Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Hyosung GD 250 R ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Hocam şimdi parça fiyatlarını bilmiyorum da, zırt pırt elektronik arıza veren frene asılınca parmakları acıtan çift diskli motosikletin daha kalitesiz parçalarına japon muadillerinden daha çok para vermek mantıksızdı. Elde parayla,parça yok cevabı almak zulümdü. Her kontagı açışta motosiklet normal mi diye dinlemek enayilikti.
    Motosikletimi sıfır almıstım, hor kullanmamıstım, basınclı suyla dahi yıkamamıstım. Yok okuyucu bozulur, yok tekler(çözemedik) bi gün marşa basarsım rölanti sabit durmaz sonra kendi kendine düzelir. 6-7 bin kmde bir fren balatası biter, far ampulu sokmek için motosikletin tüm karenajlarını sökersin...
    Yeni distrübitörüb servisteki çalışanları be kadar donanımlı, ne kadar yaygın, parça stok durumları nedir bilmiyorum
    Ümitsizim. Ama 2005 ten beri aynı motor bloğunu,şaseyi, onubunu kullanan bir motosiklete hiç bir iyileştirme yapılmaması, kullanabilirliğinin düşünülmemesi hyosung marka motosikletlerin cok da fazla testten geçmediğini, profesyobel sürücülerle çalışılmadığını dahası üstüne düşünülmeden allanıp pullanıp alıcısına itelendiğini düşündürtüyor. Benim düşüncem budur. Belki gd serisi bu kadar problemli değildir. ama hyosung problemli.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam şimdi parça fiyatlarını bilmiyorum da, zırt pırt elektronik arıza veren frene asılınca parmakları acıtan çift diskli motosikletin daha kalitesiz parçalarına japon muadillerinden daha çok para vermek mantıksızdı. Elde parayla,parça yok cevabı almak zulümdü. Her kontagı açışta motosiklet normal mi diye dinlemek enayilikti.
    Motosikletimi sıfır almıstım, hor kullanmamıstım, basınclı suyla dahi yıkamamıstım. Yok okuyucu bozulur, yok tekler(çözemedik) bi gün marşa basarsım rölanti sabit durmaz sonra kendi kendine düzelir. 6-7 bin kmde bir fren balatası biter, far ampulu sokmek için motosikletin tüm karenajlarını sökersin...
    Yeni distrübitörüb servisteki çalışanları be kadar donanımlı, ne kadar yaygın, parça stok durumları nedir bilmiyorum
    Ümitsizim. Ama 2005 ten beri aynı motor bloğunu,şaseyi, onubunu kullanan bir motosiklete hiç bir iyileştirme yapılmaması, kullanabilirliğinin düşünülmemesi hyosung marka motosikletlerin cok da fazla testten geçmediğini, profesyobel sürücülerle çalışılmadığını dahası üstüne düşünülmeden allanıp pullanıp alıcısına itelendiğini düşündürtüyor. Benim düşüncem budur. Belki gd serisi bu kadar problemli değildir. ama hyosung problemli.
    Hocam dediklerinde haklısın. Yaşanılan sorunların çoğu çözümsüz bırakıldı. Zaten yeni kasa çıkana kadar motorlar makinaya bile bağlanamıyordu, konsoldan hata kodu öğreniliyordu ancak çoğu servis onu bile bilmiyordu. Şehirdeki ana bayilerde kontrol ve teşhis cihazı var artık yeni distribütörle birlikte. Haftalık ürün sevkiyatı yapabiliyorlar parçalar için. 15 ila 30 gün arasında da olmayan parçalar getirtiliyor. Yeni motorlar geceyle gündüz kadar farklı eski seriden. Ben fazlasıyla eski hatalardan ders çıkardıklarını düşünüyorum çünkü kullanılan parçaların çoğu gerçekten giriş seviyesi Japonların kullanmadığı komponentler. Ancak belirttiğim gibi hala elektrik aksamında ucuz tesisat var, boyası kaliteli denemeyecek düzeyde. Düzgün bir akü takmak ve ileriki bakımlarda da buji vs konularda en kalitelisini kullanmak gerekiyor. Benim motorumu şuan 9.300 TL'ye sıfır satan bayi var 2015 model. Bu fiyata bence ufak tefek riskler ve sorunlar kabul edilebilmeli bence.

