Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

HONDA CBR 650F vs MT-07

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Baştan beri takılıp kaldığım noktaydı.
    Honda 600 ? Yamaha 700 ?

    Gittik MT-7 aldık.
    1 yılı geçti MT-7 ile birlikteliğimiz. Sıkıntım var mı yok.. Herşey güzel motor tertemiz duruyor.

    Lakin şeytan dürtüp duruyor git şu motoru al diye..
    Vergisi 3 kat düşük, yakıt aynı, beygir daha fazla, stabil, rüzgar yok kafama giriyor..



    Konuları da araştırdım neticede herkes bindiği malı övüyor yoğurdum ekşi diyen yok.

    Öbür taraftan diğer şeytan Tracer çıkacak rüzgardan kurtulacaksın bekle işte diyor.

    Bakalım ne halt edecem akşamı sabahını tutmayan bir tutarsız bir yapım var..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    VOLkann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 Honda CB600F Hornet
    MT 07 kullanmadım ama naked makine kullanıyorum.
    CBR 650F kullandım. Rüzgardan etkilenmemesi, hızlanması, basmadığında az yakması, oturması, yatması, kalkması gayet hoşuma gitti.
    Benim motorum 102 hp ama zahmetsiz, az yorularak hızlı gitmek için CBR650F çok iyi alet.

    Özetle rüzgar yoruyorsa ve boyun ağrısı yaşamadan hızlı gitmek istiyorsanız CBR650F bence daha iyi seçim.

    Tracer konusunda da bu tarz motorların tipi benim pek hoşuma gitmiyor. Kafa grenajı dolgun ama altı boş pek cazip gelmiyor bana. Ben ara tarz motor / araba pek hoşlanmıyorum tabi tamamen zevk meselesi.
    ZümeR bunu beğendi.

  3. #3
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat

  4. #4
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    serçeyle mercedes karşılaştırması olmuş bu mt9 desen neyse

  5. #5

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    32bin mi oha.

  6. #6
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Baştan beri takılıp kaldığım noktaydı.
    Honda 600 ? Yamaha 700 ?

    Gittik MT-7 aldık.
    1 yılı geçti MT-7 ile birlikteliğimiz. Sıkıntım var mı yok.. Herşey güzel motor tertemiz duruyor.

    Lakin şeytan dürtüp duruyor git şu motoru al diye..
    Vergisi 3 kat düşük, yakıt aynı, beygir daha fazla, stabil, rüzgar yok kafama giriyor..

    https://www.motorcular.com/tr/site/w...18b4c1bd10.jpg

    Konuları da araştırdım neticede herkes bindiği malı övüyor yoğurdum ekşi diyen yok.

    Öbür taraftan diğer şeytan Tracer çıkacak rüzgardan kurtulacaksın bekle işte diyor.

    Bakalım ne halt edecem akşamı sabahını tutmayan bir tutarsız bir yapım var..
    kardeş bahsettiğin üç motor farklı kulvarlarda bence kulvarını seç .

  7. #7
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    CBR 650F 2 yıldır aklımda ve çok çabuk fikir değiştiren biri olmama rağmen kitlendim kaldım bu alete. Benim tüm ihtiyaçlarımı karşılayacağını düşünüyorum. %70 şehiriçi %30 uzun yola uygun olması, ABS, hafif dik oturuş pozisyonu, naked kadar rüzgar yememesi, 4 silindir kükremesi.. Bu yüzdendir ki MT-07 ile falan kıyaslamaya dahi girmiyorum. Seneye inşallah bu zamanlar sahip olacağım.


  8. #8
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı sven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR 650F 2 yıldır aklımda ve çok çabuk fikir değiştiren biri olmama rağmen kitlendim kaldım bu alete. Benim tüm ihtiyaçlarımı karşılayacağını düşünüyorum. %70 şehiriçi %30 uzun yola uygun olması, ABS, hafif dik oturuş pozisyonu, naked kadar rüzgar yememesi, 4 silindir kükremesi.. Bu yüzdendir ki MT-07 ile falan kıyaslamaya dahi girmiyorum. Seneye inşallah bu zamanlar sahip olacağım.

    http://www.hondaprokevin.com/picture...0-cb650f-3.jpg
    istanbul trafiğinde özellikle işe gidiş - dönüş saatlerinde 650f zorlayacaktır. 250cc üstü kesinlikle tavsiye etmem .Böyle bir motorun yanına mutlaka bir motor daha ister tabi deneyip görmek serbest.

  9. #9
    sven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2016
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı trancexp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbul trafiğinde özellikle işe gidiş - dönüş saatlerinde 650f zorlayacaktır. 250cc üstü kesinlikle tavsiye etmem .Böyle bir motorun yanına mutlaka bir motor daha ister tabi deneyip görmek serbest.
    aslında işe gidiş gelişde sürekli kullandığım güzergahta birkaç kez denk geldiğim mt09 tracerlı bir arkadaş oldukça akıcı yol alabildiği için beni de büyük motor konusunda gaza getirmeyi başardı. Hiç olmadı yanına birde nmax-pcx falan yaparım.
    sven stands ready.

