Artçıyla hangisi? CBF150 - Apache RTR150
-
Selam dostlar,
qm 250 nin bitmeyen sorunlarından dolayı sattım. Ben 100, artçım 55 kilo. Uzun yolda kullanabileceğim yan çanta takabileceğim bir motor arıyorum.
Aklımda CBF 150 ve RTR 150 var. Bütçem 5000 civarı. Bu paraya hangisini almalıyım? Veya bu paraya alabileceğim başka tavsiyeniz var mı?
Reklamlar
-
Bende hem Kuba CG150 Sport var hemde Honda CBF 150 var yanlız apache hakkında hiç bi fikrim yok deneyimlerimi şöyle aktarayım;
Arkadaşlarım kesinlikle CG'ye binmek istemezken CBF çok hoşlarına gidiyot,şahsen bende CG'yi kullanırken arkama artçı almaktan hiç hoşlanmıyorum ama CBF'de artçının varlığı yokluğu belli değil uzun yol yapacaksan CBF ile hem artçının hemde sürücünün yüzünü güldüren az titreşimi ve konforlu bi motor
-
İki model arasında fark anlaşılmaz ikiside 150 cc kw leri birbirine baya yakın motorlar
-
Alacağın son motor Apache olsun artçılı kullanım için arkanda artçı varken ön kalkma sorunumu dersen azer bülbül gibi kafa sallamasımı dersin titreşimmi dersin ne dersen de sana gidecek en ideal sorunsuZ motor ybr ve cbf dir kim be derse inanma Apache'yi bana sor
-
İlk motorum apache idi 2011de .. O motorla kız arkadaşımla uzun yollara giderdik.. özellikle yalnızken apache iyidir ama artçı ile , bilhassa artçı konforu için hiçte iç açıcı değildir.. ama yapılmazmı yapılır.. biraz daha güçlüdür daha hızlıdır bu avantajları var..
Bikaç motor değiştirdikten sonra tekrar ufak ccye dönmem gerekmişti ve CBF alacağımı söyledim kız arkadaşıma uzun yol fln için daha rahat ederiz diye anlattım durumu konforu mağlum cbf nin.. Ancak ben o motora binmem tipi çok kötü fln diyerek aldırmadı.. denedim gezdirdim fln ama yok istemedi.. Bende seve seve tekrar apache aldım ^^ böyle konforsuzluktan şikayetçi olmayacak bir artçın varsa yada yalnız biniyosan apache candır..
Yok konfor istiyorum diyosan artçını seviyosan Cbf al fıtı fıtı gezersin 80 90 bandında..
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
-
-
Abi ön kalkma sorunu nedir ya :D 4 senedir apacheye binerim 100 bin kmyi devirmişimdir böyle saçma birşey görmedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:35 ----------
Tvs01 adlı üyeden alıntı
Alacağın son motor Apache olsun artçılı kullanım için arkanda artçı varken ön kalkma sorunumu dersen azer bülbül gibi kafa sallamasımı dersin titreşimmi dersin ne dersen de sana gidecek en ideal sorunsuZ motor ybr ve cbf dir kim be derse inanma Apache'yi bana sor
Abi ön kalkma sorunu nedir ya :D 4 senedir apacheye binerim 100 bin kmyi devirmişimdir böyle saçma birşey görmedim
-
mertkakici adlı üyeden alıntı
Abi ön kalkma sorunu nedir ya :D 4 senedir apacheye binerim 100 bin kmyi devirmişimdir böyle saçma birşey görmedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:35 ----------
Abi ön kalkma sorunu nedir ya :D 4 senedir apacheye binerim 100 bin kmyi devirmişimdir böyle saçma birşey görmedim
Arkanda artçın varsa heleki ağırsa gaza biraz yüklen bakalım ne oluyor ? Hele birde topcase varsa, benim ikinci apachem sırf şekli yüzünden tercih ettim motor yönünden sorunsuzdur sağlamdır fakat bazı eksileri Adamı soğutuyor far yetersiz- titreşim - gidon dengesiz özellikle topslapper mı diyorlar gidon dengesizliğine o var - viraj alma konusunda çok kötü- ön kalkma sorunu var bunların dışında tek artısı görünüm ve emsallerine göre bi tık hızlı
-
Mersin İl Temsilcisi
dostum pulsar ns 150 düşünmez misin?
Gerçi araştırmadım ama, bir bakıver istersen..
güçlü, yapılı, 3lt ortalama ve 17hp ile?
gerçi şimdi baktım,
cbf 150
güç 11,6 PS/7500ddk
tork 12,5 ps /5250 ddk
ns 150 6,160tl
17/9500
13/7500
yani, ns 150 cbf ten 5 hp güçlü ama daha yüksek devir, ama tork neredeyse aynı ve de neredeyse yarı yarıya devirde..
kullanıp kıyaslamak gerek..
kafam karıştı, seninkini de karıştırayım da yalnız kalmayım buralarda..
dur bir de hero'ya bakıcam, çok övüyorlardı
hunk 150
Max. Güç 15.8 Ps @ 8500Rpm
Max. Tork 13.5 Nm @ 7000Rpm
fiyat 5275 tl
cbf candır, çeyrek altın gibidir ama yokuşlarda hafif bayılıyor. daha dün bir arkadaşımla dertleşiyorduk bunu.
Bu tarz motosiklette ( commuter) sanırım ns200 için oldukça kasardım.. keşke demek ve ikinci şansım olmadığından olsa gerek.. gerekse az daha beklerdim..
