Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

enduro motosiklete geçiş

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Şehir
    isntabul beylikdüzü
    Motosikleti
    ninja 250sl
    şuan kulandığım motosiklet ninja 250sl konforundan çok menlun kalmadığım için ve tarz değişikliği için crf 250l düşünüyorum ss tarzı motordan sonra kulanma zevki nasıl olur iyi bi seçimi pişman olurmuyum kafamı çok kurcalıyo ss tarzı motorlardan enduro ya geçeen ardakaşlar yardım ederseniniz sevinirim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    26 Mart 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 125
    Merhaba ben tam tersi Yamaha WR125R dan sonra suzuki inazuma aldim simdide scooter kullaniyorum ama hic birinde enduro zevki kesinlikle yok tabii bu benim gorusum ama bence pisman olmazsiniz.
    poine34 bunu beğendi.

  3. #3
    Süper Moderatör Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Genelde asfaltta kullanacaksan eğer, dezavantajlarını araştır.

    Ha yok topraktan çıkmayacaksan, motorun hakkını vereceksen sıkıntı yok.

  4. #4
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Bir gün herkes endurocu olacak.

    Deneyin. Kim ne derse desin deneyin o şekilde alın.

  5. #5

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Şehir
    isntabul beylikdüzü
    Motosikleti
    ninja 250sl
    Alıntı Olcay Avşar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genelde asfaltta kullanacaksan eğer, dezavantajlarını araştır.

    Ha yok topraktan çıkmayacaksan, motorun hakkını vereceksen sıkıntı yok.
    genelde şehir içinde sıklıkla kulanıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir gün herkes endurocu olacak.

    Deneyin. Kim ne derse desin deneyin o şekilde alın.
    yakın çevrede olsada o hazı bi hisetsem iyi olucaktı

  6. #6
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı mephamd adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir gün herkes endurocu olacak.
    iki büklüm gitmek de biyere kadardır

  7. #7

    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Şehir
    Philippines
    Motosikleti
    DavidmipAJ
    enduro hissi hiçbirşeyde yok ya. Henüz kavuşamadım motoruma ama arkadaşınkini sürerken 4 kişi, crf250l,wr125r,wr250r,xtreme max 200 ile kaldırımlardan inip her türlü yola girip hızımızı alamayıp toprak yollara girip parklarda hoplayıp zıplamak falan o kadar keyifli ki. Trafikte yükseklik avantajın oluyor bir kere. Oturuş pozisyonu çok rahat hele ki uzun boyluysan zaten dual sport tan başkası kesmez seni. (1.85 üstü diyelim)

    r25 in kaldırıma çıkabilmek için 100m ileriye gitmesini izlerken ufak bir gülümseme ile zıplayıp çıkabiliyorsun oraya sırf bu yüzden bile enduro sürülür. Hiçbir yol bozukluğu, hiçbir hava koşulu(uygun lastik takılıysa tabi), hiçbirşey sürüş zevkini etkileyemiyor. Moturun çinli değilse trafikteki diğer araçların aksine kavis olsa da geçsek diyorsun.

    Hepsini geçtim dağ bayıra vurmak, şehirler arası yolda giderken sağda bir itfaiye yolu görmek ve oraya dalmak, lan motorum nasıl tırmanıyor böyle aşırı keyifliymiş falan derken yine dayanamayıp yandaki toprak yoldan ormanın içine dalmak, şans eseri ufak bir göl bulmak, daha da tırmanıp tepeye ulaşıp biraz önce gittiğin anayolun manzarasına karşı bir sigara yakıp aşağı inip tekrar yoluna devam etmek kadar keyif veren bir başka birşey olabilir mi motorsiklet sürerken?

  8. #8
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı stupid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enduro hissi hiçbirşeyde yok ya. Henüz kavuşamadım motoruma ama arkadaşınkini sürerken 4 kişi, crf250l,wr125r,wr250r,xtreme max 200 ile kaldırımlardan inip her türlü yola girip hızımızı alamayıp toprak yollara girip parklarda hoplayıp zıplamak falan o kadar keyifli ki. Trafikte yükseklik avantajın oluyor bir kere. Oturuş pozisyonu çok rahat hele ki uzun boyluysan zaten dual sport tan başkası kesmez seni. (1.85 üstü diyelim)

    r25 in kaldırıma çıkabilmek için 100m ileriye gitmesini izlerken ufak bir gülümseme ile zıplayıp çıkabiliyorsun oraya sırf bu yüzden bile enduro sürülür. Hiçbir yol bozukluğu, hiçbir hava koşulu(uygun lastik takılıysa tabi), hiçbirşey sürüş zevkini etkileyemiyor. Moturun çinli değilse trafikteki diğer araçların aksine kavis olsa da geçsek diyorsun.

