANTALYA
    Motosikleti
    çok var sığmıyor :)
    Merhaba hayırlı olsun, mts 2014 sürdüm (oğuz motor antalya) 2 parmakla frene dokunduğun gibi kaliper resmen ısırıyor mutlaka servise gösterin.

  20. #40

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı BMW x6 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mrb kardeşim butun yazılanları okudum iyiki kimseyi dinlemeyip almıssın hayırlı olsun bende multı hastasıyım 2011 modelini almıstım gecen yıl 1 sene bındım 26 bın kmdeydı 10 bın km yaptı kesınlıkle dandık cabuk dokulen bı motor dııl o arkadasın test ettım dedıgı 8 bındekı motorun eskı sahıbı hor kullanmıstır tamammen kullanımla alakalı ben hıc sorun yasamadım ve antalyada yasadıgım ıcın yaz kıs kullandım yogun trafıkte uzun yolda vs 2013 den oncekıler cok zıplıyodu sureklı gaz ıstıyodu oyuzden sehır ıcınde trafıkte kullanmak cok zor oluyodu dusuk devırde 1 2 vıteslerde kullanılmıyodu sureklı gaz ıstıyo motor onun dısındakı en kotu yanıda antalya cok sıcak motorda asırı ısınıyo trafıkte yakıyodu bacaklarımı sadece on amotısor korugu patladı 1 yıl ıcınde onuda ebaydan getırttım yetkılı servıse taktrdım onun dısında bı sorun masraf acmadı ama zengın motoru ducatı herkes bınemez bakımları pahalı desmo bakımı 3 bın tl tutuyo ama obakımda motoru komple herseyını degıstırıyolar resmen sıfır motor gıbı oluyo ıc aksamdakı hersey degısıyo fıyat bu yuzden yuksek her 12 bın kmde bı yaptırman gerekıyo onun dısında bı masraf acmaz temız bındıkten sonra bnm ıcın sorun dııldı cunku x6ya bınıyorum o daha cok masraf acıyo ve ducatının verdıgı zevkı hıcbı motordan alamazsın ben ducatının ustune z1000 aldım mt09 tracer aldım bmw f800 aldım sımdı tekrar ducatıye donucem bende 2014 alıcam yanı uzun lafın kısası herkes bısey sallıyo ınsanları motordan sogutuyolar ama ole bısey yok ıtalyan motorları herzaman pahalı ve nazlıdır ama ıtalyan motorunun verdıgı zevk hıcbır markada yoktur her guzelın bı bedelı var temız bındıkten sonra ducatı 10 numara motordur kolay kolay masraf acmaz bozulmaz hayırlı olsun tekrar motorun yıne sormak ıstedıgın bısey olursa cevaplarım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

    buarada ustunden baya gecmıs nasıl memnunmusun motordan deneyımın nasıl ?? 2013 lerde bu dusuk devırde zıplama sorununu cozduler dıyolardı o dogrumu yoksa motor hala sehır ıcınde dusuk devırlerde sureklı one atlıyomu gaz ıstıyomu
    Merhaba hocam saolasın

    Daha öncede söylemiştim MTS bi hayaldi. Ustaların söylediklerini dinledim tabiki ama her gün belgeselini izlemekten, teknik özelliklerini okumaktan sıkıldığım için gittim aldım

    Motorun kalitesine, konforuna, gidişine söylenecek pek bi söz yok. Her şeyiyle hakkını veriyor. Malum kış dönemi nadir binebiliyorum ama alıştım diyebilirim. Benim için en zor olan kısmı motora ilk binme anı, o mt7 deki atla üstüne geri çek bas gitsin olmuyor malesef. Ayaklığından indirmesi ayrı, elde geri ittirmesi ayrı, üstüne oturması ayrı bir dert hele üstünde oturuyorken geri geri gitmek bi hayli yavaş oluyor. Gül diken olayı diyip geçiyorum. Sonuçta, hava yeterince soğukken spor moda izin vermeyip ''ice'' uyarısı veren bir alet

    Tek bir sorun yaşadım bu hafta sonu hazır hava ısınmışken yola çıkmadan spor moda alıyım dedim. Temde 6000 deviri geçmediğini farkettim [ilk aklıma haşmet abi geldi tabi ]durdum urban moda aldım devam ettim baktım geçmiyor durdum spora aldım tek kişi iki kisi, canta modlarını degistirdim biraz yürüdüm baktım devir hala 6000 i geçmiyor. Servisi aradım getirin bilmemne sensörünü kontrol edelim dediler. Bu şekilde sürmemde sakınca da yokmuş. Bi yarım saat daha sürüp parkettim. Dönüş yolunda baktım bir sorun yok yardırıyor. Sonuç daha servise gösteremedim ne çıkar bilmiyorum.

    Birde ön camdan mıdır, topcase 'ten midir, lastik hava basıncından mıdır bilemiyorum 150 üzeri temde hafif virajlarda baya bi dans ediyor makine. Rosso 3 lü öncamsız topcase 'siz mt 7 'de şerit üzeri geçişleri hissetmiyordum bile. GT Angel ın genis tabanına bağlıyorum.

    Sonuç olarak pişman değilim yaz gelsede uzun yol yapsam diye sabırsızlıkla bekliyorum.

    Son olarak desmo bakımına 3 bin veririm bilerek aldım koymazda, servis hizmetinin sadece saatine 150 tl vermek biraz iç çektirtmiyor değil

    Alıntı Stunt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba hayırlı olsun, mts 2014 sürdüm (oğuz motor antalya) 2 parmakla frene dokunduğun gibi kaliper resmen ısırıyor mutlaka servise gösterin.
    Evet hocam saolasın, haşmet abinin dediği gibi havasını aldılar pitbula döndü frenler.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)