Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Maxi scooter ve tankslepper

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Merhabalar,
    Dün gece bir videoda denk geldim, sanırım Xmax 250 idi ama tam hatırlamıyorum.
    Düşük hızda artçı ve arka çantayla gidonun sallandığı ve tankslepper olduğun bahsetti, bunu da yine yanlış hatırlamıyorsam genelledi.
    Pulsar 150 NS'imi 100km üstünde gidon sallandığı için satmıştım.
    Yeni motor olarak GTS Evo, Joymax, Xciting, Xmax felan bakıyorum.
    Genellikle tek kullanacam ama arada tek ya da artçı ile kamp ya da uzun yol yapacam.
    Maxi scooterda gidon sallanması ve tankslepper hakkında görüşler almak isterim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    ağırlık merkezi arkada olan motorda artçı ve topcase varsa gidon bi o yana bi bu yana sallar depo tokatlama olayı gibi değil karlı havada giderken çizgiden çıkınca oluşan sallama gibidir. gerçek bir depo tokatlama için r1 de teker yapıp gidonu eğri şekilde indirmen gerekir o zaman dans
    weirdo1 ve dovahhkin bunu beğendiler.

  3. #3
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Xmax in depo aşağıda o yüzden tank slapping olmaz. Knee slapping olur en fazla dize denk geldiği için.
    antilop_skul bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Bunu yapmaması için skuterde;
    1- Lastik hava basınçları artçılı binişe göre ayarlanmalı,
    2- Arka süspansiyon ön yükleme ayarı artçıya göre ayarlanmalı, yani amortisör biraz sertleştirilmeli,
    3- Topcase varsa gidon ağırlıkları daha ağarı ile değiştirilmeli.
    Bunlara dikkat edilirse gidonda yalpalama olmaması lazım.

  5. #5
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu yapmaması için skuterde;
    1- Lastik hava basınçları artçılı binişe göre ayarlanmalı,
    2- Arka süspansiyon ön yükleme ayarı artçıya göre ayarlanmalı, yani amortisör biraz sertleştirilmeli,
    3- Topcase varsa gidon ağırlıkları daha ağarı ile değiştirilmeli.
    Bunlara dikkat edilirse gidonda yalpalama olmaması lazım.
    3- gidon kumla da doldurulabilir ip gibi gider denize bile girer
    Okan Sinan Ocan bunu beğendi.
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  6. #6
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    hacı neyi dert ediosun benim nc700x arka canta boş tek ben varkende yapıyor dediğin muhabbeti


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)