Yanlış anlama var herhalde. Alan değil, alacak olanlara yönelik değerlendirmeler yapılıyor. Alan almış, satan satmış.
Onlar için yapılabilecek pek birşey yok şu anda.
Yanlış anlama var herhalde. Alan değil, alacak olanlara yönelik değerlendirmeler yapılıyor. Alan almış, satan satmış.
Onlar için yapılabilecek pek birşey yok şu anda.
arkadaşlar ben moruma almadan önce motorla ilgili hiçbirşey bilmiyodum.ve çinmalını öven siz gibi arkadaşları dinleyip aldım. motoru 2550 ytl ye aldım ve bana aşgı yukarı 1200 ytl civarı masraf cıkardı.motorumu satıyorum şimdi yok pahasına aldıgm fiyatın yarısından daha az bi paraya.tabi bende yarattıgı can sıkıntılarını ve motordan vazgeçmeme sebep olmasını saymıyorum bile.YANİ BANA KİMSE MAVAL OKUMASIN ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN!!!
valla ben buraya zamanında cok yazdım ondan artık yazmıyorum ama canım sıkılıyor suan son mesajları okudumda bişeyler yazmak istedim....
1) çin motorunu kesinlikle tavsiye etmiyorum... ama japon motorunuda tavsıye etmıyorum...çünkü kullanmadıgım yada bır arkadasımın kulanmadıgı motoru adı su dıe tavsıye etmem bu iş şans işi birazda...
2) yarın bi arkadaşıma çinli bir chopper bakıyoruz kendisine dedimki alacağımız motorda problem yoksa ılerde sole bole kullanacaksın ki sorun cıkarmasın...
3) yeni motor alacklar yada yenı baslayacaklar belkı bu iş için sadece 1000 ytl butceye sahıp o parayla ufak cınlı scooterlarada bınmelerıne engel olup bu işten uzak kalmalarını saglamak ne kadar dogru??
4) ben çinli aldım o paraya japon ybr veya turevleri tarzında bır motor alabılrıdm ama iyiki almısım cok memnunum....
5) grup surusune nerdeyse her hafta katılıyorum.... bi kez frenleme hatamdan sorun yasadım onun dısında hiç sorun yok...
ben motoru maxi sccoter sınıfından aldım belgrad ormanının en ucra koslerındede kullandım otobanda uzun yoldada...(artcılı)
ilerde belki problem cıkarır bana ama artık hak erıyorum bu kadar gırdıgı halden dolayı.......
iyiki almışım sınırlarını zorlamadan ilk motorumu kullanmısım......
cevremde çinlileriyle keyifli bir hayat suren bırsuru ınsan var.....
ucuzlugu sayesınde ustunde ısteyenler rahatca oynamalrda yapabılıyor...
off fena sıkılmısım nerdeyse tamamını anlattım bı seferde şimdilik bu kadar yeter.....
ama kimse bunlardan etkılenıp cınlı alıpta sorun yasarsa ulen senın ben ......li cumleler kurmasın lutfen belkide biz şanslıyız
evt dogrudur çin motorları sayesinde birçok insan motosikletle tanıştı bu motorlar 5,6000 km ye kadar idare ediyo ama ondan sona dagılıyo bide malzameleri cok adi oldugu için kazalara neden olabiliyo ben 2.3 kaza böyle yaşadım ve şanslıydım ii sıyırdım . yani arkadaşalar insan hayatı okadar ucuz degil.herkes ii felan diyo ama bu taraflarını kimse görmek istemiyo.
öncelikle çok geçmiş olsun dostum......
evet cogunun malzemesi cok adi.......
ancak bu yönden bakmak ayrı bir durum..... Malzemesinin dandık oldugunu biliyorsak en mantıklısı madem kullanıyoruz 4000 km de yapılan bakımı 2000 de bır yaptıralım ben en fazla 2000 kmde bır bakıma goturuyorum.....
