Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

Çok pis kararsızım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    freewill - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 400 Youtube: Sucuk Ekmek MotoVlog
    maxi skuter candır yahu. Mini arabadır dert ortağınızdır tüm yükünüzü taşır maddi manevi o derece. Bende cıbıldak motosiklet seviyorum ama olmuyor arkadaş hele benim gibi canınız sıkıldıkça bir yerlere kaçıyorsanız ve eşya taşımaktan nefret ediyorsanız diğer türler olmuyor yahu. Olay sadece eşya taşımakta değil artçı konforu olsun sizin konforunuz olsun ne bileyim olmuyor işte naked olsun ss olsun Bakım aralığı uzundur kullandığım suzuki 5000 km de 1 bakım istiyor öyle 500 km de 1 zinciri yağla felan uğraşmıyorsun. Tek sıkıcı yanı işte debriyaj arıyor insan işte uzun yolda arada bi vutututu yapmak istiyorsun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı sven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aradaki fiyat farkına 1 çift diablo rosso alırsan mt25 ve ktm arasındaki gözle görülür tek fark ABS'dir. Kimse kaydırmalı debriyaj hede höde demesin. Piste çıkıp derece kovalayan yok. Bisikletten hallice boyuyla 2 kişi binemiyorsun bile o motora.

    Sonuç olarak elde kalan ABS mi, çift silindir mi kıyaslamasına göre de versusun sonucu belirlenir. Acemiysen KTM alırsın panik frende ölmezsin, tecrüben varsa MT25 alırsın canın sıkılınca gaz açarsın. Sonuçta mutlu mesut binersin ikisine de.

    Soran arkadaş için ise en uygunu xmax'dir.
    aradaki fiyat farkına 1 çift değil 2 çift lastik alsanda kapatamazsın. bu yüzden bilmediğiniz etmediğiniz konular hakkında boş boş lastik alırsın fark kapanır vs gibi saçma yorumlar yapmayın.

    hee sen mt seviyorsundur veya memnunsundur , başkasıda ktm veya honda neyse bunu seviyordur , memnundur saygı duyarım sonuna kadar. fakat bilmediğiniz etmediğiniz teknik , deneyim gibi konularda uydurmayın.

    ben söyleyeyim sana farklarını ;

    15 yıldır motor tepesindeyim yaptığım km yi ne hesapladım nede bilirim. istersen tecrübesiz de istersen ee bende 20 yıldır biniyorum de yada saygı duy ama ABS acemi işi değildir. Acemi işi olsa 100 bin tl lik enduro motoru alan adam acemi değildir ve senin mantığına göre ABS ye ihtiyacı yoktur. Sen böyle sanmaya devam et ama bütün dünya ABS yi standart hale getirsin. Bir gün yere yapıştığında ahhh ulan ABS olsun dersin. hee ayrıca başka bir iddam daha var ABS siz motorda " gerçek panik fren " yapıpta düşmeyen buyursun gelsin alnından öpecem. Bu abs farkıydı.

    Yorumuna katıldığım tek konu artçıdır , evet duke artçısı iyi değildir ama mt artçısıda kral değildir. duke 1 puansa mt 2- 2.5 puandır. xmax te 10 puandır.

    Kaydırmalı debriyajın ne olduğunu daha bilmiyorsun ve pist diyorsun. yoldayken 3 vites son devirde giderken bir anda 2 ye çek bakalım ne oluyor. o zaman dersin aa kaydırmalı debriyaj diye...

    gelelim ters maşa olayına ;

    çok teknik açıklamalarını sana yazabilirim ama anlarmısın bilemem. Gerçi anlarsın neden anlayamasın tecrüben var o yüzden mt ye biniyorsun ( sana göre )

    Ters amortisörde üstteki borular, yani çatal yatağı ile bağlı olan borular alttaki borulara oranla daha geniş çaptatırlar iç borular aşağıda kalarak yukarısındaki dış boruların içerisinde hareket ederler , düz amortisöre göre daha uzun boyuttadırlar. Bundan dolayı amortisörde denge oranını artar. darbe emerken hareket eden parçaları farklı.normalde dış borular hareket eder bunda ise iç eder. dolayısıyla hareket eden kütle daha hafiftir normal amortisöre göre. Bu da ufak engebelere amortisörün daha rahat , daha dengeli , daha çabuk tepki vermesi demek. normal amortisöre göre ciddi avantajları vardır.

    umarım bu bilgiler 1 çift lastik takımından daha değerlidir senin için.

    hee bir diğer yorumumda bahsettiğim gibi ktmciyimdir , yamahada kullanıyorum ama oyumu her türlü xmax e veririm.
    caglar48 bunu beğendi.

