Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Yamaha Crypton T115

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #1

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Arkadaşlar merhaba, şu an 100 kiloyum, 90 kiloya belki inebilirim. (Belli bir yaştan sonra kilo vermek olay olmuyor)

    Bir süre sonra ilk motosikletimi satın alacağım. Bir kaç gün scooter kullanmak dışında başka bir tecrübem yok.

    İki sorum var

    İlk sorum:

    Yamaha crypton 115 cc 100 kiloluk bir insanı yokuşta çıkartır mı?

    https://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/commuter/t115.aspx

    İkinci sorum:

    Bu motosikletin özelliklerine bakınca "sıvı soğutmalı" olduğu görülüyor. Demek ki hava soğutmalı değil. Sıvı soğutmalı bu motosiklet saatlerce kullanıldığı halde hiç ısınmayacağı anlamına mı geliyor?


    Son iki hafta içerisinde çok araştırdım, hem motosiklet.net sitesinde hem de internette diğer sitelerde (youtube vs), bilmediğim bir çok şeyi öğrendim şu iki hafta içerisinde;
    Bir çok bilgi ve karşılaştırmaları, yorumları inceledim.
    Karbüratörlü olan, enjeksiyonlu olan
    (Arka fren) disk frenli olan , kampana frenli olan,
    Bagajı küçük olan, büyük olan
    Ayakla çalıştırma imkanı olan ve olmayan
    Benzini az harcayan, çok harcayan
    Çin malı olan ve olmayan
    Lastikleri 15 inçten büyük olan ve olmayan
    Çok çeşitli motosikletler var piyasada

    Yamaha Crypton'u düşünmemdeki sebep ise şundan dolayı

    Acemiliğimi atarım, bir tarafı çizilse de çok üzülmem, hızlı gitmek yerine sakin kullanmayı tercih ederim. Fakat en az kaç cc olan bir motosikletin, en fazla kaç kiloluk bir insanı yokuşta çıkaracağı konusuna internette net bir bilgiye rastlayamadım.

    Diyeceksiniz "250 cc al, kesin olarak çıkartsın yokuşta"
    Fakat acemiliğimi atmak için hem düşük cc hem de düşük fiyatlı bir motosiklet almayı düşünüyorum.


    Durum vaziyet budur , teşekkürler , selamlar, saygılar


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #2
    snappy x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    çorlu
    Motosikleti
    CBF150
    hiç ısınmayacağı anlamına gelmiyor ama daha az ısınır.
    yokuşlarda korkunuz olmasın ben 70 kiloyum babam 110 kilo birkaç kez balığa gittik.
    3.vitese düştüm rampada 40km hız ile rahatca çıktık.
    bu arada motorum 100cc hava soğutmalı,70 km hızı aşamadık.
    muzisyen73 bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hiç ısınmayacağı anlamına gelmiyor ama daha az ısınır.
    yokuşlarda korkunuz olmasın ben 70 kiloyum babam 110 kilo birkaç kez balığa gittik.
    3.vitese düştüm rampada 40km hız ile rahatca çıktık.
    bu arada motorum 100cc hava soğutmalı,70 km hızı aşamadık.
    Yani babanızla beraber toplam 180 kilo ve yokuş çıktınız öyle mi ? Çok iyi o zaman, motorunuz Yamaha marka mıydı?

  4. #4

    Üyelik
    15 Temmuz 2016
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Lifan Tay 100 / Pulsar 200 NS
    Benim tavsiyem buna 4.500 civarı para vermektense az daha koyup pulsar 150 as ya da ns alabilirsiniz. Ya da tork manyağı olan bir Boxer alıp dağ tepe gezip çekmediği yer görmek için can atabilirsiniz boxer alırsanız 1000 liranız cebinizde kalır ekipman alırsınız Ayrıca cup motor sahibiyim gösterge 100 gösterirken 70 anca gider dik yokuşlarda 2. vitese kadar düşürür.Benzin tankı küçücük sürekli benzinlik aratır vs. Motosikletten soğumak istemiyorsanız tercihiniz commuter + olarak kaymalı bence
    muzisyen73 bunu beğendi.

