Ben 15k km 250 cc karışık tecrübemle ilk 600 cc motorumu aldım. 600f gaz kolunu çevirmenle doğru orantılı tehlikeli bi motor. 70k tecrübeyle gayet tabi alınır binilir sıkıntı yok bence.
bende para yok. yoksa 2 bin km vitesli motor tecrübesiyle çoktan yzf r1 almıştım. artık helvamı mı yerdiniz yoksa ben 150cc arkadaşların helvasını mı yerdim orasını Allah bilir.
Bir takim teknik bilgiler:
MT-07 surdum diyorsun. Simdi MT-07 ve benzeri torklu makinelerin gucu dogrusal gelir. Yani gaz actikca tepkisini anlar reaksiyon gosterirsiniz.
Ancak 600f gibi ya da supersport karakterli motosikletlerde guc ani gelir. Yani 5000 devre kadar lunaparkta gezermis gibiyken bir anda matrix oluverirsin.
Simdi sen buna cok buyuk ihtimalle hazir degilsin. E olmadigin icin o motor bi tarafina kacabilir. Yasin da genc. Kacma ihtimali yuksek yani.
Sen mesela bir r25 falan alsan biraz surup ya bu az geldi o yuzden yukseltiyim desen. Nasil?
R6 i kullanan bir arkadaşıma r25 imi verdim kullandiktan sonra söylediği şey suydu , ayni karakter daha az güç. 7 bin sonrasi birden ekstra giden birden karakter degistiren bir motor. Bende r6 yi kullandım ve gercekten ayni şeyleri hissettim. Hiçbir yabancılık çekmedim. Gaz tepkisini ve güç bandını anlamak benim için çok kolay oldu. Her kullanici için durumu bu kadar trajik hale gelmemeli. Uzay aracı değilmiş r6 gayet rahat 7 bin e kdr fiti gezdigim bir motor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)