  3. #43
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aradaki fiyat farkına 1 çift değil 2 çift lastik alsanda kapatamazsın. bu yüzden bilmediğiniz etmediğiniz konular hakkında boş boş lastik alırsın fark kapanır vs gibi saçma yorumlar yapmayın.

    hee sen mt seviyorsundur veya memnunsundur , başkasıda ktm veya honda neyse bunu seviyordur , memnundur saygı duyarım sonuna kadar. fakat bilmediğiniz etmediğiniz teknik , deneyim gibi konularda uydurmayın.

    ben söyleyeyim sana farklarını ;

    15 yıldır motor tepesindeyim yaptığım km yi ne hesapladım nede bilirim. istersen tecrübesiz de istersen ee bende 20 yıldır biniyorum de yada saygı duy ama ABS acemi işi değildir. Acemi işi olsa 100 bin tl lik enduro motoru alan adam acemi değildir ve senin mantığına göre ABS ye ihtiyacı yoktur. Sen böyle sanmaya devam et ama bütün dünya ABS yi standart hale getirsin. Bir gün yere yapıştığında ahhh ulan ABS olsun dersin. hee ayrıca başka bir iddam daha var ABS siz motorda " gerçek panik fren " yapıpta düşmeyen buyursun gelsin alnından öpecem. Bu abs farkıydı.

    Yorumuna katıldığım tek konu artçıdır , evet duke artçısı iyi değildir ama mt artçısıda kral değildir. duke 1 puansa mt 2- 2.5 puandır. xmax te 10 puandır.

    Kaydırmalı debriyajın ne olduğunu daha bilmiyorsun ve pist diyorsun. yoldayken 3 vites son devirde giderken bir anda 2 ye çek bakalım ne oluyor. o zaman dersin aa kaydırmalı debriyaj diye...

    gelelim ters maşa olayına ;

    çok teknik açıklamalarını sana yazabilirim ama anlarmısın bilemem. Gerçi anlarsın neden anlayamasın tecrüben var o yüzden mt ye biniyorsun ( sana göre )

    Ters amortisörde üstteki borular, yani çatal yatağı ile bağlı olan borular alttaki borulara oranla daha geniş çaptatırlar iç borular aşağıda kalarak yukarısındaki dış boruların içerisinde hareket ederler , düz amortisöre göre daha uzun boyuttadırlar. Bundan dolayı amortisörde denge oranını artar. darbe emerken hareket eden parçaları farklı.normalde dış borular hareket eder bunda ise iç eder. dolayısıyla hareket eden kütle daha hafiftir normal amortisöre göre. Bu da ufak engebelere amortisörün daha rahat , daha dengeli , daha çabuk tepki vermesi demek. normal amortisöre göre ciddi avantajları vardır.

    umarım bu bilgiler 1 çift lastik takımından daha değerlidir senin için.

    hee bir diğer yorumumda bahsettiğim gibi ktmciyimdir , yamahada kullanıyorum ama oyumu her türlü xmax e veririm.
    Cocuga daha vurmasaydin kaldiramiyorum yerden
    berkcigdem bunu beğendi.
    https://www.instagram.com/besafes1kr/

  4. #44

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Arkadaşlar herkese çok teşekkürler bir kaç gündür yollardaydım fırsat bulamadım pek bakmaya. Kullanım amacı nedeniyle tercihim xmax oluyor hatta eve döndüğümde satışı yapıp alıyorum. Ama genede o ktm de gözüm kalacak hep :( okul bitince artık fln kısmet diyelim.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)