  5. #5

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı navari adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim tavsiyem buna 4.500 civarı para vermektense az daha koyup pulsar 150 as ya da ns alabilirsiniz. Ya da tork manyağı olan bir Boxer alıp dağ tepe gezip çekmediği yer görmek için can atabilirsiniz boxer alırsanız 1000 liranız cebinizde kalır ekipman alırsınız Ayrıca cup motor sahibiyim gösterge 100 gösterirken 70 anca gider dik yokuşlarda 2. vitese kadar düşürür.Benzin tankı küçücük sürekli benzinlik aratır vs. Motosikletten soğumak istemiyorsanız tercihiniz commuter + olarak kaymalı bence
    Teşekkür ederim ilginize
    Bu Boxer modeli hangisidir marka olarak ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:23 ----------

    İnternetten buldum, bajaj marka imiş. Fakat debriyajlı bir motoru bu acemi halimle kullanamam diye düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

    Bir de arkadaşlar bu hava soğutmalı motorlar , motorun ısındığı şiştiği anlamına mı geliyor? Çünkü su soğutmalılar uzun yolda ısınmıyor şişmiyor diye biliyorum.

  6. #6
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    Her ikiside soğur ,sadece su soğutmalı olmayanlar yaz sıcağında ciddiye alınmaycak derecede performansı düşebilir
    Siz buna takılmayın

    Siz araştırıp kararını verdiyseniz bahsettiğiniz motorda bayır çayır demeden sizi istediğiniz yere götürür

    Daha başka motor tavsiyesi almaya başlarsanız kafanız aşure kazanı gibi olur bilginiz olsun
    muzisyen73 bunu beğendi.

  7. #7
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    SYM orbit 2/125 2014
    Tavsiyeler çok fazla gelir siz crypton u begendi iseniz alın. Çok saglam evladiyelik bir makina dır. Her türlü gider. HİÇ bir şey olmaz. Debriyaj da yok elinde poşet taşıyabileceğin bir alet (önerilmez tehlikeli). Şanzuman hata kaldıran cinsten. PARÇASI bol. Boşver sen başkasını.
    Mustaphalanx ve muzisyen73 bunu beğendiler.

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motorun sağ cepheden çekilen fotoğraflarında silindir soğutma kanatları kabak gibi ortada. Sıvı soğutmalı bir motorda o kadar geniş soğutma kanatları olmaz. Motorun ısınmasından korkmayın ancak, en kötü subap ayarı kaçar başka da bişey olmaz.
    muzisyen73 ve SAZMAN bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun sağ cepheden çekilen fotoğraflarında silindir soğutma kanatları kabak gibi ortada. Sıvı soğutmalı bir motorda o kadar geniş soğutma kanatları olmaz. Motorun ısınmasından korkmayın ancak, en kötü subap ayarı kaçar başka da bişey olmaz.
    Yani bu sıvı soğutmalı değildir, hava soğutmalı mıdır ?

  10. #10
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    SYM orbit 2/125 2014
    Alıntı muzisyen73 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani bu sıvı soğutmalı değildir, hava soğutmalı mıdır ?
    Evet hava soğutmalı. Takıntı yapmayın. Yıllarca Akdeniz sıcağında 2 zamanlı motor kullandım , bir şey olmaz. Herkesten daha az idame maliyetin olur. Bakımı da kendin yapabilirsin kılavuza bakarak.
    muzisyen73 bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    İş yerinde olduğum için mesajınızı ve diğer arkadaşların mesajlarını çok hızlı hızlı okudum, gözden kaçırdığım bir şey var ise affola.

    Bende heralde 8-9 ay önce sizle aynı düşünceler ile sıfır crypton T110 aldım. Çok acemiydim hatta ehliyeti de ikinci sınavda alabilmiştim. Hem kendim için hem de artçım için kask mont eldiven aldım, 33 litrelik topcase aldım ve cub ile motosiklet serüvenime başladım.

    O zamanki nişanlım, şimdiki eşimle birlikte ben 86kg, eşim 55kg, topcase bajajda 5kg, heybe çantalarda toplam 5kg, benim önümdeki boşlukta 5kg ile yaz sıcağında izmir-ayvalık, izmir-çeşme, izmir-kuşadası, izmir-seferihisar git gel yaptık. Hatta ayvalık gezisini küçük cc gezi olarak konu açmıştım.

