Tracer ile MT-7 farklı kulvarlara koymuyorum ben.
Bana göre 1 yıldır bindiğim motorun makyajlanmış hali.
Kısaca altın semerde koysan üzerine o yine bir MT-7.
32.000 den satışa çıktı Ohaa dedim.
Vergi yüxek, ayrıca 22.800 de ABS li aynı motor satışta iken sen buna kafa grenajı ve rüzgarlık camı takıp 9 bin extra lira para istiyorsun.
Motor aynı, güç aynı herşey aynı.. 2 kaş göz için çok abartı.
Tracer çok yüxek girdi piyasaya.. Karşısında versys varken tracer ı yamaha fanatiklerinden başkası tercih etmez.
4 silindir hevesim yok yeterince kullandım bu zamana kadar.
Beni düşük devirde tork cezbetti her zaman. 4 silindir 11.000 devirlerde 200 ile giderken ben, MT-7 ile 7-8 bin d/d arasında 200 ü görünce daha mutlu oluyorum.
Ayrıca az dönen az yakar tabiki.
Vergide canımı sıkıyor.
Ya gidip yine litrelik alacam adı belli olsun hiç olmazsa litrelik makineye biniyorum vergiside bu derim içim rahat eder.
50 cc ile 700 lük makineye 1000 lik vergisi ödemek canımı sıkıyor.
Yada 650 cc alıp 220 lira ödeyerek kafaya takmicam..
HONDA: 650F
87 hp @ 11000 rpm.
63 Nm@ 8000 rpm.
248 km/h
198 Kg.
YAMAHA: MT-7
74.8 hp @ 9000 rpm.
68 Nm @ 6500 rpm.
190 km/h
182 kg.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------
Exeri olarak şehir içi takılıyorum motorla.
MT-7 şehir içinde çok kıvrak alıştım kerataya
Her deliğe fır fır gir çık sıkıntı olmuyor. Zaten vergi hariç her şeyinde memnunum. Sorunum yok ki..
650F biraz şehir içinde hantal kalacak gibi sanki, gerçi binmedim denemedim hiç gidon açısı, dönme çapı nedir nasıldır,
16 kg fark var o kadar önemli değil.
Neyse bakalım hayırlısı..
Ya yüxelecez, yada 600 grubuna dahil olacaz..
Fikirler için teşekkürler arkadaşlar..