  10. #10
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı sven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında işe gidiş gelişde sürekli kullandığım güzergahta birkaç kez denk geldiğim mt09 tracerlı bir arkadaş oldukça akıcı yol alabildiği için beni de büyük motor konusunda gaza getirmeyi başardı. Hiç olmadı yanına birde nmax-pcx falan yaparım.
    ben de öyle düşünüp 500r aldım cbr250 ile aldığım yolları girdiğim çıktığım yerleri 500 ile yapamıyorum. Ve 250 lik gibi kullanabiliyorum gittiğim güzergahta. Yani gereksiz kalıyor şehir içinde hele beşiktaş - sarıyer arası gezeyim desen yandın . En büyük iki etken ısı ve kilo adamı yoruyor.

  11. #11
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Yakıt nasıl aynı?

  12. #12
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı kadango adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt nasıl aynı?
    mt7 4.3 - 650f 4.8 100km/LT görünüyor ortalama. yani aynı değil.

  13. #13
    SessizGezgin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    suzuki address
    cbr 650F fiyatı'da az değil hocam çok palı 34,300 TL hayatta alamam bunu :(

  14. #14
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Alıntı trancexp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mt7 4.3 - 650f 4.8 100km/LT görünüyor ortalama. yani aynı değil.
    Pratikte arada 0.75-1.5lt kesin oynar arada.. Şehir içinde özellikle çok fark olacaktır ama vergi her türlü kapar orayı 4 silindir binmenin keyfi paha biçilemez

  15. #15
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gereksiz bir dört silindir aşkı gözlüyorum forumda. 4 silindir makine 1 litre hacminde olunca iyi ama 600cc çok güçsüz kalıyor düşük devirlerde. Güç yapacam diye deli gibi dönmek zorunda. Onun da zevki ayrı ama hesap kitap gerekiyor kullanırken. Ha deyince güç gelmiyor. 103 beygir saçma bir rakam. Onun yerine 70 beygir olsun ama tork daha fazla olsun ve daha erken gelsin. Aynı hacim 3 silindir veya iki silindir olsa öyle olur zaten. Çok daha kullanışlı ve zevkli şehir içi kullanım için bence...
    tinerci ve fazil bunu beğendiler.

  16. #16
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Tracer ile MT-7 farklı kulvarlara koymuyorum ben.
    Bana göre 1 yıldır bindiğim motorun makyajlanmış hali.
    Kısaca altın semerde koysan üzerine o yine bir MT-7.

    32.000 den satışa çıktı Ohaa dedim.
    Vergi yüxek, ayrıca 22.800 de ABS li aynı motor satışta iken sen buna kafa grenajı ve rüzgarlık camı takıp 9 bin extra lira para istiyorsun.
    Motor aynı, güç aynı herşey aynı.. 2 kaş göz için çok abartı.

    Tracer çok yüxek girdi piyasaya.. Karşısında versys varken tracer ı yamaha fanatiklerinden başkası tercih etmez.

    4 silindir hevesim yok yeterince kullandım bu zamana kadar.
    Beni düşük devirde tork cezbetti her zaman. 4 silindir 11.000 devirlerde 200 ile giderken ben, MT-7 ile 7-8 bin d/d arasında 200 ü görünce daha mutlu oluyorum.
    Ayrıca az dönen az yakar tabiki.

    Vergide canımı sıkıyor.
    Ya gidip yine litrelik alacam adı belli olsun hiç olmazsa litrelik makineye biniyorum vergiside bu derim içim rahat eder.
    50 cc ile 700 lük makineye 1000 lik vergisi ödemek canımı sıkıyor.
    Yada 650 cc alıp 220 lira ödeyerek kafaya takmicam..

    HONDA: 650F

    87 hp @ 11000 rpm.
    63 Nm@ 8000 rpm.
    248 km/h
    198 Kg.


    YAMAHA: MT-7

    74.8 hp @ 9000 rpm.
    68 Nm @ 6500 rpm.
    190 km/h
    182 kg.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Exeri olarak şehir içi takılıyorum motorla.
    MT-7 şehir içinde çok kıvrak alıştım kerataya Her deliğe fır fır gir çık sıkıntı olmuyor. Zaten vergi hariç her şeyinde memnunum. Sorunum yok ki..
    650F biraz şehir içinde hantal kalacak gibi sanki, gerçi binmedim denemedim hiç gidon açısı, dönme çapı nedir nasıldır,
    16 kg fark var o kadar önemli değil.

    Neyse bakalım hayırlısı..
    Ya yüxelecez, yada 600 grubuna dahil olacaz..

    Fikirler için teşekkürler arkadaşlar..
    ardacik bunu beğendi.

  17. #17
    trancexp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Şehir
    ist/b.çekmece
    Motosikleti
    MT-07 &MT125
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tracer ile MT-7 farklı kulvarlara koymuyorum ben.
    Bana göre 1 yıldır bindiğim motorun makyajlanmış hali.
    Kısaca altın semerde koysan üzerine o yine bir MT-7.