1000-2000 tl için, 5000tl yi yakmazdım. imkanınız varsa tabii...
-
Bajaj iki kişi binmede ikinci kişi için diyorum çok rahat değil,
TVS kullandım , şöyle 1 saat kullanınca azer bülbülden Daryım aneyyy diyesin geliyor yani o derece Özelikle ayak peglerinden rahatsızdım...
Cbf150 hiç kulanmadım ama her kes titreşim açısından memnun bizim şirketin girişinde bir elaman var benim de motor kullandıgımı biliyor sürekli beni çeviriyor ,cibife diyor işte YBR almış gitmiyor diyor ne farkları varsa ,artık , kagıt üzerinde yok ama cbf alan çok seviyor..
Uzun yol diyorsa , Titresşim dert ediyorsan hint li motor alma , adamların böyle bir derdi yok kendi uyduruk yollarında fıtı fıtı gidyorlar , nisbeten bizim onlara göre iyi yolumuzda biraz hız yapıyoruz bize gelmez , Hintlilerin tamamında titreşim var ama karşılıgında güç de var..
-
yrb lerde çok rahat duruyor, bence 2. el bir ybr yi de dusunebilirsin,
Ne demiş atalarımız? "Az daha biriktir ybr al" ..
bu alternatif olsun bence..
-
az daha koysan araba alırsın. ne commuteri. sıkça görürsün ilanlarda tofaş, brodway ve benzeri araçlarla takas olur diye
-
Apachenin CBF150 ye göre +'ları...
-Şekil şemal olarak daha iyi
-Son sürat ve ara hızlanması daha iyi
-Daha sorunsuz ve bence daha uzun ömürlü bir motor
-Parça kalitesi olarak daha iyi
-Verdiği hissiyat olarak daha iyi kalıplı olduğu için ve güzel hızlandığı için insanın inanası gelmiyor 150cc olduğuna..
Apachenin CBF150'ye göre -'leri..
-Apachenin oturuş pozisyonu kesinlikle uzun yola gelmeyen cinsten belini çok ağrıtır..Cbf de böyle birşey yok..
-Apachenin Titreşimi şehir içinde seni üzmese de 80kilometreden sonraki mesafelerde apachenin Titreşimi rahatsız etmeye başlıyor.. Cbf de böyle bir rahatsızlık söz konusu değil..
-Denge olarak Cbf150 apacheden daha dengeli ve daha kolay sürülebilen bir motor gaz tepkileri daha yumuşak agresif bir sürüşe izin vermiyor.. Bence yeni başlayan için bu da bir artı..
-Piyasası apacheye göre kesinlikle daha iyi az değer kaybediyor hatta kar bile ettiriyor..
-Servis olarak Honda servisleri Tvs servislerine göre daha kaliteli ve daha yaygın..
Sonuç eski bir Apache kullanıcısı olarak sana CBF150 öneririm.. Ben motorumdan çok memnundum yine iki motor arasında kalsam yine Apache alırım çünkü motosiklet zevk ve renk meselesi ben apacheye aşık bir insanım CBF ile yapamam
Ama şekil şemal olarak CBF'yide beğeniyorsan kesinlikle CBF150 almalısın..
-
Apache öyle bir zırıldar ki; belli bir süre sonra belini getirebilir..
CBF150 onun yanında BMW gibi.
-
Ben discover 150f kullanıyorum ve gerek gücü gerekse selesinin uzun olmasıyla artçı ile konforlu olacağını düşünüyorum. Tüketim olarak oldukça ekonomik (2.6 lt yakıyor) ve titreşim rahatsız etmiyor, fiyatı da senin bütçene uyar sıfır ve bol taksitli olarak.
-
tvs apache nin arkası bildiğin titriyor ayak uyuşturuyor cbf in arkasına oturmadım bilmiyorum
-
dostlarım cevaplar için teşekkür ederim. 4 teker al diyenler için: 4 tekerim var
yorumlardan sonra artçı ile kullanacağım için malesef apache'yi eledim. cbf de ise, piyasasının iyi olması, dayanıklı titreşimi az olması ve kafa karenajının sabit olması beni cezbediyor.
Norton772 adlı üyeden alıntı
Ben discover 150f kullanıyorum ve gerek gücü gerekse selesinin uzun olmasıyla artçı ile konforlu olacağını düşünüyorum. Tüketim olarak oldukça ekonomik (2.6 lt yakıyor) ve titreşim rahatsız etmiyor, fiyatı da senin bütçene uyar sıfır ve bol taksitli olarak.
http://i.hizliresim.com/dXJk1p.jpg
discover 150f de görüntü olarak iyi fiyatıda uygun. yan çanta demiri tur camı takılabiliyor mu? satarken piyasası nasıl?
-
Discover daha hoş görünüyor daha önce yurtdışı seyahati yapanları gördük forumda araştırabilirsin ki bence en makbul cevapları bu tarz topiclerden bulabilirsin. Arkadaşlar hatırlıyorlarsa linklerini paylaşırsa iyi olur bence.
-
Tur camı şimdilik bulamadım daha. Yan çanta konusunda bir fikrim yok açıkçası. İkinci el konusunda bir fikrim yok ama oldukça çok satıyor ve bakım maliyetleri uygun ve bakım aralığı da 5000 km'de bir. Honda da bu aralık galiba 3000 km.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)