Bana sorarsanız 250cc 4 silindir bir motor performanslı kullanımda 600cc den daha fazla yakıt tüketecektir. Bence gereksiz bir olay olur. Bknz. R25 çift silindir olduğu halde performanslı kullanımda 8-9 lt tüketime sahip olması.
Biraz can yakar tabi
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:36 ----------
Bu arada şuraya koyuyorum tek silindir olacak o makina
Çeşitli soylentiler varyasyonlar var.
Son sözü kawasaki ye bırakalım o zaman
şu an ninja 250sl varken 2-3 sene yeni bi model çıkartmazlar bence.
piyasadaki 250 likleri görüp de gaza geleceğini sanmıyorum. h2 de yaptığı gibi bombayı en sona saklıyolardır yine.
YAV HE HE 4 SILINDIR =) HEMDE 250 CC =)
hocam fiyat yükseldikçe oran da artıyor.
şimdi 1000 likler arasında 15-20 bin lira fark olması normal ama 250 lik arasında olacak fark en fazla 2-3 bin lira olur.
o da son kullanıcıyı çok fazla etkilemez diye düşünüyorum.
yani yeni modeli 100 kişi alacakken fiyatı yüzünden vazgeçen kısım sadece 10-15 kişi olur, 50 kişi o motoru almaktan vazgeçmez.
kawasaki, suzuki, honda ve yamaha geçmişte 250 cc 4 silindir motosiklet üretiyorlardı
hemen hepsi 1998 lerden sonra kesildi piyasadan
tekrar yaparlar mı? yaparlar
üretim maliyetleri daha yüksek oluyor bunların, dolayısıyla pahalı olacaktır
ve 45 hp civarı da bir güç çıkıyor böyle bir makineden
ancak bu video inandırıcı gelmedi bana
Ben suan 125r kullaniyorum. 1 sene sonra kalıcı olarak bi motor alicam sıfır. Uzun yillar kullanmak adina. Kawasaki cok Tatli geliyor bu fikir için
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)