    Rodajını çok özenerek gerçekleştirdim ve bütün bakımlarını yetkili serviste yaptırdım. Ve hala da bakımlarını aksatmıyorum 6500km'ye geldi ve hala çok iyi gidiyor. Bir problemim yok.

    Cubların 1.vitesleri çok torkludur ve çıkamayacağı yokuş yoktur şeklinde abartsam yeridir. Bahsettiğiniz dikliği tam anlamadım ancak 2.vites 40km/saat hızla istediğiniz yokuşu çıkabilirsiniz.

    Uzun turlarda ortalamanızı 70km/h tutup, 70-80km de bir 10dk dinlendirirseniz dünya'nın diğer ucuna bile gidebilirsiniz.

    Titreşimi scooterlara göre biraz fazla olabilir ancak abartılacak kadar değil, çok uzun turlarda sele üzerine katlayarak plaj havlusu koyuyoruz tüm sorun ortadan kalkıyor. Vitesler doğru kullanıldığında scooterlara göre biraz daha az yakar.

    T115'i çok detaylı incelemedim ancak bayide gördüm, kesinlikle hava soğutmalı ve karbüratörlü. T110'da hava soğutmalı ve karbüratörlüdür. Soğuklarda 1dk civarı jikle ile durduğu yerde ısıttıktan sonra rölanti normale dönüyor. Motoru çok zorlamadığınızda da kesinlikle şişmiyor. T110'da ayak marşı var 115'i hatırlamıyorum.

    110 ile 115'in farkları olsada genel hatları benzerdir diye düşünüyorum, sorunuz olursa cevaplayabilirim.

    Özetle crypton'u öneriyorum.
    SAZMAN ve muzisyen73 bunu beğendiler.

  12. #12
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    SYM orbit 2/125 2014
    https://www.yamaha-motor.eu/tr/produ...turestechspecs

    Ayak marşı var. Linkte tüm ayrıntılar var.
    Fiyatı göremedim. Bu arada neredeyse tüm okyanus ülkelerinde Cub motorlar açık ara fazla tercih edilmektedir. Her türlü gider. Zinciri yağla, yağını değiştir devam et. Miss. Bunların Çinlisi bile sağlam, o kadar yani. 1750 TL ye bisan lifan tay 100 cc cub aldım 1 yıl bindim 1400 TL ye müşterisi çıktı şaşırdım. Titrek, ekonomik ve sağlamdır kendileri.Ama otoyolda hızlı akan trafikte sabır ve dikkat ister.
    muzisyen73 ve Mustaphalanx bunu beğendiler.

  13. #13

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İş yerinde olduğum için mesajınızı ve diğer arkadaşların mesajlarını çok hızlı hızlı okudum, gözden kaçırdığım bir şey var ise affola.

    Bende heralde 8-9 ay önce sizle aynı düşünceler ile sıfır crypton T110 aldım. Çok acemiydim hatta ehliyeti de ikinci sınavda alabilmiştim. Hem kendim için hem de artçım için kask mont eldiven aldım, 33 litrelik topcase aldım ve cub ile motosiklet serüvenime başladım.

    O zamanki nişanlım, şimdiki eşimle birlikte ben 86kg, eşim 55kg, topcase bajajda 5kg, heybe çantalarda toplam 5kg, benim önümdeki boşlukta 5kg ile yaz sıcağında izmir-ayvalık, izmir-çeşme, izmir-kuşadası, izmir-seferihisar git gel yaptık. Hatta ayvalık gezisini küçük cc gezi olarak konu açmıştım.

    Rodajını çok özenerek gerçekleştirdim ve bütün bakımlarını yetkili serviste yaptırdım. Ve hala da bakımlarını aksatmıyorum 6500km'ye geldi ve hala çok iyi gidiyor. Bir problemim yok.

    Cubların 1.vitesleri çok torkludur ve çıkamayacağı yokuş yoktur şeklinde abartsam yeridir. Bahsettiğiniz dikliği tam anlamadım ancak 2.vites 40km/saat hızla istediğiniz yokuşu çıkabilirsiniz.

    Uzun turlarda ortalamanızı 70km/h tutup, 70-80km de bir 10dk dinlendirirseniz dünya'nın diğer ucuna bile gidebilirsiniz.