Herhangi bir sansızlık yasamadım.... umarım yaşamamda... Dediğim gibi bu motorlarda sürekli bakım çok önemli
hazır elin deymişken banada 43.774 ytl verirsen iyi olur DOSTUM BU PARA ILE GOLDWING MI ALACAKSIN
evet arkadaslar ne demısler herkes ayagını yorganına gore uzatsın demısler
bırde ne demısler bakarsan bag bakmazsan dag olur demısler
BOSUNA DEMEMISLER ANLAYACAGINIZ
Sımdı bu ınsanların alım gucu 1-6.000 vs ytlye yetıyorsa ne yapacak gıdıp 1995 model kawasakı alıp basına belamı edecek cın malı dıyorsunuz dokulur dıyorsunuz motoru kotuluyorsunuz neden ben mondıal mct 250 chooper kullanıyorum 8800 km yaptım daha yolda ben gıtmem yatarım arıza verırım demedı ha servısmı servıse neden gıttım yazıyımda okuyun
ılk baslarda perıyodık bakımları ıcın sonra sık gıtmedım cunkı yag bujı vs degıstırmelerı kendım yapmaya basladım sımdı arada bır ugrayıp cay ıcıyorum kım ne derse desın motorun omru kullanıcısına baglı sen tutup motoru afedersınız okuz gıbı kullanırsan japon bıle olsa dayanmaz benım param buna yettı aldıgım ıcınde memnunum kım ne derse desın tas gıbı masallah
Motorun kanı; yağıdır.
Kısa süreli yağ değişimleri ve dikkatli kullanım ile herhangi bir motorla 100.000 Km'de yaparsın. Dağılıyor dediğimiz yerler grenaj, ayna somun vs.. Onları da değiştiriverelim artık.
Bugün sıradan bir avrupa arabanın 1 yıllık bakımı 400 milyondan başlıyor. Biz 150 milyon verirsek yıllık hiçbir sorun çıkmıyor.
Sevgiler.
ben motorda ilk kazAmı:arka kampana yayının kopması sonucu yaşadım.kampana yayı yerinden cıktıktan sona tekerlegi kilitledi.yani arka teker bloke oldu bir anda kazık gibi resmen allahtan yavaş gidiyodumda ufak tefek sıyrıklarla atlattım.motor ustası kopan yayı görünce verdigi ilk tepki yuh oldu.beyler ben 40km ile degilde 100km ile gitseydim ve bu olay yaşansaydı yogUn bi trafikte ne olurdu sizce. ben kimse ye camur atmaya calışmıyom sadece yaşadıgım olayları başka bi arkadaşın yaşamasını istemem.iki teker zaten tehlikeli bide üstüne malzame kalitesi bu kadar düşük bi motorun üstünde hakikaten allaha emanet gidiyoz.öküz gibi kullanmaya gelince bı motorları alanların %80i acmi arkadaşlar.ya sizin durumunuz varya kimse yogurdum ekşi demez hesabı.paran azsa 40000ytl lik degilde 4000ytl ye kanuni var ondan al hem yerli malıda! neyani iki seçenek mi var ya 2000 yada 20000 ytl lik motor!!!!
her neyse benim son sözüm çin malı bi motorla 13000 km yapmış biri olarak:ARKADAŞLAR KESİNLİKLE ALMAYIN ÖNERMİYORUM (YENİ BAŞALYACAK ARKADAŞLAR İÇİN SÖZÜM)
Ben şimdi Çin markalı motorları savunanlar adına olaya müdahele etsem herhalde "Arkadaşım neden çamur atıyorsun?" olurdu herhalde. "Yay dediğin kaç para, 3 ytl verirsin değişirler".
