Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Motosikletle Nasıl Yanlanır ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    aga ninjayla zor yanlarsın. Mt-09 lu arkadaş da güzel söylemiş saptırmamış.Yanlamak dediğin Linki verilen olay.Sen göt atmadan bahsediyorsun.

    Motorun güclü değilse ıslakta göt atar düşük vites ani gaz verdiğinde, Yada asfalt boktan olacak.
    Suzuki AN125 47000Km,Sym Gts 250ievo 4000km,CBR 125 6500Km, ,Kawasaki Ninja 250R 14000km
    Yamaha Xmax250 ABS 7000km, KTM Duke 200 ABS 3100km Yamaha Xmax250 8000km, Xj6n 18000km Xmax 250 Yollarda..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    depoya doğru yüklen, hafif ön fren sık, gazı kökle, 100 metre sonra sağda..

  3. #23
    Aquaium - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT07 MOTOCAGE
    2 tip yanlama vardır. Birincisi gaz ile yanlama ikincisi debriyaj ile yanlama. Motor 600cc altı ise gazla yanlama işini yapamazsın. Debriyaj ile yanlamanın belli başlı şartları vardır;
    1) Asfalt tek tekerde gereken şartların aksine parlak ve kaygan olmalıdır.
    2) Yine tek tekerin aksine lastiklerin şişik ve sert hamurlu olmalıdır.

    Şartları sağladıktan sonra max 40-50km/h ile giderken devriyajı sıkıyoruz daha sonra aragaz vererek motorun en torklu devrini yakalayıp kendi yükümüzü gidona vererek debriyajı aniden salıyoruz ve bu sırada gidonu sola sağa çevirip popomuzlada arka tekere yön veriyoruz.
    İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.

    - BOB MARLEY

  4. #24

    Üyelik
    02 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Ben istemeden yapmıştım bi kere ama istesem o kadar uzun ve güzel olmazdı.Bak şimdi mesela sola döneeksin ya ara gazı verip verip deviri yükseltiyorsun sonra motoru hafif yatırdığın esnada debriyajı biraz daha hızlı bırakıp biraz daha fazla gaz veriyosun.Sonra bakıyosun arka kuyruk yanında geliyo gidonu kaydığın yöne doğru çevirip kontra veriyosun,ve işlem tamam.Sakın gazı aniden kapatma high side yersin.

  5. #25
    Aquaium - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT07 MOTOCAGE
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynştaynlar toplanmış. Arka freni sık diyenler, yarım debriyaj yap diyenler. Biri çıkmış amcalara pipisini gösteriyor. Kalçayla motoru yönlendirebileceğini düşünen bile var helal olsun güzel troll başlık.
    Valla dostum ben bu şekilde yapıyorum istersen videoda atarım her yiğidin yoğurt yeme şekli başkadır.
    İlk bakışta aşık oldun oldun adamım, yoksa ikinci bakışta kimin ne mal olduğunu anlarsın.

    - BOB MARLEY

  6. #26
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Kuru asfaltta ıslak olan bölgeden geçiyorsun tam ıslak olmayacak böyle yağmurun yeni yağmış hali gibi olacak ıslaktan kuruya geçerken gazı veriyorsun sonra sağa sola sallar kıçı.

    Bir diğeri kavşakta parlak asfaltta sola dönerken motorun önü düzleşince yani artık düzlüğü gördün ama dönüşün bitmeden gazlıyorsun gücüne göre 1. Ya da 2. Viteste bu kadar.

    Conguratulations! You are a Drifter.

  7. #27
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı Aquaium adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla dostum ben bu şekilde yapıyorum istersen videoda atarım her yiğidin yoğurt yeme şekli başkadır.
    Sana afiyet olsun. Daha ne diyim kazasız belasız.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  8. #28
    mertky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 500 Cruiser
    düşük süratte arkanı attırmak istersen şerit değiştirirken tam beyaz şerit çizgisi üzerinde motoru biraz yatırıp sert gaz aç arkayı atar gazı açmaya devam edersen motor yanlamaya başlayacaktır taaki lastik asfalta tutununcaya kadar.

    Daha kolay yanlamak için:
    lastik havasını yükseltebilirsiniz
    Dişli büyütebilirsiniz
    Sert hamurlu asfaltta tutunamayan lastik alabilirsiniz
    yeri ıslatıp deneyebilirsiniz

    Tabi bunları kesinlikle trafiğe kapalı alanda yapmayı öğrenmeli mümkünse bu hareketleri trafikte yapmamalısınız. Ekipman giymeyi söylemeye gerek yok herhalde.

  9. #29
    Bugraaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    14'Honda CBR250R Repsol - Triumph Daytona 675 Red
    600 cc ve altiylada yanlayabilirsin, örnek https://youtu.be/qu5OxodViyE
    Youtube kanalim: https://m.youtube.com/channel/UCunH1ErmfU-G4UtZc3s624A

  10. #30

    Üyelik
    11 Ocak 2019
    gidonu hafif yatır depoya yüklen debriyaj yarım yap gazı aç

  11. #31
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı barismanco adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bilen biri anlatabilir mi ? Çok komplike bir anlatım istemiyorum nasıl yapıyorsunuz söyleyin bizde deneye deneye öğreniriz nasılsa.

    Fren mi basıyorlar gaz mı açıyorlar her ikisini aynı anda mı yapıyorlar yoksa debriyajla mı oynuyorlar ne yapıyorlar çözemedim işi. Bazen benzinlik gibi kaygan zeminli yerlerden çıkışta gazı biraz hızlı koyunca hafiften yanlar gibi yapıyor ama tamamen istemsiz yani. Bunu bilinçli nasıl yaparız onu soruyorum
    Cevap soru kısmında var.
    "gazı biraz hızlı koyunca hafiften yanlar gibi yapıyor"

    Gazı biraz hızlı koy.

  12. #32
    EUOGLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    mt 25
    Hacilar 125 cc de soyle 1 2 nasil yanlanir derseniz mt de motoru yatiriyorum eccük sonrq gazı açarken refleks conta veriyorum yan yan devam 2 ye hizli çekerseniz diger tarafada yanlar. Debriyaj tokatlama bi denedim tak mak edince motora yazik zinci4e yazık. Ama 1 ve 2 gazla yanlanir

  13. #33
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    ÖĞrenmek lazım aslında... yanlamak için değil.. arkası kayarsa nasıl kontrol edeceğimiz hakkında tecrübe edinmek için.
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  14. #34
    arifziyaar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2010
    Şehir
    arnavutköy
    Motosikleti
    XV950 BOLT
    istemsiz 40 metre kadar yanladim mt07 ile hafriyat kamyonlarin asfalta cikis yaptigi bir bolgeden yavaslayarak gectim.Kamyonlardan yola bulasan kil camur karisimi lastikleri sarmis sanirim . Hafif kuru kisma gelince hizlanayim dedim gaza dokununca arka teker gezmeye basladi gazi kessem kompresyona binip fren etkisi yapacak devam etmeye calistim ama arka tekeri zapt edemez duruma geldim ve refleks olarak gazi kapattim o anda zaten arka teker yanimdan dolasip önüme gecti resmen.

    Arka teker tutunmayi biraktiktan sonra gazin fazlasida azi da frende dusmene sebep olacak. Koruma demirin yoksa deneme .

    Depomda ve sag alternatör kapagimda ciziklerim duruyor aci verici 😁
    HRider bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)