    Titreşimi scooterlara göre biraz fazla olabilir ancak abartılacak kadar değil, çok uzun turlarda sele üzerine katlayarak plaj havlusu koyuyoruz tüm sorun ortadan kalkıyor. Vitesler doğru kullanıldığında scooterlara göre biraz daha az yakar.

    T115'i çok detaylı incelemedim ancak bayide gördüm, kesinlikle hava soğutmalı ve karbüratörlü. T110'da hava soğutmalı ve karbüratörlüdür. Soğuklarda 1dk civarı jikle ile durduğu yerde ısıttıktan sonra rölanti normale dönüyor. Motoru çok zorlamadığınızda da kesinlikle şişmiyor. T110'da ayak marşı var 115'i hatırlamıyorum.

    110 ile 115'in farkları olsada genel hatları benzerdir diye düşünüyorum, sorunuz olursa cevaplayabilirim.

    Özetle crypton'u öneriyorum.
    Çok çok teşekkür ederim arkadaşlar, güzel fikirler verdiniz. En az 150 kilo ile yolculuk yapmışsınız değerli cenkyenmez. Peki aynı tipte bir de honda nın wing go modeli var. sadece motoru biraz daha düşük. (97 cc) Honda ile Yamaha birbirine yakın kaliteler ve rakip firmalar olduğuna göre ikisinden birini seçmeniz gerekirse hangisini seçerdiniz ? (Not: Bu soruyu özellikle Hondanın arka freni kampana değil, disk fren olduğu için soruyorum)

    https://honda.com.tr/motosiklet/cub/...disk-fren-2015

    Ayrıca normalde sohbet etmeyi seven biri olduğum için, içinden gelen ve yazan tüm arkadaşların düşüncelerini severek okurum Selam ve saygılar
    SAZMAN bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Honda'da vergi olmaması güzel ama vergisi en düşük sınıfta olduğu için çok önemsemedim. Aradaki yakşalık 10cc'nin hissedilebilir olduğu için wing go değil crypton t110 seçmiştim. 115le 100 arasındaki 5cc de trafikte hissedilmesede motorun zorlandığı anlarda faydalı olacaktır.

    Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum wing go'nun arka freni disk değildir. Ön freni kapmana ve ön freni disk olmak üzere, arka frenleri kampana olan iki modeli vardır. Ön frende disk'ten şaşmamak lazım. Bu yüzden frenler aşağı yukarı aynıdır ayrıca T110lardaki Duro lastikler cublar için bulabildiğim en iyi lastiklerdir. Umarım 115'te aynı lastiklerle gelir.

    Evet yazmayı unutmuşum araştırmalarımda cub'ların yapı olarak (çinliler de dahil) çok daha uzun ömürlü ve parçasının ucuz olduğunu okumuştum. Eski teknoloji olmasından dolayı böyle olduğunu düşünüyorum. Sele ısıtma düğmesi ve çakmak/usb girişi yapmak ve bu aşamada orjinalini bozmamak için iç orta konsol ve siyah plastik kadran çerçevesi aldım 30-35TL tuttu ikisi (yan sanayi).

    Zaman zaman 130-140cc, 5ileri, çift teker disk fren ve absli, injeksiyonlu, japon malı ve 5.000TL'lik cub hayal ediyorum ama geçiyor Böyle ütopik makineler olmadığı yada ülkemizde olmadığı için, japon markalarında genellikle kalitelidir durumu olduğu için wing go ve crypton'dan başka cub kalmıyor.

    Cub sahibi olarak ne kadar bu önyargıdan rahatsız olsam da, satmak istediğinizde "cup" tipi motorların motorları alçaltan falan genel bir alıcı kitlesi var. Ucuz ve japon olması kolaylık sağlayacaktır.

    110'daki eksi bir özellik yan sehpa yok. Alıştım aramıyorum ancak olsa fena olmazdı. Bu ayak ön basamak demirine takılıyor, yan sanayi basamak demiri bulamadım, orjinali 70TL civarı. 30TL'de yan ayak ve işçilik olsa yan sehpa 100TL'ye gelir, ihtiyacım yok yaptırmadım. Orjinali bozup üzerindeki ön basamak demirine 30-35TL civarına da yaptırılabilir.