  3. #23
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam dediklerinde haklısın. Yaşanılan sorunların çoğu çözümsüz bırakıldı. Zaten yeni kasa çıkana kadar motorlar makinaya bile bağlanamıyordu, konsoldan hata kodu öğreniliyordu ancak çoğu servis onu bile bilmiyordu. Şehirdeki ana bayilerde kontrol ve teşhis cihazı var artık yeni distribütörle birlikte. Haftalık ürün sevkiyatı yapabiliyorlar parçalar için. 15 ila 30 gün arasında da olmayan parçalar getirtiliyor. Yeni motorlar geceyle gündüz kadar farklı eski seriden. Ben fazlasıyla eski hatalardan ders çıkardıklarını düşünüyorum çünkü kullanılan parçaların çoğu gerçekten giriş seviyesi Japonların kullanmadığı komponentler. Ancak belirttiğim gibi hala elektrik aksamında ucuz tesisat var, boyası kaliteli denemeyecek düzeyde. Düzgün bir akü takmak ve ileriki bakımlarda da buji vs konularda en kalitelisini kullanmak gerekiyor. Benim motorumu şuan 9.300 TL'ye sıfır satan bayi var 2015 model. Bu fiyata bence ufak tefek riskler ve sorunlar kabul edilebilmeli bence.
    Ben sıfırını 13küsürlü rakamlara görünce tepkim bu oldu. 9300 civarları verilebilir dediğin gibi parçada ve serviste sıkıntı yoksa
    Az silindir, çok iş

  4. #24
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sıfırını 13küsürlü rakamlara görünce tepkim bu oldu. 9300 civarları verilebilir dediğin gibi parçada ve serviste sıkıntı yoksa
    Hocam nakedı 9500 civarına, R modelini de 12 bine mal edebiliyorsunuz şuan. Japon rakipleri ile arasında en az 3-4 bin lira var. Bence gayet alınabilir şuan ki durum ile. Parça fiyatı Japonlar ile aşağı yukarı aynı.

  5. #25
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    madem farklılık istiyosun benelli ye yönelebilirsin,hem her köşe başında görülecek kadar çok değil hem de parça bulamayacağın kadar sayılı bir motor değil.Hem çift silindirlisi hem tek silindirlisi var,kullanıcılarda genel olarak memnun.
    Zippo's bunu beğendi.

  6. #26
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı gursus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    madem farklılık istiyosun benelli ye yönelebilirsin,hem her köşe başında görülecek kadar çok değil hem de parça bulamayacağın kadar sayılı bir motor değil.Hem çift silindirlisi hem tek silindirlisi var,kullanıcılarda genel olarak memnun.
    Naked dusunmuyorum acikcasi.Birde Benelli çin diye biliyorum yanlisim yoksa

  7. #27
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked dusunmuyorum acikcasi.Birde Benelli çin diye biliyorum yanlisim yoksa
    Benelli İtalyan firması. Tasarım merkezi ve ofisi İtalyada. Çinli büyük bir firmanın bünyesine geçti. Üretimi Çinde yapıyorlar.

  8. #28
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    GD250N olağanüstü uygun bir fiyatla satılıyor. Bu tarzı uygun bulanlara kaçırmayın derim. Bence rakiplerine, örneğin Benelli'ye göre daha üst düzey kaliteye sahip. Motorumu hemen satabileceğimi bilsem scooterin rahatlığını terkedip bir tane GD250N alırdım.

  9. #29
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Benelli için çok ön yargılısınız.

    Benelli dünyaca ünlü bir İtalyan firmasıdır ve sadece maliyeti ucuzlatmak "işçilik" için Çin'de üretiliyor ve kesinlikle kaliteden ödün vermiyor.İnternette bir araştırın bakalım,Benelli'lerin kronik bir sorunu var mı?


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)