Daha nasıl anlatılabilir. Geçmiş olsun arkadaşım.
sagol hacam inşallah diger arkadaşların başana gelmez ALLAH KORUSUN TÜM MOTORCULARI!!!!
akadaşlar bionik mobylette 52 çin malı mı ?
bende de var bi dene keeway 11000 de motoru açılmadı hiç
cilgin25 bionik mobylette (beldeyema) çin malı degil ayrıca kolay kolayda arıza vermez
sonuçta herkesin kendince bir aklı var ve kendince seçimlerini yapıyor..
ama ilk motosikletler için çok çok ucuz olanlarından çin malı, yada eski motosiklet alınmasını tavsiye ederim rahatlıkla.. en azından bir yıl kullanılması şartıyla..
ha kullandıktan sonra baktın problem yok neden olmasın.. bas biraz.. ama ben hız limitleri üzerine çıkılmasına karşıyım. kendim çıkıyor muyum? elbette ama trafiğe kapalı alanlarda.. kendimden başka kimseye zarar veremeyeceğim şekilde sürüyorum..
yani demem o dur ki (bunları neden anlattın dediğinizi varsayıyorum) :
hız yapmadan (düşüp kaldığınızda problem yaşamayacağınız hızlarda giderek)
motosiklete güvenmeden (altınızdakinin dandirikten bir çinli yada eski bi motosiklet olduğunu unutmayarak)
acemiliğinizi atmak için (kullanmayı öğrenebilmeli insan)
motosiklete verdiğiniz paraya acımayarak (kawa yada yamahayı yere düşürdüğünüzü düşünsenize)
biraz anahtar tutmak (malum ne kadar sorun o kadar öğrenim.. insan zorlanmadıkça yada ihtiyaç duymadıkça öğrenmez) için... bla bla bla...
neden olmasın bir bir buçuk milyar verip neden başta çok da kaliteli olmayan birşey almasın ki?
ya şuda bir gerçek benim için.. ne kadar güzel görünsede gidip ybr125 dururken macit250 ye aynı parayı vermem. tabi buda benim doğrum ve beni bağlar
çok ama çok büyük ihtam altında bırakmışsınız bir çok kişiyi. Bende çin malı motosikletleri tavsiye edenlerdenim. Kendim 1 yıl boyunca yağmur çamur demeden 10.000 km Masai Grand Eagle kullandım kendisi çinlidir.
Ama distiribütörü Suzuki Türkiyedir, yani servisi suzuki servisleri. Kendim motosiklet önerirkende çinli japon veya koreli öncelikle bulunduğunuz yerdeki servisi önemlidir demişimdir.
Yani kısaca her zaman markadan daha önce servis gelmektedir.
İzmir Honda servisi olan Yükseliş arkadaşın motosikletine 2 adet yanlış buji taktı bu hondanın değerini düşürmez ama yolda kalan arkadaş bu servisten dolayı yolda kalıncada öncelikle bir düşünür....
Ucuz motosiklet kötüdür diye bir izlenim yoktur. çinde fabrikalar istenilene göre motosiklet yaparlar. Yani aynı malın kaliteliside kalitesizide mevcut. şirket hangisinden istere onlardan topluyorlar.
Örnek Keeway en ünlü çinlidir. hatta çoğu kişi macaristan malı sanır ama çinlidir. Motomax keewayleri getirdi ama servisleri berbattı ne oldu bıraktılar. Peki distribütörlüğünü kim aldı? Efsane motor (Yani harley-davidson Türkiye)
Bu insanlar bu kadar eblek mi Çin piyasasına girdiler? Tabikide hayır suzuki türkiye bu yolu açtı şimdi diğer japon motosiklet şirketleride ülkemizde bu yola devam edecekleri. Amaç her keseye hitap etmek.
O amaçla çinlileri falan kötülemeyin, Sahiden motosikletlerinden memnun olan ve diğer insanlara motosikletlerini öneren insanlarıda "hiç bir şeyden anlamaz" yerine koymayın. Bizzat şirketleri servisleri kötüleyin...
[COLOR="Red"][B]TÜRK CHOPPER[/B][/COLOR]
[B][COLOR="DarkRed"]Birlikteliğimiz Gücümüzdür[/COLOR][/B]
ya param varda almıorum zaten japon.alhallh
Orgazma Dudak Büktürür
Yasasın Cin Cin Olcakkı Diyer Markalar Fiyatı Dusursun Dimi!!!
sadece sür ...... www.eskisehirenduro.com
1500-2000 ytl ye ne alınır çinli mct250 mi kurye çıkması haşat ybr125 mi
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)