    115'în aynaları ve arka bagaj demiri daha verimli görünüyor, tabi daha detaylı incelemek lazım.

    Ek olarak T110'larda mevcut olan Duro lastikler araştırdıklarım arasında cub'lar için en düzgün lastikler sanırım.

    115'te de aynı lastikler varsa iyidir ve aradaki yaklaşık 5cc'de yolda hissedilmese de zorlanmalarda bir rahatlık sağlayacaktır.

    Cub'ların tamamının sele altı bagajı çok küçüktür, deposu da küçüktür. Modelden modele göre 100-200km arasında yakıt almak gerekir. Ben ortalama 100-150km'de bir 2.0-2.6 litre arası yakıt alıyorum. Ortalama hesapmalamadım ancak çoğunlukla artçıyla kullandığım halde 100km'de 2.0 - 2,3 litre arası yakıyorum. (80'i çok geçmiyorum)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:46 ----------

    Karşıyaka tarafına yolunuz düşerse buluşabiliriz, inceleyebilirsiniz detaylıca.
    SAZMAN ve muzisyen73 bunu beğendiler.

  15. #15

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum wing go'nun arka freni disk değildir. Ön freni kampana ve ön freni disk olmak üzere, arka frenleri kampana olan iki modeli vardır. Ön frende disk'ten şaşmamak lazım. Bu yüzden frenler aşağı yukarı aynıdır
    Gerçekten belirttiğiniz gibiymiş. Ben de arka fren disk zannediyordum

    Değerli cenkyenmez, samimiyetinize dayanarak kafama takılanları, merak ettiklerimi sormak istiyorum,


    Soru 1)
    "Yan sehpa yok" sözüne çok yerde rastladım. Bu yan sehpa tam olarak nedir? Bisikletlerdeki dayama demiri mi? Normal alttaki ayak motosikletin dengede durmasını sağlamıyor mu? Motosiklet rüzgarda devriliyor mu? Onun için mi özellikle bu eksikliği (yan sehpa) belirtiliyor?

    Soru 2)
    Honda wing go nun benzin deposu 3,7 lt , Yamaha crypton un benzin deposu 4,2 lt. Yani ikisi de küçük maalesef.

    Yolda kalmamak için yanınıza (uygun benzin taşıma bidonu ile) yedek benzin taşıma ihtiyacı hissediyor musunuz? Veya motosiklet kullanıcıları hiç yanlarında yedek benzin taşırlar mı?

    Soru 3)
    Bir arkadaşım ısrarla "ne aırsan al, aman lastikleri tubeless olsun" dedi. (Lastiğin bir anda patlayıp yolda kalmamamız için).
    Cryptoya tubeless lastik takılabiliyor mu ? Acaba bu konuda da bilginiz var mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------

    Bu arada Yamaha nın hatasını bulduk Çünkü web sayfasında Crypton için "sıvı soğutmalı" yazıyor
    Hatta müşteri hizmetlerinden Sercan beyle görüşmüştüm, Sercan bey de sıvı soğutmalı olduğunu söyledi.

    https://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/commuter/t115.aspx?view=featurestechspecs

  16. #16

    Üyelik
    14 Nisan 2016
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Elimden geldiğince açıklamaya çalışayım.

    Orta sehpa ile başlayalım:
    Motosikletin tam ortasında yere iki noktadan temas eden ve sehpaya alındığında motosikleti tam dik vaziyette tutan sehpadır. Bu Cryptonda var.
    Resmi:


    Yan sehpa ile devam edelim:
    Bisikletlerdeki gibi tek bir yan yüzeyden indirilip, yere tek bir noktadan temas eden ve bu sehpaya alındığında motosikleti biraz yatık tutan sehpadır.
    Resmi:


    Orta sehpa aşağıdan motorun şasesine bağlıdır ve cryptonda mevcuttur. Yan sehpa ise (cub'lar için) sürücünün sürüş esnasında ayaklarını koyduğu ön basamak demirine aşağı ve yandan bağlıdır ve Crypton'da (T110) yoktur.

    Ön basamak demiri resmi:


    Rüzgarda devrilme vs. olmuyor aksine orta sehpa daha güvenlidir. Yan sehpa kısa süreli duraklamalarda daha pratik bir özelliktir, olmazsa olmaz değildir. Yan sehpa olsa bile park ederken orta sehpaya almak tavsiye edilir o kadar.

