Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ayıplı mal ürün hk

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Temmuz 2016
    selamlar, n11 den scoyco mx14 modeli eldiven aldım.

    Ürünü ilk giyişimde bileklik kısmından dikişler yırtıldı, koruyucu eldivenin daha giymeden yırtılması ayıplı mal olduğunu gösteriyor belli ki fabrika hatası var, ancak iş güçten dolayı geri göndermem 1 ay sonrasını buldu ve iade kabul etmiyor firma. napmalıyız?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    sanırım yapacak bir şey yok

  3. #3
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Geçmiş olsun yapacak bişey yok

  4. #4
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı canerz35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar, n11 den scoyco mx14 modeli eldiven aldım.

    Ürünü ilk giyişimde bileklik kısmından dikişler yırtıldı, koruyucu eldivenin daha giymeden yırtılması ayıplı mal olduğunu gösteriyor belli ki fabrika hatası var, ancak iş güçten dolayı geri göndermem 1 ay sonrasını buldu ve iade kabul etmiyor firma. napmalıyız?
    bu eldivenleri ucuz diye alıyoruz
    ama bu eldivenlerin hepsinde bu tarz şeyleri yaşayabilirsiniz biraz haşin davranıldı mı hepsinde aynı yerden dikişler atıyor
    ömrüm boyunca bu eldivenlerden almadım almamda...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  5. #5

    Üyelik
    12 Temmuz 2016
    Yahu 10 liralık bike star eldiven bile 1 yıl kullanmıştım ben. 65 liralık eldivenin böyle çart diye yırtılması çok saçma.


    Hakkım yoksa ısrar etmiyim o zaman, zaten five gloves army kullanıyorum şuan.

  6. #6

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    afyonkarahisar
    Motosikleti
    CRF 1000L Africa Twin
    Dostum ticaret hukukuna göre ayıplı malın 8 gün içinde iade edilmesi gerekir.

  7. #7
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    iyi de 1 ay nedir yahu hadi mal ayıplı ama sen o malı elinde tutmakla daha büyük ayıp etmişsin

  8. #8
    blue4XL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Önce MCT250, şimdi Yamaha
    Alıntı canerz35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar, n11 den scoyco mx14 modeli eldiven aldım.

    Ürünü ilk giyişimde bileklik kısmından dikişler yırtıldı, koruyucu eldivenin daha giymeden yırtılması ayıplı mal olduğunu gösteriyor belli ki fabrika hatası var, ancak iş güçten dolayı geri göndermem 1 ay sonrasını buldu ve iade kabul etmiyor firma. napmalıyız?
    Durumunuzun netlik kazanması için bu linkte yazılı olan şartları taşıyıp taşımadığınızı teyit edin.
    n11 kanalı ile ürünü iade etme seçeneğiniz kapanmış gibi görünüyor. Satın aldığınız ürünün faturası yoksa n11'e telefonla yada sosyal medya üzerinden ulaşın. (sözüm ona resmi e-posta adresi var ama mesaj atsanız ulaşılamıyor) Telefonla ulaşırsanız sipariş numaranız önünüzde olsun, kiminle görüştüğünüzü, tarih ve saati not alın ve satın aldığınız ürünü iade etmek istediğinizi bildirin. Yardımcı olmazlarsa size ürünü gönderen firmanın adres bilgilerini isteyin.
    Firmaya telefonla ulaşın, durumu anlatıp yardımcı olmalarını (ürünü tamir etmelerini yada yenisi ile değiştirmelerini talep edin. Nazik bir uslup kullanıp kiminle görüştüğünüzü, tarih ve saati not alın. Eğer firmanın resmi e-posta adresi varsa oraya durumu özetleyen bir mesajla yardım talep edin. Mesajınızı pc den silmeyin.
    Olumsuz yanıt alırsanız il/ilçe tüketici hakem heyetine (oradan dilekçe örneğini alabilirsiniz) telefonla/ e-posta ile yaptığınız müracaatın olumsuz sonuçlandığını, yaptığınız görüşmelerin tarih saatlerini yada e-postanızın ekran görüntüsünü, faturanızı (eğer faturanızı bulamamışsanız kredi kartınızın o aya ait dökümünün ilgili yerini işaretleyerek de bu alış verişinizi ispatlamış olursunuz), ayıplı ürünün fotoğraflarını ekleyerek müracaat edin ve paranızın iadesini isteyin.
    ....
    Size cevap yazanların bir kısmı yardımcı olacağı yerde sizi eleştirerek doğruyu anlattıklarını sanmışlar. Bu arkadaşların cevaplarından tek tek alıntı yapıp bu başlıkta polemik yaratmak ve mevzuyu başka yöne taşımak istemem. Ancak, yardım edemeyeceklerin yada fikir vermeyeceklerin boş yere bu başlığı meşgul etmesini de istemem.

  9. #9
    bikerboi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2005
    Şehir
    Beykoz/İstanbul
    Motosikleti
    23' Piaggio Beverly S 400
    Alıntı agris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ticaret hukukuna göre ayıplı malın 8 gün içinde iade edilmesi gerekir.
    Bu tacirler arası alım-satımlar için geçerli, tüketici kanunundaki sürelere bakmak gerekir.

  10. #10

    Üyelik
    14 Kasım 2013
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    YZF R-25
    Hocam iade hakkınızın olduğunu sanmıyorum. Sonuçta 1 ay olmuş birde Türkiye de işler bu şekilde yürümüyor maalesef. Eğer gelen üründe sorun olsaydı kargo tutanağı ile iade edebilirdiniz ama şimdi böyle bir hakkınız yok.

  11. #11
    fearlesboyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2007
    Motosikleti
    YAMAHA MT
    iadeler sanırım 15 gun ıcersınde zamanı gectıgı ıcın iade yapamazsınız tuketıcı hakem heyetıde sonucsuz kalacaktır 1 ay gectıyse

  12. #12
    blue4XL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Önce MCT250, şimdi Yamaha
    Alıntı fearlesboyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iadeler sanırım 15 gun ıcersınde zamanı gectıgı ıcın iade yapamazsınız tuketıcı hakem heyetıde sonucsuz kalacaktır 1 ay gectıyse
    1 aylık süre, satıcıya itiraz ettikten sonraki süredir. Yani satıcıya itiraz edersiniz, olumsuz yanıt aldığınız andan itibaren tüketici hakem heyetine müracaat etmeniz için 1 aylık süreniz vardır. Aslında önce satıcıya müracaat edilmeli, yanıt alınamaz ise (yada olumsuz yanıt alınırsa) tüketici hakem heyetine gidilmelidir. Bu meselede müracaatından olumsuz yanıt alan arkadaşımız eldivendeki problemin kullanıcı hatasından kaynaklanmadığını ispatlayıp hakem heyetine müracaat ederse kendisi için olumlu bir gelişme olabilir. İnternetten TV almış olsaydı 1 ay geçti diye parasını geri alamayacak mıydı?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)