    Hepsini geçtim dağ bayıra vurmak, şehirler arası yolda giderken sağda bir itfaiye yolu görmek ve oraya dalmak, lan motorum nasıl tırmanıyor böyle aşırı keyifliymiş falan derken yine dayanamayıp yandaki toprak yoldan ormanın içine dalmak, şans eseri ufak bir göl bulmak, daha da tırmanıp tepeye ulaşıp biraz önce gittiğin anayolun manzarasına karşı bir sigara yakıp aşağı inip tekrar yoluna devam etmek kadar keyif veren bir başka birşey olabilir mi motorsiklet sürerken?
    olamaz wr-crf.. nerdeyse çoğunu kullanmışın hangisi iyiydi hangisinin nesi kötüydü bi yorum yapsaydın ya
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  9. #9

    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Şehir
    Philippines
    Motosikleti
    DavidmipAJ
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olamaz wr-crf.. nerdeyse çoğunu kullanmışın hangisi iyiydi hangisinin nesi kötüydü bi yorum yapsaydın ya
    hocam pek tecrübem olmadı henüz pek sürme şansım olmadı ama xtreme max dışında hepsini sürdüm haftada bir gün alırım hatta. wr250r bir kere uzay makinası gibi birşey, arazide affetmiyor, otobanda 140ı görüyor ve güvenli hissettiriyor nedense. Maddi durum elverişliyse alınıp 20 yıl sıkılmadan sürülecek bir motorsiklet havası verdi bana abartıldığı kadar kaliteli bir alet. crf de 250 lik sözde ama wr250r onun yanında 600lükmüş gibi bir hava uyandırıyor. Bilmiyorum da bu benim görüşüm.

    Crf 250l , 125r dan daha iyi performansa sahip tamam ama açıkçası ben wr125r taraftarıyım. hatta ikisi ni de karşılayacak gücüm olmasına rağmen wr125r almaya karar verdim ve araştırmaya başladım gerek forum üzerinden gerekse internetten, İkisini de sürebilme şansına sahipken wr125r ı alıyorum hep. Selesinni yüksekliği ve motorun asaleti tahrik ediyor beni. 600lük,1000lik bir motormuş gibi duruyor fotolarda görüldüğü kadar ufak da değil epey heybetli bir alet. Ayrıca crf250 nin girebildiği,gidebildiği her yere gidiyor. 125lik bir aletin o kadar performans çıkarabildiğini görünce şaşırmıştım açıkçası ve benim, scooter dışında 125lik almak mantıksız mentalitemi çürüttü motor, ön yargımı kırdı.

    Xtreme -max 200 hiç sürmedim ama bizim yapabildiğimiz herşeyi yapıyor o da. Sadece yolda 90 üstü zorlanıyor ya da bizim arkadaş basmıyordu o kadar bilemiyorum. Arazida performansı biraz düşük. Yanıltıcı mesaj vermek istemem ama bana göre, yine de , çinliden beklenmeyen bir kaliteye sahip. Bu saydığım motorların peşine takılıyor ve abartılacak kadar da ezilmiyor.

    özetlersek wr250r uçuk derecede hafif ve kıvrak bir makina. Resmen oyuncak gibi ve aşırı kaliteli. Arazi,yol performansları mükemmel. Tork mükemmel motorun kendi kalitesi de ayrıca mükemmel. wr125r da onun daha iyi görüntüye sahip olanı ve daha ekonomik olanı. O da aynı kalite hissini uyandırıyor, aynı kıvraklığı falan veriyor. CRF250l ise bunların ortası gibi. Wr125r dan daha iyi performansa sahip ama 250r ile karşılaştırınca yetersiz kalıyor. Bunu sadece motorun üstüne binip 10dk sürüp araziye falan girmeden bile anlayabilirsiniz onu hissettiriyor wr250r.
    DKN bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)