Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RX3i Evo kafa sallıyor. Normal mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    cerkezbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar
    Bir arkadaşın RX3i Evo'su ile yaklaşık 2.000 km yaptım. Ancak en büyük şikayetim yüksek süratlerde (100 ve üstü) geniş virajlara girince, virajdaki hafif kasislerde motorun kafa kısmının sallanması. Bence tehlikeli bir durum. Bunu yaşayan oldu mu?
    İçeceğin suda köpek öldürme. Çerkez Atasözü.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    hangi motor olursa olsun,arka çantalardan dolayı kafa sallar.

  3. #3
    Yasin D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    22" Bajaj NS 200
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hangi motor olursa olsun,arka çantalardan dolayı kafa sallar.
    Çinliler bi başka sallar ama

  4. #4
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    çantaları söküp tekrar deneyin

  5. #5
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Lastik fabrika çıkışı ise bu da etkiler diye düşünüyorum.

  6. #6
    cerkezbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik fabrika çıkışı ise bu da etkiler diye düşünüyorum.
    Lastikler fabrika çıkışı idi. Ama bence çantaların dolu olması, motorun önünü kaldırdı. Bunun etkisi var diye zannediyorum. Ne dersiniz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------

    Alıntı oxus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çantaları söküp tekrar deneyin
    İyi fikir, denemek lazım

  7. #7
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Sayın cerkezbiker,

    Hımmm o zaman kullanım kitapçığın bakıp " yolcu ile " olan lastik hava basıncı neyse o rakamda havayı basıp deneyiniz derim.

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motor kafa sallasa da eminim biraz esniyodur. Profilinde yazan Pulsar'ı virajda kasisten geçersen yolda bile tutamıyosun zıplayarak uçuşa geçiyo motor.

  9. #9
    cerkezbiker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Pulsar
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor kafa sallasa da eminim biraz esniyodur. Profilinde yazan Pulsar'ı virajda kasisten geçersen yolda bile tutamıyosun zıplayarak uçuşa geçiyo motor.
    Pulsar Evo!'dan dengeli, çünkü çantası yok, mesela
    İçeceğin suda köpek öldürme. Çerkez Atasözü.

  10. #10

    Üyelik
    18 Kasım 2015
    Motosikleti
    Mondial Rx3i evo
    Motosiklet kafa sallıyor çünkü gidonu sıkıyorsun ellerini ve kollarını serbest bırak. Ben bu motosikletle her daim 120-135 km. süratler arası seyrediyorum yolda. Ayrıca yokuş aşağı 150 km. sa. süratleri görüyorum hiç titretmedim daha. Bu motosikletten değil senden kaynaklanan bir sorun. Yüksek hızlarda gidonu olabildiğince serbest bırakmak gerekiyor.

  11. #11

    Üyelik
    30 Nisan 2016
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i, Bajaj Pulsal 150NS
    Ben Pulsar 150 NS'imi satma nedenlerinden biri kafa sallamasıydı.
    Kocaeli yollarında 100 üstü sürmek akıl karı değildi.

  12. #12
    motodrift - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2007
    Şehir
    Düzce 81
    Motosikleti
    WR 250 R
    wr 250 r, 110 km den sonra fena halde kafa sallamaya başlıyor ve kontrol edemiyorsun.Bazende 150 km ye kadar hiç kafa sallamıyor,yüksek motorlarda normal herhalde.

  13. #13
    onurordek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBF 150>GW 250>RX3İ>XMAX400+RKS RT 250+SHERCO 250
    Alıntı Gökhan_Aygün adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sayın cerkezbiker,

    Hımmm o zaman kullanım kitapçığın bakıp " yolcu ile " olan lastik hava basıncı neyse o rakamda havayı basıp deneyiniz derim.
    Rx3i Evo için zahmet edip o bilgileri bile kitapçığa koymamışlar.

  14. #14

    Üyelik
    15 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R25
    1 çanta olabilir 2 gidondaki boşluk 3 lastiklerin havası 4 lastiklere bi balans ayarı çektir benim Apache de azer bülbül gibi aldığımdan beri kime gösterdiysem çözemedi son çare balans kaldı ya kafa sallıyor yada sağa çekiyor ellerimi bırakamıyorum

  15. #15
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı cerkezbiker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsar Evo!'dan dengeli, çünkü çantası yok, mesela
    Dengeli olsa ne olacak alttan deprem gibi vuruyo selede duramıyorum havaya uçuruyo.

  16. #16
    Gökhan_Aygün - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / İstanbul
    Motosikleti
    VFR 800X (RC60/2013)
    Alıntı onurordek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rx3i Evo için zahmet edip o bilgileri bile kitapçığa koymamışlar.
    Selamlar,

    Mondial müşteri hizmetleri aranırsa yardımcı olacaklardır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)