BatuhanK adlı üyeden alıntı
Hocam şimdi parça fiyatlarını bilmiyorum da, zırt pırt elektronik arıza veren frene asılınca parmakları acıtan çift diskli motosikletin daha kalitesiz parçalarına japon muadillerinden daha çok para vermek mantıksızdı. Elde parayla,parça yok cevabı almak zulümdü. Her kontagı açışta motosiklet normal mi diye dinlemek enayilikti.
Motosikletimi sıfır almıstım, hor kullanmamıstım, basınclı suyla dahi yıkamamıstım. Yok okuyucu bozulur, yok tekler(çözemedik) bi gün marşa basarsım rölanti sabit durmaz sonra kendi kendine düzelir. 6-7 bin kmde bir fren balatası biter, far ampulu sokmek için motosikletin tüm karenajlarını sökersin...
Yeni distrübitörüb servisteki çalışanları be kadar donanımlı, ne kadar yaygın, parça stok durumları nedir bilmiyorum
Ümitsizim. Ama 2005 ten beri aynı motor bloğunu,şaseyi, onubunu kullanan bir motosiklete hiç bir iyileştirme yapılmaması, kullanabilirliğinin düşünülmemesi hyosung marka motosikletlerin cok da fazla testten geçmediğini, profesyobel sürücülerle çalışılmadığını dahası üstüne düşünülmeden allanıp pullanıp alıcısına itelendiğini düşündürtüyor. Benim düşüncem budur. Belki gd serisi bu kadar problemli değildir. ama hyosung problemli.