    32.000 den satışa çıktı Ohaa dedim.
    Vergi yüxek, ayrıca 22.800 de ABS li aynı motor satışta iken sen buna kafa grenajı ve rüzgarlık camı takıp 9 bin extra lira para istiyorsun.
    Motor aynı, güç aynı herşey aynı.. 2 kaş göz için çok abartı.

    Tracer çok yüxek girdi piyasaya.. Karşısında versys varken tracer ı yamaha fanatiklerinden başkası tercih etmez.

    4 silindir hevesim yok yeterince kullandım bu zamana kadar.
    Beni düşük devirde tork cezbetti her zaman. 4 silindir 11.000 devirlerde 200 ile giderken ben, MT-7 ile 7-8 bin d/d arasında 200 ü görünce daha mutlu oluyorum.
    Ayrıca az dönen az yakar tabiki.

    Vergide canımı sıkıyor.
    Ya gidip yine litrelik alacam adı belli olsun hiç olmazsa litrelik makineye biniyorum vergiside bu derim içim rahat eder.
    50 cc ile 700 lük makineye 1000 lik vergisi ödemek canımı sıkıyor.
    Yada 650 cc alıp 220 lira ödeyerek kafaya takmicam..

    HONDA: 650F

    87 hp @ 11000 rpm.
    63 Nm@ 8000 rpm.
    248 km/h
    198 Kg.


    YAMAHA: MT-7

    74.8 hp @ 9000 rpm.
    68 Nm @ 6500 rpm.
    190 km/h
    182 kg.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

    Exeri olarak şehir içi takılıyorum motorla.
    MT-7 şehir içinde çok kıvrak alıştım kerataya Her deliğe fır fır gir çık sıkıntı olmuyor. Zaten vergi hariç her şeyinde memnunum. Sorunum yok ki..
    650F biraz şehir içinde hantal kalacak gibi sanki, gerçi binmedim denemedim hiç gidon açısı, dönme çapı nedir nasıldır,
    16 kg fark var o kadar önemli değil.

    Neyse bakalım hayırlısı..
    Ya yüxelecez, yada 600 grubuna dahil olacaz..

    Fikirler için teşekkürler arkadaşlar..
    mt7 şehir içi apaçi motoru uzun yolda sıkabilir güçlü kuvvetli olmak gerekir. 650f gazlamak için yapılmış makina daha oturaklı ve güvenli bence. Ki 4 silindir en az yakan motorlar arasında bence.
    ZümeR bunu beğendi.

  18. #18

    Üyelik
    02 Ocak 2014
    Şehir
    Kadıköy
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gereksiz bir dört silindir aşkı gözlüyorum forumda. 4 silindir makine 1 litre hacminde olunca iyi ama 600cc çok güçsüz kalıyor düşük devirlerde. Güç yapacam diye deli gibi dönmek zorunda. Onun da zevki ayrı ama hesap kitap gerekiyor kullanırken. Ha deyince güç gelmiyor. 103 beygir saçma bir rakam. Onun yerine 70 beygir olsun ama tork daha fazla olsun ve daha erken gelsin. Aynı hacim 3 silindir veya iki silindir olsa öyle olur zaten. Çok daha kullanışlı ve zevkli şehir içi kullanım için bence...
    Güzel noktaya temas etmiş arkadaş. Sürüş olarak 4 silindirli 80 bg civarı iki makinem oldu, kesinlikle rahatına diyecek söz yok. Fakat 2500-5000 devir arası atik değiller, MT07 ise önden aldığı rüzgara gövden siper oluyor. Naked makinenin nasıl bir sürüş sunduğu belli, bu sürüş durumlarını sevemediyseniz almayın MT07. Herkese göre değil.

    Honda için düdük plastigi kıvamında malzeme kalitesi diyor bir kullanıcı arkadaşım, fakat motor güzel gidiyor devirlendikce MTnin esamesi okunmaz zevk anlamında.

  19. #19
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Gerçekten Tork bağımlılık yapıyor diyebilirim. 600 lük makinelerden zevk almaz oldum. MT-7 iyidir hoşdur ama vergi işi gerçekten can sıkıyor. Dün benim motorun temmuz pulunu ödeyince MT-7 den dahada soğudum.

    Şu dakika bende motoru değiştirsem ne alabilirim diye düşünüyorum, Fazla seçenek yok, Gerçekten motor bulamıyorum kendime. Şu dakika alacak olsam herhalde MT-09 Tracer alırdım. Rüzgar beni çok yormuyor yada alıştım bilmiyorum ama rüzgar açısından birazdaha konfor olsa fena olmaz. Tipi de fena değil.

    @ZümeR Sanada tavsiyem, MT-07 tracer alacağına kesinlikle MT-09 Tracer al. Borç al üç beş daha üstüne koy ikinci el ABS'li bir Tracer al

  20. #20
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    beygirine torkuna pek yorum yapamıcam ama görüntü olarak cbr650f in yeni renkleri çok güzel.
    para olsa şu kırmızı-siyah modelini alırdım


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)