    Benzin depoları evet küçük. Yabancı bir forumda okumuştum doğruluğundan emin değilim ancak CUB=Cheap Urban Bike=Ucuz Kasaba Motoru olarak üretilen bir aracın ortalama menziline ve sarfiyatına göre göz önünde bulundurulunca aslında yeterli.

    Benzin almayı unutursam korku yaşayabiliyorum ancak bu ihtimal her taşıt için geçerli, bunun haricinde yola çıkarken hiç extra benzin almadım yanıma. İhtiyaçta duymadım.

    Uzun yola çıkınca heybe çanta vs yüklü iken benzinlikte onları boşaltıp selenin altındaki depoya benzin alıp tekrar yüklemek biraz uğraştırıcı olabiliyor ama bu da çok sık olan bir senaryo değil zaten. Sonuçta 120-130km'den daha uzun turlara yılda en fazla bir iki kez çıkıyorum. O turlarda da zaten mutlaka çantadan bir şey lazım oluyor denk getirip hazır çözmüşken yakıt alıyorum

    Forumda eski bir arkadaşın konularında yan granajı ve depoyu değiştirerek seleyi açmadan benzin girişi yapışına ait resimli anlatım mevcuttu. İleri seviye modifikasyonlara da yatkın ancak çok elzem değil.

    Tubeless konusu malesef benim de bilgi sahibi olmadığım ancak araştırma halinde olduğum bir konu, üzerindekilerin tubeless olup olmadığından da emin değilim, takılıp takılamayacağından da emin değilim. Öğrendiğimde buraya yazarım.

    Bir Yamaha çalışanının yanılma payı düşük olsa bile Sercan bey'in yanıldığını düşünüyorum sıvı soğutma konusunda. Mutlaka bir bilgisi vardır ancak internet sitesine hatalı yazılan bilgiyi okuyarak arayan kişiye aktaran bir çağrı merkezi elemanı ise doğal olarak yanlış bilgi aktarmıştır.

    Zaten sıvı soğutması fiyat olarak belli bir limitin üstündeki motosikletlerde oluyor.

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    SAZMAN, muzisyen73 ve oyunageldim bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı cenkyenmez adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elimden geldiğince açıklamaya çalışayım.



    Umarım yardımcı olabilmişimdir.
    Hem de çok
    Teşekkürü borcum bilirim, yani keyifle okudum, kimbilir daha kaç kez okuyacağım, tekrar teşekkür ederim.

    Eğer içinizden gelirse ve motosikletler ile ilgili aklınıza gelen her türlü bilgi ve tecrübeyi paylaşmak isterseniz, bekliyor olacağım

    Selamlar ve saygılar

  18. #18

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Yamaha nın Vietnam sitesinde çok güzel 150 ilk Exciter diye bir model var. Ama maalesef Türkiye sitesinde yok. 150 lik harika bir motor olmalı

    http://www.yamaha-motor.com.vn/san-pham/Exciter-matte-black-2016-189

  19. #19
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    Sıvı soğutmalı derken aklımıza hep su ve radyotör gelmekte
    Sanırım bu motorun ön kısmında yağın dolaşıp soğuyabileceği farklı ızgara mevcut,dolayısı ile yağ soğutmalı.
    Yandan kapaklı depoyu bende motoruma yaptım,başka yapan varmı bilmiyorum ama çok kullanışlı
    muzisyen73 bunu beğendi.

  20. #20

    Üyelik
    21 Ekim 2016
    Motosikleti
    Yamaha Xcity 250
    Alıntı oyunageldim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıvı soğutmalı derken aklımıza hep su ve radyotör gelmekte
    Sanırım bu motorun ön kısmında yağın dolaşıp soğuyabileceği farklı ızgara mevcut,dolayısı ile yağ soğutmalı.
    Yandan kapaklı depoyu bende motoruma yaptım,başka yapan varmı bilmiyorum ama çok kullanışlı
    İleride benzin deposunu büyütmek için sizin bilgilerinizden faydalanmak isterim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

    Değerli oyunageldim, yandan kapaklı deponun resmini yükleyebilir misiniz


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)